שלום. פתחתי לפני כשבועיים שרשור בפורום מסכים על אותה תופעה,
אך לא היה פידבק .לכן אנסה כאן בפורום הטכני. ואני מתנצל מראש שזה יצא ארוך מדיי.
הבעיה היא כך. לאחר שהטלוויזיה החדשה הייתה ברשותי שבוע אחד בלבד ובעודי צופה
בה .התמונה והסאונד החלו לפתע להיעלם ולחזור לסירוגין עשרות פעמים ברצף ובתדירות (מדדתי עם סטופר)
של 10 שניות חושך ושקט ו-30 שניות יש תמונה וסאונד .זה נמשך כך במשך 2-3 שעות .
(עליי לציין שכאשר התמונה והסאונד היו נעלמים,הלד האדום בתחתית הטלוויזיה לא דלק ,מה שכן קורה
כאשר מכבים אותה דרך השלט .וגם הכיתוב PHILIPS לא היה עולה כאשר התמונה חזרה, וכן קורה כאשר מדליקים עם השלט).
ב- 3 השעות האלה עשיתי כל מיני פעולות לנסות לזהות את מקור הבעיה ,זה כולל ניתוק וחיבור הטלוויזיה והממיר של
יס מהחשמל , החלפת כבלי HDMI, החלפה בין מקורות הוידאו (ממיר יס\נגן בלוריי ) וכו.
כל זה לא עזר והטלוויזיה המשיכה עם אותה התופעה.
כמובן שניתקתי אותה מהחשמל עד לבואו של הטכנאי מאלקטרה לאחר כ- יומיים.
המוזר הוא שהתופעה לא חזרה על עצמה בנוכחות נציג אלקטרה. הוא ביקש לקחת אותה
למעבדה כדי שיבדקו אותה ,ואני כמובן לא הסכמתי בשום אופן שמכשיר חדש בן שבוע אחד
ילך למעבדה באלקטרה.
בשבוע וחצי שחלפו מאז.זה קורה פה ושם בתדירות של פעם אחת כל יומיים שהתמונה והסאונד נעלמים למשך כ- 10 שניות.
אני בביש מזל לא קטן מאחר וזה לא קורה כל הזמן כך שאזמין ואראה את זה לנציג אלקטרה .
בשבילם אין בעיה \תקלה כל עוד הם לא רואים בעיניים .עכשיו לך תוכיח...
נברתי באינטרנט למציאת תופעה דומה בטלוויזיה כמו זו, אך לא מצאתי.
האם לדעתכם מקור הבעיה כאן הוא בספק כח או באחד הכרטיסים של הטלוויזיה .או בכלל הכוון הוא אחר ?
בעיה\תקלה בפיליפס 6008\55
- שירות_אלקטרה
- עוסק בתחום
- הודעות: 132
- הצטרף: ספטמבר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
אדי44 שלום רב,
קראנו את הודעתך בנושא הטלוויזיה שברשותך,
הינך מוזמן לשלוח אלינו את פרטייך באמצעות הטופס שבקישור המצורף וניצור עמך קשר בהקדם.
בברכה,
שירות אלקטרה.
הינך מוזמן לשלוח אלינו את פרטייך באמצעות הטופס שבקישור המצורף וניצור עמך קשר בהקדם.
בברכה,
שירות אלקטרה.
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
- אדי44 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 251
- הצטרף: יוני 2007
- מיקום: רחובות
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
היי ,האם תוכל לפרט קצת יותר לגבי אופי התקלה?EFIBET כתב:הי
גם אצלי קרתה אותה תקלה היום אחה"צ ב55PFL7007 שלי (בת פחות משנה)
בדקתי והחלפתי כל דבר אפשרי במשך 3 שעות וזה לא נפתר
רק לאחר ניתוק מהחשמל למשך זמן מהזה חזר לעצמו
שלחתי תאור תקלה בטופס שהוצג בהודעה הקודמת ע:י שרות אלקטרה
מקווה לטיפול מקצועי ומהיר
אעדכן את הפורום כמובן
חג שמח
אפי...
