שרשור תגובות: האייפון 5S ו-5C הוכרזו זה עתה

חדשות מכל העולם של מכשירים ניידים - סלולרי, ניווט, וכל דבר שנייד.
nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4638
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: nils3373
מיקום: בורה בורה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #46 

IamEzio כתב:הם לא משיקים 5 אייפונים עם מסכים שונים כי כנראה הם פוחדים לשים את עצמם במצב הזה שהם אומרים למפתחים להתאים את האפקציות ליותר מסכים , מי יודע אולי הם פוחדים שהם יעדיפו לעבור לפתח אפלקציות לאנדרואיד , ולא להעתסק עם התאמות לאפלקציות שלהם .. זאת לפחות דעתי ..
...
לא מסכים איתך בעניין זה, מניסיוני הבעיה הקטנה ביותר היא למעשה גודל/רזולוציית המסך מבחינת פיתוחי תוכנה - מערכות ההפעלה עצמן כבר מטפלות ברוב הבעיות שצצות עקב הבדלי רזולוציה. תיקח לדוגמא את אנדרואיד - אפליקציות תואמות למספר רב של רזולוציות כמעט ללא עבודה נוספת.

AviBiton
סמל אישי של משתמש
גורו HTmobile
גורו HTmobile
הודעות: 17346
הצטרף: אפריל 2005
מיקום: קרית שמונה
נתן תודות: 503 פעמים
קיבל תודות: 358 פעמים

נושא שלא נקרא #47 

IamEzio כתב:הם לא משיקים 5 אייפונים עם מסכים שונים כי כנראה הם פוחדים לשים את עצמם במצב הזה שהם אומרים למפתחים להתאים את האפקציות ליותר מסכים , מי יודע אולי הם פוחדים שהם יעדיפו לעבור לפתח אפלקציות לאנדרואיד , ולא להעתסק עם התאמות לאפלקציות שלהם .. זאת לפחות דעתי ..
...
גם אני לא ממש מסכים לזה, כבר היום יש להם 4 גדלים שונים של מסכים (2 גדלים לאייפון ו-2 לאייפד).
כך שאם יתווסף עוד גודל או שניים, זו כבר לא בעיה.
מה גם שיש להם רזולוציות שונות למסכים השונים.
אני לא חושב שזו הסיבה, אני מעריך שהסיבה היא שהם הצהירו בעבר שאין צורך במכשירים עם מסך גדול יותר וש-4" זה הגודל האידיאדלי (נכון שהם אמרו את זה גם לפני המעבר ל-4").
אם עכשיו הם פתאום יגדילו את המסך, זה יראה לא אמין מצידם.

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

נושא שלא נקרא #48 

התחושה שלי היא שאם נעשה אנלוגיה למשחק כדורגל אז אפל התחילה את המשחק בהפצצה וכבשה 5 שערים כנגד היריב המר, אבל מאז היא הסתגרה עם כל השחקנים שלה בהגנה ובאמת היא ספגה עד עכשיו רק 4 שערים ואנחנו כבר בדקה ה 89...עכשיו בכלל כל הקבוצה כבר ממש עומדת על קו השער בבונקר מטורף מחכה שהמשחק ייגמר..................הבעיה "הקטנה" היא שהמשחק הזה הוא אין סופי ולכן הם לא הולכים לנצח עוד דקה :wink:

stompy
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1412
הצטרף: פברואר 2012
מיקום: רעננה
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 85 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

welcome to the blockchain
things are about to change
open up the gates
systems get replaced

Shayosef
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5891
הצטרף: אפריל 2007
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 448 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #50 

osherov כתב:התחושה שלי היא שאם נעשה אנלוגיה למשחק כדורגל אז אפל התחילה את המשחק בהפצצה וכבשה 5 שערים כנגד היריב המר, אבל מאז היא הסתגרה עם כל השחקנים שלה בהגנה ובאמת היא ספגה עד עכשיו רק 4 שערים ואנחנו כבר בדקה ה 89...עכשיו בכלל כל הקבוצה כבר ממש עומדת על קו השער בבונקר מטורף מחכה שהמשחק ייגמר..................הבעיה "הקטנה" היא שהמשחק הזה הוא אין סופי ולכן הם לא הולכים לנצח עוד דקה :wink:
...
אהבתי (Y)
שי

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

osherov כתב:התחושה שלי היא שאם נעשה אנלוגיה למשחק כדורגל אז אפל התחילה את המשחק בהפצצה וכבשה 5 שערים כנגד היריב המר, אבל מאז היא הסתגרה עם כל השחקנים שלה בהגנה ובאמת היא ספגה עד עכשיו רק 4 שערים ואנחנו כבר בדקה ה 89...עכשיו בכלל כל הקבוצה כבר ממש עומדת על קו השער בבונקר מטורף מחכה שהמשחק ייגמר..................הבעיה "הקטנה" היא שהמשחק הזה הוא אין סופי ולכן הם לא הולכים לנצח עוד דקה :wink:
...
מאז ומתמיד היית אוהד של אנדרואיד אל מול אייפון. בגדול נראה כאילו אתה צודק אבל אי אפשר לדעת. כל עוד אפל שומרים על יציבות ואנדרואיד ממשיכים לפתח קדימה ללא שמירה על יציבות זה יכול להמשך עשרות שנים. רק אם אפל יפסיקו להתחרות בשוק הפלאפונים, אנדרואיד יוכלו לעצור רגע ולייצב את מערכת ההפעלה שלהם.

