ריכוז פידבקים, והצגת יתרונות וחסרונות בממיר - HOT FIBER BOX.

שידורים דיגיטליים - yes, HOT, yesMax, HDTV, DTT, DVB-T, עידן+, לויין וסלולרי
ismystore
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #271 

efi1965 כתב:תודה על התשובה
ניסית להריץ קובץ קטן ?
כמו כן ניסית לחבר הארד דיסק ישירות ?
דבר נוסף ששכחתי.............. למה הכתוביות לא עולות למרות שהקובץ זהה ?
...
אם אתה מריץ סרט מ usb צריך שהקידוד יהיה utf-8
על מנת לעשות זאת כנס לכתוביות על ידי פתיחה באמצעות פנקס רשימות
לעשות שמירה בשם ולשמור באותו שם
לבחור בקידוד utf-8 ולשמור כסוג all files

ועכשיו הכתוביות יוצגו כראוי.

berlad26
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 303
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

נושא שלא נקרא #272 

רק כדי להבין יותר טוב. הבעיה בהזמנת ההקלטות קורית רק כאשר לא מפעילים את הממיר? כלומר רק כשלא צופים בטלוויזיה ולא משתמשים בממיר רק אז הוא מוחק את ההקלטות המוזמנות? כי ההקלטה ששמתי להזמנה לשעה 20:00 עדיין נמצאת בהזמנות ועשיתי את ההזמנה הזאת בשעה 14:00. אבל כן צפו בטלוויזיה בשעות האלה ועבדו עם הממיר (לא הקלטות,רק צפייה בטלוויזיה) אז רציתי להבין אם הממיר מוחק את ההזמנות רק כאשר לא צופים בטלוויזיה לאורך 4-5 שעות.

LexRio
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 464
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 18 פעמים
קיבל תודות: 79 פעמים

נושא שלא נקרא #273 

ממה ש YanivPL כתב פה בשרשור
מוזר, הבוקר הממיר הקליט לי כמו שצריך!

זה אחרי שאתמול נציגה אמרה לי לעשות אתחול כונן קשיח,
אני לא יודע אם זה מה שעזר, אבל עובדה שזה הקליט.

אנסה לכוון הקלטה גם למחר בבוקר ובמידה וזה יקליט כנראה שזה הפתרון הזמני לבעיה.
...

omer92
טרול
טרול
הודעות: 24
הצטרף: מרץ 2014
שם מלא: omer92
נתן תודות: 2 פעמים
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #274 

LexRio כתב:ממה ש YanivPL כתב פה בשרשור
...
...
...
למי שלא יודע ליניב חזר הבאג......!

berlad26
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 303
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

נושא שלא נקרא #275 

omer92 כתב:
...
...
אכן כן.
ההקלטות נמחקות לאחר 4-5 שעות של חוסר פעילות בממיר. כמובן שבמצב שהמסך דלוק כל הזמן זה לא יקרה
כי הממיר לא יעשה ריסט באמצע הצפיה.
רוצה לראות את הבעיה בפועל? תעשה ניסוי קטן:
תזמין תכנית מוקלטת לא משנה למתי ואז תעשה ריסט יזום לממיר ע"י לחיצה ארוכה של 4 שניות על לחצן HOT בשלט.
הממיר יעשה ריסט ולאחר שידלק שוב התכנית / תכניות שהזמנת יעלמו להן באורח פלא.... זה לא אמור לקרות!
זה באג וצריך לפתור את זה!
...
תודה. אני אנסה את זה בלילה מאחר ועכשיו משתמשים בממיר.

אני רואה שאין טעם להתקשר לשירות לקוחות לנסות לפתור את הבאג אם הם לא עוזרים. בכל מקרה אני צריך להתקשר מחר לשירות לקוחות לפתור את בעיית החיפוש בממיר שלא עובדת אצלי. אז בכל מקרה אני צריך להתקשר מחר להוט.