כלומר : מהו משך זמן ההפסקה ,האם זה קורה ברצף כיבוי \הדלקה כיבוי\הדלקה , או בבודדת . וכו'
- EFIBET
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1091
- הצטרף: פברואר 2012
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 69 פעמים
הי אדי
אצלי התקלה אופיינה בכיבוי והדלקה מחזורי של תמונה אבל הטלויזיה
נשארה דלוקה וזאת עפ"י האמבילייט שעבד כל הזמן.
בנוסף, כל פעולה של השלט לא בוצעה (או שפשוט לא ראיתי כי המסך
נכבה...) אבל כן ראיתי שהלד האדום מהבהב, כלומר הטלויזיה קלטה את הפקודה מהשלט.
העברתי לכל המצבים האפשרים ולכניסות השונות (DVD,סטרימר וכו')
אבל לא הצלחתי לשחרר את התקלה הזו.
רק הוצאת התקע מהחשמל והחזרתו לאחר מספר דקות פתרו את הבעיה
מאתמול בלילה הטלויזיה עובדת רצוף והתקלה לא חוזרת..חוק מרפי!
לציין לטובה את השרות של אלקטרה שעל הבוקר התקשרו וקבעו
לי טכנאי ליום שני הקרוב בבוקר.
נקווה שימצא את התקלה
ד.א - אני עדכנתי את גרסת התוכנה לחדשה ביותר
חג שמח
אפי
אצלי התקלה אופיינה בכיבוי והדלקה מחזורי של תמונה אבל הטלויזיה
נשארה דלוקה וזאת עפ"י האמבילייט שעבד כל הזמן.
בנוסף, כל פעולה של השלט לא בוצעה (או שפשוט לא ראיתי כי המסך
נכבה...) אבל כן ראיתי שהלד האדום מהבהב, כלומר הטלויזיה קלטה את הפקודה מהשלט.
העברתי לכל המצבים האפשרים ולכניסות השונות (DVD,סטרימר וכו')
אבל לא הצלחתי לשחרר את התקלה הזו.
רק הוצאת התקע מהחשמל והחזרתו לאחר מספר דקות פתרו את הבעיה
מאתמול בלילה הטלויזיה עובדת רצוף והתקלה לא חוזרת..חוק מרפי!
לציין לטובה את השרות של אלקטרה שעל הבוקר התקשרו וקבעו
לי טכנאי ליום שני הקרוב בבוקר.
נקווה שימצא את התקלה
ד.א - אני עדכנתי את גרסת התוכנה לחדשה ביותר
חג שמח
אפי
- אדי44 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 251
- הצטרף: יוני 2007
- מיקום: רחובות
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
EFI, נראה שהתופעה אצלך זהה לשלי. רק שאצלי ניתוק וחיבור הציוד לשקע החשמל לא הועיל אז.
לגבי הגעת נציג אלקטרה - הרי הוא לא טכנאי מעבדה עם ניסיון שיכול להגיד ש-לדעתו הסיבות לתקלה זו יכולות להיות 1,2,3 .מכאן שאני סקפטי עד כמה הנציג יכול להועיל מלבד לקחת את המכשיר יחד עמו.
גרסת התוכנה אצלי היא : QF2EU-0.64.18.0 מתאריך 3/2013
יצאו עוד כמה גרסאות מאז, אך כאשר אני מחפש ידנית ב- setup>update software<internet
אני מקבל הודעה ש - "אין גרסה חדשה יותר" . מעניין למה !
האמת שלא בלי להתעסק עם הורדת התוכנה לדיסק און קי ולהתקין אותה , יותר מדיי מסורבל בשבילי.
לגבי הגעת נציג אלקטרה - הרי הוא לא טכנאי מעבדה עם ניסיון שיכול להגיד ש-לדעתו הסיבות לתקלה זו יכולות להיות 1,2,3 .מכאן שאני סקפטי עד כמה הנציג יכול להועיל מלבד לקחת את המכשיר יחד עמו.
גרסת התוכנה אצלי היא : QF2EU-0.64.18.0 מתאריך 3/2013
יצאו עוד כמה גרסאות מאז, אך כאשר אני מחפש ידנית ב- setup>update software<internet
אני מקבל הודעה ש - "אין גרסה חדשה יותר" . מעניין למה !
האמת שלא בלי להתעסק עם הורדת התוכנה לדיסק און קי ולהתקין אותה , יותר מדיי מסורבל בשבילי.
- EFIBET
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1091
- הצטרף: פברואר 2012
- מיקום: נס-ציונה
- נתן תודות: 22 פעמים
- קיבל תודות: 69 פעמים
הי אדי
לגבי עדכון גרסת התוכנה ישירות מהאינטרנט גם אני נתקל בקשיים ובד"כ בכלל
לא מצליח למצוא גרסה עדכנית בחיפוש המובנה, לכן עובד עם הDOK ידנית
אין לי מושג למה זה וגם שלחתי מיילים לפיליפס ובכלל לא מתייחסים לשאלות שלי
אבל לקחתי בחשבון את השרות (הבינ-לאומי) הגרוע ומצפה שהשרות בישראל יפצה על כך
לטעמי (אך לצערי!) אין מותג אחר שמציג תמונה איכותית יותר ולכן התפשרתי
בשרות וביחס הלא אוהד של פיליפס לישראל.
לגבי הטכנאי של אלקטרה, הוא מבחינתי הסמכות המקצועית ולכן אתן לו הזדמנות
חג שמח
אפי
לגבי עדכון גרסת התוכנה ישירות מהאינטרנט גם אני נתקל בקשיים ובד"כ בכלל
לא מצליח למצוא גרסה עדכנית בחיפוש המובנה, לכן עובד עם הDOK ידנית
אין לי מושג למה זה וגם שלחתי מיילים לפיליפס ובכלל לא מתייחסים לשאלות שלי
אבל לקחתי בחשבון את השרות (הבינ-לאומי) הגרוע ומצפה שהשרות בישראל יפצה על כך
לטעמי (אך לצערי!) אין מותג אחר שמציג תמונה איכותית יותר ולכן התפשרתי
בשרות וביחס הלא אוהד של פיליפס לישראל.
לגבי הטכנאי של אלקטרה, הוא מבחינתי הסמכות המקצועית ולכן אתן לו הזדמנות
חג שמח
אפי
- אדי44 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 251
- הצטרף: יוני 2007
- מיקום: רחובות
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
לכבוד השבת ולאחר מס" ימים של שקט הטלוויזיה החליטה שוב שהיא מקבלת קריזה .
כלומר 30 שניות עובדת ,10 שניות מנוחה ,וכך ברצף של כחצי שעה עד שכיביתי אותה.
וזה עם גרסת התוכנה העדכנית אשר התקנתי אותה היום.
רק מה, הפעם הכול מתועד בסמרטפון במספר סרטונים . integral
אני אעביר אותם למחשב הנייד ואמצה דרך להציג את זה לשרות הלקוחות של אלקטרה.
אנסה לאחר כתיבת שורת אלה להפעיל אותה שוב בתקווה שעד יום ראשון היא תהיה
ילדה טובה ולא תעשה בעיות. ואם לא, ה- sharp הישנה והנאמנה תמיד נמצאת ב- stand by
שבת שלום
כלומר 30 שניות עובדת ,10 שניות מנוחה ,וכך ברצף של כחצי שעה עד שכיביתי אותה.
וזה עם גרסת התוכנה העדכנית אשר התקנתי אותה היום.
רק מה, הפעם הכול מתועד בסמרטפון במספר סרטונים . integral
אני אעביר אותם למחשב הנייד ואמצה דרך להציג את זה לשרות הלקוחות של אלקטרה.
אנסה לאחר כתיבת שורת אלה להפעיל אותה שוב בתקווה שעד יום ראשון היא תהיה
ילדה טובה ולא תעשה בעיות. ואם לא, ה- sharp הישנה והנאמנה תמיד נמצאת ב- stand by
שבת שלום
- אדי44 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 251
- הצטרף: יוני 2007
- מיקום: רחובות
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
בושה גדולה לחברת אלקטרה .אני חייב להודות שאני כבר מותש מהם ,תכף תבינו למה . במשך חודש שלם מאז שהתחילו הבעיות עם הטלוויזיה ,אני בקשר טלפוני עם מנהל המעבדה של אלקטרה ,דיברתי אתו לא מעט פעמים. פעמיים שלח טכנאי אליי . בפעם השנייה(השבוע) הצגתי לבחור את הסרטונים במחשב המראים בברור איך הטלוויזיה נכבית ונדלקת באופן עצמאי מספר רב של פעמים ברצף ,גם עם הממיר של יס וגם עם
נגן הבלוריי. כאשר תוך כדי צפייה הוא מרים טלפון לאותו מנהל מעבדה ומנסה לתאר את מה שהוא רואה.
המנהל ביקש גם לדעת האם מותקנת הגרסה האחרונה של התוכנה בטלוויזיה.(כן)
הוא הסתפק בזה ואמר שהוא ייצור איתי קשר למחרת.
למחרת דיברתי אתו והוא ביקש שאשלח אליו את צילום החשבונית בפקס , וכך עשיתי.
משרות הלקוחות נתנו לי להבין שיתכן ואקבל מכשיר חדש.
היום, בחורה מחטיבת הסחר יצרה איתי קשר ואמרה שלא אקבל לא מכשיר חדש ולא נעליים, מפני שהטכנאי
לא ראה שיש תקלה , ואני מתאמץ להסביר לה את כל השתלשלות העניינים מההתחלה ועד היום.
ושיש לי סרטוני וידאו המראים בברור את התופעה ושאני מוכן לבוא אליה להראות לה אותם.
תשובתה היתה " תשלח את המכשיר למעבדה לבדיקה או תפנה לחנות ממנה קנית ". וניתקה את השיחה.
ישר הרמתי טלפון לאותו מנהל מעבדה לדעת את פשר הדבר. תשובתו היתה " אני המלצתי שתקבל מכשיר חדש
אך הם לא אישרו ,מה אתה רוצה ממני ! " וגם הוא ניתק את השיחה בפנים.
באותו הרגע (12 בצהריים)עזבתי נסער את העבודה ,נסעתי הביתה לקחת את המחשב עם הסרטונים ומשם דהרתי ל-ראשל"צ למתחם אלקטרה .הגעתי סמוך למעבדה ופגשתי את אותו המנהל אשר חזר על הדברים שאמר לי בטלפון
שזה לא בידיו והוא לא יכול לעזור לי .הצעתי להראות לו את הסרטונים מהמחשב אך הוא סירב (אמר,אני מאמין לך).
משם המשכתי לחטיבת הסחר לפגוש את אותה בחורה שכביכול לא אישרה את ההחלפה. במקומה (לא הסכימה לפגוש אותי) פגשתי את חברתה שהסכימה לקבל העתק של הסרטונים ,אותם היא תראה למנהל שלה ביום ראשון
אטימות לשמה .אין לי מילים אחרות לתאר את כל הסרט הזה.
אני משקיע ממיטב כספי כ- 10 אלפים ₪ על מוצר מלכתחילה פגום, נגרמת לי עוגמת נפש וטירטורים במשך חודש
שלם ,והחברה לא מוכנה לקחת אחריות ולרצות את הלקוח בהחלפת המכשיר לחדש. רק במדינה שלנו זה יכול לקרות. המושג שרות לקוחות אמיתי לא קיים במציאות .
