מכת הקריוקי

נושאים שאינם קשורים בהכרח לתחום הקולנוע הביתי או האודיו אך עדיין עשויים לעניין את הקהל שלנו.

חשוב שלא לערב נושאים שנויים במחלוקת (פוליטיקה למשל).
oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

מכת הקריוקי

נושא שלא נקרא #1 

שוב מסיבת קריוקי.. ענין שבשיגרה אצלנו בשכונה רק שהפעם עוצמת הרעש פשוט לא אנושית... התקשרתי למוקד 100 ולהפתעתי הסכימו לשלוח ניידת למרות שבדרך כלל רק אחרי 23:00 הם "מטפלים" בקריאות רעש.
לאחר חצי שעה ללא שינוי פניתי שוב למוקד... הפנייה נסגרה, מעדכן אותי המוקדן, כי השוטרים שהיו במקום לא חשבו שהרעש חריג עבור מסיבת קריוקי...

קודם כל אני מצדיע למשטרה שמוכנה לקלוט לשורותיה אנשים עם מוגבלויות, במקרה הזה ברור שהשוטרים ש"טיפלו" באירוע הם כבדי שמיעה כי אין שום סיכוי שהם היו שם והחליטו שהרעש סביר!

ההסבר היותר סביר הוא שהשוטרים הללו הם ככל הנראה מאותו "זן" של המופרעים שזורקים $#@ על כל השכונה ויתכן מאד שהם אפילו מכרים או חברים של אותם 'חברה' או שפשוט הם לא היו במקום האירוע (או שהיו אבל לא טרחו לפתוח חלונות בניידת ולהנמיך את הרדיו בזמן ש"בדקו" את עוצמת הרעש).

מתנצל על החפירה והציניות - אני פשוט מיואש אז פרקתי את זה פה...

לילה טוב.
נערך לאחרונה על ידי oris74 ב 29/04/2013 12:58, נערך פעם 1 בסך הכל.

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אצלי, במקרה דומה בפ"ת, המשטרה הואילה בטובה להגיע רק בחצות (גם יום חמישי), אבל אכן השתיקה את המסיבה איך שהגיעה, וזאת לאחר עשרות פניות משכנים ברחוב.
ייתכן שבמקרה הייתה ניידת ליד הרחוב שלך כשהתקשרת אז הם עשו לך טובה וזזו כמה מטרים.

תשמע, זה בהחלט מעצבן ומקומם (ולטעמי האישי, במיוחד מסיבת קריוקי מזרחית עם ווליום היסטרי של המיקרופון עם זמרים זייפנים, זה פשוט זוועה), אבל החוק הוא לצידך אכן רק מהשעה 23:00.
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

תודה דורון.

לגבי החוק - טרחתי ובדקתי מול המשרד להגנת הסביבה ומסתבר שבהחלט למשטרה יש סמכות לדרוש הפסקת מטרד של רעש בכל שעות היום. הנה התשובה המפורטת שקיבלתי:

להלן החוק למניעת מטרדי רעש כפי שמופיע באתר של המשטרה
אתה צריך להתייחס לקטגוריה רעש חזק שאינו מתייחס לשעות המנוחה – בכל שעה גם השעה היא 21:00 בערב לדוגמא
אתה אמור לפנות אל המשטרה ובמידה והן מסרבים לשלוח ניידת עלייך לשאול לאיזה תחנה הגעת ואת פרטי השוטר שמסרב ולפנות אל קצין תלונות הציבור של המשטרה ולומר שהשוטר לא מבצע את תפקידו
08-6771476 פקס 08-6771561
מטרדי רעש

רעש חזק - רעש המפריע לאדם מבחינה סובייקטיבית. הרעש צריך להיות כזה שמפקח או שוטר מתרשמים שהוא עלול להפריע למתלונן וכי אין מדובר בנקמנות בין שכנים או תלונה קנטרנית. לעניין זה יש לציין שהכלי שיש בידי השוטר הנם אוזניו בלבד. במידה ושוטר מגיע למקום המפגע ומחליט, עפ"י שיקול דעתו, שאכן הרעש חזק ומפריע למתלונן, יש לו אפשרות לקנוס את החשוד

ron5054
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 441
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 25 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

דורון אתה מקרית מטלון?
אצלינו בשכונה יש לא מעט מסיבות ערסים כאלו עם מוזיקה לכל השכונה והם אף פעם לא עוצרים בשעה 23:00

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

טיפה מזרחה יותר - כפר גנים ג'.
אם אתם מתקשרים למשטרה - הם לא באים?
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אורי, אני פשוט חיכיתי כמו ילד טוב ל-23:20 ואז התקשרתי. הם אמרו לי אז שכבר התקשרו אליהם הרבה שכנים מאותו רחוב...
ייתכן שהגעת השוטרים והטיפול שלהם במצב היא פונקציה של כמות המתקשרים.
עכשיו 23:05, עדיין יש רעש?
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

הרעש נפסק בערך ב 23:00 ואני מניח שאתה צודק בתאוריה שלך ולדעתי פה טמון הכלב כי רוב האנשים פשוט כבר התיאשו מלפנות למשטרה והחליטו לסבול בשקט...

kaplaey2
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2249
הצטרף: מרץ 2008
מיקום: הוד-השרון
נתן תודות: 96 פעמים
קיבל תודות: 206 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

לא יודע מה הם עושים שם במשטרה!

בפריצות לא מטפלים (n)
רעש ומטרדים לא מטפלים (n)
תנועה כשיש פקקים לא מטפלים - או אפילו גורמים לפקקים (n)
תלונות של אזרחים שכבר באים אליהם עם הוכחות - כלומר עושים בשבילם את העבודה לא מטפלים (n)
דקירות, קטטות, עובדים זרים שאונסים ותוקפים - לא מטפלים (n) מזל שהאבא ידע אומניות הלחימה

אבל עבירות תנועה!
ביד קשה! ובזרוע נטויה!
מהירות ביד קשה! ובזרוע נטויה!
בקיצור כל מה שמכניס כסף ולא מצריך יותר מדי מאמץ (Y)

בלי להיכנס להכללות! חבורת חארות! כוח אדם נחות! רצון אפס לעשות את העבודה!
שום קשר בין המדים שלהם והתפקיד שלהם לשמירת חוק! אפסים!

mp3lll
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-20K
חבר במועדון ה-20K
הודעות: 20656
הצטרף: ספטמבר 2007
נתן תודות: 134 פעמים
קיבל תודות: 1006 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

oris74 כתב:הרעש נפסק בערך ב 23:00 ואני מניח שאתה צודק בתאוריה שלך ולדעתי פה טמון הכלב כי רוב האנשים פשוט כבר התיאשו מלפנות למשטרה והחליטו לסבול בשקט...
...
אני מאלה, לא מבין מי המציא את זה, ולמה לשיר ברעש כזה אוף.

dor8
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4835
הצטרף: ינואר 2008
נתן תודות: 295 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

kaplaey2 כתב:לא יודע מה הם עושים שם במשטרה!

בפריצות לא מטפלים (n)
רעש ומטרדים לא מטפלים (n)
תנועה כשיש פקקים לא מטפלים - או אפילו גורמים לפקקים (n)
תלונות של אזרחים שכבר באים אליהם עם הוכחות - כלומר עושים בשבילם את העבודה לא מטפלים (n)
דקירות, קטטות, עובדים זרים שאונסים ותוקפים - לא מטפלים (n) מזל שהאבא ידע אומניות הלחימה

אבל עבירות תנועה!
ביד קשה! ובזרוע נטויה!
מהירות ביד קשה! ובזרוע נטויה!
בקיצור כל מה שמכניס כסף ולא מצריך יותר מדי מאמץ (Y)

