הקבלים הגיעו . שליח מסר לי את החבילה הכבדה ובה ארבעת הפחיות בירה Big Size האלה.
כל קבל שוקל קרוב לחצי קילו , ובזהירות רבה הוכנסו אל ביתם החם (תרתי משמע) וישבו מעולה בתוך החובקים המקוריים.
נזכרתי שפעם קניתי קבלים של ADCOM , והם הגיעו ללא הברגים - זה היה סיוט .
Pioneer SX-1980
- RAMIRAMI68
- חבר ותיק
- הודעות: 2548
- הצטרף: יולי 2008
- מיקום: פה ושם
- נתן תודות: 166 פעמים
- קיבל תודות: 263 פעמים
- Form78HiFi
- חבר ותיק
- הודעות: 1102
- הצטרף: ינואר 2012
- נתן תודות: 49 פעמים
- קיבל תודות: 125 פעמים
- Kosh
- גורו וינטאג'
- הודעות: 4068
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: Vorlon homeworld
- נתן תודות: 339 פעמים
- קיבל תודות: 366 פעמים
לפי גדול הרכיבים המפחיד של הרסיבר,נראה לי כשתסיים את השיפוץ שלו,בפעם הראשונה כשתדליק אותו עלול לקרות הארוע הבא:
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
Vintage audio is a way of life
Retro audio is good for you
ערוץ הסטריאו וינטאג' שלי:
http://www.youtube.com/user/Kosh31100
Retro audio is good for you
ערוץ הסטריאו וינטאג' שלי:
http://www.youtube.com/user/Kosh31100
- Omri617 (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2291
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 209 פעמים
- קיבל תודות: 89 פעמים
אגב כמה מילים על SX-1980 בכללי.
למרות היותו לדעת רבים Holy Grail של פיוניר בתקופה ההיא (אולי למעט סדרת M) , וכלכך Sought After , הרסיבר אינו מושלם.
איכות הבניה שלו מעולה אופיינית לפיוניר במיוחד לספינת דגל בגודל כזה ובתג המחיר שהיה לו - 1295$ 1978-1980.
בSX-1980 יש עקב אכילס - לוח ההספקה.
מיקום לוח ההספקה בתחתית הרסיבר וחוסר הוונטילציה יחד עם השימוש במספר רכיבים בעייתיים גורמים ללא מעט תקלות - העיקרית היא התחממות ואי יציבות מתח . ישנם 2 טרנזיסטורים JFET - 2sk34 שהם החוליה החלשה בלוח.
אין ל2sk34 תחליף ראוי - המלכוד הוא שיש 2 גרסאות לטרנז' הזה - 30וולט , והשניה 50וולט שנראות זהות לחלוטין ולא ניתן להבדיל ביניהם.
משתמש וותיק בשם Echowars שמכיר את היחידה הזו יותר טוב מכל אחד אחר , בנה Mod ובו השתמש בזוג טרנזיסטורים שיחליפו את הFET , יחד עם מס' רכיבים שהם מחליפים לא רק את הטרנזיסטור עצמו אלא מס' רכיבים שקשורים אליו כמו זינר של 24 וולט ו2 נגדים.
ושלא נדבר על הטרנז' הסופיים שהם סופר נדירים ויקרים להחריד (מכרתי את שלי ב 200 דולר - צד אחד)...
מה שרציתי להגיד בעצם - 1980 יש לו חסרונות . להבנתי , הרסיבר המושלם שפיוניר ייצרו , ושהשקיעו בו הכי הכי הרבה מחשבה ותכנון , הוא לא אחר מ-
SX-1250 .
למרות היותו לדעת רבים Holy Grail של פיוניר בתקופה ההיא (אולי למעט סדרת M) , וכלכך Sought After , הרסיבר אינו מושלם.
איכות הבניה שלו מעולה אופיינית לפיוניר במיוחד לספינת דגל בגודל כזה ובתג המחיר שהיה לו - 1295$ 1978-1980.
בSX-1980 יש עקב אכילס - לוח ההספקה.
מיקום לוח ההספקה בתחתית הרסיבר וחוסר הוונטילציה יחד עם השימוש במספר רכיבים בעייתיים גורמים ללא מעט תקלות - העיקרית היא התחממות ואי יציבות מתח . ישנם 2 טרנזיסטורים JFET - 2sk34 שהם החוליה החלשה בלוח.
אין ל2sk34 תחליף ראוי - המלכוד הוא שיש 2 גרסאות לטרנז' הזה - 30וולט , והשניה 50וולט שנראות זהות לחלוטין ולא ניתן להבדיל ביניהם.
משתמש וותיק בשם Echowars שמכיר את היחידה הזו יותר טוב מכל אחד אחר , בנה Mod ובו השתמש בזוג טרנזיסטורים שיחליפו את הFET , יחד עם מס' רכיבים שהם מחליפים לא רק את הטרנזיסטור עצמו אלא מס' רכיבים שקשורים אליו כמו זינר של 24 וולט ו2 נגדים.
ושלא נדבר על הטרנז' הסופיים שהם סופר נדירים ויקרים להחריד (מכרתי את שלי ב 200 דולר - צד אחד)...