לא משנה איך הסיפור הזה יסתיים .דבר אחד בטוח .חברת אלקטרה גמרו אצלי.
וכל מי שחושב לקנות טלוויזיה פיליפס דרך השרות של אלקטרה .חשוב שידע מה מצפה לו במידה וחלילה יגלה בעיה
לאחר שהוא יקנה אותה .יש לקחת את זה בחשבון .
נגן הבלוריי. כאשר תוך כדי צפייה הוא מרים טלפון לאותו מנהל מעבדה ומנסה לתאר את מה שהוא רואה.
המנהל ביקש גם לדעת האם מותקנת הגרסה האחרונה של התוכנה בטלוויזיה.(כן)
הוא הסתפק בזה ואמר שהוא ייצור איתי קשר למחרת.
למחרת דיברתי אתו והוא ביקש שאשלח אליו את צילום החשבונית בפקס , וכך עשיתי.
משרות הלקוחות נתנו לי להבין שיתכן ואקבל מכשיר חדש.
היום, בחורה מחטיבת הסחר יצרה איתי קשר ואמרה שלא אקבל לא מכשיר חדש ולא נעליים, מפני שהטכנאי
לא ראה שיש תקלה , ואני מתאמץ להסביר לה את כל השתלשלות העניינים מההתחלה ועד היום.
ושיש לי סרטוני וידאו המראים בברור את התופעה ושאני מוכן לבוא אליה להראות לה אותם.
תשובתה היתה " תשלח את המכשיר למעבדה לבדיקה או תפנה לחנות ממנה קנית ". וניתקה את השיחה.
ישר הרמתי טלפון לאותו מנהל מעבדה לדעת את פשר הדבר. תשובתו היתה " אני המלצתי שתקבל מכשיר חדש
אך הם לא אישרו ,מה אתה רוצה ממני ! " וגם הוא ניתק את השיחה בפנים.
באותו הרגע (12 בצהריים)עזבתי נסער את העבודה ,נסעתי הביתה לקחת את המחשב עם הסרטונים ומשם דהרתי ל-ראשל"צ למתחם אלקטרה .הגעתי סמוך למעבדה ופגשתי את אותו המנהל אשר חזר על הדברים שאמר לי בטלפון
שזה לא בידיו והוא לא יכול לעזור לי .הצעתי להראות לו את הסרטונים מהמחשב אך הוא סירב (אמר,אני מאמין לך).
משם המשכתי לחטיבת הסחר לפגוש את אותה בחורה שכביכול לא אישרה את ההחלפה. במקומה (לא הסכימה לפגוש אותי) פגשתי את חברתה שהסכימה לקבל העתק של הסרטונים ,אותם היא תראה למנהל שלה ביום ראשון
אטימות לשמה .אין לי מילים אחרות לתאר את כל הסרט הזה.
אני משקיע ממיטב כספי כ- 10 אלפים ₪ על מוצר מלכתחילה פגום, נגרמת לי עוגמת נפש וטירטורים במשך חודש
שלם ,והחברה לא מוכנה לקחת אחריות ולרצות את הלקוח בהחלפת המכשיר לחדש. רק במדינה שלנו זה יכול לקרות. המושג שרות לקוחות אמיתי לא קיים במציאות .
לא משנה איך הסיפור הזה יסתיים .דבר אחד בטוח .חברת אלקטרה גמרו אצלי.
וכל מי שחושב לקנות טלוויזיה פיליפס דרך השרות של אלקטרה .חשוב שידע מה מצפה לו במידה וחלילה יגלה בעיה
לאחר שהוא יקנה אותה .יש לקחת את זה בחשבון .
- integral
-
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 7900
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 312 פעמים
- קיבל תודות: 543 פעמים
תפרסם את הסיפור והסרטון בפייסבוק הישראלי והעולמי או אירופאי...
https://www.facebook.com/PhilipsTV.il
https://www.facebook.com/PhilipsTV.il