IGAL4d כתב:עודד- מדהים וחצי, נראה לי שאתה חבר הפורום היחיד שיש לו מערכת 7.3, עם 3 סאבים (כולל הכלב). רק על נושא הסראונדים מאחור, נראה לי שהתפשרת יותר מדי וניתן היה לקרב אותם יותר- זה לא מאוחר מדי. אבל אם ברמה הסובייקטיבית זה בסדר מבחינתך- הכל מדהים ומושקע ביותר, וגם אלגנטי.
...
תודה רבה. אני לא חושב שכדאי לקרב את האחוריים, קראתי הרבה על מיקום של סראונד ואפילו סנדי גרוס בעצמו (הבעלים של גולדן איר) המליץ למקם אותם כמה שיותר רחוק וגבוה. זה אמור לתת תחושת מרחב, אתה לא אמור לדעת בדיוק איפה הרמקול ממוקם. בתמונות של הלפני בוידאו אפשר לראות שמיקמתי אותם זמנית על חצובות קרוב למאזינים. זה הרגיש לא נעים. ויותר מדי ממוקד. ההופעה של אדל וגרביטי (סרט שמשחק מאוד יפה עם סראונד) מדגימים את היתרון בהרחקה של אחוריים.
אגב כמובן שכל זה לא נכון אם מדובר ברמקולים bipolar.
OferL כתב:עודד
נראה מדהים ואני בטוח שהתחושה כשהכל עובד היא של total immersion
כאחד שלא מזהה דגמי מקרנים... על איזה מקרן מדובר?
...
זה JVC RS4910, דגם ה-PRO שפחות או יותר זהה ל-X500 החדש.
תומך בכניסת 4k אבל אין לו רזולוצייה אמיתית של 4k. לך תבין . זה אמור לתת שיפור ברזולוציה בזכות טכנולוגיית e-shift כשמזינים לו וידאו ב-4k. כרגע אין לי שום דרך לבחון את התיאוריה הזאת אז זה פחות משנה לי.
את זה תצטרך לשאול אותו כי אני אפילו לא יודע מה זה parallax מה שאני כן יודע שהתמונה פשוט הייתה מדהימה ,מעולם לא נתקלתי בכאלו שחורים במקרן דיגיטלי.
...
סבבה, רק גלה לי מי זה רן ואני אשאל אותו .
parallax זה סוג של "תיקון" לשזירה בין 2 הצדדים של תמונת 3D. זה אמור למנוע תופעות של Ghosting, כשרואים את ההילה המציקה הזאת מסביב לדמויות בתלת מימד.
חדי העין ישימו לב שכמסך המקרן מורד, יש 4 קפיצות של "Micro-Up" חזרה למעלה. היתה לי בעיה לכוון את נקודת הירידה של המסך כי אין גישה נוחה למקום הזה. אחד הדברים היפים בלוג'יטק זה שאפשר לתכנת לו מה המשמעות של Power On ומה המשמעות של Power Off. אז בשביל Poweron הגדרתי שמדובר בהורדת מסך, ספירה על 20 שניות, ולאחר מכן 4 לחיצות על Micro-Up. זה תמיד מביא את המסך לאותו המקום.