מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שרות " אלקטרה" לפיליפס כבר לא קיים


עמוד 2 מתוך 3
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
shraga007
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Nov 06, 2005

מיקום: גן-יבנה
הבעות תודה: 246
מספר הודעות: 6360

 #16  נשלח: ד' 07/05/2014 15:41

ממה שאני קורא בפורום כמעט לשום חברה אין שירות כמו בן אדם.
שירות סמליין שניתן ע"י איזה חברה שמוציאה לאנשים את המיץ, ועכשיו אלקטרה.

אין סיבה לשלם יותר ולקנות מהיבואן הרישמי.

_________________
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 242
מספר הודעות: 7409

 #17  נשלח: ד' 07/05/2014 15:42

shraga007 כתב:
ממה שאני קורא בפורום כמעט לשום חברה אין שירות כמו בן אדם.
שירות סמליין שניתן ע"י איזה חברה שמוציאה לאנשים את המיץ, ועכשיו אלקטרה.

אין סיבה לשלם יותר ולקנות מהיבואן הרישמי.

צודק...

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mikee8
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 876

 #18  נשלח: ד' 07/05/2014 21:24

המקום של השרשור הזה הוא בפורם וידאו - מסכים, שם אולי יהיה יותר רעש...
ב
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1181
מספר הודעות: 8281

 #19  נשלח: שבת 10/05/2014 21:03

וואו. פשוט הזוי.
לפני קצת יותר מחודש כשרכשתי את המסך 60 הנוכחי שלי חשבתי לרגע גם על 60 מסדרה 6008 של פיליפס.
קראתי כאן במהלך השנים לא מעט תלונות על שירות לא משהו של אלקטרה והאמת היא שגם השנתיים אחריות בלבד לא תרמו לי בהתלבטות.. בסופו של דבר רכשתי מסך של LG מ- ח.י ואני מרוצה מאד מהשירות שקבלתי מהם עד כה. אין לי מושג מי נותן להם את שירותי המעבדה (ואני מקווה שגם לא אצטרך לדעת בעתיד) אבל הטכנאים שהתקינו לי את המסך (במקרה שלי התקינו לי שלוש פעמים ) היו מטעם ח.י ולא של קבלן חצוני אשר נותן שירות.

חבר טוב שלי שקונה בימים אלו מסך לדירה החדשה שלו שאל את דעתי לגבי מסך ושאל גם על פיליפס על הדרך מאחר והוא זוכר מאד לטובה פיליפס מלפני כמה שנים. המלצתי לו שלא להתקרב ושלחתי לו לינק לדיוק הזה. הוא ירד מההתלבטות שהיתה לו די מהר.

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Stich
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 13, 2008
הבעות תודה: 2
מספר הודעות: 221

 #20  נשלח: א' 11/05/2014 11:01

..מה יהיה.. מה אפשר לנחש… השרות עבר לכמעת מונופול בארץ, חברת רטפון קנו חברת פל, וכנרא אוד..
איזה איכות של השרות נקבל ממונופול?
יהיו תשובות לנציג שרות?..
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2368

 #21  נשלח: א' 11/05/2014 11:13
Re: שירות עבור מסכי פיליפס

Newboy כתב:
ציטוט:
...


רכשתי לא מזמן מסך 60 אינטש 8708 ועם הקניה גם שילמתי עבור הרחבת אחריות לשנים נוספות.... האם זה תקף ומכובד או שאני צריך לבטל את החיוב?



נציג אלקטרה, הבטחת שתענה להודעות פרטיות שיישלחו לך. שלחתי לך הודעה כבר לפני שבוע אבל לא קיבלתי כל מענה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mikee8
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 24, 2009
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 876

 #22  נשלח: א' 11/05/2014 14:22

אשרי המאמין
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Amir64 (אמיר)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 02, 2012
הבעות תודה: 899
מספר הודעות: 6311

 #23  נשלח: א' 11/05/2014 14:31
Re: שירות עבור מסכי פיליפס

Newboy כתב:

נציג אלקטרה, הבטחת שתענה להודעות פרטיות שיישלחו לך. שלחתי לך הודעה כבר לפני שבוע אבל לא קיבלתי כל מענה

