חוות דעת על iclebo לאחר חודשיים

רובוטים שואבי אבק, שוטפי רצפות וחלונות
oifes (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 8
הצטרף: אוגוסט 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

חוות דעת על iclebo לאחר חודשיים

נושא שלא נקרא #1 

אהלן חבר'ה...
רציתי לשתף בניסיון שלי עם iclebo כדי שאוכל אולי לעזור לכל אותם מתלבטים.
כמו רבים, גם אני התלבטתי בעיקר בין ניטו לiclebo. (רומבה פחות בא בחשבון בגלל שיטת הניווט הלא כ"כ מוצלחת).
לבסוף לאחר קריאה בפורום החלטתי ללכת על הiclebo, רובוט שעד שהגעתי לפה לא שמעתי עליו בכלל.
קניתי את הרובוט באיביי, לא היה לי תקציב אקסטרה לקנות בארץ ולכן נאלצתי לותר על אחריות ושילמתי פחות.
אני יכול להגיד שבימים הראשונים הייתי קצת מאוכזב מהרובוט, בעיקר בגלל שהרובוט פשוט ירק חלקיקי אבק על הרצפה.
בנוסף, הייתה לי התחושה כאילו עוצמת השאיבה לא מספיק חזקה.
יצרתי קשר עם רונן, שישר רצה לעזור למרות שבכלל לא קניתי אצלו את הרובוט.
רונן שלח לי את הפינים שנועדו לפתור את בעיית יריקת האבק בחינם, וכן תדרך אותי לשנות פרמטרים ברובוט על מנת לשדרג את ביצועיו.
יצירת הקשר עם רונן לוותה במספר טלפונים, והוא תמיד שמח לעזור.
לאחר קבלת הפינים והרכבתם, וכן שינוי הפרמטרים, אני יכול לומר שמדובר ברובוט אדיר.
ניווט מצויין- עובר תמיד בלפחות 90% מהבית, כאשר בדר"כ יותר קרוב ל100% (100 מ"ר). חוזר תמיד לבסיס כל עוד הבסיס ממוקם נכון.
סוללה - מספיקה תמיד כדי לכסות את כל הבית בהפעלה אחת, ונטענת במהירות הבזק.
שאיבה - אחרי שינוי ברירת המחדל של הרובוט הוא שואב מצויין. אין לי שטיחים בבית ככה שאני מדבר על מרצפות גרניט פורצלן בלבד.
אני גם יכול להגיד שהרובוט די שקט בסה"כ...
אין לי ניסיון עם רובוטים אחרים, אבל אני יכול להגיד שמדובר ברובוט מעולה, אחד הטובים בשוק אם לא הטוב בהם ואני ממליץ עליו בחום, בין אם דרך רונן או בין אם זה מחו"ל.
כשיש שירות לקוחות כזה שנותן שירות על הצד הטוב ביותר, ומציע אביזרים וחלפים במחירים טובים, לא כדאי לחפש משהו אחר לטעמי.

noamre
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 359
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

אכן מכשיר טוב, הבעיה היחידה שאני נתקל בה - היא שהרובוט החביב נתקע מתחת לרהיט (הכורסאות שלי הן ממש באותו הגובה, אז הוא נכנס טיפה ולפעמים לא מצליח לקחת רוורס).

במידה ורונן קורא את התגובה - אני חייב לומר שחסר לי פירסום רשמי של חבילת שיפורים (אפילו בתשלום) המחליף את המגב, מצרף את הפינים המדוברים, מגבונים חדשים לפונקצית הניגוב ודברים נוספים. למיטב זיכרוני הובטח עדכון כלשהו בנושא עוד לפני החגים.

אגב, תוכל לשתף אילו הגדרות השתנו.

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

שלום noamre,

לגבי כניסה של הרובוט מתחת לספה בגובה שלו והקושי לצאת - נכון להיום אין שואב אבק רובוטי שיודע למדוד גובה של תחתית ספה,שולחן או כל חלל אחר אליו הוא נוסע. בהעדר מכשול ישאף הרובוט להגיע לכל חלל ולנקות אותו והוא עלול להיתפס פזית בלי יכולת להמשיך קדימה או לצאת רוורסכאשר המרווח הוא בגובה שלו. התופעה מתאפיינת בעיקר בספות בהן עם הזמן הספה שוקעת מעט. מאחר ולכלוך רב נדחק אל מתחת לספות ולמיטות , אנו ממליצים שבמקרים בהם הגובה גבולי כפי שתארת , להגביה את הספה על ידי הוספת גומי מתחת לכל אחת מהרגלים של הספה - גומי כזה ניתן לקנות בשקלים בודדים בכל טמבוריה , הום סנטר או אייס.
לגבי חבילת שיפורים, הזמנו לפני החגים את כל לקוחות החברה לקבל חינם מגב אחורי, פינים, ופד ניגוב להתנסות. לקוחות רבים ניצלו זאת וקיבלו לביתם. אם ישנם לקוחות שלא הזמינו או חלילה הזמינו ולא קיבלו הם מוזמנים להתקשר אלינו ל *5373 ולקבל מיידית ללא תשלום.
במידה והפנית את שאלת שינוי ההגדרות אלי, ההגדרות הניתנו לשינוי על ידי המשתמש (למיטב ידיעתי ICLEBO הוא הרובוט היחיד בעולם המאפשר זאת ) הן מהירות התקדמות הרובוט, מהירות מברשות הצד, מהירות המברשת הראשית ועוצמת השאיבה. כפי שכתבתי בעבר, ברירת המחדל מתאימה ללמעלה מ 99% מהבתים בארץ ועל כן אנו מעדיפים שלא לשנותם. כך המשתמש ייהנה ברוב המקרים מסוללה שתחזיק מעמד בין 2-4 שנים, תלוי בגודל הבית.

