מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


חוות דעת על ICLEBO ARTE, לאחר 18 יום


   פורומים > HT Home > רובוטים ביתיים
מחבר הודעה
שלומיביתרי
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 37

 #1  נשלח: ו' 06/06/2014 16:48
חוות דעת על ICLEBO ARTE, לאחר 18 יום

לאחר התלבטות רבה בין הרובוטים השונים, נבחר הקלבו, וזו חוות הדעת הראשונית.

הרובוט בסך הכל יודע את העבודה שלו כמו שצריך.
הוא חכם בצורה שדי הפתיעה אותי, בכך שעבר בצורה סדרתית על כל הבית כולו מבלי לפספס.
גם אם זה נראה בהתחלה שהוא פספס חדר בכך שנכנס ויצא, הוא חוזר לחדר לאחר מכן ומשלים את העבודה שלו.
בין חדר השירותים לסלון ישנה מדרגה קטנה שהרובוט התגבר עליה בקלות, גם בכניסה וגם ביציאה ולא נשאר תקוע.
במצב עבודה מקסימאלי הוא כמובן עושה את הבית סדרתית ולאחר מכן עובר לניקוי רנדומלי עד שנגמרת לו כמעט הסוללה והוא חוזר לביתו שמח וטוב לב.
הרובוט מסתדר בצורה טובה מאוד עם מכשולים הודות לחיישנים הרבים. תחילה הוא אומנם נכנס בקיר שממול והסתובב, כמו שעושים שאר הרובוטים גם, אך לאחר מכן, כל פעם שהוא התקרב לקיר בקו ישר, הוא עוצר חצי סנטימטר לפני, מסתובב וממשיך הלאה.
כמובן שזה יתרון גדול מבחינת בלאי עתידי, שברים שיכולים לנבוע וכו'..
הרובוט מסתדר טוב מאוד כם עם שולחנות וכסאות, נכנס מתחת ומנקה ויוצא ללא בעיות מיוחדות, מנקה טוב מסביב לרגלי הכיסא והשולחן.

בנוסף, דיברתי עם רונן (כן כן..) והוא הבטיח במעמד הרכישה פילטרים מתנה לשנה.
בנוסף הוא אמר שיש זוג מברשות צד חדשות שהם משווקים בעלות של 140 ש"ח ושישפרו את החוויה מהשימוש ברובוט בצורה משמעותית מאוד!

לצערי מאז שאמרו שיחזרו אליי, אף אחד לא חזר, לא בקשר לפילטרים ולא בקשר למברשות.
התקשרתי אליו כשבוע לאחר מכן והוא התנצל ואמר שאין עדיין במלאי אבל שיהיה בעוד כמה ימים ואז יחזרו אליי.
עבר כבר שבוע וחצי ואין שום טלפון, לא בקשר לפילטרים מתנה ולא בקשר למברשות.


נחזור לרובוט.
הכל טוב ויפה, אבל, שמתי לב שהרובוט לא מנקה בצורה מושלמת.
לאחר שהפעלתי אותו היום בבית בצורה סדרתית, נשאר עדיין אבק בחדר השינה ובחדר של הילדה.
לא מדובר על כמויות אבק גדולות כמו שהיו לפני, אבל משהו שבהחלט ניתן לראות בעין.
כמו כן, האבק נמצא ממש באמצע החדר ולא מדובר בפנלים, או בפינות צדדיות, וזה דבר שקצת מציק לי, מכיוון שאלו מקומות שהרובוט עובר בהם.

מכאן אני מסיק ש:
או שעוצמת השאיבה של הרובוט אינה גדולה ומרשימה, ואם ככה הרי שלא משנה כמה הוא חכם גאון איינשטיין, את מטרתו הבסיסית, לשאוב אבק, הוא אינו עושה בצורה הטובה ביותר, או שהמיכל היה לו די מלא ואז אולי בורח לו אבק מבפנים, או שזה הגורם לכך שעוצמת השאיבה נהיית פחותה.
או שהמברשות הקיימות לא אוספות את האבק בצורה הכי טובה, ואז למעשה במקום להכניס את האבק למסלול של הרובוט, הן זורקות מעט אבק לצדדים, למקומות שהרובוט כבר עבר בהם.

