חברים,
אלף אלפי הבדלות ,לפני שלוש שנים "זכיתי" לחווית שירות דומה במוקד שירות של אחת מחברות הסלולר...
לאחר שלא טופלתי כיאות וטורטרתי במשך מספרי ימים העברתי פניה למנכ"ל אותה חברה קטנה של למעלה מ- 3M לקוחות ולמעלה מארבעת אלפים עובדים...
יאמר לזכותו שהוא לא זלזל בלקוח ,יצר עימי קשר באופן מיידי ודאג לתקן לי את חווית השירות ולשפות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
בשורה התחתונה, אם עפ"י מה שנרשם ע"י מרטין:" הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים" הייתה מודעת למקרה לפחות משעה 09:00 ועד עכשיו לא מצאה לנכון ליצור קשר זה אומר דרשני...
אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
לא מדוייק.
ניציגה של אלקטרוניקס-פרו ניסתה ליצור עימך קשר, אולם מכיון שהיא חסומה מלשלוח הודעות פרטיות ומכיון שלא השארת שום פרטים מזהים בשירשור (לגיטימי), היא לא ממש יכלה ליצור עימך קשר.
לגבי התגובות על מה שכתבתי קודם:
לא אמרתי שהיתה התלהמות אלא אמרתי שיש כאן אנשים שנהנים מ"עליהום".
כן, היו לאחרונה כמה (3-4?) תלונות על סמליין/אלקטרוניקס-פרו, אולם בתור המותג עם נתח השוק הגדול בישראל המוכר עשרות אלפי טלוויזיות בשנה (בעשרות הגבוהות), אזי אני חושב שכמות התלונות דווקא לא ממש גבוהה..., אבל כמובן ששומעים רק את התקלות (מטבען....) ולא את כל עשרות אלפי המקרים שבהם הכל הולך כמו שצריך.
אני לא כאן להגן עליהם. כמו שאמרתי, הם מודעים היטב לזה והיום נסעתי ליקום, בין היתר, לדבר על הנושא הספציפי הזה עם הנהלת סמסונג ישראל. הם מטפלים בזה אבל כמו שאתם יודעים, באירגונים גדולים יש היררכיות, תהליכים ומדיניויות מסודרות ומקרים חריגים דורשים טיפולים חריגים.
אני בטוח שמי שנפגע משירות לא טוב, לא מעניינת אותו הסטטיסטיקה כי בשבילו זה 100%, אני רק יודע, שמיניסיון שלי, "להפוך שולחנות" ולהגיד לכולם שהם לא בסדר, גורם אומנם לטיפול מהיר בסגנון של "כיבוי שריפה", אבל לא בהכרח היעיל והטוב ביותר.
שליקולכם כמובן, אני כאן רק כדי לעזור לגשר ולתת מניסיוני.
ניציגה של אלקטרוניקס-פרו ניסתה ליצור עימך קשר, אולם מכיון שהיא חסומה מלשלוח הודעות פרטיות ומכיון שלא השארת שום פרטים מזהים בשירשור (לגיטימי), היא לא ממש יכלה ליצור עימך קשר.
לגבי התגובות על מה שכתבתי קודם:
לא אמרתי שהיתה התלהמות אלא אמרתי שיש כאן אנשים שנהנים מ"עליהום".
כן, היו לאחרונה כמה (3-4?) תלונות על סמליין/אלקטרוניקס-פרו, אולם בתור המותג עם נתח השוק הגדול בישראל המוכר עשרות אלפי טלוויזיות בשנה (בעשרות הגבוהות), אזי אני חושב שכמות התלונות דווקא לא ממש גבוהה..., אבל כמובן ששומעים רק את התקלות (מטבען....) ולא את כל עשרות אלפי המקרים שבהם הכל הולך כמו שצריך.
אני לא כאן להגן עליהם. כמו שאמרתי, הם מודעים היטב לזה והיום נסעתי ליקום, בין היתר, לדבר על הנושא הספציפי הזה עם הנהלת סמסונג ישראל. הם מטפלים בזה אבל כמו שאתם יודעים, באירגונים גדולים יש היררכיות, תהליכים ומדיניויות מסודרות ומקרים חריגים דורשים טיפולים חריגים.
אני בטוח שמי שנפגע משירות לא טוב, לא מעניינת אותו הסטטיסטיקה כי בשבילו זה 100%, אני רק יודע, שמיניסיון שלי, "להפוך שולחנות" ולהגיד לכולם שהם לא בסדר, גורם אומנם לטיפול מהיר בסגנון של "כיבוי שריפה", אבל לא בהכרח היעיל והטוב ביותר.
שליקולכם כמובן, אני כאן רק כדי לעזור לגשר ולתת מניסיוני.
מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF
וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)
סבל..
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF
וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)
סבל..
נערך לאחרונה על ידי moog ב 08/08/2013 18:05, נערך 4 פעמים בסך הכל.
- MoMra (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 141
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 32 פעמים
- קיבל תודות: 13 פעמים
מרטין,
ראשית ברצוני להודות לך על התייחסותך ותגובתך הן בתור מרטין והן בכובעך בתור מנהל אני מעריך זאת.
לעניינינו,לאלטרוניקס פרו יש לפחות 2 אמצעים ליצירת קשר עימי שהועברו אליהם ביום חמישי על ידי המוכר וביום א' 04/08/2013 על ידי עבדכם הנאמן.
הטיפול בבעיות אשר עליהן דיווחתי וחלקתי אינו יכול להיפתר בדרג "אלקטרוניקס פרו" מאחר וזה בבחינת לעג לרש...
הטיפול הראוי והנכון ויצירת הקשר היו צריכים להיות בדרג שאינו נמוך ממנהל בכיר בסמסונג ישראל שלא יפחד להזדהות בשם + שם משפחה ולהציע חוויה מתקנת ופיצוי הולם.
עם כל הכבוד להיררכיה האירגונית זה לא טיפול ברמת מוקדן אלא טיפול ברמת מנהלת פניות הציבור של החברה...
נ.ב.
כפי שציינתי בפוסט הקודם שלי עם כל הכבוד לסמסנג ישראל אם מנכ"ל של חברה סלולרית "קטנה" עם למעלה משלושה מיליון לקוחות היה יכול ליצור עימי קשר ולתת שירות אז אין לי ספק שבכיר בסמסונג ישראל היה יכול לנסות להציל ולו במעט את כבודם...
ראשית ברצוני להודות לך על התייחסותך ותגובתך הן בתור מרטין והן בכובעך בתור מנהל אני מעריך זאת.
לעניינינו,לאלטרוניקס פרו יש לפחות 2 אמצעים ליצירת קשר עימי שהועברו אליהם ביום חמישי על ידי המוכר וביום א' 04/08/2013 על ידי עבדכם הנאמן.
הטיפול בבעיות אשר עליהן דיווחתי וחלקתי אינו יכול להיפתר בדרג "אלקטרוניקס פרו" מאחר וזה בבחינת לעג לרש...
הטיפול הראוי והנכון ויצירת הקשר היו צריכים להיות בדרג שאינו נמוך ממנהל בכיר בסמסונג ישראל שלא יפחד להזדהות בשם + שם משפחה ולהציע חוויה מתקנת ופיצוי הולם.
עם כל הכבוד להיררכיה האירגונית זה לא טיפול ברמת מוקדן אלא טיפול ברמת מנהלת פניות הציבור של החברה...
נ.ב.
כפי שציינתי בפוסט הקודם שלי עם כל הכבוד לסמסנג ישראל אם מנכ"ל של חברה סלולרית "קטנה" עם למעלה משלושה מיליון לקוחות היה יכול ליצור עימי קשר ולתת שירות אז אין לי ספק שבכיר בסמסונג ישראל היה יכול לנסות להציל ולו במעט את כבודם...
- MoMra (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 141
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 32 פעמים
- קיבל תודות: 13 פעמים
הרגת אותי...moog כתב:מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF
וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)
סבל.....
יכול להיות ששכן שלך שמאזין מהצד חשב שאתה רואה קרטה קיד וצועק wax on wax off.
[url=]
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
moog כתב:מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF
וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)
סבל.....
- טלHD
- גורו
- הודעות: 13958
- הצטרף: נובמבר 2008
- נתן תודות: 948 פעמים
- קיבל תודות: 1099 פעמים
- miko79
- חבר ותיק
- הודעות: 1117
- הצטרף: יולי 2009
- שם מלא: עומר
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 21 פעמים
גם אני מנפגעי אלקטרוניס-פרו
אחרי שפניתי לקבל את עזרת המנהלים באתר השירות השתפר פלאים, פתאום מנהלת חוזרת אלי...
תאכל'ס השירות שלהם לא טוב, בלי יותר מדי מילים.
לקח להם שבועיים לתקן לי את הטלוויזיה, הם מוכנים לספק טלוויזיה חלופית רק בתשלום של 129 ש"ח.
באחריות של המוצר כתוב שהטלוויזיה תתקון תוך 7 ימים מיום פתיחת התקלה(לא מיום איסוף הטלוויזיה).
אז אחרי שביקשתי את עזרת מנהלי האתר, הסכימו בטובם להתקין לי טלוויזיה חלופית, ל 5 ימים עד שתיקנו את הטלוויזיה שלי.
הפנייה צריכה לפנות רק לסמסונג, לא לעובדי הקבל שלה שעושים לה שם רע, סמסונג צריכה להבין שבגלל השירות הזה היא תפסיד הרבה מאוד כסף.
לא היה איכפת לי לשלם לטכנאי 300 ש"ח שיתקן את הטלוויזיה במקום, אבל הבחורים הנחמדים שמגיעים מאלקטרוניס-פרו הם דיי ילדים, וגם כל שיטת לקיחת המוצר, (מגיע בחור אחד, לא ממש גדול. בלי משהו לעטוף את הטלוויזיה בלי עזרה, מוריד טלוויזיה 51 אינץ מהקיר יורד איתה 7 קומות ולוקח אותה לרכב.
הטלוויזיה שלי לפחות נהנתה, עשתה טיול מאשקלון לב"ש ואח"כ מב"ש למודיעין
אני בטוח שה"טיולים" האלה לא הועילו לה בלשון המעטה.
היא התקלקלה לי פעם שנייה בתוך שנה, אישתי בעצבים מזה שהשקעתי בטלוויזיה כל כך הרבה כסף והמוצר כבר פעמיים תקול.
תאכל'ס השירות שלהם לא טוב, בלי יותר מדי מילים.
לקח להם שבועיים לתקן לי את הטלוויזיה, הם מוכנים לספק טלוויזיה חלופית רק בתשלום של 129 ש"ח.
באחריות של המוצר כתוב שהטלוויזיה תתקון תוך 7 ימים מיום פתיחת התקלה(לא מיום איסוף הטלוויזיה).
אז אחרי שביקשתי את עזרת מנהלי האתר, הסכימו בטובם להתקין לי טלוויזיה חלופית, ל 5 ימים עד שתיקנו את הטלוויזיה שלי.
הפנייה צריכה לפנות רק לסמסונג, לא לעובדי הקבל שלה שעושים לה שם רע, סמסונג צריכה להבין שבגלל השירות הזה היא תפסיד הרבה מאוד כסף.
לא היה איכפת לי לשלם לטכנאי 300 ש"ח שיתקן את הטלוויזיה במקום, אבל הבחורים הנחמדים שמגיעים מאלקטרוניס-פרו הם דיי ילדים, וגם כל שיטת לקיחת המוצר, (מגיע בחור אחד, לא ממש גדול. בלי משהו לעטוף את הטלוויזיה בלי עזרה, מוריד טלוויזיה 51 אינץ מהקיר יורד איתה 7 קומות ולוקח אותה לרכב.
הטלוויזיה שלי לפחות נהנתה, עשתה טיול מאשקלון לב"ש ואח"כ מב"ש למודיעין
אני בטוח שה"טיולים" האלה לא הועילו לה בלשון המעטה.
היא התקלקלה לי פעם שנייה בתוך שנה, אישתי בעצבים מזה שהשקעתי בטלוויזיה כל כך הרבה כסף והמוצר כבר פעמיים תקול.
- mrunderhill
- חבר ותיק
- הודעות: 2261
- הצטרף: מרץ 2009
- נתן תודות: 75 פעמים
- קיבל תודות: 124 פעמים
קצת אוף טופיק אמנם, אבל נשאר מישהו עם שירות לקוחות טוב? השרשור הזה וקודמיו גורמים לי לרדת מסמסונג, וחבל. עד היום הייתי מאוד מרוצה מהמסכים שלהם, אבל לא נזקקתי לשירות. או שבאמת עדיף יבואן מקביל?
וד״א מה כל סיפור ההתקנה הזה? זה משהו הכרחי בשביל האחריות? כל מה שאני צריך זה להוציא מהקופסה ולחבר HDMI אחד..
וד״א מה כל סיפור ההתקנה הזה? זה משהו הכרחי בשביל האחריות? כל מה שאני צריך זה להוציא מהקופסה ולחבר HDMI אחד..
ראשית ברמת שירות כזו באמת עדיף לרכוש יבוא מקביל כי כך או כך הצעקות והאכזבות, יהיהו אותו דבר אבל לפחות נדע ששילמנו אלפי שקלים פחות וזה השירות, ולא שילמנו יותר כי מרמים אותנו וטוענים לשירות ואין שירות
ברכישה דרך חנות מתמחה מפחיתה את עוגמת הנפש מיבואן כמו סם ליין אבל לא מבטלת כליל את רמת הישרות הקלוקל גם יורוקום לא חפה מפשע בעניין אבל לפחות שם מנסים להקשיב ולעזור בניגוד לאחרים שינוי יבוא רק מהצבעה דרך הכיס צריך להפסיק לרכוש מוצרים של חברת סם ליין !!! ואם כולנו נעשה זאת אנחנו נזכה לראות שינוי משמעותי אבל כול עוד שאנחנו רק מדברים על זה כאן בפורום אין לזה מספיק אפקט
ברכישה דרך חנות מתמחה מפחיתה את עוגמת הנפש מיבואן כמו סם ליין אבל לא מבטלת כליל את רמת הישרות הקלוקל גם יורוקום לא חפה מפשע בעניין אבל לפחות שם מנסים להקשיב ולעזור בניגוד לאחרים שינוי יבוא רק מהצבעה דרך הכיס צריך להפסיק לרכוש מוצרים של חברת סם ליין !!! ואם כולנו נעשה זאת אנחנו נזכה לראות שינוי משמעותי אבל כול עוד שאנחנו רק מדברים על זה כאן בפורום אין לזה מספיק אפקט
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.