מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


גולף GTI


עמוד 1 מתוך 3
עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > קפה > מכונות ידניות ומטחנות
מחבר הודעה
רונציליו
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 18, 2012
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 218

 #1  נשלח: ג' 19/02/2013 15:57
גולף GTI

ניתן למצוא אזכורים רבים בפורום לרכבים בהשוואה למכונות קפה (רובם של מוטי ..)
לדוגמא:
- מרצדס - רוקט צ'ליני
- ב.מ.וו - סטרגה
- אלפא רומיאו - סמיאוטומטיקה
- ג'יפ יונדאי - מיני ויואלדי (השוואה שעדיין דורשת הסבר )

מכיוון שרכבים באמת מצביעים על ההעדפות, מבנה אישיות ואופי אנאלוגיות כאלו באמת יכולים לתת אינדיקציה לפני רכישה..

אז איזו מכונת קפה היא בעצם גולף GTI?
האם ניתן להגיד שראש E61 זה מנוע מוגדש ודאבל בויילר זה נפח גדול עם הנעה כפולה?

(אני אבין אם לא יהיו תגובות רבות להודעה אבל הייתי חייב לשאול )
פרופיל | שלח הודעה | חפש
amiir
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 02, 2011
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 191

 #2  נשלח: ג' 19/02/2013 16:21

אני אומר alex duetto
פרופיל | שלח הודעה | חפש
hosq
כתב קפה
כתב קפה

הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2009
הבעות תודה: 279
מספר הודעות: 4983

 #3  נשלח: ג' 19/02/2013 16:53

גולף GTI זה CARAVEL
ואם כבר אתה שואל, הונדה S2000 זה לה פאבוני

_________________
what's next?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moti_r (מוטי)
עורך ראשי HTCafe
עורך ראשי HTCafe

הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ישראל
הבעות תודה: 688
מספר הודעות: 9705

 #4  נשלח: ג' 19/02/2013 17:28

אחלה שרשור!!
אחד ההזויים שיהיו כאן. אני מת על זה

לגבי BMW ומרצדס שכתבתי על סטרגה וצ'ליני - זה היה בקונטקסט מסויים (כדי לומר ששתיהן טובות וזה עניין של טעם אישי) - אבל אני לא עומד מאחורי זה באופן כללי.

לדעתי גולף GTI חדשה זו בדיוק הסטרגה. מכונה ידנית, צעירה, שנותנת ביצועים מעולים במחיר שפוי, ולא מתפשרת על עיצוב ונוחות.

סמי היא לגמרי אלפא. אולי איזה דגם ספורט ישן ופתוח, משנות ה-70.

ויואלדי היא ג'יפ יונדאי - כי היא מספקת את הסחורה נהדר, עושה את העבודה, עלות/תועלת מצויינת - אבל אין בה נשמה. אני לא יכול לפתח רגשות למכונה כזו (ולמכונית כזו). כמובן שזו דעתי בלבד, והרגשה סובייקטיבית לגמרי.

אניטה היא גולף. אנדריאה היא ג'טה. וטראנו היא פאסאט.
צ'ליני היא אודי.

ומה שבטוח: ספידסטר היא בנטלי. משהו כזה שממש יפה להסתכל עליו, אבל בסופו של דבר, BMW סדרה 5 לוקחת אותו בסיבוב

רונציליו כתב:
האם ניתן להגיד שראש E61 זה מנוע מוגדש ודאבל בויילר זה נפח גדול עם הנעה כפולה?)

האמת שאינטואיטיבית רציתי לומר שלא, אבל זו דווקא יכולה להיות אנלוגיה מאוד נחמדה ומתאימה.

בימינו אנו, מנוע אטמוספרי גדול כמעט ולא מספק יתרונות ממשיים על מנוע מוגדש קטן. יש יתרונות די זניחים (השהיה וכו'), אבל בפועל - היתרונות של הטורבו עולים על חסרונותיו. כך גם לגבי ה-HX מול דאבל. יש הבדלים, אבל בשימוש יומיומי החסכון של HX (במחיר, גודל וצריכת חשמל) עולים על החסרונות.

_________________
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
פרופיל | שלח הודעה | חפש
amiir
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 02, 2011
הבעות תודה: 31
מספר הודעות: 191

 #5  נשלח: ג' 19/02/2013 21:16

האמת האניטה יותר מזכירה לי מאזדה 121


פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונציליו
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 18, 2012
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 218

 #6  נשלח: ג' 19/02/2013 21:23

נחמד .. אז גיר ידני זה בעצם מנוף ..

שאלתי לגבי גולף GTI בגלל שאני מחפש מכונת קפה לא גדולה עם רגש, פרקטיות ואמינות וגם קצת סטייל ( כמובן שהתייחסתי לדגם עם 5 דלתות וגיר אוטומטי מצמד כפול..)

אם הסטרגה היא גולף GTI ידני עם 3 דלתות מה מקביל ל GTI אוטומטית 5 דלתות?
ושאלת השאלות .. מה מקביל ל סדרה 3??

סליחה שוב על השרשור ההזוי אבל תאמינו או לא זה עוזר בקבלת החלטות..
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moti_r (מוטי)
עורך ראשי HTCafe
עורך ראשי HTCafe

הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ישראל
הבעות תודה: 688
מספר הודעות: 9705

 #7  נשלח: ג' 19/02/2013 21:44

זה אחלה שרשור. אני אוהב אנלוגיות, בדיוק מהסיבה שאתה מתאר.
כשמעבירים דברים למישור אחר, לפעמים זה עוזר לפתח תובנות פשוטות.