לא מדובר בכמויות גדולות מאוד, מדובר בכמויות קטנות, והרובוט אוסף לפי הערכה גסה כ-90 אחוז מהלכלוך, אבל במחיר שאי נו זול בכלל, הייתי מצפה לשאיבה טובה יותר.
אולי אם יהיו מברשות אחרות כמו שרונן סיפר עליהם העניין הזה ייפתר גם.

די שקלתי להחזיר את הרובוט, מכיוון שיש אפשרות החזרה של 30 יום, וללכת על רובוט אחר (ROOMBA 880) גם מכיוון שגם מעצבן עניין האבק שנשאר, וגם מכיוון שמטריד אותי השירות, שכרגע לא חוזרים אליי ואפילו לא סיפקו עדיין את הפילטרים.

כרגע אני לא אעשה זאת מכמה סיבות (עדיין יש לי עוד שבוע וחצי בערך ל-30 יום):
1. אף אחד לא מבטיח שרובוט אחר יעשה את העבודה בצורה טובה יותר, ואם הוא ישאיר גם אבק, הרי שלא עשיתי כלום בכך, ואף הוספתי לעצמי עוד 900 שקל לעלויות (מחיר ROOMBA 880 הוא 3490 שקל לעומת 2600 של הקלבו).
2. אני לא בטוח שכמות האבק הקטנה שנשארת שווה באמת 900 שקל הבדל. מדובר בכמות די מזערית, אבל עדיין קצת מעצבנת.

נפעיל אותו עוד כמה פעמים השבוע הזה ואז נחליט סופית. (אישתי ואני)

יתרונות וחסרונות:
יתרונות:
1.מכשיר חכם ביותר, לא מפספס כמעט אף נקודה.
2. שתי מברשות צד במקום אחת, מה שאמור לגרום לו לאסוף את האבק טוב יותר.
3. קיים טיימר למכשיר כדי לכוון אותו לעבודה כשלא נמצאים בבית.
4. יש מצב שטיפה, אני באופן אישי לא השתמשתי, אבל גיסי קנה גם את המכשיר והשתמש ואמר לי שזה לא רע
(הוא התיז מים על הרצפה בבית עם שפריצר והביא לרובוט לעבור על כל הבית)
5. איו צורך במגדלורים וכו' כמו ROOMBA מכיוון שהוא עובר סדרתית ולכן נכנס לכל החדרים. כמו כן בזכות זה הוא יודע לחזור בדיוק רב לעמדת הבסיס שלו, ולא תלוי באיזה חיישן כמו ROOMBA, שכאשר הוא מתקרב אז הוא יודע איפה העמדה.

חסרונות:
1. עובר על הבית סדרתית אך בגלל זה רק פעם אחת, ולכם אם פספס מקום הוא לא יחזור אליו
(זה לא פתרון לשים כל פעם על מצב מקסימלי, כי זה יגמור את חיי הבטריה די מהר)
2. משאיר מעט אבק בבית ולא שואב ב-100 אחוז,(כשאני אומר 100 אחוז זה ללא פנלים ופינות, שזה לקחתי כמובן מאליו שזה בעייתי, אלא את החדר עצמו) מדובר על כמות די קטנה אבל באמצע חדר ולא על פינות ופנלים וזה די מציק.
3. הטיימר הוא טיימר יחיד, כלומר ניתן לכוון רק שעה פעם אחת והרובוט יעשה את העבודה יום יום בשעה זו.
זה די חסרון כי קיימים רובוטים שניתן לכוון להם שעה ויום עבור כל יום מימות השבוע, למשל שישאב רק בימי שני וחמישי.
במצב הנוכחי הוא ישאב יום יום, דבר שאני באופן אישי לא מעוניין בו כי זה סתם גומר את הבטריה.
4. אין התראה כאשר מיכל האיסוף מלא.
5. לא חוזר לעבוד מהנקודה שהוא סיים, כלומר, אם נגמרת הסוללה באמצע, הוא יחזור לעמדה להטען, אך בסוף הטעינה הוא יישאר בעמדה ולא יחזור לעבוד מהנקודה האחרונה שהוא הפסיק בה.

