אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #16 

הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים.
אבל היי, איזה כייף זה לעשות עליהום, אה? :?
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 917 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

מרטין שלום - לדעתי לא היתה כאן התלהמות.. אם תשים לב, זו לא התלונה הראשונה על השירות של סמסונג - היו כמה כאלה לאחרונה ולכן חבל שנציג רשמי שלהם לא טורח לעדכן בעצמו שהם מודעים לבעיה כי אולי זה היה עוזר להרגיע את המודאגים.

menny
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 914
הצטרף: יוני 2009
נתן תודות: 459 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

MartinHSabag כתב:הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים.
אבל היי, איזה כייף זה לעשות עליהום, אה? :?
...
פעם אחת, פעם שניה, פעם מאתיים ??
כמה אנשים צריכים "לסבול"(עדין טלוויזיה) כדי לתקן משהו מעוות ??
כמו שרשמו לפני - היצע וביקוש זה מה שמשפיע על תאגידים

אני "חסמתי" את החברה הזו כבר לפני כמה שנים - בלי שום קשר למוצר ו/או למחיר

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

מרטין אני גם חושב שלא היה כאן התלהמות מיותרת ואולי לקחת את העניין רחוק מידי במחשבה שלך שיש כאן עליהום רק מתוך כייף .ולשמחתי לא כך העניין ואתה יודע טוב מאוד ומכיר לא מעט מהנפשות הפועלות בפורום כדי להבין זאת תנסה להשוות את כמות הפעמים שהתלוננו כאן בפורום על סמסונג ועל יורוקום ותראה שאין כאן עליהום רק כי כייף לחברים כאן לתקוף יבואנים. התנהלות סמסונג לאורך שנים הייתה בדיוק כך חוסר מתן שירות ואי ספירת הלקוח. עצם העובדה שחברה מובילה בישראל מעסיקה קבלני משנה קיקיונים במקום לפתח את נושא התיקונים והשירות עצמאית יוצר פתח לבעיות, ואחת מהם היא זו של פותח האשכול. ואני מתפלא איך עד היום בהנהלת סמסונג לא השכילו לעשות זאת אני בטוח אילו הכול היה בידיים של היבואן במקום לנסות להפריט ולחסוך כמה גרושים היינו זוכים לראות שירות אחר, אם שאר היבואנים יכולים גם הם יכולים
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

MoMra (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 141
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

שלומות חברים,
ברצוני לעדכן שאף נציג מחברת סמליין או סמסונג לא יצר עימי קשר , נציגת אלקטרוניקס פרו (שמה שמור במערכת)התקשרה לפני 45ד' ולאחר ששאלה מתי אוספים את המסך ניסתה לתאם מועד התקנה מוקדם יותר...
אם זה לעניות מי מטעמכם טיפול בחלונות הגבוהים של חברת סמליין או סמסונג כל שנותר להם הוא להתבייש. (n)
נ.ב.
מבלי להשתחצן יכולתי לפנות בקלות יתרה לראשי הפרמידה ולבקש את טיפולם אולם לא כך צריך להיות וזה נוגד את הדרך בה אני מתנהל...
מי שאינו יודע לתת שירות שלא תהיה לו אינטראקציה עם לקוחות.
אם הייתי רוצה חווית שירות של מוצר מדבקה הייתי רוכש מוצר מדבקה, אבל לשלם על SAMSUNG ואחריות סמליין ולקבל יריקה בפרצוף וזלזול בלקוח לא בבית ספרי!
אני מרגיש שהרסו לי את החוויה לה ציפיתי וזה מה שהכי חורה לי, אני פשוט מרגיש פגוע וכועס. (n) :x

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

MoMra,

מאוד מעניין אותי לדעת אם מה שקרה לך יגרום לך לאמץ את המלצתי.


עידן

קרמריקה
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום קפה
אחראי תחום קפה
הודעות: 4098
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

זה בהחלט מצטרף להרבה דברים שאני שומע לאחרונה על השירות של היבואן שלהם. הרוב מאנשים שאני מכיר אישית כולל משפחה, אבל גם אנשים שאני מכיר אינטרנטית בלבד..

חבל, רוב הבית שלי כיום זה מוצרי סמסונג, והאמת - בפעם היחידה בה נזקקתי להם (ב"התקנת" הטלוויזיה) גם אני לא בדיוק עברתי חוויה מאוד חיובית. מקווה שלא אזדקק לשירות שלהם ולהבא, כנראה שאעדיף מוצרים של יבואן אחר. עם ובלי קשר - מקרים כאלו רק מראים את החשיבות של חנות מתמחה. סביר להניח שזה לא היה קורה עם חנות כזו.

MoMra (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 141
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

קרמריקה ועידן,
קראתי את שכתבתם ואני בהחלט מבין את המלצתכם על אף שגם מ"מתמחה" יצא לי לקבל שירות שאינו תואם את הכינוי.
הדבר היחידי שיש לי לומר על כך שזה לא יכול להוות תירוץ או הסבר לשירות וליחס להם זכיתי ובשורה התחתונה זאת נורמה בעייתית...
מהכרות אישית שלי עם שרות הלקוחות של חברות אלו ואחרות בצפון אמריקה,אירופה וסין סוגיית מקום הרכישה מעולם לא הייתה רלוונטית כל עוד היה מדובר במשווק מורשה ,תמיד זכיתי ליחס מעולה.
הנורמות הפסולות והקולקלות הללו, של שירות לקוחות ביזיוני מצד ספקי שירותים אופיני מאוד "לרפובליקת הבננות" שלנו והפכו למובנות מאליהן לרובנו.
במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן.
(Y)

itaysp
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 342
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 17 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אני איתך.
גם כשאני הזמנתי טלויזיה (מחנות מתמחה) היא הגיעה אחרי יומיים, אבל כשהתקשרתי לאלקרוניקס פרו תיאמו לי טכנאי רק לשבוע אחרי.

כשהייתה לי תקלה במסך, שוב הייתי צריך להמתין שבוע לטכנאי.. זה באמת מקומם.
אבל אופן הטיפול בתקלה היה דווקא בסדר גמור.. רק זמני ההמתנה הארוכים זה משהו שהם חייבים לטפל בו.

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

חבל מאוד שחברה עם מוצרים טובים לא ספרה כול השנים ולא סופרת בהווה את הלקוחות. אני מאמין שאם התנהלות כזו תמשך בסופו של דבר הלקוחות יצביעו בכיסם ואז זה כבר יהיה מאוחר מידי כך גם יקרה ליבואן מכול תחום שאינו יעמוד בקריטריון הבסיסי של מתן שירות
לעניין חנויות מתמחות לצערי לא תמיד ולא לכולם יש להם את הכוח להתמודד עם היבואן ולכן ישנם חנויות מתמחות שבקושי תראו אצלם סמסונג
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

MoMra,

אתה צודק לחלוטין אבל אני בדעה שעדיף להיות חכם.
"במקום להשלים עם נורמות אלה יש לעוקרן מהשורש ולבערן"
הטענה הזו נכונה להרבה תחומים אבל אני כבר הבנתי מזמן שהצרכן הישראלי מתנהל בצורה לא חכמה ולכן אין סיכוי שזה יתממש.

אני מצאתי לפני כמה שנים חנות מתמחה שנותנת שירות כמו שציינתי (אמנם נמצאת בצפון אך נותנת להבנתי גם שירות בכל הארץ).
אני בטוח שיש עוד כמה חנויות כאלה.

אני מציע לך לפתוח שרשור על המלצה לחנות מתמחה באזורך.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

מה הקשר לחנות מתמחה?
אם אני קונה בחנות "מתמחה",
דרך אותו היבואן, אז השירות יהיה טוב יותר,
מאשר ברשת כל שהיא מאותו היבואן?
אין קשר,זו פשוט רמת השירות בארץ.
לא חסרים מקרים של שירות כזה מחנויות מתמחות.

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

amitbak,

אני חושב שהבהרתי מדוע בחנות המתמחה הנכונה אתה ממש לא צודק.
כל מה שכתבתי זה לא מהשערות אלא מעובדות בדוקות.

אם הניסיון שלך הוא אחר אז כנראה שקנית בחנות מתמחה לא מתאימה או שמדובר בתקלה משמעותית שאפילו הקשרים של חנות המתמחה לא עזרו.

קרמריקה
סמל אישי של משתמש
אחראי תחום קפה
אחראי תחום קפה
הודעות: 4098
הצטרף: אפריל 2005
נתן תודות: 92 פעמים
קיבל תודות: 285 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

בהחלט יש הבדל. אתה תקבל את אותו שירות גרוע מהיבואן, אבל תוכל להרים טלפון לחנות, והם בדר"כ ידאגו לטיפול מול היבואן ויחסכו לך לא מעט זמן וכאבי ראש. נכון, בעולם אוטופי לא היינו צריכים את זה. אנחנו בישראל ויש דברים שלא ישתנו.

אין האמור סותר כמובן את ההמלצה להתרחק מיבואנים עם שירות רע ולהעדיף באופן מהותי יבואנים אחרים עם שירות טוב יותר.

idan309
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2979
הצטרף: אוקטובר 2005
מיקום: קריית ביאליק
נתן תודות: 298 פעמים
קיבל תודות: 321 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

קרמריקה,

למזלי עוד לא קרתה לי שום תקלה במוצר אלקטורני שנקנה בחנות המתמחה אבל אם תקרה (מקווה שלא) אני מתכוון לעשות טלפון אחד - לחנות המתנחה שקניתי ממנה.
אם אני אצטרך להתעסק באופן עצמאי עם היבואן אז כבר בעייתי.

חבר שלי רכש בחנות המתמחה שאני רוכש בה בהמלצתי לפני כ-3 שנים מקרן אפסון TW5500.
אחרי כמה חודשים התפוצצה המנורה. טלפון אחד לחנות המתמחה ועוד באותו יום נאסף המקרן לתיקון וגם ניתן מקרן חליפי. את כל ההתעסקות עם התיקון עשתה החנות המתמחה ותוך כמה ימים המקרן חזר.
אחרי כמה חודשים זה קרה שוב וגם הפעם אותו שירות ולמרות שלא היתה אחריות למנורה (כי זו מנורה שנייה) המנורה הוחלפה ללא חיוב בלחץ החנות המתמחה.

לגבי שאר הדברים הניסיון שלי עם החנות המתמחה הוא באופן ישיר (התקנות מיד עם אספקה, שירות מלא, תיקון תקלה שלא קשורה במיידי וללא חיוב...).

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”