אני רוצה לספר על הטבה שתינתן ללקוחות שתחת אחריות ,בין אם זאת האחריות המקורית שניתנה בעת הקניה או לקוחות שקנו הרחבת אחריות לשנה נוספת.
אחת ההתלבטויות בעת קניית מוצר משומש היא נושא האחריות על המוצר. האם היא מועברת אוטומטית לבעלים החדשים, כמה זמן נותר עד תום האחריות וכדומה. מחשבה על כך הולידה אצלנו מושג חדש שקיבל את השם "אחריות שוטפת". מדובר בתמיכה ללקוחותנו שיהיו מעוניינים בעתיד למכור את הרובוט שלהם כמשומש . היא כוללת "עיגול" תקופת האחריות ללקוח החדש ל 12 חודשים. לדוגמה, רובוט שתקופת האחריות שלו אמורה להתסיים תוך 5 חודשים, האחריות תוארך במקרה של מכירה ב 7 חודשים נוספים. או רובוט שנותרו 18 חודשים לתום האחריות היא תוארך במקרה של מכירת הרובוט ב 6 חודשים נוספים. התהליך יכלול "ביקור" של הרובוט אצלנו לטיפול משמר ולהחלפת הפאנל העליון בכזה שישווה לרובוט מראה טוב ככל הניתן. הן הטיפול המשמר והן החלפת הפאנל העליון ייעשו ללא תשלום. הטבה זאת נותנת בידי לקוחותנו אלמנט בעל שווי נוסף בעת מכירת הרובוט, ובמקביל, נותנת לבעלים החדש ביטחון ותחושה נוחה בזכות הממשק הישיר אל מול היבואן.

יום טוב לכולם.

noamre
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 359
הצטרף: מרץ 2009
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 11 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

Iclebo,
תודה על התגובה המהירה.
1. אשקול את ההצעה, בכל מקרה לדעתי הבעיה היא שהרובוט לא מזהה נכון את המכשול ודוחף את עצמו פנימה עוד ועוד (מנסה לעקוף את הספה ולא מצליח).
2. אתקשר בימים הקרובים להזמין את הערכה - האם הדבר מפורסם גם באתר? (אני חושב ששווה, גם בתשלום).
3. יפה לדעת. אבדוק את העניין כאשר תיבאו את הגירסה החדשה עם WIFI...:-)

ortutt
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 3
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #5 

שלום לכולם,
רציתי לשאול אם מישהו יודע לספר לי על המברשת המשודרגת.
כששאלתי בעת קניית הרובוט (לפני כשבועיים) אמרה לי נציגת המכירות שהיתרון הוא בקלות הניקוי של המברשת, אבל ראיתי איפה-שהוא בפורומים פה שמתייחסים גם ליתרון באיכות השאיבה עם המברשת המשודרגת. האם מישהו התנסה בה ויודע להגיד שהשואב מנקה טוב יותר איתה? או לא?

אני שואל כי הרושם שלי מכמה ימים עם ה-iclebo זה שהוא שואב את הלכלוך בבית (בעיקר שערות כלב) פחות טוב מה-rumba. עם זאת, הוא לפחות מכסה את כל הבית ולא נתקע מתחת להסקות כל הזמן, בניגוד ל-rumba שהיתה לנו עד עכשיו... :)

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

שלום ortutt'

ישנן 2 מברשות לבעלי חיים. שתיהן עדיפות על המברשת הרגילה - בעיקר לבתים עם בעלי חיים. זה נכון שהתחזוקה של המברשות הללו קלה יותר גם במקרה בו אין בעלי חיים בבית.
מעבר לכך, ניתן לכוון את עוצמת השאיבה ברובוט ( להגדיל ב 50-60% מברירת המחדל ) והתאמות נוספות במידת הצורך. לשם כך אני ממליץ לך להתקשר לשירות אצלנו *5373 או אלי 050-4753333 . אם אלי אז רצוי בין 20:00-21:30 בערב
נערך לאחרונה על ידי Iclebo ב 09/11/2014 20:01, נערך פעם 1 בסך הכל.

