גם לי זה קרה אבל לא יתקשרתי להוטmzafrany כתב:התאפקתי שלושה ימים לרשום תגובה, אבל עד כאן!
ביום שלישי התקינו אצלי את הbox.
היה טכנאי ומפקח. כשהיו הכל עבד בסדר.
אחרי שהלכו ביצעתי הקלטה ולהפתעתי ההקלטה הופיעה כ״אין פרטים״. עוד הקלטה ושוב ״אין פרטים״. ההקלטה מתבצעת אבל אין שום דרך להבדיל בין ההקלטות.
מאז אני מבזבז שעות בנסיון להגיע למישהו שיתן תשובה.
ביום שלישי הגעתי לתומך ש״רק רושם את הפרטים ויחזרו אילך עוד היום״.
ברביעי הייתי שעות בהמתנה שבסוף השיחה התנתקה.
ביום חמישי לאחר שעה שהעבירו אותי מנציג לנציג הגעתי לתמיכה המיוחלת לbox. הטכנאי ציין שהם מודעים לבאג הזה ושביינתיים אני לא יכול לנצל את יכולות ההקלטה של הbox!!!
דרשתי פיצוי והוא היה מוכן לתת לי 20שח לתכני vod. אמרתי שאני לא רוצה פיצוי משהו שאני לא צורך. הבטיח לחזור אלי עד שעה 15:00 עם תשובה. כמובן שלא חזר!!!
ביום ראשון אני מנצל את הקשרים שיש לי בתקשורת לנסות לפרסם את הסיפור. בתקווה שיפגע להם בקמפיין ובאמת אף אחז לא יזמין את ״מעצור הדלתות״ שנקרא fiberbox....
בצע שיחזור הגדרות - שיחמחק את כל הגדרות המערכת
ובצע התקנה מחדש.
מחק את כל תוכן הדיסק הקשיח - לא ע"י מחיקת התכנים עצמם אלא ביצוע מחיקה מהאפשרויות
וזה עזר לי כעת אני רואה את כל תכנים בצורה מסודרת עם תמונות.