ח"כים: "ועדת פניות הציבור של הכנסת הפכה לוועדה שעוסקת אך ורק בפניות על

שידורים דיגיטליים - yes, HOT, yesMax, HDTV, DTT, DVB-T, עידן+, לויין וסלולרי
guyyg (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 585
הצטרף: אפריל 2010
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

ח"כים: "ועדת פניות הציבור של הכנסת הפכה לוועדה שעוסקת אך ורק בפניות על

נושא שלא נקרא #1 

מתוך דה מרקר:

http://www.themarker.com/technation/1.2362635

הוועדה לפניות הציבור בכנסת התכנסה הבוקר (ב') כדי לדון בסוגיית הממירים השורפים של חברת HOT. עם זאת, ח"כ עדי קול (יש עתיד), שעומדת בראשות הוועדה, ניצלה את פתיחת הדיון למתקפה על חברת התקשורת. "אנחנו מקיימים דיון אחת לשבועיים על חברת HOT, אנחנו מקבלים אלפי תלונות על החברה ואני מרגישה שזו הפכה להיות ועדה לחברת HOT וזה לא ראוי", אמרה קול.

"אחרי שכינסתי כאן דיון על ההטרדות מצד החברה, אני עצמי המשכתי לקבל פניות ממנה, זאת למרות שנטשתי אותה לפני שנה. הנושא היום הוא חמור פי כמה - ממירים מתפוצצים. החברה ממשיכה להתבצר בתגובות שלה במקום לטפל בבעיה. קיבלנו פניות לגבי ממירי ה-HD של HOT והנושא הופיע גם בתוכנית 'צינור לילה'. נכון לעכשיו לאנשים אין מושג אם הממיר פועל או לא ואם הטלוויזיה שלהם בסכנה".

קול הוסיפה: "הייתי מצפה שפעם אחת HOT תיקח אחריות ולא תמוסס את התלונות". לאחר דברי הפתיחה עלו ודיברו במושב שלושה לקוחות של HOT שתיארו את אשר ארע להם: הממיר של החברה שרף את כרטיס הטלוויזיה ולמעשה השבית אותה. עלות התיקון עמדה על 1,850-1,100 שקל במקרים שהוצגו אך החברה סירבה לקחת אחריות על התקלה.

מיכל פליישר, סמנכ"לית הרגולציה ב-HOT, השתתפה אף היא בדיון. "חשוב לי להגיד שאנחנו לא מכירים תקלה של ממיר מתפוצץ ולא נשקפת סכנה לציבור", אמרה פליישר. "אנחנו מכירים מקרים מועטים של שריפת רכיב ה-HDMI. זו לא תופעה גורפת, יש היקף פניות מצומצם ביחס לתקלה מאז החשיפה הנרחבת, כ-40 פניות בימים האחרונים".

פליישר הוסיפה: "אנחנו מתייחסים לכל הפניות בכובד ראש ובודקים אותן. כל מי שיפנה למייל של פניות הציבור של HOT בנושא יינתן לו מענה לפנים משורת הדין וכמחווה שירותית".
נערך לאחרונה על ידי guyyg ב 30/06/2014 16:28, נערך פעם 1 בסך הכל.

golantor
עובד כבלים/לויין
עובד כבלים/לויין
הודעות: 180
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

גיא אתה עובד במקרה בחברת פרסום בניו מדיה של מקאן, למה לפי ההיסטוריה שלך ,אתם שליח מטעם YES

ואתה צריך להיות הוגן עם גלוי נאות.

Brendan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 613
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

הוועדה לפניות הציבור דנה בתקלה בממירי הוט.

נושא שלא נקרא #3 

הוועדה לפניות הציבור דנה בתקלה בממירי הוט. ח"כ קול: הגיע הזמן שבהוט יקחו אחריות על מה שהם עושים

http://main.knesset.gov.il/News/PressRe ... tegory_Id=

guyyg (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 585
הצטרף: אפריל 2010
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

golantor כתב:גיא אתה עובד במקרה בחברת פרסום בניו מדיה של מקאן, למה לפי ההיסטוריה שלך ,אתם שליח מטעם YES

ואתה צריך להיות הוגן עם גלוי נאות.
...
·

מאיפה הבאת את זה?

אני עובד בתחום שממש ממש ממש לא קשור לזה ואין לי כל קשר לyes מלבד שאני לקוח שלהם.
ואם אתה מכיר משהו במקאן אשמח שתסדר לי שם ג'וב.

golantor
עובד כבלים/לויין
עובד כבלים/לויין
הודעות: 180
הצטרף: יוני 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 25 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

guyyg כתב:
...
...
·

מאיפה הבאת את זה?

אני עובד בתחום שממש ממש ממש לא קשור לזה ואין לי כל קשר לyes מלבד שאני לקוח שלהם.
ואם אתה מכיר משהו במקאן אשמח שתסדר לי שם ג'וב.
...
·אם יש לך עבודה ולפי כמות התגובות שלך פה כל יום בעניין YES ו HOT ,בשביל מה אתה צריך לעבוד במקאן ,

הרי אתה לא מתחום הפרסום :roll: .

guyyg (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 585
הצטרף: אפריל 2010
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 9 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

golantor כתב:
...
...
·אם יש לך עבודה ולפי כמות התגובות שלך פה כל יום בעניין YES ו HOT ,בשביל מה אתה צריך לעבוד במקאן ,

הרי אתה לא מתחום הפרסום :roll: .
...
·אחי רוצה שקל?
כי אם כן תגיד

Eksh
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 267
הצטרף: מרץ 2013
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

עוד לא הבנת שזה ראול?
יגיד על כולם שעובדים מטעם החברות חוץ מעל עצמו

שלח תגובה

חזור אל “לווין, כבלים, עידן+”