urik79
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4296
הצטרף: יוני 2007
שם מלא: אורי
מיקום: סביוני יאבוייה
נתן תודות: 61 פעמים
קיבל תודות: 141 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

לי אין אף שואב רובוטי נכון לעכשיו. אבל אני קורא את השרשור הזה ואת ההתנהלות והתגובות של Iclebo (רונן?) שמותירה עלי רושם חיובי מאוד.
אם אשקול בעתיד לרכוש שואב אבק רובוטי, זה בהחלט יהווה שיקול בבחירה.
כל הכבוד על העזרה והתמיכה. רק שתמשיכו ככה
כל מה שרציתי כל מה שקניתי
כל מה שאספתי זה לא מספיק
כל מה ששמרתי כל מה שחמדתי
בסוף הבנתי זה לא מספיק

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

כל הכבוד Iclebo

דוגמא לשירות מצויין (Y)

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

Newboy כתב:כל הכבוד Iclebo

דוגמא לשירות מצויין (Y)
...
אכן... (Y)
ובתור בעלים של iClebo מזה שנה וחצי לערך לדעתי, כל מילה בסלע... 8)
·

gmb
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 871
הצטרף: יולי 2009
נתן תודות: 14 פעמים
קיבל תודות: 69 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

מצטרף לתשבוחות...
לא ראיתי הרבה עסקים שמתנהלים בצורה כל כך שקופה, הוגנת ומעל למה שמצפים מהם !

כל הכבוד!

y_bz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

גם אני מצטרף (Y)

SnAriel
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 20
הצטרף: ספטמבר 2014
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

לאחר מספר ניסיונות עם הפינים, הם בהחלט משפרים את הניקיון. וכבר לא

נושא שלא נקרא #12 

רואים פירורי אבק קטנים מסתובבים.

מה לגבי המגב האחורי, האם הוא במקום המגב הקיים?

רציתי לשתף, שהשבוע לא השתמשתי ברובוט, למרות שהיינו בבית והבית כמובן היה מלוכלך. הפעלתי היום פעמים
את הרובוט והבית פשוט מבריק.

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

קיבלתי היום מכם בדואר רשום ללא עלות את הפינים, המגב האחורי ופד הניקוי

אני חוזר ואומר, שאתם 10


באמת.

שירות כזה נהדר ... (b)

רונן - אני אשמח להסבר קטן איך לחבר את הפינים ואיך משנים את ההגדרות. גם אצלי רוב הבית גרניט פרוצלן (בסלון יש שטיח רגיל)

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

שלום Newboy,

אני אצרף מחר תמונה לגבי הוספת הפינים.
לגבי שינוי הפרמטרים. מאחר ומדובר בפעולה שגורמת לרובוט לצרוך יותר אנרגיה מהסוללה אנו מעדיפים להיות מעורבים בכל מקרה פרטני בו לקוח משנה את הפרמטרים וללוות אותו טלפונית כשהוא עושה זאת. זה מתועד אצלנו בכרטיס הלקוח לטובת האחריות.

תוכל להתקשר בכל יום בשעות 10:00-16:00 וטכנאי יעשה זאת איתך טלפונית.

אגב, אני קורא את המילים החמות שנכתבות כאן בפורום מידי פעם ומתלבט האם להגיב. אני חש שתגובה שלי לתשבוחות תחרוג מהמטרות המקצועיות שלמענן הוקם הפורום הזה ועל כן אני נמנע מכך. ואז אני שואל את עצמי אם לא מדובר בחוסר נימוס וממה שעלול ליצור רושם של התנשאות. לכן החלטתי להתייחס באופן חד פעמי לכך ולומר שאנו מודים מקרב לב לכל מי שטורח לשתף את הכלל בחוויותיו איתנו ומשתדלים שחוויות אילו תהיינה מוצלחות וטובות.

שבוע טוב לכולם.

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

שלום Newboy ולחברי הפורום,

מצורפת תמונה עם החורים בהם יש להבריג את הפינים. הם אמורים לבלוט 6-7 מ"מ מהרובוט.
בכל מקרה רצוי לאחר ההברגה להניח את הרובוט על השולחן מול שטח מואר (אור טבעי או עם פנס מכיוון צידו האחורי של הרובוט לכיוון הפינים) ולוודא שהפינים רחוקים מספיק מהרצפה.
מי שמתקשה מוזמן להתקשר אלינו *5373

שבוע מוצלח לכולם
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור

שלח תגובה

חזור אל “רובוטים ביתיים”