לסיכום:
הרובוט עדיין בשלבי מבחן, וגם השירות עצמו.
אומנם אני שומע חוות דעת טובות על רונן, אבל כל העניין של "מופע של איש אחד" די מרתיע. מבחינתי עדיין לא חזרו אליי, לא סיפקו את הפילטרים, ואני לא באמת יודע אם המברשות האחרות (שעולות 140 ש"ח נוספים) אכן ישפרו את הרובוט ואת איסוף האבק. כמובן שאם פתאום יחליטו להפסיק לשווק את הרובוט בגלל חוסר הענות מצד לקוחות, זו תהיה בעיה גדולה, בטח כאשר באיביי לא מצאתי יותר מידי חלקי חילוף, וגם מה שכן זה במחיר גבוה יחסית.

המשך יבוא..
(3) הבעות תודה: ohecht , YuvalHadar , dror1
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #2  נשלח: ו' 06/06/2014 20:50

שלום שלומיביתרי ושאר חברי הפורום,

כאן רונן (כן כן..), "מופע של איש אחד", one man show ועוד כינויים שונים שעולים כאן מפעם לפעם

אזהרה : הפרק הבא עלול לשעמם...מי שממהר שיעבור לפרק ב בהמשך....
אתחיל בסוף. בזמן שחבריי פורום שונים תהו לגבי השרדות היבואן , אם יחליט להפסיק את הייבוא ועוד תרחישים שיגרמו לכך שהרובוט יהיה בלי שירות ובלי אבא ואמא, החברה מכרה בין 4000-5000 רובוטים של ICLEBO. במקביל הכנסנו מוצרים נוספים כגון HOBOT מנקה החלונות, LIGHTAIR, LITTER ROBOT ובימים האחרונים גם את הרובוט הראשון בעולם לניקוי גרילים - ה GRILLBOT.
בשבועות אילו אנו בעיצומו של מהלך שכנראה יפתיע את השוק ויטיב מאוד עם הלקוחות שלנו.לשם כך פתחנו חנות חדשה בתל אביב ( נכנסנו לפני ארבעה ימים ) אנו פותחים סניף חדש ברחוב מוריה בחיפה וסניף בקניון מלחה בירושלים ( בחודשים אוגוסט-ספטמבר ). כמו כן, קיבלנו את הבלעדיות לשיווק ה HOBOT בארצות הברית וקונטיינר ראשון ייצא לקראת סוף יולי למפיץ האמריקאי.
עוד קצת מספרים. חברת YUJIN המייצרת את ICLEBO מוכרת כ 200,000 יחידות בשנה. מרביתם בארצות הברית ומזרח אירופה. החברה נסחרת בבורסה הקוריאנית ומייצרת רובוטים מסוגים שונים למעלה מ 25 שנים.
המסר שאני מנסה להעביר תוך כדי טירחון קוסמי ( כן, אני מודע לכך... ) הוא שעם כל הדומיננטיות שלי, אני באמת חלק ממערך גדול ויציב ועובד בחברה שקיימת כבר 48 שנים. קוריוז קטן....בחודש מאי 2013 עזבתי את החברה לכמה חודשים. מכירות החברה והשירות שהיא מעניקה כמעט ולא הושפעו מכך. אבל בפורומים השונים המשיכו לתהות מה יקרה אם אעזוב את החברה על אף שבפועל כבר לא עבדתי ....
בחודשים האחרונים אני ממעט במכירות ורוב הלקוחות המזמינים פוגשים סוכניי מכירות מוכשרים יותר ממני....בקיצור....לא one man show

לסיכום הפרק המייגע.....אנחנו בהתפתחות מתמדת, לא נפסיק לייבא את ה ICLEBO בטווח הנראה לעין, מדובר במותג יציב ולי אין תוכניות לעזוב.בכל מקרה, מי שקונה מאיתנו קונה מגוף גדול ואיתן שנמצא כאן הרבה שנים וסביר שישאר וישפיע מאוד על השוק.

פרק ב בהמשך...

שלומי, צר לי שאתה נאלץ להמתין כל כך הרבה זמן. אנו מאוד משתדלים שכולם יהיה מרוצים אם כי כנראה לא תמיד מצליחים בכך. גם אני באופן אישי. לראיה - מה שכתבת. נמשיך לשאוף למושלמות בשירות ואולי יום אחד נגיע לכך. לעצם העניין, אנו מיצרים את המברשות בארץ ותלויים בזמני אספקה שאינם יציבים קיבלנו השבוע משלוח והמברשות ישלחו כמו גם הפילטרים שהובטחו לך.
תיקון קטן, מדובר במברשת הראשית ולא במברשות הצד.
לגבי ה 10% אבק שלא נאסף. הרובוט מתוכנן לעבוד עם אותה סוללה 3-4 שנים. למעט תקלות ב 2 (!!!!) סוללות, לא תמצא בשום פורום מישהו שנאלץ להחליף סוללה על אף שאנו מוכרים את הרובוט קרוב לשנתיים. אין לי מידע מדוייק אך אני בספק אם ישנו רובט אחר עם סטטיסטיקה כזאת. צריכת האנרגיה שלו אופטימלית והשימוש במשאבי האנרגיה מאוד מדוייק. ל 99% מהבתים ברירת המחדל של מנוע השאיבה מספקת ניקיון מושלם. זאת תוך עבודה שקטה ונעימה בלי שהרובוט מפריע לאורך החיים בבית ובלי שצריך לצאת מהבית. לאילו שלא אנו נותנים מענה פרטני הכולל בין היתר שינויים בפרמטרים של ברירת המחדל דרך תפריט המשנה. שם ניתן להרים את עוצמת השאיבה בכמעט 50%, להאט את התקדמות הרובוט לניקוי יסודי יותר, להעלות את מהירות סיבוב המברשת ועוד. אם תתקשר אלינו ביום ראשון ( *5373) ניתן לך פיתרון ל 8% מתוך ה 10% שהרובוט לא אוסף. כמובן שאתה מוזמן להתקשר אלי....מקווה שבפעם הבאה נצליח יותר.

אני לא אהיה נגיש למחשב במהלך השבת ועל כן אענה לשאולות או לתגובות היה ויהיו כאלו במוצ"ש או בראשון.

שבת שלום לכולם
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שלומיביתרי
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 37

 #3  נשלח: שבת 07/06/2014 23:36

רונן היקר,

קודם כל המון תודות על התגובה המפורטת, זה כבר עושה הרגשה טובה יותר.
איני בא להלין על השירות וגם לא אומר שהרובוט אינו טוב, להיפך, הרובוט חכם בצורה בלתי רגילה,
ולעניות דעתי טוב יותר מהרומבה באשר למעבר על הבית, הבעיה היא רק בקשר ל-10 אחוז אבק, ואני שמח לשמוע שיש לזה פתרון.

בכל אופן, בסך הכללי אני מאוד מרוצה מהרובוט!!


אציין ואומר, אומנם אמרתי שמהשירות לא חזרו אליי, אך דיברתי אך ורק איתך בטלפון, ואמרת לי שיחזרו אליי מהשירות.
אני מבין אם עדיין לא חזרו מכיוון שהייתם באמצע מעבר וכו'..
מבחינתי מספיק שחזרת אליי פה כדי להיות רגוע ולדעת שיש לי מענה וזה מה שחשוב. (בכל מקרה אני אצור קשר טלפוני)

יש לי בעיה קטנה, לאחר הפעלת הרובוט ששאב את כל הבית (פעמיים, כי בפעם הראשונה עדיין נשאר אבק, ראה ערך 10 אחוז )
הרובוט חזר לעמדת הבסיס.
מאז שישי ועד לעכשיו, הנורה שבעמדת הטעינה לא מפסיקה להבהב, כאילו שהרובוט נטען ונטען, למרות שזה לא צריך להיות ככה.
במשך השבועיים האחרונים כאשר הרובוט סיים לנקות הוא חזר, הנורה הבהבה כשעה בזמן שהרובוט נטען, ואז נהייתה "קבועה" כלומר הצבע הירוק נשאר קבוע ולא מהבהב, דבר שהצביע על סיום הטעינה.
כמו שאמרתי, מאתמול הנורה מהבהבת ולא נהיית קבועה.
ניסיתי במוצ"ש לכבות את הרובוט ולהדליק, להוציא מהחשמל את הבסיס עצמו ולהחזיר, אך עדיין התופעה ממשיכה.
אני מקווה שזה לא אומר שיש בעיה בסוללה.

אשמח לדעת אם התופעה הזו מוכרת, ולתשובה.

בנוסף, בשבוע הראשון, הרובוט תמיד נשאר דלוק והראה את השעה, כאשר הוא היה בעמדת הבסיס.
כעת כאשר הרובוט חוזר לעמדה, אחרי כדקה הוא נכבה ונשאר עליו רק הציור של הסוללה.
מדוע זה ככה?


שוב תודה רבה,
שלומי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #4  נשלח: א' 08/06/2014 18:46

שלום שלומי,

שלח לי בבקשה בהודעה פרטית את השם שלך כפי שרשום אצלינו - איני מצליח לשייך את השיחה שלי איתך כאן לבין שמך אצלינו כלקוח. אנו מעוניינים לחזור אליך טלפונית כדי לתת מענה ל 8 מתוך ה 10 אחוז הנותרים. או שתתקשר כשנוח לך ל *5373.

אני מניח שלא חזרו אליך מהשירות כי ה"שליח" פשוט לא העביר את ההודעה. שוב, מתנצל על כך.

לגבי הנורה המהבהבת במטען. כן, כבר נתקלנו. זה קורה ברובוטים עם מערכת הפעלה גירסה 174. אין לזה משמעות מבחינת חיי הסוללה. ניתן לזה מענה במהלך חודש יוני.

לגבי התצוגה. המצב התקין הוא שדקות ספורות אחרי שהרובוט מגיע לתחנת העגינה התצוגה כבית ויש חיווי של הסוללה בלבד. אני מבין שזה המצב אצלך וזה תקין לחלוטין.

שבוע טוב..
(1) הבעות תודה: שלומיביתרי
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
mp3lll
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Sep 26, 2007
הבעות תודה: 1032
מספר הודעות: 20485

 #5  נשלח: א' 08/06/2014 18:48

מה שנראה שאתה מחפש מנקה פרטית ולא רובוט.
_________________
"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" - אין יותר אקטואלי מזה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שלומיביתרי
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 37

 #6  נשלח: א' 08/06/2014 20:54

Iclebo כתב:
שלום שלומי,

שלח לי בבקשה בהודעה פרטית את השם שלך כפי שרשום אצלינו - איני מצליח לשייך את השיחה שלי איתך כאן לבין שמך אצלינו כלקוח. אנו מעוניינים לחזור אליך טלפונית כדי לתת מענה ל 8 מתוך ה 10 אחוז הנותרים. או שתתקשר כשנוח לך ל *5373.

אני מניח שלא חזרו אליך מהשירות כי ה"שליח" פשוט לא העביר את ההודעה. שוב, מתנצל על כך.

לגבי הנורה המהבהבת במטען. כן, כבר נתקלנו. זה קורה ברובוטים עם מערכת הפעלה גירסה 174. אין לזה משמעות מבחינת חיי הסוללה. ניתן לזה מענה במהלך חודש יוני.

לגבי התצוגה. המצב התקין הוא שדקות ספורות אחרי שהרובוט מגיע לתחנת העגינה התצוגה כבית ויש חיווי של הסוללה בלבד. אני מבין שזה המצב אצלך וזה תקין לחלוטין.

שבוע טוב..


-תודה רבה, השארתי את הפרטים בפרטי, אני מאוד שמח לראות שאיכות ושירות אינן מילים זרות בלקסיקון שלך, וזה היה אחד השיקולים המשמעותיים שלי כאשר רכשתי את הרובוט!

חזק ואמץ!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שלומיביתרי
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 06, 2009
הבעות תודה: 3
מספר הודעות: 37

 #7  נשלח: א' 08/06/2014 20:57

mp3lll כתב:
מה שנראה שאתה מחפש מנקה פרטית ולא רובוט.


-לא אני לא, מה שאני מחפש זה רובוט שידע לעבור על הבית ולשאוב את האבק כמו שצריך מהחדרים.

לא נורא אם יש אבק בפינות/פנלים, אבל כן נורא אם יש אבק במקומות שהרובוט כבר עבר בהם באמצע החדר.

רובוט שואב אבק, שלא שואב אבק, אין בו תועלת, לא?

בכל אופן לפי רונן יש לזה גם פתרון ואני שמח לראות שיש מי שמקשיב ומנסה לעזור.

הרובוט בסה"כ מצויין ועושה עבודתו (ועבודתי ) נאמנה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
MoshePo (Moshe Polak)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2014
מספר הודעות: 2

 #8  נשלח: ד' 11/06/2014 6:43

אני דווקא מאוד מרוצה מהרובוט... הוא דווקא כן מנקה לי פינות בבית (לא הכל 100% אבל באופן ניכר) ואת רמת הנקיון שלו רואים במיכל לאחר השאיבה.
אני משתגע למה כשאני מכוון שעון לתחילת עבודה בזמן מסויים הרובוט מבטל את אופצייה הטיפוס...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #9  נשלח: ד' 11/06/2014 15:12

שלום MoshePo,

סדר הפעולות בכיוון טיימר כולל טיפוס:

לחיצה אחת על כפתור ה TIMER תראה לאיזו שעה ה TIMER מכוון. לחיצה נוספת על ה TIMER תגרום לכך שספרות השעה יהבהבו. בעזרת כפתורי הכיוון שבשלט ( למעלה למטה ) לעבור לשעה הרצויה וללחוץ ENTER בשלט
ספרות הדקות יהבהבו. בעזרת לחצני הכיוון בשלט להשלים את כיוון הדקות ו ENTER בשלט.
אחד האייקונים שבתצוגה ברובוט יהבהב. בעזרת כפתור ה MODE שבשלט ללחוץ עד שהאייקון של הטיפוס הירוק ידלוק קבוע + אחד האייקונים (רצוי האייקון של המיפוי ) יהבהב. כך ניתן לעבור למצבים שונים ( מיפוי עם או בלי טיפוס או רנדומלי עם או בלי טיפוס או רנדומלי עם או בלי טיפוס.)

לחיצה נוספת על ENTER תקבע את הכיוון ותוציא מתפריט כיוון ה TIMER

מי שצריך עזרה מוזמן להתקשר ל 5373*
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
chenrp
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 13, 2008
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 206

 #10  נשלח: ו' 10/04/2015 12:20

גם אצלי הוא משאיר מעט אבק.
הוא אצלי כשלושה שבועות, לא חזרו אלי משירות הלקוחות למרות ששלחתי 4 מיילים. הפעלתי אותו על מצב רנדומלית ועכשיו הוא אוסף יותר טוב. אשמח לדעת אם יש לי את המברשת החדשה או הישנה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #11  נשלח: ו' 10/04/2015 12:59

שלום chenrp ושלום ל moskito,

לצערי קיים שיבוש באופן בו אנו מקבלים הודעות שירות


הוסף לכך את הלחץ הכבד של טרום החג, את החג עצמו ואת ימי העבודה הקצרים, את העובדה שכחודש וחצי נותרנו בלי מנהלת שירות לקוחות ( תודה לאל כבר שבוע עם מיכל , המנהלת החדשה שנכנסת במהירות לעניינים אבל בכל זאת נדרש מעט זמן ) ...כל התירוצים הללו יוצרים עיכובים, אם כי לא במקרה אני רושם אותם תחת "תירוצים". אנו מצטערים על כך ומצא דרך נאותה לפצות את מי שחווית השימוש שלו נפגעה.
אני משוכנע שעד אמצע השבוע נדביק פערים שנוצרו בשירות ועד לסוף שבוע הבא נספק גם את המברשות שהיו חסרות במלאי ( moskito ואחרים ).

chenrp,המברשת שאצלך היא המברשת הסטנדרטית ( בהנחה שאני עושה הקשר נכון בין הכינוי שלך כאן לבין הרישומים אצלנו). אני משוכנע שגם איתה נוכל לגרום לך להיות שבע רצון באופן מוחלט. תתקשר בבקשה כשתוכל *5373, למיכל, והיא תתאם לך ביקור טכנאי בביתך כחלק מהאחריות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רובוטים ביתיים


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht