ממה שאני קורא בפורום כמעט לשום חברה אין שירות כמו בן אדם.
שירות סמליין שניתן ע"י איזה חברה שמוציאה לאנשים את המיץ, ועכשיו אלקטרה.
אין סיבה לשלם יותר ולקנות מהיבואן הרישמי.
שרות " אלקטרה" לפיליפס כבר לא קיים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
וואו. פשוט הזוי.
לפני קצת יותר מחודש כשרכשתי את המסך 60 הנוכחי שלי חשבתי לרגע גם על 60 מסדרה 6008 של פיליפס.
קראתי כאן במהלך השנים לא מעט תלונות על שירות לא משהו של אלקטרה והאמת היא שגם השנתיים אחריות בלבד לא תרמו לי בהתלבטות.. בסופו של דבר רכשתי מסך של LG מ- ח.י ואני מרוצה מאד מהשירות שקבלתי מהם עד כה. אין לי מושג מי נותן להם את שירותי המעבדה (ואני מקווה שגם לא אצטרך לדעת בעתיד) אבל הטכנאים שהתקינו לי את המסך (במקרה שלי התקינו לי שלוש פעמים ) היו מטעם ח.י ולא של קבלן חצוני אשר נותן שירות.
חבר טוב שלי שקונה בימים אלו מסך לדירה החדשה שלו שאל את דעתי לגבי מסך ושאל גם על פיליפס על הדרך מאחר והוא זוכר מאד לטובה פיליפס מלפני כמה שנים. המלצתי לו שלא להתקרב ושלחתי לו לינק לדיוק הזה. הוא ירד מההתלבטות שהיתה לו די מהר.
לפני קצת יותר מחודש כשרכשתי את המסך 60 הנוכחי שלי חשבתי לרגע גם על 60 מסדרה 6008 של פיליפס.
קראתי כאן במהלך השנים לא מעט תלונות על שירות לא משהו של אלקטרה והאמת היא שגם השנתיים אחריות בלבד לא תרמו לי בהתלבטות.. בסופו של דבר רכשתי מסך של LG מ- ח.י ואני מרוצה מאד מהשירות שקבלתי מהם עד כה. אין לי מושג מי נותן להם את שירותי המעבדה (ואני מקווה שגם לא אצטרך לדעת בעתיד) אבל הטכנאים שהתקינו לי את המסך (במקרה שלי התקינו לי שלוש פעמים ) היו מטעם ח.י ולא של קבלן חצוני אשר נותן שירות.
חבר טוב שלי שקונה בימים אלו מסך לדירה החדשה שלו שאל את דעתי לגבי מסך ושאל גם על פיליפס על הדרך מאחר והוא זוכר מאד לטובה פיליפס מלפני כמה שנים. המלצתי לו שלא להתקרב ושלחתי לו לינק לדיוק הזה. הוא ירד מההתלבטות שהיתה לו די מהר.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
Re: שירות עבור מסכי פיליפס
Newboy כתב:רכשתי לא מזמן מסך 60 אינטש 8708 ועם הקניה גם שילמתי עבור הרחבת אחריות לשנים נוספות.... האם זה תקף ומכובד או שאני צריך לבטל את החיוב?.........
נציג אלקטרה, הבטחת שתענה להודעות פרטיות שיישלחו לך. שלחתי לך הודעה כבר לפני שבוע אבל לא קיבלתי כל מענה
- Amir64
-
- גורו
- הודעות: 10043
- הצטרף: אוגוסט 2012
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 1733 פעמים
Re: שירות עבור מסכי פיליפס
נציג אלקטרה כנראה פוטר ב- "רה אירגון"Newboy כתב: נציג אלקטרה, הבטחת שתענה להודעות פרטיות שיישלחו לך. שלחתי לך הודעה כבר לפני שבוע אבל לא קיבלתי כל מענה...
- אלקטרה_ייבוא
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: מאי 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים
היי erez67,erez67 כתב:אני די מודאג שהשירות של אלקטרה עבר לידיים אחרות במיוחד ככול שהדבר קשור במוצרי יקרים כמו מילה וליבר
לאחרונה ביקר אצלי טכנאי וסיפר לי שמערך השירות עובר לידיים אחרות גם במוצרים הלבנים ואני חושש מאוד לירידה דרסטית בטיב השירות....
אכן השירות עבר לידיים אחרות, אולם אנו סמוכים ובטוחים שרמת השירות לא תיפגע כלל ואנו אף עושים מאמצים להעניק שירות טוב עוד יותר מבעבר.
כמו תמיד, אנחנו נשמח לקבל הערות, הארות, שאלות ולענות בצורה המיטבית.
אלקטרה מוצרי צריכה
- אלקטרה_ייבוא
- עוסק בתחום
- הודעות: 55
- הצטרף: מאי 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 5 פעמים
אחריות למוצרי פיליפס
שלום Newboy ו-bangoo,
תנאי האחריות שנקבעו במעמד הרכישה, אלו יהיו תנאי האחריות בפועל.
במקרה הספציפי שציינתם - הרחבת האחריות שנרכשה תקפה ומכובדת.
אנו כאן לשירותכם,
אלקטרה מוצרי צריכה
תנאי האחריות שנקבעו במעמד הרכישה, אלו יהיו תנאי האחריות בפועל.
במקרה הספציפי שציינתם - הרחבת האחריות שנרכשה תקפה ומכובדת.
אנו כאן לשירותכם,
אלקטרה מוצרי צריכה
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
אשרי המאמיןאלקטרה_ייבוא כתב:......
אכן השירות עבר לידיים אחרות, אולם אנו סמוכים ובטוחים שרמת השירות לא תיפגע כלל ואנו אף עושים מאמצים להעניק שירות טוב עוד יותר מבעבר.
כמו תמיד, אנחנו נשמח לקבל הערות, הארות, שאלות ולענות בצורה המיטבית.
אלקטרה מוצרי צריכה...
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
שרות אלקטרה
קבל הערה בונה ראשונה:
במקום סיסמאות - תגיב באופן ענייני.
בוא ספר לנו אילו מאמצים (שלא נעשו בעבר...) נעשים כיום על מנת להעניק שירות טוב יותר מבעבר?
נשמח להתעדכן ולהיווכח שיש כיסוי למילים.
ארז
במקום סיסמאות - תגיב באופן ענייני.
בוא ספר לנו אילו מאמצים (שלא נעשו בעבר...) נעשים כיום על מנת להעניק שירות טוב יותר מבעבר?
נשמח להתעדכן ולהיווכח שיש כיסוי למילים.
ארז