דרך אגב חבל שהממשק לא מראה את כל הפרקים של סדרה מוזמנת. הוא מראה רק את הפרק הבא שהוא מקליט ולא את כל הפרקים שיש השבוע. גם אחרי שקובעים הקלטת סדרה אין אייקון של הקלטה מתחת לכל פרק של סדרה שהזמנת להקלטת סדרה. זה מבלבל וגורם לך לחשוב שהממיר לא יקליט את הפרק.

efi1965
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1603
הצטרף: ספטמבר 2006
שם מלא: efi1965
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 54 פעמים

נושא שלא נקרא #276 

berlad26 כתב:
...
...
כן, עד עכשיו כל הקבצים שניסיתי לנגן עבדו בסדר חוץ מהקובץ הגדול של ה35 ג'יגה. גם קבצים של 12-15 ג'יגה עובדים אצלי. כלומר 1080p עובד כמו שצריך רק כנראה קבצים מאד גדולים יותר קשה לו להזרים.

כן, חיברתי הארד דיסק של 3TB עם USB3 אבל הוא לא זיהה לי אותו. אני שאלתי פה בפורום אם מישהו הצליח לחבר USB3 והממיר זיהה לו את ההארד דיסק וענו לי שכן. אז אני לא יודע מה הבעיה אצלי. לא ניסיתי שוב מאז.
חיברתי דיסק און קי והארד דיסק עם חיבור USB2 והממיר זיהה אותם מיד.

אצלי הכתוביות בסדר גמור, אני משתמש בתכנה שהוט ממליצה להשתמש והכתוביות עובדות בסדר גמור. אם אתה משתמש באותה תוכנה תבדוק שהאפשרות של הצגת כתוביות מופעלת. דרך: כנס לטאב delivery מתחת מצא את טאב subtitles ותבדוק אם יש סימון "וי" על האפשרות "Enable Subtitles"
...
לא הבנתי מה הקשר לתוכנה. הכתוביות לא עובדות בהרצה ישירה מההארד דיסק. התוכנה שולטת על הממיר גם בלי הזרמה מהמחשב ?

efi1965
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1603
הצטרף: ספטמבר 2006
שם מלא: efi1965
נתן תודות: 5 פעמים
קיבל תודות: 54 פעמים

נושא שלא נקרא #277 

ismystore כתב:
...
...
אם אתה מריץ סרט מ usb צריך שהקידוד יהיה utf-8
על מנת לעשות זאת כנס לכתוביות על ידי פתיחה באמצעות פנקס רשימות
לעשות שמירה בשם ולשמור באותו שם
לבחור בקידוד utf-8 ולשמור כסוג all files

ועכשיו הכתוביות יוצגו כראוי.
...
הכתוביות לא מוצגות כלל, אין בעיה של קידוד.

ismystore
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 4 פעמים

נושא שלא נקרא #278 

efi1965 כתב:
...
...
הכתוביות לא מוצגות כלל, אין בעיה של קידוד.
...
אצלי אני יודע ששינתי קידוד ושם הכתוביות ושם הסרט זהים וזה עבד
ניסיתי על פורמט avi ו mkv
על mp4 זה לא עבד.

berlad26
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 303
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

נושא שלא נקרא #279 

efi1965 כתב:
...
...
לא הבנתי מה הקשר לתוכנה. הכתוביות לא עובדות בהרצה ישירה מההארד דיסק. התוכנה שולטת על הממיר גם בלי הזרמה מהמחשב ?
...
מה זאת אומרת שולטת על הממיר? אני צופה בקבצים מהמחשב שלי לא דרך הארד דיסק שמחובר ישירות לממיר אז אני לא יודע איך זה עובד בצורה הזאת. אני יודע שדרך הזרמה הכתוביות עובדות לי.

אכן עשיתי reset לממיר דרך השלט וההזמנות שלי נמחקו. מעצבן מאד. אני בכל מקרה אשאל את נציגי השירות אם אפשר לעשות משהו בנידון. הם בטח יגידו לי לעשות reset שוב ולא תהיה להם תשובה או שיגידו לי שבזמן הקרוב הם "יפתרו" את זה

Freedom (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 840
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #280 

באמת הזוי ממש! או שלא (בהוט זה הגיוני)!
זה באג לא רק קריטי, אלא מ-א-ו-ד קריטי!!!!
ההקלטות זה אולי הדבר החשוב והפעיל ביותר בממירים כאלה...
איך מזלזלים בנושא כזה ומוציאים את זה ככה לשוק?

גם הודעתם על זה להוט לפני למעלה משבוע (אם לא שבועיים).. והם מודעים לזה, למה לא פועלים לתיקון?
חשבתי שעכשיו הממיר "תחת ידם" והם יתנו מענה מהיר לכל תקלה/בעיה וכו'.

אבל כנראה ששוב מישהו פה התרשל בגדול! זה זלזול בלקוחות.. להוציא ממיר כזה לשוק... במצב כזה... בושה..

תדאגו שיעשו על זה כתבה באתרים הגדולים !!!!! שזה יעורר את חברת הוט.. אם לא אתם תמשיכו לסבול מהבאג הזה עוד הרבה זמן...
שלחו ב"דואר האדום" לynet, או וואלה.. או מאקו.. שלחו הרבה הודעות ויעשו פירסום על זה.. ואז תקבלו מענה!

fiberbox
טרול
טרול
הודעות: 40
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #281 

magichd כתב:באמת הזוי ממש! או שלא (בהוט זה הגיוני)!
זה באג לא רק קריטי, אלא מ-א-ו-ד קריטי!!!!
ההקלטות זה אולי הדבר החשוב והפעיל ביותר בממירים כאלה...
איך מזלזלים בנושא כזה ומוציאים את זה ככה לשוק?

גם הודעתם על זה להוט לפני למעלה משבוע (אם לא שבועיים).. והם מודעים לזה, למה לא פועלים לתיקון?
חשבתי שעכשיו הממיר "תחת ידם" והם יתנו מענה מהיר לכל תקלה/בעיה וכו'.

אבל כנראה ששוב מישהו פה התרשל בגדול! זה זלזול בלקוחות.. להוציא ממיר כזה לשוק... במצב כזה... בושה..

תדאגו שיעשו על זה כתבה באתרים הגדולים !!!!! שזה יעורר את חברת הוט.. אם לא אתם תמשיכו לסבול מהבאג הזה עוד הרבה זמן...
שלחו ב"דואר האדום" לynet, או וואלה.. או מאקו.. שלחו הרבה הודעות ויעשו פירסום על זה.. ואז תקבלו מענה!
...
ממש מרגש מה שכתבת , אם זה בוער לך תכתוב בעצמך ואל תייעץ לאחרים ,אתה נשמע כמו יסניק מבוהל מזה

שהממיר הצליח שיווקית וגם כתבתי את זה בעבר פה בתגובות באשכול זה לגביך שאתה מחכה לרגע בו תוכל

לזרוק רפש על הממיר בכל דרך אפשרית(צדקתי) וזה מוזר שיש לך YES וגם HOT ו 90% מהתגובות טענות שלך

כלפי HOT .

אני לא בא לסנגר על HOT כי עובדה שלא הגבתי לאחרים,אלא בא להעמיד דברים על דיוקם כלפי

המשתמש הזה.

Freedom (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 840
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #282 

fiberbox כתב:
...
...
ממש מרגש מה שכתבת , אם זה בוער לך תכתוב בעצמך ואל תייעץ לאחרים ,אתה נשמע כמו יסניק מבוהל מזה

שהממיר הצליח שיווקית וגם כתבתי את זה בעבר פה בתגובות באשכול זה לגביך שאתה מחכה לרגע בו תוכל

לזרוק רפש על הממיר בכל דרך אפשרית(צדקתי) וזה מוזר שיש לך YES וגם HOT ו 90% מהתגובות טענות שלך

כלפי HOT .

אני לא בא לסנגר על HOT כי עובדה שלא הגבתי לאחרים,אלא בא להעמיד דברים על דיוקם כלפי

המשתמש הזה.
...
"fiberbox" הלוא הוא rcat (שכבר נחסם והוגדר כ"טרול"!)...
מה נשמע ?!!?