מה שרציתי להגיד בעצם - 1980 יש לו חסרונות . להבנתי , הרסיבר המושלם שפיוניר ייצרו , ושהשקיעו בו הכי הכי הרבה מחשבה ותכנון , הוא לא אחר מ-
SX-1250 .
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
- Omri617 (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2291
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 209 פעמים
- קיבל תודות: 89 פעמים
איך שרשם Tankpoper ״אני מתחיל לראות אור בקצה המנהרה״ !
חלקים רבים הורכבו היום לאחר שהיו מחוץ לרסיבר , והגיע זמנם להיכנס חזרה.
הפאנל הקדמי , גופי הקירור , כיסויים למיניהם , ברגים שהודקו לאחר שטופלו (במיוחד ברגים של מינוסים וארקה למיניהם)
גופי הקירור המסיביים ישבו במקומם ונפרשו הצידה על מנת שהטרנזיסטורים הסופיים ינחתו עליהם ויורכבו יחד עם לוחות ההגברה שזה הוא בעצם השלב הסופי והאחרון לפני שמכניסים את הענק הזה לחשמל ומרימים את מתג ההפעלה.
חלקים רבים הורכבו היום לאחר שהיו מחוץ לרסיבר , והגיע זמנם להיכנס חזרה.
הפאנל הקדמי , גופי הקירור , כיסויים למיניהם , ברגים שהודקו לאחר שטופלו (במיוחד ברגים של מינוסים וארקה למיניהם)
גופי הקירור המסיביים ישבו במקומם ונפרשו הצידה על מנת שהטרנזיסטורים הסופיים ינחתו עליהם ויורכבו יחד עם לוחות ההגברה שזה הוא בעצם השלב הסופי והאחרון לפני שמכניסים את הענק הזה לחשמל ומרימים את מתג ההפעלה.
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
- Omri617 (פותח השרשור)
- חבר ותיק
- הודעות: 2291
- הצטרף: ינואר 2011
- נתן תודות: 209 פעמים
- קיבל תודות: 89 פעמים
אני אדאג להפעיל רק בשעות הלילה
באותו עניין , באתר הבא מצויינת צריכת החשמל כ 1400W.
http://www.classic-audio.com/pioneer/sx1980.html
יש עוד מקומות שיצא לי להיתקל בנתון הזה.
בגב הרסיבר , מצויין 530W. דגמים של 120V , רשום 650W.
מסתבר שה1400 היא כשהAC Outltets כולם מחוברים , והרסיבר Pushed כבר מעבר ל200W.
בכל אופן לא נתקלתי באיזה הסבר מדוייק שמסביר את השוני בנתונים , אולי רק מסבירים את השינויים בשיטות המדידה של יצרנים שונים לאורך השנים.
מה שמזכיר לי בדיחה (קרה לי במציאות)
אדם התקשר אליי לפני זמן מה , והתעניין במגבר שאני מוכר Sa8500 . הוא שאל אותי על הנתונים , ובין היתר על החשמל .
אמרתי לעצמי זה אודיופיל רציני נכנס לנישות של חשמל וכו' .. אחרי שאמרתי לו 490W , הוא אמר לי שהוא מוותר ...
"למה?" שאלתי אותו בתדהמה , אז ענה לי שהוא סטודנט ושוכר דירה עם שותפים "לא נעים" לו להביא מכשיר שצורך הרבה חשמל...
באותו עניין , באתר הבא מצויינת צריכת החשמל כ 1400W.
http://www.classic-audio.com/pioneer/sx1980.html
יש עוד מקומות שיצא לי להיתקל בנתון הזה.
בגב הרסיבר , מצויין 530W. דגמים של 120V , רשום 650W.
מסתבר שה1400 היא כשהAC Outltets כולם מחוברים , והרסיבר Pushed כבר מעבר ל200W.
בכל אופן לא נתקלתי באיזה הסבר מדוייק שמסביר את השוני בנתונים , אולי רק מסבירים את השינויים בשיטות המדידה של יצרנים שונים לאורך השנים.
מה שמזכיר לי בדיחה (קרה לי במציאות)
אדם התקשר אליי לפני זמן מה , והתעניין במגבר שאני מוכר Sa8500 . הוא שאל אותי על הנתונים , ובין היתר על החשמל .
אמרתי לעצמי זה אודיופיל רציני נכנס לנישות של חשמל וכו' .. אחרי שאמרתי לו 490W , הוא אמר לי שהוא מוותר ...
"למה?" שאלתי אותו בתדהמה , אז ענה לי שהוא סטודנט ושוכר דירה עם שותפים "לא נעים" לו להביא מכשיר שצורך הרבה חשמל...
עמרי בהצלחה
ממתינים לשמוע אך זה מתקדם
ממתינים לשמוע אך זה מתקדם
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
Re: Soon
נכון דברים טובים מגיעים לאטOmri617 כתב:דברים טובים קורים לאט ידידי
אהיה בארה"ב שבוע הבא ואני מביא מס' דברים שחסרים , החל מרשימת שיפוץ ועד לכל מיני הפתעות...
עמרי היקר סע לשלום ותחזור בשלום