נציג אלקטרה כנראה פוטר ב- "רה אירגון"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
erez67
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 06, 2009
הבעות תודה: 28
מספר הודעות: 339

 #24  נשלח: א' 11/05/2014 15:21

אני די מודאג שהשירות של אלקטרה עבר לידיים אחרות במיוחד ככול שהדבר קשור במוצרי יקרים כמו מילה וליבר
לאחרונה ביקר אצלי טכנאי וסיפר לי שמערך השירות עובר לידיים אחרות גם במוצרים הלבנים ואני חושש מאוד לירידה דרסטית בטיב השירות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
אלקטרה_ייבוא (מותגים מבית אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2014
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 55

 #25  נשלח: ג' 13/05/2014 10:59

erez67 כתב:
אני די מודאג שהשירות של אלקטרה עבר לידיים אחרות במיוחד ככול שהדבר קשור במוצרי יקרים כמו מילה וליבר
לאחרונה ביקר אצלי טכנאי וסיפר לי שמערך השירות עובר לידיים אחרות גם במוצרים הלבנים ואני חושש מאוד לירידה דרסטית בטיב השירות.


היי erez67,
אכן השירות עבר לידיים אחרות, אולם אנו סמוכים ובטוחים שרמת השירות לא תיפגע כלל ואנו אף עושים מאמצים להעניק שירות טוב עוד יותר מבעבר.

כמו תמיד, אנחנו נשמח לקבל הערות, הארות, שאלות ולענות בצורה המיטבית.

אלקטרה מוצרי צריכה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Sep 02, 2008
הבעות תודה: 112
מספר הודעות: 2368

 #26  נשלח: ג' 13/05/2014 13:20

ומה עם תשובה לשאלה שלי - רכשתי לא מזמן מסך 60 אינטש 8708 ועם הקניה גם שילמתי עבור הרחבת אחריות לשנים נוספות.... האם זה תקף ומכובד או שאני צריך לבטל את החיוב?


אם אתם לא עונים, אז כנראה סימן שהמצב רע ושסתם אני משלם כסף עבור שירות עתידי שאני כלל לא אקבל ??
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bangoo
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  May 24, 2007

מיקום: כפר סבא
הבעות תודה: 58
מספר הודעות: 643

 #27  נשלח: ג' 13/05/2014 13:31

מצטרף לשאלה של Newboy, גם אני הרחבתי אחריות למסך שקניתי לפני חצי שנה
_________________
Philips 55" 5507, Focal 807 Front+Center,Onkyo 929, SVS PC-2000, Qnap 469L, Popcorn A-410, Darbee, Harmony one
(1) הבעות תודה: Newboy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
אלקטרה_ייבוא (מותגים מבית אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  May 04, 2014
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 55

 #28  נשלח: ג' 13/05/2014 15:59
אחריות למוצרי פיליפס

שלום Newboy ו-bangoo,

תנאי האחריות שנקבעו במעמד הרכישה, אלו יהיו תנאי האחריות בפועל.
במקרה הספציפי שציינתם - הרחבת האחריות שנרכשה תקפה ומכובדת.
אנו כאן לשירותכם,

אלקטרה מוצרי צריכה
(1) הבעות תודה: bangoo
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #29  נשלח: ג' 13/05/2014 17:06

אלקטרה_ייבוא כתב:
ציטוט:
...



אכן השירות עבר לידיים אחרות, אולם אנו סמוכים ובטוחים שרמת השירות לא תיפגע כלל ואנו אף עושים מאמצים להעניק שירות טוב עוד יותר מבעבר.


כמו תמיד, אנחנו נשמח לקבל הערות, הארות, שאלות ולענות בצורה המיטבית.

אלקטרה מוצרי צריכה


אשרי המאמין

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ארז_וחני
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 06, 2008
הבעות תודה: 190
מספר הודעות: 4710

 #30  נשלח: ג' 13/05/2014 17:16
שרות אלקטרה

קבל הערה בונה ראשונה:
במקום סיסמאות - תגיב באופן ענייני.

בוא ספר לנו אילו מאמצים (שלא נעשו בעבר...) נעשים כיום על מנת להעניק שירות טוב יותר מבעבר?
נשמח להתעדכן ולהיווכח שיש כיסוי למילים.

ארז
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht