מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אמינות ותחזוק iclebo


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > HT Home > רובוטים ביתיים
מחבר הודעה
yoni_a
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 02, 2012
מספר הודעות: 13

 #1  נשלח: ב' 11/08/2014 10:45
אמינות ותחזוק iclebo

היי כולם,

מכל מה שאני שומע פה אני מקבל דעות דיי טובות על הרובוט ועל איכות הניקוי שלו
אבל אני גם קצת מקבל את הרושם שיש להרבה פה בעיות תפעול/ תקלות קטנות ..

אני לא יודע אם זה הרושם בגלל שיש בפורום המון אנשים שיש להם את הרובוט הזה דווקא או שהרובוט דורש יותר השקעה וטיפול מרובוטים אחרים ...כי אני לא רואה הרבה בעיות שנכתבו פה על irobot וכאלה..

בקיצור אשאל -
האם התפעול הוא פשוט ?
האם הרובוט אמין ? למישהו יש אותו יותר משנה בלי תקלות ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shayze
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  May 29, 2011
הבעות תודה: 140
מספר הודעות: 2626

 #2  נשלח: ב' 11/08/2014 11:33

גם הייתי שמח לשמוע. הייתי שמח לשמוע גם על היבואן אם הוא רציני או שאין עם מי לדבר אחרי שרכשת
_________________
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.

The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
yoni_a
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 02, 2012
מספר הודעות: 13

 #3  נשלח: ג' 12/08/2014 18:54

מישהו ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dror1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 01, 2008
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 435

 #4  נשלח: ד' 13/08/2014 20:06

לא נראה לי שנדרש יותר טיפול מרובוטים אחרים.

סה"כ מוצר אמין שעושה את העבודה.

לגבי היבואן , שירות הלקוחות שירותי ואדיב, יחד עם זאת יש לו בהחלט במה להשתפר.

לדוגמא, אתה מתקשר לשאול \ להתייעץ ואומרים לך שבודקים וחוזרים אליך עוד כמה דקות ......בוא נגיד שעבר שבוע ואני עדיין ממתין....

ציוד נלווה שאמור להגיע עם המכשיר מגיע אחרי תקופה ממושכת (שבועות!!), וגם זה אחרי מספר שיחות.

וזה קרה לא פעם...

דברים כאלה גורמים לתחושה מאוד לא נוחה בהתנהלות איתו.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #5  נשלח: ה' 14/08/2014 10:02

שלום dror1 ושאר חבריי הפורום,

קראתי את מה שכתבת. בחרתי שלא לפנות אליך ישירות בהודעה פרטית או בטלפון על אף שלא כל כך נעים לי להיות "על הגריל"........ הגוף במסגרתו אני פועל שואף ועושה רבות על מנת להצטיין ולשפר את ביצועיו . לעיתים הדרך לשיפורים עוברת דרך ביקורת. כשביקורת מוגשת בצורה מאוזנת כפי שעשית היא מבורכת ואני מודה לך על כך.
על מנת שנוכל להפיק את המירב מהביקורת שהבעת, אני מבקש לשתף אותך בבדיקה שעשיתי במקרה הפרטני שלך.
את הרובוט הזמנת ב 21/4 באתר P1000. בתאריך 23.6.2014 דיברת איתנו על כך שלא קיבלת פילטרים לשנה ושהצירים של דלת תא איסוף הלכלוך נשברו לך.
בתאריך 26.6 נשלחו אליך בדואר רשום הפילטרים שלא קיבלת בקנייה ותא איסוף לכלוך חלופי - ללא חיוב, על אף שהאחריות לא מכסה שבר.
הרישום הבא שמופיע אצלנו הוא אודות שיחה מתאריך 10.8.14, שלושה ימים לפני הביקורת שכתבת (אני מתייחס ל "......בוא נגיד שעבר שבוע ואני עדיין ממתין....") ושאלת אודות מחיר של המברשת המשופרת וזמינות במלאי. לפי התיעוד נאמר לך שהמברשת עולה 280 ש" ח, שהיא חסרה במלאי ושנודיע לכשתהיה זמינה.

עד כאן הבדיקה שאני עשיתי. כחלק מתהליך למידה ושיפור, כפי שתיארתי, אני מבקש לדעת האם כך היו הדברים והאם אמירתך "דברים כאלה גורמים לתחושה מאוד לא נוחה בהתנהלות איתו." מקורה בדברים כפי שאני כתבתי או שמא מדברים שלא מתועדים אצלנו ומהם התאכזבת.

אפרופו דברים שהאחריות לא מכסה. אני רוצה לציין שאנו נתקלים בלא מעט מקרים בהם הלקוחות פונים אלינו עם תקלות שאינן מכוסות באחריות. לדוגמה, רובוט שהילד הפיל או שבר, הרובוט נסע על הפרשות של כלב, הרובוט נפל לבריכה ( מקרה משבוע שעבר) ועוד . כמו כן, תקלות שנובעות מתחזוקה לקויה של הרובוט ובגללן אנו אוספים את הרובוט מבית הלקוח, מגלים שהבעיה היא בתחזוקה, מדריכים את הלקוח ומחזירים אליו את הרובוט.
מ ע ו ל ם לא גבינו כסף בעבור אף (!!) תקלה, מכוסה או שאינה מכוסה באחריות. עד להודעה חדשה זאת תהיה המדיניות. אנו עושים כמיטב יכולתנו להטיב עם קהל לקוחותינו אם כי הדרך לשלמות עדיין ארוכה.
ולסיום, אני נשאל רבות אודות המברשת הייעודית. אני מצרף תמונה של מברשת אחרי כמה חודשי עבודה ואת אותה מברשת אחרי ניקוי במים של 2 דקות. הבעיה שהמברשת הזאת מיוצרת בארץ וזמני האספקה מתארכים מעבר למה שאנו רוצים. כדי להתגבר על הביקוש הרב למברשת, הזמנו 1000 יחידות של "גלמים" מהם מיוצרת המברשת בארץ. אני רוצה לקוות שתוך חודש יהיה לנו מלאי זמין תמיד של מברשת זאת.




| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dror1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 01, 2008
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 435

 #6  נשלח: שבת 16/08/2014 2:02

היי,

אכן המידע המצויין הוא חלקי.

בנושא הפילטרים היו מספר טלפונים לאורך החודשיים (פחות או יותר) עם שירות לקוחות (ואף איתך) שבכל שיחה הובטח שהם יגיעו אלי בקרוב אך זה לא קרה. לבסוף, ביוני, שוחחתי עם אחת מנציגות השירות לגבי הציר שנשבר (מדובר בנקודת חולשה בתא איסוף שכן הוא בנוי מפלסטי מאוד דק ועדין) , היא הייתה מאוד שירותית ולקחה על עצמה לוודא שאכן אני מקבל את הפילטרים ובאותה הזדמנות החליפה גם את מיכל האיסוף (דבר שאני בהחלט זוקף לזכותכם ).
לגבי המברשת , באותם שיחות שהיו עם המוקד שלכם לגבי הפילטרים עלה גם נושא המברשת החדשה (אני לא בטוח שבכל השיחות אבל בהחלט בחלקם) וגם לגבי זה הריטואל חזר על עצמו, מבטיחים שחוזרים עם תשובה ושום דבר לא קורה , רק שאז מחיר המברשת היה 180 ש"ח ולא 280 (למה המחיר קפץ ככה?)
מהדברים שכתבת אני אני מסיק שאכן חלק מהשיחות כנראה שאינו מתועד.
הרשה לי לסכם:
1. אין לי ספק שאתם שואפים לתת שירות טוב, המוקד אדיב ומשדר גישה של "עם הפנים ללקוח" ואכן, בסופו של דבר, אתם אכן נותנים מענה.
2. יחד עם זאת, איפה שהוא בתהליך כנראה שיש איזה נתק. אותה פקידת שירות אדיבה, שמבטיחה שתחזור עם תשובות פעם אחר פעם , פשוט לא עושה את זה . גם בפעם האחרונה ששוחחתי איתכם, סיכום השיחה היה שהיא חוזרת אלי באותו יום עם עדכון לגבי זמני אספקה צפויים וזה פשוט לא קרה . דוגמא נוספת היא עניין הפילטרים, כמה טלפונים ובקשות בשביל לסגור את העניין הזה??
מאז שהמוצר אצלי אני ממליץ עליו בחום לכל מי שמתעניין בפתרון כזה ואין לי ספק שאם תמקצעו את עניין השירות תתנו מענה מושלם בתחום.
אני זמין לך בפרטי או בטלפון לכל שאלה \ בירור.

