יש לי את מכשיר הפמלי כבר 6 שנים ואני מרוצה,
האם משהו משתמש בתמי4 Bubble Bar המכשיר שמייצר גם סודה ויכול להמליץ ,
האם יש מבצעים על המכשיר הזה ?
תודה
תמי4 Bubble Bar - מבצעים + חוות דעת
- vivi
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3263
- הצטרף: ינואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 897 פעמים
- קיבל תודות: 424 פעמים
מוקדם לקבוע. לאחר פיילוט של כמה חודשים החליטו שהפיילוט הצליח והחלו במכירת המכשיר.
בימים האחרונים הייתי אצל חבר שעובד בתמי 4 והשתתף בפיילוט הזה. הסודה יצאה מצוין כשבדקתי ומהתרשמות שלו מדובר במכשיר מצוין.
לדעתי בשלב זה המכשיר מאוד יקר ונמכר באיזור ה 5000+
אם אתה בדכ הולך על בטוח אז תמתין כמה חודשים שהמחיר ירד ושיהיו יותר חוות דעת.
בימים האחרונים הייתי אצל חבר שעובד בתמי 4 והשתתף בפיילוט הזה. הסודה יצאה מצוין כשבדקתי ומהתרשמות שלו מדובר במכשיר מצוין.
לדעתי בשלב זה המכשיר מאוד יקר ונמכר באיזור ה 5000+
אם אתה בדכ הולך על בטוח אז תמתין כמה חודשים שהמחיר ירד ושיהיו יותר חוות דעת.
- Shayosef
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5891
- הצטרף: אפריל 2007
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 448 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
בהזדמנות זו אנצל את השרשור לסיפור שלי עם השירות של שטראוס מים בשדרוג פמילי לפרימו לפני חודשיים.
היה לי פמילי לבן ורציתי להחליף לפרימו לבן. ביצעתי הזמנה, הגיע מכשיר בצבע בז'/ שמנת/ אופוויט, אחד מאלו אבל בטח שלא לבן כמו בפמילי ובטח שלא לבן כפי שמופיע באתר שלהם בתמונה (שם רשום פשוט לבן).
הייתי בטוח שנעשתה טעות ועדכנתי אותם שכנראה למכשיר הותקן בטעות פאנל קדמי בצבע שמנת או קפוצ'ינו, צבעים נוספים שמופיעים באתר.
תיאמו לי החלפת פאנל, הגיע שוב מתקין עם פאנל בצבע זהה, הבנו שזה "הלבן" של הפרימו. ונשארנו עם הפאנל לבינתיים.
התעניינתי למה לא מעדכנים אנשים שועברים מפמילי לבן לפרימו לבן שהצבעים בכלל לא דומים או אפילו קרובים, לכל נציג היתה תשובה דומה, "זה הלבן שלנו". (זה לא לבן)
בינתיים שמנו לב שיש למים הקרים טעם מזעזע, ממש ריח של ביוב, הזמנו גם טכנאי שהגיע ואמר שזו בעיה ידועה עם הדור האחרון של הפרימו, צינור המים הקרים שלו מיוצר בסין ומדיף ריח רע למים שנשארים בצינור..החליף צינור והריח נעלם....אוקיי חבל ששטראוס לא מחליפים את כל הצינורות כבר בארץ לפני שאנשים שותים מים מצינור שמדיף ריח מזעזע ואלוהים יודע מה עוד ומבזבזים זמן בהמתנה לטכנאים (אבל זו שיטה שלהם מסתבר, תכף אגיע לזה).
אישתי לא רצתה להשאר עם "הלבן" בז'/ שמנת/ אופוויט לכן ביקשנו להחליף את הפאנל לצבע אחר, ביקשנו אפור מטאלי ותיאמו לנו מתקין, אחרי שבוע הגיע והחליף את הפאנל, אפשר לראות בתמונות שצירפתי שהפאנל פשוט לא יושב טוב, אמרתי את זה למתקין שאמר "אני רק מתקין אתה צריך טכנאי הוא יודע לתקן את זה" אני אומר לו מה הקשר לטכנאי, הפאנל עצמו לא יושב טוב כי הוא כנראה עקום, צריך פשוט פאנל אחר. לא היה מוכן, צריך טכנאי טען.
צילצלתי לשירות עוד פעם, הסברתי לנציגה (שבסה"כ רוצות לעזור אבל פשוט לא מקצועיות, כל דבר צריך לבדוק, משאירות אותך 10 דקות על המתנה ואז חוזרות עם תשובות לא מתקבלות), אמרתי לה, הגיע מתקין עם פאנל לא תקין, מה הקשר עכשיו לטכנאי ? תשלחי מתקין עם פאנל חדש, היא טוענת שחייבים טכנאי קודם כי זה הנוהל, ואני מתעקש ומנסה להסביר לה שחבל על הזמן של כולנו, טכנאי לא יוכל לעשות כלום עם זה, ביקשתי ממנה לפחות שהטכנאי ישלח עם פאנל שבמידה ולא יצליח לסדר (כי אי אפשר לסדר) שלפחות יחליף את הפאנל ולא אמתין שוב למתקין שלהם. לא היתה מוכנה.
עוברים כמה ימים,הטכנאי מגיע, מגרד את הראש, אומר לי הפאנל עקום ואין לי מה לעשות אתה צריך מתקין עם פאנל חדש למה הזמנת טכנאי ? אני כמובן מסכים איתו ורותח מעצבים על הבזבוז זמן הנוסף שלי.
שהוא הולך אני מצלצל לשירות, שוב נציגה שמה אותי על המתנה של 10 דקות, חוזרת אלי ואומרת, "אתה צודק, מצטערים הנציגה הקודמת טעתה והיא היתה צריכה לתאם לך מתקין ישר". אוקיי אני אומר לעצמי לפחות הם עכשיו יסדרו לי את זה מהר. הנציגה אומרת לי פתאום, אנחנו נחזור אליך לתיאום...ואני לתומי חשבתי שבעקבות זה שהם הבינו שטעו ובזבזו לי את הזמן אני אקבל תאום מהיר שיקבע איתה בשיחה.
עוברים יומיים, שום שיחה משטראוס ושום תיאום, מתקשר שוב, מבקש לדבר עם נציג בכיר, לא מוכנות להעביר כי זה לא הנוהל....מסביר שוב, ממתין שוב 10 דקות, קובעים לי מתקין לעוד 8 ימים ! למה ??
שירות לא טוב ולא מקצועי, התנהלות פשוט מגוחכת וחבל. ממתין שנציג בכיר יחזור אלי, נראה.
היה לי פמילי לבן ורציתי להחליף לפרימו לבן. ביצעתי הזמנה, הגיע מכשיר בצבע בז'/ שמנת/ אופוויט, אחד מאלו אבל בטח שלא לבן כמו בפמילי ובטח שלא לבן כפי שמופיע באתר שלהם בתמונה (שם רשום פשוט לבן).
הייתי בטוח שנעשתה טעות ועדכנתי אותם שכנראה למכשיר הותקן בטעות פאנל קדמי בצבע שמנת או קפוצ'ינו, צבעים נוספים שמופיעים באתר.
תיאמו לי החלפת פאנל, הגיע שוב מתקין עם פאנל בצבע זהה, הבנו שזה "הלבן" של הפרימו. ונשארנו עם הפאנל לבינתיים.
התעניינתי למה לא מעדכנים אנשים שועברים מפמילי לבן לפרימו לבן שהצבעים בכלל לא דומים או אפילו קרובים, לכל נציג היתה תשובה דומה, "זה הלבן שלנו". (זה לא לבן)
בינתיים שמנו לב שיש למים הקרים טעם מזעזע, ממש ריח של ביוב, הזמנו גם טכנאי שהגיע ואמר שזו בעיה ידועה עם הדור האחרון של הפרימו, צינור המים הקרים שלו מיוצר בסין ומדיף ריח רע למים שנשארים בצינור..החליף צינור והריח נעלם....אוקיי חבל ששטראוס לא מחליפים את כל הצינורות כבר בארץ לפני שאנשים שותים מים מצינור שמדיף ריח מזעזע ואלוהים יודע מה עוד ומבזבזים זמן בהמתנה לטכנאים (אבל זו שיטה שלהם מסתבר, תכף אגיע לזה).
אישתי לא רצתה להשאר עם "הלבן" בז'/ שמנת/ אופוויט לכן ביקשנו להחליף את הפאנל לצבע אחר, ביקשנו אפור מטאלי ותיאמו לנו מתקין, אחרי שבוע הגיע והחליף את הפאנל, אפשר לראות בתמונות שצירפתי שהפאנל פשוט לא יושב טוב, אמרתי את זה למתקין שאמר "אני רק מתקין אתה צריך טכנאי הוא יודע לתקן את זה" אני אומר לו מה הקשר לטכנאי, הפאנל עצמו לא יושב טוב כי הוא כנראה עקום, צריך פשוט פאנל אחר. לא היה מוכן, צריך טכנאי טען.
צילצלתי לשירות עוד פעם, הסברתי לנציגה (שבסה"כ רוצות לעזור אבל פשוט לא מקצועיות, כל דבר צריך לבדוק, משאירות אותך 10 דקות על המתנה ואז חוזרות עם תשובות לא מתקבלות), אמרתי לה, הגיע מתקין עם פאנל לא תקין, מה הקשר עכשיו לטכנאי ? תשלחי מתקין עם פאנל חדש, היא טוענת שחייבים טכנאי קודם כי זה הנוהל, ואני מתעקש ומנסה להסביר לה שחבל על הזמן של כולנו, טכנאי לא יוכל לעשות כלום עם זה, ביקשתי ממנה לפחות שהטכנאי ישלח עם פאנל שבמידה ולא יצליח לסדר (כי אי אפשר לסדר) שלפחות יחליף את הפאנל ולא אמתין שוב למתקין שלהם. לא היתה מוכנה.