אני בעלים של נוט 2 אבל ברור לי לחלוטין שאם אפל מוציאה מחר מכשיר עם לפחות 5 אינטש של מסך אני צובע את הנוט 2 בכחול ושם אותו עמוק באוקיאנוס.

Gili_Regev
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 5111
הצטרף: דצמבר 2006
שם מלא: גילי
מיקום: לפלנד
נתן תודות: 343 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

puma1 כתב:אבל הם לא יכולים לחדש כל שנה, על האייפון הראשון עבדו מספר שנים לפני ששחררו אותו, וזה שאנשים מצפים ליותר מדי זה אשמתה של אפך שמנסה לייחד את המכשירים שלה כפרימיום, ובעצם כולם פה אומרים שהם כמו סמסונג וחברות אחרות, אז למה לשלם יותר?
...
Yes They can..
עובדה..
אייפון 5S ימכור יותר מכל מכשיר אחר של אפל, תהיה בטוח..
למה? ככה..
כל השקה של אפל, מצדדי האנרואיד אומרים את אותו הדבר, והמכשיר עדיין מוכר יותר..
אני לא מכיר נתון שמחלק את העוגה 20/80 לטובת אנדרואיד.
המכשירים של אפל מוגדרי כפרימיום, אבל ממש לא בגלל החידושים. אין לה יותר חידושים מאנדואיד.
מוצרי אפל הם פרימיום כי הם מרגישים ביד מליון דולר, כי חווית הקניה היא משהו שלא תזכה לה בשום מקום אחר,
כי מישהו דאג שם לבנות מותג. ומותג הוא לאו דווקא חדשנות טכנולוגית, ולאו דווקא משהו שאובייקטיבית עדיף מוצר אחר.
הבעיה היא לא באפל, אלא באנשים שעדיין מחפשים את המהפיכה של 2007,
כאילו שאפשר להמציא חללית מחדש...
...

nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4638
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: nils3373
מיקום: בורה בורה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

גילי,

אכן מצדדי הנדרואיד ימשיכו לברבר כל שנה מייד לאחר ההשקה השנתית של אפל.
אבל עם זאת גם מדי שנה קצב רוכשי מכשירי סמסונג (לדוגמא) עולה באופן אקספוננציאלי לעומת מספר הרכישות של הטלפון החכם של אפל.
אם פעם היה מה ללמוד (והיה) ממחלקת השיווק האגרסיבית (לשעבר) של אפל היום למעשה התמונה התהפכה - ידה של סמסונג על העליונה גם מבחינת איכות המכשירים (זו דעתי) וגם מבחינת אסטרטגיית השיווק שעליה אין עוררין.
לדוגמא: בזמן שאפל הצליחה למכור 26 מיליון יחידות (עליה של 27.5 אחוז) בשנת 2012, סמסונג כמעט ושילשה את מספר המכשירים שנמכרו באותה שנה לעומת שנה קודמת - 50.2 מיליון יחידות (!!!), כלומר עליה של 172.8 אחוז ביחס לשנת 2011 (כבוד).
אם בשנת 2011 היה לאפל ניצחון דחוק במספר אחוזים אז בשנת 2012 היא הפסידה לסמסונג בנוק האוט.
הנתונים נלקחו מידיעה מפורבס:
http://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2 ... port-says/

IamEzio
סמל אישי של משתמש
גורו מחשוב/לינוקס
גורו מחשוב/לינוקס
הודעות: 6835
הצטרף: יולי 2010
מיקום: באר שבע
נתן תודות: 114 פעמים
קיבל תודות: 517 פעמים

נושא שלא נקרא #54 

סמסונג מוכרת מכשירי אנדרואיד ב500 שקל ,ועד ל3500 שקל , ברור שמספר הרוכשים של סמסונג יצמח - יותר ויותר אנשים רוכשים סמארטפונים , וחלק גדול מהם נמצא בשוק התחתון , שוק שאפל פשוט לא מתעסקת בו ..
JBL LSR305| IsoAcoustics Aperta Stands | Audio-GD NFB-11.28 | Beyerdynamic T1.2
| sennheiser hd58x jubilee |
Galaxy Note 9 | Gear S3 |

drixie
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1244
הצטרף: מאי 2005
נתן תודות: 37 פעמים
קיבל תודות: 35 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