דרור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Bass66
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 18, 2012
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 191

 #7  נשלח: שבת 16/08/2014 16:10

אני בעלים של iClebo. מספר שאלות:

1. אני אמור לנקות את המברשת המשופרת במים?

2. המחיר של המברשת היה 160 ש"ח, ירד ל 140 ש"ח ועכשיו הוא עולה כפול 280 ש"ח? למה?

3. למה צריך לקנות מברשת משופרת בתוספת למכשיר?

אני מבין שהמברשת הזו היא שיפור ביוזמת היבואן הישראלי, לא היה הגיוני שהמכשיר יגיע איתה מראש?

אתם מכירים מישהו שלא מוסיף כסף וקונה את המברשת?

בשורה התחתונה - המכשיר עושה את העבודה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #8  נשלח: א' 17/08/2014 0:02

שבוע טוב לדרור , bass66 ולכל חברי הפורום,

דרור, לגבי ריקון תא איסוף הלכלוך, רצוי לעשות זאת על ידי פתיחת תא איסוף הלכלוך מלמעלה ולא דרך הדלת הקטנה. כך לא נוצר לחץ על הצירים. תוכל לראות זאת בסרטון ההדרכה


לגבי ההתנהלות שתיארת , אני בהחלט מודה לך על השיקוף ההוגן והענייני. אנו עושים רבות על מנת ליצור חווית שירות מצויינת ללקוחותינו. ובאמת, אנו זוכים לשבחים והכרות תודה רבות. ובכל זאת, מדבריך ניכר כי קיים פער מסויים בין המקום אליו אנו שואפים לבין המקום בו הביצועים שלנו בפועל. אני אעלה זאת כבר מחר בשיחה עם הצוות ובטוח שנדע להסיק את המסקנות הנדרשות וליישמן באופן מיידי. אגב, בימים אילו אנו מיישמים את הנהלים הנדרשים בדרך לקבלת תו "אמון הציבור". אני בטוח שבקרוב תקלות כפי שתארת לא תחזורנה על עצמן.

bass 66, אני רוצה להתייחס לשאלותיך אודות המברשת הייעודית.

1. אין צורך לשטוף את המברשת. אך אם תשטוף אותה היא תחזור להיות במצב בו קיבלת אותה.
2. אני לא מכיר מחיר של 160 ש"ח אלא 140. הסיבה להכפלת המחיר ל 280 ש"ח ההיא שאת הייצור עד כה עשינו על גבי מברשות ישנות. מחיר הייצור בארץ הוא 140 ש"ח. לאור הביקוש החלטנו להזמין 1000 מברשות מ YUJIN , מה שמוסיף לעלות הבסיסית את עלות המברשת עצמה.
3.כפי שאתה אומר, המכשיר עושה את העבודה היטב עם המברשת המקורית. המברשת החדשה אכן משפרת את חווית השימוש אך אינה בגדר MUST. היא מקילה על התחזוקה וכנראה שניתן עליה אחריות למשך שנה. לצערי אין ביכולתנו לגרום ליצרן לעשות שינויים ברובוט , למשל במברשת, ועל כן הרובוט לא מגיע עם המברשת כסטנדרט.
לשאלתך, בחודשים הראשונים לאחר הפיתוח של המברשת חילקנו כמה יחידות ממנה חינם ללקוחות מהם רצינו לקבל משוב אודות ביצועיי המברשת וחווית השימוש בה.

אני מניח שבמהלך השבועיים הקרובים נפרסם הטבה שתוענק ח י נ ם לכל ללקוחותנו.

שבוע מצויין לכולם.



(2) הבעות תודה: dror1 , Newboy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
avihuli
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Aug 06, 2011
הבעות תודה: 782
מספר הודעות: 5708

 #9  נשלח: ג' 19/08/2014 10:45

יוני – אתה יכול להיות רגוע, לי יש אותו בערך שנה (אם אני זוכר נכון) והוא עושה את העבודה בצורה טובה מאוד.
אני מאוד מרוצה.
לגבי תקלות – לא נתקלתי במשהו מיוחד ואם היה משהו אז כיבוי ממתג ההפעלה הראשי והדלקה מחודשת, פתרה את הבעיה.

_________________
יאללה השתכנעתי..
זוג ביאופול Polk Audio RM8, שחור 555 שקל
זוג Monitor Audio Mass 10, שחור 999 שקל
זוג Focal Little Bird, לבן 1,111 שקל

** עדיין מחפש תחליפיים, תהיו חברים ותציעו. פרטי/בשרשור:
https://www.hometheater.co.il/vp2839204#2839204
(1) הבעות תודה: yoni_a
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
cure1
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2010
מספר הודעות: 15

 #10  נשלח: א' 31/08/2014 15:51

גם לי יש אותו כבר כמעט שנה ואני מאוד מרוצה .
אבל יש לקחת בחשבון שני חסרונות גדולים מבחינתי שיש ברובוט .
1. השואב שואב טוב ותא הליכלוך מתמלא די מהר ויש לרוקן אותו בכול יום .
2. הפילטר של השואב מתלכלך מהר גם הוא וגם אותו יש לנקות בכול יום .
פעולת הניקוי של שני אלה מאוד מעצבנת ובדרך כלל גם מלכלכת את הסביבה .
הפתיחה של תא השאיבה אינה נוחה כמו ברובטים אחרים ותמיד שתפתח את התא אבק
יפול החוצה .
על הפילטר מצטבר הרבה לכלוך ויש לפרק אותו ממש מהבית ולנקות לעיתים גם לנער אחרת
עוצמת השאיבה יורדת פלאים .
אני מבצע את פעולת הניקוי במרפסת בתוך שקית אחרת זה נופל על הריצפה .

לגבי המברשת כמו בכול רובוט עם מברשת פעם בשבוע יש לפרק את המברשת לניקוי .

מבחינת תכנות בנגוד לסרטון ההדרכה אצלי רק במצב max הרובוט מנקה את כול הבית ( ומנקה טוב ) במצב רגיל
נמאס לו באמצע והוא חותך לבסיס .
ועוד משהו קטן אני לא בטוח כלל לגבי המצלמה שלו כלל פעם ניסיתי לשם נייר על העינית הרובוט המשיך לעבוד כרגיל ...

תקלות לא היו לי עד היום .

ועל הדרך שאלה לרונן היבואן מה לגבי התקן השטיפה שדובר לפני כמה חודשים שקניתי את הרובוט ?

יום טוב
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Dvir02 (Dvir Lifshits)
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Aug 11, 2014
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 95

 #11  נשלח: א' 31/08/2014 17:29

היי, שאלתי במקום אחר, אבל אני אחזור פה על השאלה, כי פה יש אנשים שמנוסים iClebo,
אני קונה את הרובוט בחו"ל, האם צריך לקנות לו עוד פילטרים ומברשות (http://www.amazon.com/iclebo-accessory-kit-accpack01-Accessory/dp/B00LWFRUYG/ref=sr_1_cc_1?tag=h0dab-20&s=aps&ie=UTF8&qid=1409494844&sr=1-1-catcorr&keywords=iclebo+kit)? או שמה שיש יספיק לשנתיים שלוש?
תודה,
דביר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #12  נשלח: א' 31/08/2014 18:43

