מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


ביקורת אישית על חנות אשר מפורסמת באתר


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > אודיו > אודיו דו-ערוצי (סטריאו)
מחבר הודעה
abovebeyond
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2008
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 445

 #1  נשלח: ג' 02/12/2014 10:11
ביקורת אישית על חנות אשר מפורסמת באתר

שלום, אני לא אכתוב את שם החנות מכוון שאני לא רוצה להתחיל פה ויכוח

מאמין שבעל החנות קורא/צופה בפורומים ואין לי כוונה לפגוע בו או במוניטין שלו.

הגעתי אתמול במקרה לאזור ת"א, וקפץ לי בראש שהחנות נמצאת מספר דקות ממני.

לאחרונה אני התחלתי לחשוב על קניית רמקולים רצפתיים, אחרי קריאה של ביקורות ופוסטים בפורומים הבנתי מי נגד מי בתחום (חברות , מחירים , וכו...)

עד היום לא יצא לי לשמוע מוסיקה ברמקולים רצפתיים, לכן חשבתי לקפוץ לחנות ולשמוע איזה זוג שתיים בשביל שבכלל אדע

אם ההשקעה (הגדולה) מתאימה בשבילי. (כרגע שומע במדפיים). אני לא אודיופיל ובאותו רגע לא היה ממש משנה לי איזה מגבר מחובר או איזה רמקול אני שומע או איזה כבלים מחוברים. הפואנטה הייתה לשמוע ולהחליט אם זה מה שאני מחפש ושווה את ההשקעה.

שנכנסתי לחנות וסיפרתי לבחור בשביל מה קפצתי הוא ניהיה ממש לא נחמד(יש לציין שלא היה אנשים בחנות- היינו לבד ) ולא רצה כל כך לעזור רק אחרי ש"שכנעתי" אותו הוא קצת התרכך וכן עשה לי הדגמה.

ממש מצער אותי לדעת שמתייחסים אלייך ככה כשאתה מגיע בלי מזומנים, אחרי הכל זה תחום נישתי ולא כל יום נכנס בן אדם לחנות ומחליט לקנות רמקולים רצפתיים שהוא בכלל לא יודע איך נשמעים כאלה רמקולים.

אני גם לא איש מכירות אבל שנכנס אלייך בן אדם לחנות במיוחד בתחום כזה שיש לו תחילה של ניצוץ , אני הייתי מלהיב אותו ומספר לו למה כדאי לו לקנות את זה או את זה - ומשאיר לו טעם של עוד. (ולא בקטע של איש מכירות קופצני)

אם הבחור לא רוצה למכור אלא רק לחבריו שיהיה לו בהצלחה בהמשך !
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sam22
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K


הצטרף בתאריך:
  Nov 30, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 823
מספר הודעות: 20219

 #2  נשלח: ג' 02/12/2014 10:30

לא נעים אבל....
אתה ״מחשיד״ את כל החנויות באזור אם אתה לא אומר מי.
אתה יכול לרשום ואני בטוח שהחנות תגיב

_________________
העם דורש..... כל מיני דברים
(1) הבעות תודה: tomyeshuah
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
abovebeyond
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2008
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 445

 #3  נשלח: ה' 04/12/2014 10:57

היי , מעדיף לא להתחיל פה מהומה .

הפוסטים האלה בד"כ ננעלים וסתם פוגעים באנשים , אין לי כוונה לפגוע בפרנסה של אף אחד ולחנך אף אחד.

שכל בעל חנות יעשה חושבים ויבין שכל לקוח שנכנס לחנות שלי הוא לקוח פוטנציאלי , והרושם הראשוני הוא חשוב עוד יותר,
(גם אם הוא לא אודיופיל)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 198
מספר הודעות: 1730

 #4  נשלח: ה' 04/12/2014 13:30

abovebeyond
אתה מזכיר לי שלפני כ- 25 שנים עבדתי בחופשת הקיץ בחנות סנסור בקניון איילון. אז "ה-חנות" לסטריאו.
נכנס אלי לקוח שבדיוק השאיר מכנס למכפלת בחנות ליד, רצה להעביר את הזמן ושאל אותי כמה עולה קומפקט דיסק.
הצעתי לו מערכת מיני (אז זה היה הלהיט) שכוללת כבר קומפקט, כולל חבילת דיסקים כמיטב המסורת של רובי, והוא הסכים.
בזמן התשלום הוא שיתף אותי בספונטניות שהובילה אותו לביצוע העסקה.

מצד שני, המוכרים של היום בעלי גישה עדכנית: מאד תכליתיים ומעדיפים "לא להתקשקש" בשיחות עם לקוחות שאינם "בשלים" לרכישה ובמקרה עברו במקום ומעוניינים להעביר את הזמן. יתכן שהמוכר חש בתחילה שזהו המצב, והתרצה לאחר השיחה הראשונית שלכם?




"
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
roypeles (רואי)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Nov 19, 2006

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 95
מספר הודעות: 3058

 #5  נשלח: ה' 04/12/2014 15:57

lasik
·
החזרת אותי לעבר.... איזו חנות זאת הייתה סנסור. שם קניתי, כילד, את הסטריאו "קולנוע ביתי" הראשון שלי. משהו כמו 20 שנה.
שכחתי את שמו של הבחור שהיה שם...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
lasik
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jul 21, 2010
הבעות תודה: 198
מספר הודעות: 1730

 #6  נשלח: ה' 04/12/2014 16:53

roypeles
·
החנות היתה של רובי. היתה לו גם חנות\מעבדה קטנה בשם "רובי סטריאו" ברחוב מודיעין ברמת גן.
היו זמנים..
(1) הבעות תודה: roypeles
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Bass66
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jan 18, 2012
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 191

 #7  נשלח: ה' 04/12/2014 23:03

אני זוכר את רובי היטב. באתי לחנות שלו ש lasik ציין שהייתה ברחוב מודיעין, מה שנקרא היום "בן גוריון", בתחילת שנות ה 80'. רכשתי במה שנשאר לי מהכסף של הבר מצווה רדיו טייפ מסוג Sanyo MX650 זהה לזה שבתמונה. מפלצת. נחשב אז לשיא הטכנולוגיה. הרדיו טייפ הזה עבר מודינג לאפשר חיבור Line In לפטיפון ואח"כ לדיסקמן. בין היתר, התערבתי במעגל ההגברה והכנסתי באמצע אקולייזר פרמטרי דיגיטלי שהיה מיועד במקור לרכבים עם מתח 12V ושנאי מיוצב למניעת רעשים. הוא שימש אותי גם לשיפור הקלטות של תוכנות בקלטות של סינקלייר ספקטרום. אז לא קראו לזה אפליקציה.
היה בשימוש עד שנת 87' שאז רכשתי בחנות היבואן בככר המדינה (יש מצב שקראו להם אלמור? הביאו גם את BOSE), מגבר מרנץ 1250 125W לכל צד, ששקל 20 קילו לערך, בתוספת טיונר תואם (כן זה שמעיפים עם הגלגלת את כל הסקאלה בסיבוב אחד) דגש על השנאי והקבל הענק. לפני כ 12 שנה עשיתי עליהם טרייד בפיוז אצל ניסן.
ולחשוב שאת הקריירה האודיופילית למחצה שלי התחלתי בחנות של רובי במודיעין!







נערך בפעם אחרונה על-ידי Bass66 בתאריך שבת 06/12/2014 20:42, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Sexter
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Aug 23, 2011
הבעות תודה: 92
מספר הודעות: 1197

 #8  נשלח: ה' 04/12/2014 23:25

...

נערך בפעם אחרונה על-ידי Sexter בתאריך א' 07/12/2014 20:58, נערך בסך הכל 2 פעמים
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
anatoli15
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 11, 2005
הבעות תודה: 229
מספר הודעות: 2219

 #9  נשלח: ו' 05/12/2014 9:13

לא נראה לי שיש אחד שלא הבין
_________________
DIY Amplifier & links to projects
My DIY Blog
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
חיים (חיים לגו)
מנהל
מנהל


הצטרף בתאריך:
  Nov 11, 2004

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 308
מספר הודעות: 4878

 #10  נשלח: ו' 05/12/2014 10:50

אכן נוסטלגיה
_________________
נפט וסולר לחימום ביתי,ולתעשיה.
חיים-0532253784
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 3216

 #11  נשלח: ו' 05/12/2014 14:29

יש הרבה חנויות מהעבר הלא רחוק שבכיף היו משמיעים לך רמקולים אלו או אחרים על מערכות אלו או אחרות ובלי התחייבות.

כגון BEST BUY, מחסני חשמל , שקם אלקטריק.

הייתי נכנס שומע שומע ושומע ...

אבל מאיפה לקנות ההחלטה הייתה שלי ורק שלי.

שלא לדבר על השוואת מחירים וקניית אותו מוצר אצל מציע המחיר הכי משתלם גם מבחינת שירות וגם אחריות.

לכל המוכרים שעברו השתלמויות ומיומנויות מכירה ושכנוע - אני מציע לכם חכמה שלא קיימת אצל חלק מהמוכרים:

לא לזלזל בלקוחות.... הרי זלזלת - לא שכנעת....לא הרווחת....

בחו"ל כל תייר מזדמן שייכנס לחנות ויבקש השמעה - יקבל יחס מלכותי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
razgo
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 11, 2005
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 314

 #12  נשלח: ו' 05/12/2014 19:53
אין ספק שזו גישה לא מקצועית כלפי הלקוח

אל תעשו אבל לאף חנות כל עוד לו נאמר במפורש אבל לא נראה לי "פיוז" קצר,
הלקוח אמר שהיה בתל אביב בחנות שיש עליה המלצות
בכל אופן הסיטאוציה קצת בעייתית כיוון שבעל החנות לא מגיב עליה
בכל מקרה בהחלט ישנם דרכים קצת יותר נכונות ועדינות שאפשר לגרום גם ללקוח לצאת בהרגשה טובה גם אם לא קונה בזמן הקרוב מוצר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
DorM (דור)
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר


הצטרף בתאריך:
  Jun 11, 2008
הבעות תודה: 146
מספר הודעות: 4201

 #13  נשלח: ו' 05/12/2014 20:00

sky1sky10 כתב:
בחו"ל כל תייר מזדמן שייכנס לחנות ויבקש השמעה - יקבל יחס מלכותי.
·

הייתי בברצלונה לפני כמעט שנתיים.
חנות אחת נתנה יחס מלכותי וחנות אחרת לא הייתה מוכנה להשמיע בגלל שאני תייר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
abovebeyond
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Dec 02, 2008
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 445

 #14  נשלח: שבת 06/12/2014 20:13
Re: אין ספק שזו גישה לא מקצועית כלפי הלקוח

razgo כתב:
אל תעשו אבל לאף חנות כל עוד לו נאמר במפורש אבל לא נראה לי "פיוז" קצר,
הלקוח אמר שהיה בתל אביב בחנות שיש עליה המלצות
בכל אופן הסיטאוציה קצת בעייתית כיוון שבעל החנות לא מגיב עליה
בכל מקרה בהחלט ישנם דרכים קצת יותר נכונות ועדינות שאפשר לגרום גם ללקוח לצאת בהרגשה טובה גם אם לא קונה בזמן הקרוב מוצר


כמו שאמרתי לא רוצה לפגוע בפרנסה של אף בעל מקצוע, אם הייתי לקוח אשר נגרם לו משהו רע חס וחלילה זה משהו אחר

כמעט בטוח שבעל החנות הזה גולש פה באתר, וגם אם לא אז בעלי חנויות אחרות יקראו את זה.

תנו ללקוחות הרגשה טובה
גם לקוחות פוטנציאלים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jul 25, 2005
הבעות תודה: 173
מספר הודעות: 3216

 #15  נשלח: שבת 06/12/2014 22:30

התחלתי לחשוב על רעיון שיגרום לשני הצדדים לצאת מרוצים והוא לקבוע תעריף שייקרא
- "תעריף זמן ייעוץ עם מומחה".
וכך המוכר/המומחה לא יחוש לרגע שנכנסים אצלו להעביר את הזמן.
במידה ומקבל הייעוץ יקנה מהחנות אז דמי היעוץ יקוזזו מסכום הקנייה.
כמובן כל חנות והמדיניות שלה, יהיו כאלו שישמחו לעזור ללא "שכר טרחה".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > אודיו דו-ערוצי (סטריאו) עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht