שרות " אלקטרה" לפיליפס כבר לא קיים

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

ממה שאני קורא בפורום כמעט לשום חברה אין שירות כמו בן אדם.
שירות סמליין שניתן ע"י איזה חברה שמוציאה לאנשים את המיץ, ועכשיו אלקטרה.

אין סיבה לשלם יותר ולקנות מהיבואן הרישמי.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

shraga007 כתב:ממה שאני קורא בפורום כמעט לשום חברה אין שירות כמו בן אדם.
שירות סמליין שניתן ע"י איזה חברה שמוציאה לאנשים את המיץ, ועכשיו אלקטרה.

אין סיבה לשלם יותר ולקנות מהיבואן הרישמי.
...
צודק...
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

mikee8
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 877
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 35 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

המקום של השרשור הזה הוא בפורם וידאו - מסכים, שם אולי יהיה יותר רעש...
ב

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

וואו. פשוט הזוי.
לפני קצת יותר מחודש כשרכשתי את המסך 60 הנוכחי שלי חשבתי לרגע גם על 60 מסדרה 6008 של פיליפס.
קראתי כאן במהלך השנים לא מעט תלונות על שירות לא משהו של אלקטרה והאמת היא שגם השנתיים אחריות בלבד לא תרמו לי בהתלבטות.. בסופו של דבר רכשתי מסך של LG מ- ח.י ואני מרוצה מאד מהשירות שקבלתי מהם עד כה. אין לי מושג מי נותן להם את שירותי המעבדה (ואני מקווה שגם לא אצטרך לדעת בעתיד) אבל הטכנאים שהתקינו לי את המסך (במקרה שלי התקינו לי שלוש פעמים :lol: ) היו מטעם ח.י ולא של קבלן חצוני אשר נותן שירות.

חבר טוב שלי שקונה בימים אלו מסך לדירה החדשה שלו שאל את דעתי לגבי מסך ושאל גם על פיליפס על הדרך מאחר והוא זוכר מאד לטובה פיליפס מלפני כמה שנים. המלצתי לו שלא להתקרב ושלחתי לו לינק לדיוק הזה. הוא ירד מההתלבטות שהיתה לו די מהר.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

Stich (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 223
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

..מה יהיה.. מה אפשר לנחש… השרות עבר לכמעת מונופול בארץ, חברת רטפון קנו חברת פל, וכנרא אוד..
איזה איכות של השרות נקבל ממונופול?
יהיו תשובות לנציג שרות?..

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

Re: שירות עבור מסכי פיליפס

נושא שלא נקרא #21 

Newboy כתב:
...
...
רכשתי לא מזמן מסך 60 אינטש 8708 ועם הקניה גם שילמתי עבור הרחבת אחריות לשנים נוספות.... האם זה תקף ומכובד או שאני צריך לבטל את החיוב?
...



נציג אלקטרה, הבטחת שתענה להודעות פרטיות שיישלחו לך. שלחתי לך הודעה כבר לפני שבוע אבל לא קיבלתי כל מענה

mikee8
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 877
הצטרף: פברואר 2009
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 35 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אשרי המאמין :)

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10042
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

Re: שירות עבור מסכי פיליפס

נושא שלא נקרא #23 

Newboy כתב: נציג אלקטרה, הבטחת שתענה להודעות פרטיות שיישלחו לך. שלחתי לך הודעה כבר לפני שבוע אבל לא קיבלתי כל מענה
...
נציג אלקטרה כנראה פוטר ב- "רה אירגון"

erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 72 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

אני די מודאג שהשירות של אלקטרה עבר לידיים אחרות במיוחד ככול שהדבר קשור במוצרי יקרים כמו מילה וליבר
לאחרונה ביקר אצלי טכנאי וסיפר לי שמערך השירות עובר לידיים אחרות גם במוצרים הלבנים ואני חושש מאוד לירידה דרסטית בטיב השירות.

אלקטרה_ייבוא
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

erez67 כתב:אני די מודאג שהשירות של אלקטרה עבר לידיים אחרות במיוחד ככול שהדבר קשור במוצרי יקרים כמו מילה וליבר
לאחרונה ביקר אצלי טכנאי וסיפר לי שמערך השירות עובר לידיים אחרות גם במוצרים הלבנים ואני חושש מאוד לירידה דרסטית בטיב השירות.
...
היי erez67,
אכן השירות עבר לידיים אחרות, אולם אנו סמוכים ובטוחים שרמת השירות לא תיפגע כלל ואנו אף עושים מאמצים להעניק שירות טוב עוד יותר מבעבר.

כמו תמיד, אנחנו נשמח לקבל הערות, הארות, שאלות ולענות בצורה המיטבית.

אלקטרה מוצרי צריכה

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

ומה עם תשובה לשאלה שלי - רכשתי לא מזמן מסך 60 אינטש 8708 ועם הקניה גם שילמתי עבור הרחבת אחריות לשנים נוספות.... האם זה תקף ומכובד או שאני צריך לבטל את החיוב?


אם אתם לא עונים, אז כנראה סימן שהמצב רע ושסתם אני משלם כסף עבור שירות עתידי שאני כלל לא אקבל???? ??

bangoo
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 684
הצטרף: מאי 2007
מיקום: כפר סבא
נתן תודות: 174 פעמים
קיבל תודות: 60 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

מצטרף לשאלה של Newboy, גם אני הרחבתי אחריות למסך שקניתי לפני חצי שנה :(
Philips 55" 5507, Focal 807 Front+Center,Onkyo 929, SVS PC-2000, Qnap 469L, Popcorn A-410, Darbee, Harmony one

אלקטרה_ייבוא
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 55
הצטרף: מאי 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 5 פעמים

אחריות למוצרי פיליפס

נושא שלא נקרא #28 

שלום Newboy ו-bangoo,

תנאי האחריות שנקבעו במעמד הרכישה, אלו יהיו תנאי האחריות בפועל.
במקרה הספציפי שציינתם - הרחבת האחריות שנרכשה תקפה ומכובדת.
אנו כאן לשירותכם,

אלקטרה מוצרי צריכה

of1978
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2303
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: נהריה
נתן תודות: 130 פעמים
קיבל תודות: 222 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

אלקטרה_ייבוא כתב:
...
...

אכן השירות עבר לידיים אחרות, אולם אנו סמוכים ובטוחים שרמת השירות לא תיפגע כלל ואנו אף עושים מאמצים להעניק שירות טוב עוד יותר מבעבר.


כמו תמיד, אנחנו נשמח לקבל הערות, הארות, שאלות ולענות בצורה המיטבית.

אלקטרה מוצרי צריכה
...
אשרי המאמין
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

שרות אלקטרה

נושא שלא נקרא #30 

קבל הערה בונה ראשונה:
במקום סיסמאות - תגיב באופן ענייני.

בוא ספר לנו אילו מאמצים (שלא נעשו בעבר...) נעשים כיום על מנת להעניק שירות טוב יותר מבעבר?
נשמח להתעדכן ולהיווכח שיש כיסוי למילים.

ארז

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”