וייז ללא תחרות (שמדובר על ניווט בישראל)
אבל ההצטרפות לאחרונה של M8 ,גוגל, IGO מצויינת לנו כצרכנים.תחרות בין מספר חברות שונות זה מעולה בשבילנו.
מהי תוכנת הניווט הטובה ביותר לפי דעתכם
- boren
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3777
- הצטרף: דצמבר 2009
- שם מלא: אורן
- נתן תודות: 286 פעמים
- קיבל תודות: 493 פעמים
הייתי משלם בשמחה על גירסת Pro לוויז, כל זמן שהגירסה הקיימת הייתה נשארת חינמית. תוספות שהיו גורמות לי לשלם:
- פלאג-אין ל-Tasker
- תמיכה ב-Multi Window של סמסונג
- אפשרות לניווט רגלי
- אפשרות לביטול פרסומות
- ניווט להצטלבות רחובות ("אלנבי פינת בן יהודה")
- אפשרות לביטול מוחלט של תצוגת דיווחים כשהרכב עומד
- ווידג'ט חכם יותר שמציג כמה יעדים בו זמנית (למשל בית ועבודה)
- אפשרות קלה יותר להוסיף דיווחים, מבוססת על זיהוי קולי (מסתבר שכבר קיים בוויז למי שנמצא בארה"ב)
- קיסטום מלא של הממשק, כולל גודל כפתורים, אופציות מוצגות/חבויות בתפריטים, אופן תצוגה של התראות (במיוחד אלה על משטרה ומכמונות שצריכות להיות בולטות יותר).
- אפשרות לבחירת יותר מתחנת דלק מועדפת אחת (דלקן למשל עובד עם דלק וסונול)
- שימוש ב-WiFi לשיפור הדיוק של ה-GPS, כמו ב-Google Maps
- אפשרות ניווט ללא חיבור לרשת
- אפשרות להוספת עצירה אחרי היעד הקיים (כלומר להפוך את היעד הקיים לעצירה בדרך ליעד חדש)
- פלאג-אין ל-Tasker
- תמיכה ב-Multi Window של סמסונג
- אפשרות לניווט רגלי
- אפשרות לביטול פרסומות
- ניווט להצטלבות רחובות ("אלנבי פינת בן יהודה")
- אפשרות לביטול מוחלט של תצוגת דיווחים כשהרכב עומד
- ווידג'ט חכם יותר שמציג כמה יעדים בו זמנית (למשל בית ועבודה)
- אפשרות קלה יותר להוסיף דיווחים, מבוססת על זיהוי קולי (מסתבר שכבר קיים בוויז למי שנמצא בארה"ב)
- קיסטום מלא של הממשק, כולל גודל כפתורים, אופציות מוצגות/חבויות בתפריטים, אופן תצוגה של התראות (במיוחד אלה על משטרה ומכמונות שצריכות להיות בולטות יותר).
- אפשרות לבחירת יותר מתחנת דלק מועדפת אחת (דלקן למשל עובד עם דלק וסונול)
- שימוש ב-WiFi לשיפור הדיוק של ה-GPS, כמו ב-Google Maps
- אפשרות ניווט ללא חיבור לרשת
- אפשרות להוספת עצירה אחרי היעד הקיים (כלומר להפוך את היעד הקיים לעצירה בדרך ליעד חדש)
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
בחג ניווטתי לסחנה עם וויז ועם M8, והתאכזבתי מאוד מ-waze.
חישב זמנים לא הגיוניים, הציע מסלול חליפי דרך צומת תפוח (WTF?!) ובאמצע כביש 6 הציע שאעשה פרסה ביציאה של נתניה ואחזור על עקבותי. שם התייאשתי ועברתי ל-M8 כאשר כל הניווט עבר חלק ללא תקלות ועם תצוגה ברורה יותר כולל הכוונה למספרי כביש (״פנה ימינה לכביש 65״).
משהו לא טוב עובר על waze.
אם זה תרגיל לקראת מעבר לגירסת pro בתשלום, לא רק שלא אשלם אלא שאני חושב שהם בדרך לנפילה מאוד כואבת....
חישב זמנים לא הגיוניים, הציע מסלול חליפי דרך צומת תפוח (WTF?!) ובאמצע כביש 6 הציע שאעשה פרסה ביציאה של נתניה ואחזור על עקבותי. שם התייאשתי ועברתי ל-M8 כאשר כל הניווט עבר חלק ללא תקלות ועם תצוגה ברורה יותר כולל הכוונה למספרי כביש (״פנה ימינה לכביש 65״).
משהו לא טוב עובר על waze.
אם זה תרגיל לקראת מעבר לגירסת pro בתשלום, לא רק שלא אשלם אלא שאני חושב שהם בדרך לנפילה מאוד כואבת....
*
גם אני חייב לדווח על בעיות מוזרות בוויז אשר מקבלות ביטוי לאחרונה.
נסעתי מראש העין לירושלים בערב בו הייתה תנועה מאוד ערה על הכביש. כבר בהתחלה, כאשר יצאתי מראש העין לכביש 444, התכנה החזירה אותי לתוך ראש העין בכדי לבצע סיבוב בתוך שכונה ולצאת שוב לכביש 444 לאותו כיוון שהייתי בו. כמובן שהמשכתי ישר.
בהמשך נתקעתי, כמו כולם, בפקק שהתחיל בצומת לטרון. התכנה המליצה לי לצאת מכביש 1 לכיוון אשדוד, ומיד לחזור חזרה לכביש 1. כלומר - לעקוף את החלק של הפקק שנמצא על הגשר. אילו הייתי עושה זאת הייתי חוסך 3 דקות נסיעה (בהתאם למה שהוצג ב- ETA לאחר שהתכנה הבינה שהמשכתי ישר)
באופן כללי יש לתכנה חיבה מיוחדת לכביש 443. כמי שנוסע הרבה לירושלים התכנה תמיד ממליצה לי לנסוע דרך כביש זה גם כאשר החלופה, כביש 1, ריקה מתנועה. היות ואני מעדיף את כביש 1 אני בוחר באפשרות של כביש זה מתוך 3 המסלולים המוצאים. המסלול שמתקבל (דרך כביש 40 במקום דרך כביש 444) לא הגיוני. בנוסף, די שהתכנה תעשה חישוב מסלול מחדש אחד בכדי שהמסלול החדש שחושב יוביל אותי היישר לנסיעה דרך כביש 443 אותו, כזכור, לא בחרתי בהתחלת הנסיעה.
החיבה של וויז לכביש 443 היא לעתים כה גדולה כך שאני חוזר מירושלים לראש העין ובוחר לנסוע דרך כביש 1 היא מובילה אותי לנסוע דרך כביש 1 ודרך כביש 40. אני בוחר לצאת מכביש 1 בכדי לעלות על 443 ולפנות מיד צפונה ל- 444 ומשם לראש העין. בחישוב מסלול מחדש הוויז מוביל אותי להמשיך ישר בכביש 443 (לכיוון מזרח) ולאחר כמה ק"מ לבצע פרסה ולחזור לנקודה שאני נמצא בה בכדי לפנות צפונה בכביש 444. לא ברור לי כמה ק"מ הייתי צריך לנסוע מזרחה ב- 443 עד שהייתי מובל חזרה אך כאשר התעלמתי ופניתי צפונה ב- 444, בחישוב מחדש התקבל ETA קצר ב- 15 דקות.
חייב לציין שהתקלות הללו מתרחשות לעתים ולא תמיד. מי שמכיר את הדרך כמובן יבין כי מדובר בתקלה ויבצע את התיקון הנדרש אולם מי שאינו מכיר את הדרך ימצא את עצמו מבצע מסלולים מוזרים.
נסעתי מראש העין לירושלים בערב בו הייתה תנועה מאוד ערה על הכביש. כבר בהתחלה, כאשר יצאתי מראש העין לכביש 444, התכנה החזירה אותי לתוך ראש העין בכדי לבצע סיבוב בתוך שכונה ולצאת שוב לכביש 444 לאותו כיוון שהייתי בו. כמובן שהמשכתי ישר.
בהמשך נתקעתי, כמו כולם, בפקק שהתחיל בצומת לטרון. התכנה המליצה לי לצאת מכביש 1 לכיוון אשדוד, ומיד לחזור חזרה לכביש 1. כלומר - לעקוף את החלק של הפקק שנמצא על הגשר. אילו הייתי עושה זאת הייתי חוסך 3 דקות נסיעה (בהתאם למה שהוצג ב- ETA לאחר שהתכנה הבינה שהמשכתי ישר)
באופן כללי יש לתכנה חיבה מיוחדת לכביש 443. כמי שנוסע הרבה לירושלים התכנה תמיד ממליצה לי לנסוע דרך כביש זה גם כאשר החלופה, כביש 1, ריקה מתנועה. היות ואני מעדיף את כביש 1 אני בוחר באפשרות של כביש זה מתוך 3 המסלולים המוצאים. המסלול שמתקבל (דרך כביש 40 במקום דרך כביש 444) לא הגיוני. בנוסף, די שהתכנה תעשה חישוב מסלול מחדש אחד בכדי שהמסלול החדש שחושב יוביל אותי היישר לנסיעה דרך כביש 443 אותו, כזכור, לא בחרתי בהתחלת הנסיעה.