היי cure1

האם תוכל לצלם את הדרך בה אתה מרוקן את תא איסוף הלכלוך? אני לא מכיר קושי כזה או מצב בו הלכלוך יוצא מהתא. תודה.
לגבי הפילטר, מדובר אכן בפילטר HEPA צפוף. האם אתה מנקה אותו אחרי כל סבב ניקיון עם המברשת הצהובה? אנו מציעים להחליף את הפילטר אחת לחודש וחצי.
לגבי הצורך שלך בשימוש בפונקציית MAX. אבקש ממך לאפשר לנו לבדוק את הרובוט שלך ולהחזירו אליך. אשמח לדעת אם אחרי הביקור של הרובוט אצלינו עדיין תרגיש צורך להשתמש בפונקצייה זאת. תוכל אז גם לשתף את חבריי הפורום בחוויותיך של לפני ואחרי.
לגבי התקן השטיפה. לקראת סוף השבוע נפרסם כאן מידע בנושא למימוש מיידי.
לגבי הניווט של הרובוט ללא מצלמה. הרובוט משלב 3 מערכות ניווט: אופטית דרך המצלמה, מערכת ג'ירוסקופית ונערכת אנקודר. דרך האנקודר הרובוט זוכר את כל מהלכיו בסבב הניקוי אך עושה זאת טוב פחות מאשר כשהוא גם רואה ומשתמש במצלמה.

אבקשך לשלוח אלי בהודעה פרטית את מספר הטלפון לתיאום איסוף של הרובוט ממך.

תודה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dror1
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  May 01, 2008
הבעות תודה: 14
מספר הודעות: 435

 #13  נשלח: א' 31/08/2014 19:25

Iclebo כתב:
.

אני מניח שבמהלך השבועיים הקרובים נפרסם הטבה שתוענק ח י נ ם לכל ללקוחותנו.

שבוע מצויין לכולם.


היי,

יש חדש לגבי זה?

דרור.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Aug 27, 2013
הבעות תודה: 139
מספר הודעות: 381

 #14  נשלח: א' 31/08/2014 19:56

היי דרור. כן. השבוע יפורסם כמובטח.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
cure1
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2010
מספר הודעות: 15

 #15  נשלח: א' 31/08/2014 19:58

Dvir02 כתב:
היי, שאלתי במקום אחר, אבל אני אחזור פה על השאלה, כי פה יש אנשים שמנוסים iClebo,
אני קונה את הרובוט בחו"ל, האם צריך לקנות לו עוד פילטרים ומברשות (http://www.amazon.com/iclebo-accessory-kit-accpack01-Accessory/dp/B00LWFRUYG/ref=sr_1_cc_1?tag=h0dab-20&s=aps&ie=UTF8&qid=1409494844&sr=1-1-catcorr&keywords=iclebo+kit)? או שמה שיש יספיק לשנתיים שלוש?
תודה,
דביר


·מציע לבדוק טוב את העליות הסופיות עם אתה מזמין דרך האינטרנט את הרובוט לדעתי לא משתלם .
במידה ואתה מביא אותו איתך מחול זה סיפור אחר .
כך בחשבון שיש יבואן מאוד מסור בארץ שדואג כול הזמן לרובוטים שלו ומעדכן אותם ולא תוכל לקבל שירות על מכשיר מחול .
חיפוש קצר בפורום הזה ישפוך קצת אור על מקרים של חברה שהזמינו מחול ונכנסו לבעיה .
חשוב לי לציין שאין לי שום קשר ליבואן אבל אני קורא על המון אנשים מרוצים שקיבלו שירות טוב כולל אני .

לגבי הפילטרים לפחות פעם בחודש יש להחליף פילטר זה תלוי בכמות השימוש .
מברשות יהרסו רק במקרה קיצון .
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רובוטים ביתיים עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht