אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ובי"ס להרחקת לקוחות מ- SAMSUNG

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
MoMra (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 141
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #31 

חברים,
אלף אלפי הבדלות ,לפני שלוש שנים "זכיתי" לחווית שירות דומה במוקד שירות של אחת מחברות הסלולר...
לאחר שלא טופלתי כיאות וטורטרתי במשך מספרי ימים העברתי פניה למנכ"ל אותה חברה קטנה של למעלה מ- 3M לקוחות ולמעלה מארבעת אלפים עובדים...
יאמר לזכותו שהוא לא זלזל בלקוח ,יצר עימי קשר באופן מיידי ודאג לתקן לי את חווית השירות ולשפות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי.
בשורה התחתונה, אם עפ"י מה שנרשם ע"י מרטין:" הנהלת החברה, ברמות הכי גבוהות, כולל סמסונג ישראל (לא רק היבואן סמליין) מודעים היטב לשירשור הזה והמקרים בטיפול מול פותחי השירשורים" הייתה מודעת למקרה לפחות משעה 09:00 ועד עכשיו לא מצאה לנכון ליצור קשר זה אומר דרשני... (n)

MartinHSabag
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 59332
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: מרטין סבג
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 858 פעמים
קיבל תודות: 1619 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #32 

לא מדוייק.
ניציגה של אלקטרוניקס-פרו ניסתה ליצור עימך קשר, אולם מכיון שהיא חסומה מלשלוח הודעות פרטיות ומכיון שלא השארת שום פרטים מזהים בשירשור (לגיטימי), היא לא ממש יכלה ליצור עימך קשר.

לגבי התגובות על מה שכתבתי קודם:
לא אמרתי שהיתה התלהמות אלא אמרתי שיש כאן אנשים שנהנים מ"עליהום".
כן, היו לאחרונה כמה (3-4?) תלונות על סמליין/אלקטרוניקס-פרו, אולם בתור המותג עם נתח השוק הגדול בישראל המוכר עשרות אלפי טלוויזיות בשנה (בעשרות הגבוהות), אזי אני חושב שכמות התלונות דווקא לא ממש גבוהה..., אבל כמובן ששומעים רק את התקלות (מטבען....) ולא את כל עשרות אלפי המקרים שבהם הכל הולך כמו שצריך.
אני לא כאן להגן עליהם. כמו שאמרתי, הם מודעים היטב לזה והיום נסעתי ליקום, בין היתר, לדבר על הנושא הספציפי הזה עם הנהלת סמסונג ישראל. הם מטפלים בזה אבל כמו שאתם יודעים, באירגונים גדולים יש היררכיות, תהליכים ומדיניויות מסודרות ומקרים חריגים דורשים טיפולים חריגים.

אני בטוח שמי שנפגע משירות לא טוב, לא מעניינת אותו הסטטיסטיקה כי בשבילו זה 100%, אני רק יודע, שמיניסיון שלי, "להפוך שולחנות" ולהגיד לכולם שהם לא בסדר, גורם אומנם לטיפול מהיר בסגנון של "כיבוי שריפה", אבל לא בהכרח היעיל והטוב ביותר.

שליקולכם כמובן, אני כאן רק כדי לעזור לגשר ולתת מניסיוני.
Making Products, Mentor, Lecturer
twitter facebook linkedin
About.me

moog
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 893
הצטרף: יולי 2007
נתן תודות: 24 פעמים
קיבל תודות: 61 פעמים

נושא שלא נקרא #33 

מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF

:lol: :lol: :lol:
וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)
:lol:
סבל..
נערך לאחרונה על ידי moog ב 08/08/2013 18:05, נערך 4 פעמים בסך הכל.

amitbak
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4100
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 117 פעמים
קיבל תודות: 212 פעמים

נושא שלא נקרא #34 

פרסם את זה בפייסבוק.