בינתיים המניה של אפל צונחת. לא סימן כל כך טוב. בכל מקרה, לא מבין איך אפשר בימינו להוציא טלפון בלי NFC? בשביל מה טביעת אצבע אם אין NFC? השימוש המרכזי של הNFC זה לתשלום בכרטיס אשראי בנקודות מכירה, ואפשר גם להזין בזה כרטיסי נסיעה בתחבורה ציבורית וכו'. חברות האשראי פותרות את הבעיה עם מדבקה שמדביקים על האייפון, אבל אז אין שום שליטה על התשלום כי המדבקה עצמאית מהמכשיר. אני מניח שאפל רוצה שיעבירו תשלומים דרכה כדי שתוכל לגבות את המס שלה. חיים בסרט, כדי שיתעוררו ומהר, ראינו כבר מה קורה לאפל בלי סטיב ג'ובס בסיבוב הקודם. הפעם הוא לא יכול לחזור להציל אותם.

nils3373
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4638
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: nils3373
מיקום: בורה בורה
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 143 פעמים

נושא שלא נקרא #56 

IamEzio כתב:סמסונג מוכרת מכשירי אנדרואיד ב500 שקל ,ועד ל3500 שקל , ברור שמספר הרוכשים של סמסונג יצמח - יותר ויותר אנשים רוכשים סמארטפונים , וחלק גדול מהם נמצא בשוק התחתון , שוק שאפל פשוט לא מתעסקת בו ..
...
אני חושב שזה יתרון ולא חיסרון. מלבד זאת המספרים המרשימים הופקו הודות ל-S3 ול-note 2 ולא לאותם מכשירים נחותים.

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

האם מבין מצדדי אנדרואיד, יש פה כאלה שחושבים שמכשיר אנדרואיד כלשהו יציב יותר ממכשיר אייפון בבחירת עם זה IOS? אם התשובה היא כן, אין על מה להתדיין.
לי דיי ברור שאנדרואיד כל הזמן מחדשים וזה על חשבון יציבות. אני חושב שזה השיקול העיקרי בבחירת מכשיר כזה או אחר.
אני עברתי מאייפון 4 לנוט 2. לנוט 2 יש הרבה יותר פיצ'רים אבל זה חד משמעית בא על חשבון יציבות

ra
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2335
הצטרף: פברואר 2007
נתן תודות: 156 פעמים
קיבל תודות: 121 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

מי שנוהג במגרש חנייה ריק כנראה לא יתנגש במכוניות אחרות
אבל אפל מסוגלים לכל

osherov
סמל אישי של משתמש
גורו Android
גורו Android
הודעות: 15029
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 201 פעמים
קיבל תודות: 513 פעמים

נושא שלא נקרא #59 

kingikra כתב:האם מבין מצדדי אנדרואיד, יש פה כאלה שחושבים שמכשיר אנדרואיד כלשהו יציב יותר ממכשיר אייפון בבחירת עם זה IOS? אם התשובה היא כן, אין על מה להתדיין.
לי דיי ברור שאנדרואיד כל הזמן מחדשים וזה על חשבון יציבות. אני חושב שזה השיקול העיקרי בבחירת מכשיר כזה או אחר.
אני עברתי מאייפון 4 לנוט 2. לנוט 2 יש הרבה יותר פיצ'רים אבל זה חד משמעית בא על חשבון יציבות
...
מכשירי אנדרואיד כיום יציבים מאוד ולטעמי יציבים מספיק למשתמש הממוצע וגם הרבה יותר מזה (אגב, גם המערכת של מיקרוסופט יציבה כיום וכנראה לכשיגיע הזמן זאת תהיה המערכת הבאה של הסמארטפון שלי).

אגב, זה כמו להגיד שמי שמחפש יציבות שירכוש מכשיר מבוסס סימביאן כי הוא יותר יציב מ iOS ומאנדרואיד ביחד.
גילי, מכשירי אפל מוגדרים כפרימיום מחוסר ברירה של אפל. הם מתים להיכנס לשווקים אחרים זולים הרבה יותר, אבל כתוצאה ממודל עסקי שמרני מאוד ותחרות גועשת מול אין סוף חברות הם לא מצליחים לעשות את זה ולכן זה מה שנשאר להם (פרימיום טאבלט, פרימיום סמארטפון ובערך פרימיום מחשב)

kingikra
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8040
הצטרף: דצמבר 2006
נתן תודות: 335 פעמים
קיבל תודות: 242 פעמים

נושא שלא נקרא #60 

לא טענתי שאנדרואיד לא יציבים. אמרתי ש IOS יותר יציבים

שלח תגובה

חזור אל “חדשות ניידים”