לשאלתך...mrunderhill כתב:קצת אוף טופיק אמנם, אבל נשאר מישהו עם שירות לקוחות טוב? השרשור הזה וקודמיו גורמים לי לרדת מסמסונג, וחבל. עד היום הייתי מאוד מרוצה מהמסכים שלהם, אבל לא נזקקתי לשירות. או שבאמת עדיף יבואן מקביל?
וד״א מה כל סיפור ההתקנה הזה? זה משהו הכרחי בשביל האחריות? כל מה שאני צריך זה להוציא מהקופסה ולחבר HDMI אחד.....
על גבי הקופסא מופיעה מדבקה בירוק זרחני : "אסור לפתוח או להפעיל את המכשיר לפני הגעת הטכנאי כל נזק שיגרם למכשיר באחריות המשתמש".
נ.ב.
אם שאלתם את עצמכם אם נציג בכיר מסמסונג הרים טלפון אז התשובה היא לא...
שיהיה לכולנו שבוע טוב