MoMra (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 141
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #35 

מרטין,
ראשית ברצוני להודות לך על התייחסותך ותגובתך הן בתור מרטין והן בכובעך בתור מנהל אני מעריך זאת. (Y)
לעניינינו,לאלטרוניקס פרו יש לפחות 2 אמצעים ליצירת קשר עימי שהועברו אליהם ביום חמישי על ידי המוכר וביום א' 04/08/2013 על ידי עבדכם הנאמן.
הטיפול בבעיות אשר עליהן דיווחתי וחלקתי אינו יכול להיפתר בדרג "אלקטרוניקס פרו" מאחר וזה בבחינת לעג לרש...
הטיפול הראוי והנכון ויצירת הקשר היו צריכים להיות בדרג שאינו נמוך ממנהל בכיר בסמסונג ישראל שלא יפחד להזדהות בשם + שם משפחה ולהציע חוויה מתקנת ופיצוי הולם.
עם כל הכבוד להיררכיה האירגונית זה לא טיפול ברמת מוקדן אלא טיפול ברמת מנהלת פניות הציבור של החברה...
נ.ב.
כפי שציינתי בפוסט הקודם שלי עם כל הכבוד לסמסנג ישראל אם מנכ"ל של חברה סלולרית "קטנה" עם למעלה משלושה מיליון לקוחות היה יכול ליצור עימי קשר ולתת שירות אז אין לי ספק שבכיר בסמסונג ישראל היה יכול לנסות להציל ולו במעט את כבודם...

MoMra (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 141
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #36 

moog כתב:מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF

:lol: :lol: :lol:
וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)
:lol:
סבל..
...
הרגת אותי... :lol:
יכול להיות ששכן שלך שמאזין מהצד חשב שאתה רואה קרטה קיד וצועק wax on wax off.

[url=]

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #37 

לא יודע מה איתכם אבל בקרוב אני מתכנן לרכוש מסך לסלון וברור לי שאבדוק את נושא השירות.
שירות סמליין זה לא יהיה...
ארז

integral
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 7900
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 312 פעמים
קיבל תודות: 543 פעמים

נושא שלא נקרא #38 

moog כתב:מה שאני עברתי עם פרו אלקטרוניקס חחח
אני כבר את הכרתי שם את כל האחראים (חצי שנה רומן)
יניב/חני/קרן
אומרים יחזרו לא וחוזרים.. קשה להשיג את האחראים שרק הם יכולים עוזרים
נציגות לא יודעות שום דבר והעיקר "יחזרו אליך המנהלים"
חצי שנה סחבת מאז ש הT.V התקלקלה (D6600)
שבועיים וחצי ללא T.V..שידרוג לT.V אחרת ו 3 החלפות של T.V חדשות (ES7500)
עד התפשרות שלי על זיכוי של 800 ש"ח (פיקסלים שרופים)
בסוף קיבלתי טלוויזיה שמשתיקה לי את הסאונד לבד+קופץ דו שיח למטה(זיהוי קולי)
ואז אני כמו מטומטם ב 2 בלילה צועק MUTE OFF MUTE OFF

:lol: :lol: :lol:
וגם עוד מעיזה להפריע לי באמצע סרטים עם סמן עכבר על המסך (זיהוי יד)
:lol:
סבל..
...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

SHLOMIS1Z
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1124
הצטרף: אוקטובר 2007
נתן תודות: 166 פעמים
קיבל תודות: 19 פעמים

נושא שלא נקרא #39 

(n) :cry: (W) (U) :(
שדרגת היא מחלה מדביקה וממכרת שאותך לא עוזבת

טלHD
סמל אישי של משתמש
גורו
גורו
הודעות: 13958
הצטרף: נובמבר 2008
נתן תודות: 948 פעמים
קיבל תודות: 1099 פעמים

נושא שלא נקרא #40 

סמליין... לא אשכח ולא אסלח!
http://www.hometheater.co.il/vt83785.%D ... D7%9F.html

ronen61
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4653
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #41 

אני קורא את כל ההתכתבויות שפה, והדבר הכי אבסורד זה שההעדפה לקנות מחנות מתמחה זה בגלל להימנע מהתעסקות עם שירות גרוע מצד היבואן. בחברה נורמלית זה לא אמור להיות שיקול. פשוט קונים מהיבואן
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע

miko79
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1117
הצטרף: יולי 2009
שם מלא: עומר
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 21 פעמים

גם אני מנפגעי אלקטרוניס-פרו

נושא שלא נקרא #42 

אחרי שפניתי לקבל את עזרת המנהלים באתר השירות השתפר פלאים, פתאום מנהלת חוזרת אלי...
תאכל'ס השירות שלהם לא טוב, בלי יותר מדי מילים.
לקח להם שבועיים לתקן לי את הטלוויזיה, הם מוכנים לספק טלוויזיה חלופית רק בתשלום של 129 ש"ח.
באחריות של המוצר כתוב שהטלוויזיה תתקון תוך 7 ימים מיום פתיחת התקלה(לא מיום איסוף הטלוויזיה).
אז אחרי שביקשתי את עזרת מנהלי האתר, הסכימו בטובם להתקין לי טלוויזיה חלופית, ל 5 ימים עד שתיקנו את הטלוויזיה שלי.

הפנייה צריכה לפנות רק לסמסונג, לא לעובדי הקבל שלה שעושים לה שם רע, סמסונג צריכה להבין שבגלל השירות הזה היא תפסיד הרבה מאוד כסף.

לא היה איכפת לי לשלם לטכנאי 300 ש"ח שיתקן את הטלוויזיה במקום, אבל הבחורים הנחמדים שמגיעים מאלקטרוניס-פרו הם דיי ילדים, וגם כל שיטת לקיחת המוצר, (מגיע בחור אחד, לא ממש גדול. בלי משהו לעטוף את הטלוויזיה בלי עזרה, מוריד טלוויזיה 51 אינץ מהקיר יורד איתה 7 קומות ולוקח אותה לרכב.


הטלוויזיה שלי לפחות נהנתה, עשתה טיול מאשקלון לב"ש ואח"כ מב"ש למודיעין

אני בטוח שה"טיולים" האלה לא הועילו לה בלשון המעטה.

היא התקלקלה לי פעם שנייה בתוך שנה, אישתי בעצבים מזה שהשקעתי בטלוויזיה כל כך הרבה כסף והמוצר כבר פעמיים תקול.

ronen61
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4653
הצטרף: אפריל 2008
נתן תודות: 195 פעמים
קיבל תודות: 107 פעמים

נושא שלא נקרא #43 

צודקת
יותר טוב מזה, פשוט נשתגע

mrunderhill
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2261
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 75 פעמים
קיבל תודות: 124 פעמים

נושא שלא נקרא #44 

קצת אוף טופיק אמנם, אבל נשאר מישהו עם שירות לקוחות טוב? השרשור הזה וקודמיו גורמים לי לרדת מסמסונג, וחבל. עד היום הייתי מאוד מרוצה מהמסכים שלהם, אבל לא נזקקתי לשירות. או שבאמת עדיף יבואן מקביל?
וד״א מה כל סיפור ההתקנה הזה? זה משהו הכרחי בשביל האחריות? כל מה שאני צריך זה להוציא מהקופסה ולחבר HDMI אחד..

shay1
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2159
הצטרף: דצמבר 2004
נתן תודות: 45 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #45 

ראשית ברמת שירות כזו באמת עדיף לרכוש יבוא מקביל כי כך או כך הצעקות והאכזבות, יהיהו אותו דבר אבל לפחות נדע ששילמנו אלפי שקלים פחות וזה השירות, ולא שילמנו יותר כי מרמים אותנו וטוענים לשירות ואין שירות
ברכישה דרך חנות מתמחה מפחיתה את עוגמת הנפש מיבואן כמו סם ליין אבל לא מבטלת כליל את רמת הישרות הקלוקל גם יורוקום לא חפה מפשע בעניין אבל לפחות שם מנסים להקשיב ולעזור בניגוד לאחרים שינוי יבוא רק מהצבעה דרך הכיס צריך להפסיק לרכוש מוצרים של חברת סם ליין !!! ואם כולנו נעשה זאת אנחנו נזכה לראות שינוי משמעותי אבל כול עוד שאנחנו רק מדברים על זה כאן בפורום אין לזה מספיק אפקט
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”