ולמרות זאת, האמת שקצת קשה למצוא GTI אוטומטית 5 דלתות, אם הסטרגה היא הידנית. המעבר מידנית לחצי-אוטומטית הוא לא כ"כ שקול למעבר ממנוף למשאבה, כי מדובר בסוג אחר לגמרי של טעם. זה לא ענין של שליטה וביצועים מול נוחות ואוטומציה (כמו בגיר של רכב).

נראה לי שאנלוגיה של רגיל מול אוטומט זה בדיוק מכונה חצי אוטומטית רגילה (עם ידית שמרימים מהצד), מול גרסא דומה שלה אבל דיגיטלית (עם כפתור לחליטת מנה כפולה) - משהו כמו הדומובר ג'ונייר מול הגרסא הדיגיטלית שלה, הסופר דומובר (כמו שיש ל-joncafe).

אגב, אני פתאום חושב שהסמי היא לא אלפא פתוחה מודל 70, אלא אלפא ספיידר חדשה יותר. הפתוחה הישנה היא האלקטרה א-לווה (עם המנוף).

_________________
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
פרופיל | שלח הודעה | חפש
גונן
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 18, 2010

מיקום: חדרה
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 825

 #8  נשלח: ג' 19/02/2013 22:20

אני הייתי מגדיר את הווילדי יותר כמו אופנע bmw 1200gs , הכול מדוייק , הנדסת אנוש ברמה גבוהה , אמינות בלתי רגילה , ויכולת לתת מהכול כמו שצריך ובלי פשרות .
פרופיל | שלח הודעה | חפש
moti_r (מוטי)
עורך ראשי HTCafe
עורך ראשי HTCafe

הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ישראל
הבעות תודה: 688
מספר הודעות: 9705

 #9  נשלח: ג' 19/02/2013 22:29


חיכיתי לך

_________________
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
פרופיל | שלח הודעה | חפש
גונן
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Sep 18, 2010

מיקום: חדרה
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 825

 #10  נשלח: ג' 19/02/2013 23:11

מה שניקרא "הרמת לי להנחתה"
פרופיל | שלח הודעה | חפש
hosq
כתב קפה
כתב קפה

הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2009
הבעות תודה: 279
מספר הודעות: 4983

 #11  נשלח: ד' 20/02/2013 10:18

המרחק בין טורבו למנוע אטמוספרי ספורטיבי הצטמצם ועם זאת הוא גדול. הייתי קורא לזה "נשמה", אבל אם לרדת לפרטים - הטורבו מוגבל בסל"ד וביכולת לדייק עם הדוושה. הטורבו גם לא אופטימלי בשריפת הדלק (עקב יחס דחיסה נמוך), ולכן פחות חסכוני, אבל הקטנת המנוע מפצה על זה במידה מסויימת. יש גם עניין של אמינות עם מנועי טורבו, עומס גדול על מנוע קטן, והמגדש עצמו שעשוי להתקלקל. פחות רלוונטי באוטו חדש.
במשפחתית זה כיף, נהנים מצריכת דלק סבירה, ממשקל נמוך יותר ומדחף נעים ויעיל. בספורטיבית, כשאתה רוצה לשמוע מנוע צורח ב 8000 סלד ולדעת מה יקרה כשתלחץ על הדוושה, זה פחות טוב.

_________________
what's next?
פרופיל | שלח הודעה | חפש
יוסיסופר
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Nov 26, 2009
הבעות תודה: 194
מספר הודעות: 2220

 #12  נשלח: ד' 20/02/2013 18:40
bezzera bz-99

ישנה, טובה, רועשת ואף פעם לא מתקלקלת (טפו-טפו)


פרופיל | שלח הודעה | חפש
moti_r (מוטי)
עורך ראשי HTCafe
עורך ראשי HTCafe

הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ישראל
הבעות תודה: 688
מספר הודעות: 9705

 #13  נשלח: ד' 20/02/2013 18:50

מגניב

אצלי SAAB השוודית קרה מדי, היא לא מעוררת תשוקה כמו Bezzera האיטלקית המתגלגלת.

מה דעתך על פיאט 130? אני חושב שהיה גם דגם אוטומטי, אז בכלל זה מתאים ל-BZ99.




_________________
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
פרופיל | שלח הודעה | חפש
רונציליו
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 18, 2012
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 218

 #14  נשלח: ד' 20/02/2013 19:17

כרגע האלפא ספיידר הכי קורצת לי (סמיאוטומטיקה )
אבל קצת יותר אמינות לא תזיק ... איזה מכונת קפה מקבילה למיאטה?



פרופיל | שלח הודעה | חפש
moti_r (מוטי)
עורך ראשי HTCafe
עורך ראשי HTCafe

הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ישראל
הבעות תודה: 688
מספר הודעות: 9705

 #15  נשלח: ד' 20/02/2013 19:37

שמע, זה לא פשוט. יש הרבה יותר דגמי מכוניות מאשר מכונות קפה!

נראה לי שה-Nuova Era Cuadra מתאימה לה.

_________________
- שינה היא סימפטום של מחסור בקפאין -
פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > מכונות ידניות ומטחנות עבור לעמוד  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht