הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים.
אבל היי, איזה כייף זה לעשות עליהום, אה?
אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
פעם אחת, פעם שניה, פעם מאתיים ??MartinHSabag כתב:הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים.
אבל היי, איזה כייף זה לעשות עליהום, אה?...
כמה אנשים צריכים "לסבול"(עדין טלוויזיה) כדי לתקן משהו מעוות ??
כמו שרשמו לפני - היצע וביקוש זה מה שמשפיע על תאגידים
אני "חסמתי" את החברה הזו כבר לפני כמה שנים - בלי שום קשר למוצר ו/או למחיר
מרטין אני גם חושב שלא היה כאן התלהמות מיותרת ואולי לקחת את העניין רחוק מידי במחשבה שלך שיש כאן עליהום רק מתוך כייף .ולשמחתי לא כך העניין ואתה יודע טוב מאוד ומכיר לא מעט מהנפשות הפועלות בפורום כדי להבין זאת תנסה להשוות את כמות הפעמים שהתלוננו כאן בפורום על סמסונג ועל יורוקום ותראה שאין כאן עליהום רק כי כייף לחברים כאן לתקוף יבואנים. התנהלות סמסונג לאורך שנים הייתה בדיוק כך חוסר מתן שירות ואי ספירת הלקוח. עצם העובדה שחברה מובילה בישראל מעסיקה קבלני משנה קיקיונים במקום לפתח את נושא התיקונים והשירות עצמאית יוצר פתח לבעיות, ואחת מהם היא זו של פותח האשכול. ואני מתפלא איך עד היום בהנהלת סמסונג לא השכילו לעשות זאת אני בטוח אילו הכול היה בידיים של היבואן במקום לנסות להפריט ולחסוך כמה גרושים היינו זוכים לראות שירות אחר, אם שאר היבואנים יכולים גם הם יכולים
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- MoMra (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 141
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 32 פעמים
- קיבל תודות: 13 פעמים
שלומות חברים,
ברצוני לעדכן שאף נציג מחברת סמליין או סמסונג לא יצר עימי קשר , נציגת אלקטרוניקס פרו (שמה שמור במערכת)התקשרה לפני 45ד' ולאחר ששאלה מתי אוספים את המסך ניסתה לתאם מועד התקנה מוקדם יותר...
אם זה לעניות מי מטעמכם טיפול בחלונות הגבוהים של חברת סמליין או סמסונג כל שנותר להם הוא להתבייש.
נ.ב.
מבלי להשתחצן יכולתי לפנות בקלות יתרה לראשי הפרמידה ולבקש את טיפולם אולם לא כך צריך להיות וזה נוגד את הדרך בה אני מתנהל...
מי שאינו יודע לתת שירות שלא תהיה לו אינטראקציה עם לקוחות.
אם הייתי רוצה חווית שירות של מוצר מדבקה הייתי רוכש מוצר מדבקה, אבל לשלם על SAMSUNG ואחריות סמליין ולקבל יריקה בפרצוף וזלזול בלקוח לא בבית ספרי!
אני מרגיש שהרסו לי את החוויה לה ציפיתי וזה מה שהכי חורה לי, אני פשוט מרגיש פגוע וכועס.
ברצוני לעדכן שאף נציג מחברת סמליין או סמסונג לא יצר עימי קשר , נציגת אלקטרוניקס פרו (שמה שמור במערכת)התקשרה לפני 45ד' ולאחר ששאלה מתי אוספים את המסך ניסתה לתאם מועד התקנה מוקדם יותר...
אם זה לעניות מי מטעמכם טיפול בחלונות הגבוהים של חברת סמליין או סמסונג כל שנותר להם הוא להתבייש.
נ.ב.
מבלי להשתחצן יכולתי לפנות בקלות יתרה לראשי הפרמידה ולבקש את טיפולם אולם לא כך צריך להיות וזה נוגד את הדרך בה אני מתנהל...
מי שאינו יודע לתת שירות שלא תהיה לו אינטראקציה עם לקוחות.
אם הייתי רוצה חווית שירות של מוצר מדבקה הייתי רוכש מוצר מדבקה, אבל לשלם על SAMSUNG ואחריות סמליין ולקבל יריקה בפרצוף וזלזול בלקוח לא בבית ספרי!
אני מרגיש שהרסו לי את החוויה לה ציפיתי וזה מה שהכי חורה לי, אני פשוט מרגיש פגוע וכועס.
זה בהחלט מצטרף להרבה דברים שאני שומע לאחרונה על השירות של היבואן שלהם. הרוב מאנשים שאני מכיר אישית כולל משפחה, אבל גם אנשים שאני מכיר אינטרנטית בלבד..
חבל, רוב הבית שלי כיום זה מוצרי סמסונג, והאמת - בפעם היחידה בה נזקקתי להם (ב"התקנת" הטלוויזיה) גם אני לא בדיוק עברתי חוויה מאוד חיובית. מקווה שלא אזדקק לשירות שלהם ולהבא, כנראה שאעדיף מוצרים של יבואן אחר. עם ובלי קשר - מקרים כאלו רק מראים את החשיבות של חנות מתמחה. סביר להניח שזה לא היה קורה עם חנות כזו.
חבל, רוב הבית שלי כיום זה מוצרי סמסונג, והאמת - בפעם היחידה בה נזקקתי להם (ב"התקנת" הטלוויזיה) גם אני לא בדיוק עברתי חוויה מאוד חיובית. מקווה שלא אזדקק לשירות שלהם ולהבא, כנראה שאעדיף מוצרים של יבואן אחר. עם ובלי קשר - מקרים כאלו רק מראים את החשיבות של חנות מתמחה. סביר להניח שזה לא היה קורה עם חנות כזו.
- MoMra (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 141
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 32 פעמים
- קיבל תודות: 13 פעמים
קרמריקה ועידן,
קראתי את שכתבתם ואני בהחלט מבין את המלצתכם על אף שגם מ"מתמחה" יצא לי לקבל שירות שאינו תואם את הכינוי.
הדבר היחידי שיש לי לומר על כך שזה לא יכול להוות תירוץ או הסבר לשירות וליחס להם זכיתי ובשורה התחתונה זאת נורמה בעייתית...
מהכרות אישית שלי עם שרות הלקוחות של חברות אלו ואחרות בצפון אמריקה,אירופה וסין סוגיית מקום הרכישה מעולם לא הייתה רלוונטית כל עוד היה מדובר במשווק מורשה ,תמיד זכיתי ליחס מעולה.
הנורמות הפסולות והקולקלות הללו, של שירות לקוחות ביזיוני מצד ספקי שירותים אופיני מאוד "לרפובליקת הבננות" שלנו והפכו למובנות מאליהן לרובנו.
במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן.
קראתי את שכתבתם ואני בהחלט מבין את המלצתכם על אף שגם מ"מתמחה" יצא לי לקבל שירות שאינו תואם את הכינוי.
הדבר היחידי שיש לי לומר על כך שזה לא יכול להוות תירוץ או הסבר לשירות וליחס להם זכיתי ובשורה התחתונה זאת נורמה בעייתית...
מהכרות אישית שלי עם שרות הלקוחות של חברות אלו ואחרות בצפון אמריקה,אירופה וסין סוגיית מקום הרכישה מעולם לא הייתה רלוונטית כל עוד היה מדובר במשווק מורשה ,תמיד זכיתי ליחס מעולה.
הנורמות הפסולות והקולקלות הללו, של שירות לקוחות ביזיוני מצד ספקי שירותים אופיני מאוד "לרפובליקת הבננות" שלנו והפכו למובנות מאליהן לרובנו.
במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן.
חבל מאוד שחברה עם מוצרים טובים לא ספרה כול השנים ולא סופרת בהווה את הלקוחות. אני מאמין שאם התנהלות כזו תמשך בסופו של דבר הלקוחות יצביעו בכיסם ואז זה כבר יהיה מאוחר מידי כך גם יקרה ליבואן מכול תחום שאינו יעמוד בקריטריון הבסיסי של מתן שירות
לעניין חנויות מתמחות לצערי לא תמיד ולא לכולם יש להם את הכוח להתמודד עם היבואן ולכן ישנם חנויות מתמחות שבקושי תראו אצלם סמסונג
לעניין חנויות מתמחות לצערי לא תמיד ולא לכולם יש להם את הכוח להתמודד עם היבואן ולכן ישנם חנויות מתמחות שבקושי תראו אצלם סמסונג
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
- idan309
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2979
- הצטרף: אוקטובר 2005
- מיקום: קריית ביאליק
- נתן תודות: 298 פעמים
- קיבל תודות: 321 פעמים
MoMra,
אתה צודק לחלוטין אבל אני בדעה שעדיף להיות חכם.
"במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן"
הטענה הזו נכונה להרבה תחומים אבל אני כבר הבנתי מזמן שהצרכן הישראלי מתנהל בצורה לא חכמה ולכן אין סיכוי שזה יתממש.
אני מצאתי לפני כמה שנים חנות מתמחה שנותנת שירות כמו שציינתי (אמנם נמצאת בצפון אך נותנת להבנתי גם שירות בכל הארץ).
אני בטוח שיש עוד כמה חנויות כאלה.
אני מציע לך לפתוח שרשור על המלצה לחנות מתמחה באזורך.
אתה צודק לחלוטין אבל אני בדעה שעדיף להיות חכם.
"במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן"
הטענה הזו נכונה להרבה תחומים אבל אני כבר הבנתי מזמן שהצרכן הישראלי מתנהל בצורה לא חכמה ולכן אין סיכוי שזה יתממש.
אני מצאתי לפני כמה שנים חנות מתמחה שנותנת שירות כמו שציינתי (אמנם נמצאת בצפון אך נותנת להבנתי גם שירות בכל הארץ).
אני בטוח שיש עוד כמה חנויות כאלה.
אני מציע לך לפתוח שרשור על המלצה לחנות מתמחה באזורך.
בהחלט יש הבדל. אתה תקבל את אותו שירות גרוע מהיבואן, אבל תוכל להרים טלפון לחנות, והם בדר"כ ידאגו לטיפול מול היבואן ויחסכו לך לא מעט זמן וכאבי ראש. נכון, בעולם אוטופי לא היינו צריכים את זה. אנחנו בישראל ויש דברים שלא ישתנו.
אין האמור סותר כמובן את ההמלצה להתרחק מיבואנים עם שירות רע ולהעדיף באופן מהותי יבואנים אחרים עם שירות טוב יותר.
אין האמור סותר כמובן את ההמלצה להתרחק מיבואנים עם שירות רע ולהעדיף באופן מהותי יבואנים אחרים עם שירות טוב יותר.
- idan309
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2979
- הצטרף: אוקטובר 2005
- מיקום: קריית ביאליק
- נתן תודות: 298 פעמים
- קיבל תודות: 321 פעמים
קרמריקה,
למזלי עוד לא קרתה לי שום תקלה במוצר אלקטורני שנקנה בחנות המתמחה אבל אם תקרה (מקווה שלא) אני מתכוון לעשות טלפון אחד - לחנות המתנחה שקניתי ממנה.
אם אני אצטרך להתעסק באופן עצמאי עם היבואן אז כבר בעייתי.
חבר שלי רכש בחנות המתמחה שאני רוכש בה בהמלצתי לפני כ-3 שנים מקרן אפסון TW5500.
אחרי כמה חודשים התפוצצה המנורה. טלפון אחד לחנות המתמחה ועוד באותו יום נאסף המקרן לתיקון וגם ניתן מקרן חליפי. את כל ההתעסקות עם התיקון עשתה החנות המתמחה ותוך כמה ימים המקרן חזר.
אחרי כמה חודשים זה קרה שוב וגם הפעם אותו שירות ולמרות שלא היתה אחריות למנורה (כי זו מנורה שנייה) המנורה הוחלפה ללא חיוב בלחץ החנות המתמחה.
לגבי שאר הדברים הניסיון שלי עם החנות המתמחה הוא באופן ישיר (התקנות מיד עם אספקה, שירות מלא, תיקון תקלה שלא קשורה במיידי וללא חיוב...).
למזלי עוד לא קרתה לי שום תקלה במוצר אלקטורני שנקנה בחנות המתמחה אבל אם תקרה (מקווה שלא) אני מתכוון לעשות טלפון אחד - לחנות המתנחה שקניתי ממנה.
אם אני אצטרך להתעסק באופן עצמאי עם היבואן אז כבר בעייתי.
חבר שלי רכש בחנות המתמחה שאני רוכש בה בהמלצתי לפני כ-3 שנים מקרן אפסון TW5500.
אחרי כמה חודשים התפוצצה המנורה. טלפון אחד לחנות המתמחה ועוד באותו יום נאסף המקרן לתיקון וגם ניתן מקרן חליפי. את כל ההתעסקות עם התיקון עשתה החנות המתמחה ותוך כמה ימים המקרן חזר.
אחרי כמה חודשים זה קרה שוב וגם הפעם אותו שירות ולמרות שלא היתה אחריות למנורה (כי זו מנורה שנייה) המנורה הוחלפה ללא חיוב בלחץ החנות המתמחה.
לגבי שאר הדברים הניסיון שלי עם החנות המתמחה הוא באופן ישיר (התקנות מיד עם אספקה, שירות מלא, תיקון תקלה שלא קשורה במיידי וללא חיוב...).