אני שמח שריגשתי אותך, רק תיזהר לא להתעלף מאובר התרגשות... זה לא בוער לי ולא אכתוב בעצמי. למה שאלת? אין לי את הממיר, זה לא מפריע לי.. כן ייעצתי לחברי האתר שיש להם את הממיר להתלונן, כי להם זה מפריע, לכולם.
כולם סובלים מאותו הבאג ההזוי הזה, לא הגבת לכולם כי לא היה לך מה להגיב, אתה מגן בחירוף נפש על הוט, אז אל תמכור לנו סיפורים.

אני שמח שאתה עוקב אחרי התגובות שלי! מבטיח להגיב יותר :)
אני מאוד "מבוהל" מזה שהממיר הצליח שיווקית, אבל נכשל במבחן האמיתי!!!!!
מי שלא גולש כאן בפורום לא מודע לבעיות האלה, אז במקום לישון בעמידה כמוך, אני כן ייעצתי לחברים שיעשו משהו בנידון.

ושוב, אני לקוח של הוט, לא של יס, לא מפריע לי שאתה חושב ככה, רק אל תכריז על זה כעובדה, קפיש ? :wink:

וכן, מגניב לראות שיס הוציאו את yesgo שעובד בצורה די מוצלחת, והוט הוציאו שוב ממיר עם באג קריטי מאוד.

להית...

fiberbox
טרול
טרול
הודעות: 40
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #283 

magichd כתב:
...
...


ושוב, אני לקוח של הוט, לא של יס, לא מפריע לי שאתה חושב ככה, רק אל תכריז על זה כעובדה, קפיש ? :wink:

וכן, מגניב לראות שיס הוציאו את yesgo שעובד בצורה די מוצלחת, והוט הוציאו שוב ממיר עם באג קריטי מאוד.

להית...
...
עכשיו אני בטוח שאתה מטעם YES ,גם אם אתה לקוח HOT ובעצמך אמרת שאתה גם

לקוח YES בפעמים הקודמות ואתה מגיב רק על HOT שלא טוב לך כבר שנתיים (אז מי הטרול) .

תודה שנכשלת , גם אין לך פייבר בוקס , גם זה עובד לצערך הגדול... כבר לא מאמינים לך .

Freedom (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 840
הצטרף: אוקטובר 2011
נתן תודות: 20 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #284 

fiberbox כתב:
...
...
עכשיו אני בטוח שאתה מטעם YES ,גם אם אתה לקוח HOT ובעצמך אמרת שאתה גם

לקוח YES בפעמים הקודמות ואתה מגיב רק על HOT שלא טוב לך כבר שנתיים (אז מי הטרול) .

תודה שנכשלת , גם אין לך פייבר בוקס , גם זה עובד לצערך הגדול... כבר לא מאמינים לך .
...
בוא נעשה דבר כזה, תביא לי ציטוט שלי, שאמרתי שאני לקוח יס.
אם אתה לא מוצא אחד כזה (לא תמצא-מהסיבה הפשוטה שאני לא לקוח יס חח) פשוט אל תגיב יותר.
ככה אולי יהיה קצת שקט מכיוונך...
נ.ב - הפייבר בוקס לא "עובד"...

נ.ב 2 - פליז קח תרופות...

אני מחכה לציטוט...

berlad26
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 303
הצטרף: מרץ 2014
נתן תודות: 32 פעמים
קיבל תודות: 22 פעמים

נושא שלא נקרא #285 

דיברתי היום עם שירות לקוחות ושירות טכני. בהתחלה השירות הטכני ניסו לתקן ואמרו שחסר לי רכיב בהארד דיסק שלא מקליט אני חושב שהם לא הבינו אותי שם וחשבו שאני מתכוון שהממיר עצמו לא מקליט.

בקיצור העבירו אותי לשירות לקוחות ושם נאמר לי שהם מודעים לתקלה ושבקרוב ייצא עדכון תוכנה שיפתור את זה. ושכרגע יש רק פתרון זמני שזה למחוק את ההארד דיסק. היא אמרה שאין תאריך יציאה לעדכון הגירסא אבל שזה יקרה בקרוב. היא אמרה לי שהם מודעים לבאג ושהם עובדים לתקן אותו.

שלח תגובה

חזור אל “לווין, כבלים, עידן+”