החיבה של וויז לכביש 443 היא לעתים כה גדולה כך שאני חוזר מירושלים לראש העין ובוחר לנסוע דרך כביש 1 היא מובילה אותי לנסוע דרך כביש 1 ודרך כביש 40. אני בוחר לצאת מכביש 1 בכדי לעלות על 443 ולפנות מיד צפונה ל- 444 ומשם לראש העין. בחישוב מסלול מחדש הוויז מוביל אותי להמשיך ישר בכביש 443 (לכיוון מזרח) ולאחר כמה ק"מ לבצע פרסה ולחזור לנקודה שאני נמצא בה בכדי לפנות צפונה בכביש 444. לא ברור לי כמה ק"מ הייתי צריך לנסוע מזרחה ב- 443 עד שהייתי מובל חזרה אך כאשר התעלמתי ופניתי צפונה ב- 444, בחישוב מחדש התקבל ETA קצר ב- 15 דקות.
חייב לציין שהתקלות הללו מתרחשות לעתים ולא תמיד. מי שמכיר את הדרך כמובן יבין כי מדובר בתקלה ויבצע את התיקון הנדרש אולם מי שאינו מכיר את הדרך ימצא את עצמו מבצע מסלולים מוזרים.
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
א. מראש העין - לכל מקום בי-ם - רק 443. מלבד ההפרות סדר שיש לאחרונה - בגדול מדובר בכביש הרבה יותר בטוח מכביש 1.
ללא סיבובים מסוכנים וכו'.
ב. מרטין - אם הוא לקח אותך דרך צומת תפוח זה נשמע שלא הגדרת לו או משום מה בטלת לא ליסוע דרך השטחים.
ג. וייז אכן לעתים מזייפת. אבל בתור אחד שמשתמש בזה כל הזמן (גם אם אני יודע את הדרך), אני לא רואה בעיות קיצוניות כפי שהוצגו כאן.
ד. מה שהכי מעצבן זה שיש תחושה שברמזורים היא כאילו לא מתחשבת.
אני ממש מקבל לעתים החלטה אם לצאת מהבית או לעבוד עוד קצת מהבית ורק אז לצאת.
לדעתי מה שהכי מדהים בWAZE זה שוטרים/מפגעים - הדיוק של זה בסה"כ דיי מדהים.
ללא סיבובים מסוכנים וכו'.
ב. מרטין - אם הוא לקח אותך דרך צומת תפוח זה נשמע שלא הגדרת לו או משום מה בטלת לא ליסוע דרך השטחים.
ג. וייז אכן לעתים מזייפת. אבל בתור אחד שמשתמש בזה כל הזמן (גם אם אני יודע את הדרך), אני לא רואה בעיות קיצוניות כפי שהוצגו כאן.
ד. מה שהכי מעצבן זה שיש תחושה שברמזורים היא כאילו לא מתחשבת.
אני ממש מקבל לעתים החלטה אם לצאת מהבית או לעבוד עוד קצת מהבית ורק אז לצאת.
לדעתי מה שהכי מדהים בWAZE זה שוטרים/מפגעים - הדיוק של זה בסה"כ דיי מדהים.
וזאת בדיוק הסיבה בגינה אני מעדיף את כביש 1Itay_Pollak כתב:א. מראש העין - לכל מקום בי-ם - רק 443. מלבד ההפרות סדר שיש לאחרונה - בגדול מדובר בכביש הרבה יותר בטוח מכביש 1.
ללא סיבובים מסוכנים וכו'.
לדעתי מה שהכי מדהים בWAZE זה שוטרים/מפגעים - הדיוק של זה בסה"כ דיי מדהים....
אגב, מעבר לבעיות הללו, ושוב - הן לא תמיד מתרחשות, אני מאוד מרוצה מוויז ובעיקר מהסיבות שאתה מונה.
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
מסכים לגמרי.OferL כתב:עבורי זו IGO מלפני 7 שנים על מכשירי Win-Mobile
לא מקבל את אותה התוצאה מאף תוכנה שיש היום.
בניווט בלוס אנג'לס עם מחלפים מטורפים בלי אף שגיאה
עם הנחייה מדוייקת וברורה להפליא באיזה נתיב אני צריך להיות.
שלא לדבר על דיוק ונוחיות שימוש בארץ. המעצבן שהיה צריך לשלם על כל עידכון מפה ואלו היו בתדירות נמוכה.
אין לי ניסיון איתה על מכשירי אנדרויד בגירסאות האחרונות.
ובגלל שלא הפנימו את נושא דיווחי התנועה/מצלמות וכו' עברתי לWAZE. סביר.
לא יותר....
IGO יותר מדוייקת אבל לא נותנת דרכים חלופיות כשיש פקקים.