בלי להיכנס להכללות! חבורת חארות! כוח אדם נחות! רצון אפס לעשות את העבודה!
שום קשר בין המדים שלהם והתפקיד שלהם לשמירת חוק! אפסים!
...
(Y)
כל מילה בסלע. הרי הם עסוקים בלתפוס את הפושעים האמיתיים במדינה !
אלה שנוסעים ברוב חוצפתם 120-130 בכביש מהיר ובטוח במקום 100...
עסוקים בלהחביא איזו מצלמה/מסחטת כסף מאחורי שלט כדי למלא את הקופה הציבורית....
בעעעעעעעעעעע!!!!

pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

oris74 כתב:הרעש נפסק בערך ב 23:00 ואני מניח שאתה צודק בתאוריה שלך ולדעתי פה טמון הכלב כי רוב האנשים פשוט כבר התיאשו מלפנות למשטרה והחליטו לסבול בשקט...
...
כמו שאני רואה את זה, כנראה שהשכנים פנו אליהם וביקשו להפסיק את הרעש ב-23:00.
האם מדובר בשכנים המתחשבים בזולת? לא יותר מדי כנראה... אבל היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.
בכל מקרה, נראה שהם לא ממש עברו על החוק, כי הם הפסיקו את הרעש ב-23:00.

במקרה שלי, זה היה גרוע יותר והמשטרה הייתה הכרחית. עד חצות בערך הם המשיכו להרעיש במלוא העוצמה ובחוצפה, למרות שכנים שצעקו להם מהחלונות להפסיק את הרעש.

ביקצור, יצאת יחסית בזול...
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

Itsik_G
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1178
הצטרף: יולי 2005
מיקום: מרכז הארץ
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 81 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

מכשירי הקריוקי הביתיים האלה צריכים לצאת מחוץ לחוק!
גם ככה זה מטריד לשמוע מוזיקה בקולי קולות בשעות הלילה, אז לשמוע זיופים של מוזיקה בקולי קולות זה בלתי נסבל.
אולי מישהו בממשלה החדשה ירים את הכפפה ויגביל בחוק מכירה של המכשירים האלה? אולי להכריח להתקין בהם הגבלת עוצמה?

מספיקלי
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2698
הצטרף: אוקטובר 2010
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 49 פעמים
קיבל תודות: 166 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

לאנדרויד יש אפפ למדידת רעש
https://play.google.com/store/apps/deta ... c291bmQiXQ..

מותקנת אצלי על הטאב הסיני.
אינני מנוי הוט/יס

+K1 עם DVB וK18.4.

clip99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1036
הצטרף: אפריל 2010
נתן תודות: 297 פעמים
קיבל תודות: 123 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

על הכל יש להודות להלל לשבח ולקלס את הרעות החולות "כוכב נולד, הקול" וכל אלה . עד לפני כמה שנים התופעה לא היתה קיימת . אבל במדינת הערבים
אפקט העדר והרצון להיטמע ולהיות "ככל העמים" חזק כנראה , ומה לעשות שאצלנו המושפעים הם בעיקר חובבי מוזיקה ערבית לסוגיה. אז היום כל מאנפף ברבע שקל מהצ'כונה לוקח את המיקרופון ליד , מתחיל לייבב ולזהם את האוויר בצלילים ורעשים שכל קשר בינם למוזיקה אקראי בהחלט

מקווה שהמשתתפים בשרשור לא נמנים על קהל היעד של התוכניות האלה , ואם יש כאלה שכן אז אין
לכם מה להלין (כמו מצביעי נתניהו) , כי הבאתם את זה על עצמכם.

אגב נקודה למחשבה . למה תמיד מדובר בסוג אחד של מוזיקה במסיבות הקריוקי האלה ? למה הם לא מנסים לשיר סגנונות אחרים? מה רע במוזיקה ישראלית כמו פורטיס/איינשטיין/משינה , מה רע בפופ/רוק לועזי?

ואולי יש קשר לכך שאותה מוזיקה היא גם היחידה המושמעת בקול רם מרכבים ברחוב , בעיקר שחורים עם אורות ניאון וג'נטים מנצנצים?

oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

סיכמת את זה יפה - לי פשוט לא היה נעים לכתוב את זה... :)

שלח תגובה

חזור אל “ללא קשר”