עוברים כמה ימים,הטכנאי מגיע, מגרד את הראש, אומר לי הפאנל עקום ואין לי מה לעשות אתה צריך מתקין עם פאנל חדש למה הזמנת טכנאי ? אני כמובן מסכים איתו ורותח מעצבים על הבזבוז זמן הנוסף שלי.
שהוא הולך אני מצלצל לשירות, שוב נציגה שמה אותי על המתנה של 10 דקות, חוזרת אלי ואומרת, "אתה צודק, מצטערים הנציגה הקודמת טעתה והיא היתה צריכה לתאם לך מתקין ישר". אוקיי אני אומר לעצמי לפחות הם עכשיו יסדרו לי את זה מהר. הנציגה אומרת לי פתאום, אנחנו נחזור אליך לתיאום...ואני לתומי חשבתי שבעקבות זה שהם הבינו שטעו ובזבזו לי את הזמן אני אקבל תאום מהיר שיקבע איתה בשיחה.
עוברים יומיים, שום שיחה משטראוס ושום תיאום, מתקשר שוב, מבקש לדבר עם נציג בכיר, לא מוכנות להעביר כי זה לא הנוהל....מסביר שוב, ממתין שוב 10 דקות, קובעים לי מתקין לעוד 8 ימים ! למה ??
שירות לא טוב ולא מקצועי, התנהלות פשוט מגוחכת וחבל. ממתין שנציג בכיר יחזור אלי, נראה.
שי
- Shayosef
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5891
- הצטרף: אפריל 2007
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 448 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
משהו כזה.
עדכון, נציגה בכירה אדיבה יצרה איתי קשר, אמרה שהיא הקשיבה לשיחות והיא אכן מסכימה שהיה כשל, התנצלה ואף נתנה פיצוי מכובד.
ממתין שיחתדש המלאי של הצבע האפור וישלח לי פאנל נוסף, הפעם בתקווה שיתאים.
אין ספק ששטראוס מים צריכה לתת דגש בנושא מוקדניות שירות הלקוחות שמקרים כאלה לא יחזרו. הכשרה יותר רצינית ובקרה יותר הדוקה.
עדכון, נציגה בכירה אדיבה יצרה איתי קשר, אמרה שהיא הקשיבה לשיחות והיא אכן מסכימה שהיה כשל, התנצלה ואף נתנה פיצוי מכובד.
ממתין שיחתדש המלאי של הצבע האפור וישלח לי פאנל נוסף, הפעם בתקווה שיתאים.
אין ספק ששטראוס מים צריכה לתת דגש בנושא מוקדניות שירות הלקוחות שמקרים כאלה לא יחזרו. הכשרה יותר רצינית ובקרה יותר הדוקה.
שי
- dudis (פותח השרשור)
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1475
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 100 פעמים
- קיבל תודות: 122 פעמים
אז ככה , בסוף החלפתי במחיר המטורף
המכשיר מעוצב יפה ,אני לא מבין מדוע צריך את הלוגו של שטראוס בתצוגה במקום שיופיעו הכוסות ,זה גורם ללחיצה כפולה למזיגת מים (אם זה היה שומר מסך אז הלוגו היה צריך לזוז ,מה הם רוצים צריבה של המסך עם הלוגו ?)
יש טעם לוואי קל במים ,מקווה שיעבור
המים החמים לא כמו במכשיר הקודם לא מגיעים לרתיחה ונשארים סימנים של הקפה המגורען עקב כך (אני צריך לבדוק עם השירות)
התסיסה של הסודה חלשה גם במצב המקסימאלי שלה ונעלמת מהר אם מוסיפים תרכיז.
כבר בהתקנה אחד מבלוני הגז לא היו תקינים ואני ממתין שהשירות יתאם איתי אספקת בלון חדש (לפי המצב נראה לי שאני שצריך להתקשר)
המכשיר מעוצב יפה ,אני לא מבין מדוע צריך את הלוגו של שטראוס בתצוגה במקום שיופיעו הכוסות ,זה גורם ללחיצה כפולה למזיגת מים (אם זה היה שומר מסך אז הלוגו היה צריך לזוז ,מה הם רוצים צריבה של המסך עם הלוגו ?)
יש טעם לוואי קל במים ,מקווה שיעבור
המים החמים לא כמו במכשיר הקודם לא מגיעים לרתיחה ונשארים סימנים של הקפה המגורען עקב כך (אני צריך לבדוק עם השירות)
התסיסה של הסודה חלשה גם במצב המקסימאלי שלה ונעלמת מהר אם מוסיפים תרכיז.
כבר בהתקנה אחד מבלוני הגז לא היו תקינים ואני ממתין שהשירות יתאם איתי אספקת בלון חדש (לפי המצב נראה לי שאני שצריך להתקשר)