בדיקת "גלובס": הוט ו-yes מנסות לשדר עסקים כרגיל ואימצו קו קשוח בשימור לקוחות ■ נציג הוט: "השירות של סלקום לא מפחיד אותי, אנו מציעים מוצר אמין עם תוכן עשיר" ■ נציגת yes: "סלקום מציעה שירות פחות טוב משלנו"
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000997066
בהוט וב-yes לא נכנסים לפאניקה מהטלוויזיה של סלקום: מסרבים להוזיל חבילות
הם יוריו בסוף רק צריך לתת להם להתבשל לאט לאט
אשכול לכול חובבי עישון הבשר
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
http://www.hometheater.co.il/vt215693.html
אני בעד תחרות אבל המחיר של סלקום לא אטרקטיבי בכלל
היום אני משלם 290 ש"ח ל2 ממירים + טלפון 500 דקות + 3 חבילות פתוחות + חצי שנה כל החבילות פתוחות
בסלקום אני אשלם 99 + 29 ממיר נוסף + נגיד שאני לוקח תשתית + טלפון מחברה אחרת זה עוד 140 ש"ח כלומר 268 ש"ח עם הרבה פחות ערוצים
אם המחיר של סלקום היה 50 ש"ח הם היו אטרקטיבים....
היום אני משלם 290 ש"ח ל2 ממירים + טלפון 500 דקות + 3 חבילות פתוחות + חצי שנה כל החבילות פתוחות
בסלקום אני אשלם 99 + 29 ממיר נוסף + נגיד שאני לוקח תשתית + טלפון מחברה אחרת זה עוד 140 ש"ח כלומר 268 ש"ח עם הרבה פחות ערוצים
אם המחיר של סלקום היה 50 ש"ח הם היו אטרקטיבים....
- mp3lll
- חבר במועדון ה-20K
- הודעות: 20656
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 134 פעמים
- קיבל תודות: 1006 פעמים
אני חייב לדעת, אתה עובד סלקום במקרה?mp3lll כתב:
·......
השוואה רחוקה ולא נכונה....
גם בדיון השני בנושא, כל בן אדם שמגיב נגד המיזם או מציין עובדה כלשהי שלא כלול בה התחנפות, אתה תוקף אותו כאילו מישהו פגע במשפחה שלך.
אני מצטער לבשר לך אבל אין פה שום ספק, מדובר ב-XBMC לכל דבר עם ממשק נוח יותר.
אפשר גם לקרוא לזה XBMC להמונים, כי זה חוסך הרבה כאב ראש בהגדרות והתעסקות עם התוכנה.
אפשר להתייחס לזה כדבר שלילי או חיובי .. אבל זאת עובדה.
ואל תמהר לתקוף גם אותי, אני דווקא בעד המיזם.. הוא לא בשבילי, אבל מאמין שקיים אחוז כלשהו באוכלוסיה שכן ימצא למוצר הזה שימוש, ואולי באמת יהיה שינוי לטובה בדואפול של יס והוט כתוצאה מכך.
·
נערך לאחרונה על ידי atraf ב 31/12/2014 19:12, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
- EyalLerner
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 36
- הצטרף: מרץ 2014
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
- MartinHSabag
- מנהל
- הודעות: 59332
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: מרטין סבג
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 858 פעמים
- קיבל תודות: 1619 פעמים
- יצירת קשר:
·EyalLerner כתב:אתה מציין את נושא הממיר כיתרון לעומת נטפליקס ? אני דווקא חושב שהגישה של נטפליקס והפתיחות שלהם לכל פלטפורמה עדיפה בהרבה.
כבר מחובר לי PS4 לטלוויזיה ויש לי סטיק אנדרואיד - על שניהם אני יכול להריץ NETFLIX כאפליקציה (לא רק היו כתוביות בעברית בנטפליקס...). לדעתי ממירים זה משהוא שיעלם מהעולם בטווח הרחוק....
1. לא מציין את זה כיתרון או חיסרון אלא כנקודה שההשוואה שלך בה לא נכונה.
2. אני לגמרי מסכים איתך וכמי שבין היתר, אחראי על האסטרטגיה של SmartVOD, זה בדיוק המודל שלנו.
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
סלקום השיקה מהפיכה שתיהפך להפיכה בעוד זמן מה. בדיוק כמו שגולן טלקום עשו כאשר השיקו את חבילות הסלולר שלהם.
בסוף לא תהיה להוט וליס ברירה והם ישנו את מודל התמחור שלהם בין אם ירצו ובין אם לא. זה ייקרה ברגע שהלקוחות יצביעו ברגליים והם יתחילו לראות נטישת לקוחות. זה לא ייקרה ביום אחד אבל זה הכיוון (מניסיון...).
ואני לא נכנס לדיון של אם המוצר טוב או לא ולאיזה קהל יעד הוא בכלל מתאים. יש פה אמירה תמחורית שתשנה את כללי המשחק בשוק הטלוויזיה.
משיחה שניהלתי לפני כ- 3 שבועות עם יס בהקשר לבעיות חיובים ב- VOD, שאלתי גם על מחיר החבילה שלי. הם אמרו לי להמתין כשבועיים ואז יצאו חבילות חדשות מוזלות יותר. התקשרתי אתמול לשמוע מה חדש לאור ההשקה של סלקום ואותה נציגה אמרה לי שיש באמת דיבור בחברה על חבילות חדשות אבל הן תושקנה בעוד כחודש - אז עדיף לי להמתין.
רק בשביל המקוריות "בשימור הלקוח", אמרתי לה שיאללה אני זורם...
בסוף לא תהיה להוט וליס ברירה והם ישנו את מודל התמחור שלהם בין אם ירצו ובין אם לא. זה ייקרה ברגע שהלקוחות יצביעו ברגליים והם יתחילו לראות נטישת לקוחות. זה לא ייקרה ביום אחד אבל זה הכיוון (מניסיון...).
ואני לא נכנס לדיון של אם המוצר טוב או לא ולאיזה קהל יעד הוא בכלל מתאים. יש פה אמירה תמחורית שתשנה את כללי המשחק בשוק הטלוויזיה.
משיחה שניהלתי לפני כ- 3 שבועות עם יס בהקשר לבעיות חיובים ב- VOD, שאלתי גם על מחיר החבילה שלי. הם אמרו לי להמתין כשבועיים ואז יצאו חבילות חדשות מוזלות יותר. התקשרתי אתמול לשמוע מה חדש לאור ההשקה של סלקום ואותה נציגה אמרה לי שיש באמת דיבור בחברה על חבילות חדשות אבל הן תושקנה בעוד כחודש - אז עדיף לי להמתין.
רק בשביל המקוריות "בשימור הלקוח", אמרתי לה שיאללה אני זורם...
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.
Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress
@b2k
·
יכול להיות שאתה צודק, אבל לא מדייק .
ואנ אסביר :
נכון העיקרון של XBMC הוא אותו עיקרון, אבל לך תחפש סורסים להתקין כדי שיהיו לך בתוכנה.
לך תמצא ישר באיכות HD סרט , זה דברים שלוקח להם זמן.
פה יש לך מוצר בלי כאב ראש.
אם זאת אני עדיין חושב ששיטת התמחור שלהם היא מאוד יקרה בהתחשב לפחות במסלול שאני משלם היום להוט הכולל לא פחות מ 8 ממירים כל הערוצים פתוחים כולל VOD .כולל פייבר , כולל 100 מגה וטלפון בלי הגבלה.
ללקוחות כמוני עם הרבה ממירים לא שווה לעבור ואגב בלי קשר למחיר הבנתי שהם לא מאפשרים מעבר כזה בנתיים מעבר ל 3 ממירים בסלקום
·
יכול להיות שאתה צודק, אבל לא מדייק .
ואנ אסביר :
נכון העיקרון של XBMC הוא אותו עיקרון, אבל לך תחפש סורסים להתקין כדי שיהיו לך בתוכנה.
לך תמצא ישר באיכות HD סרט , זה דברים שלוקח להם זמן.
פה יש לך מוצר בלי כאב ראש.
אם זאת אני עדיין חושב ששיטת התמחור שלהם היא מאוד יקרה בהתחשב לפחות במסלול שאני משלם היום להוט הכולל לא פחות מ 8 ממירים כל הערוצים פתוחים כולל VOD .כולל פייבר , כולל 100 מגה וטלפון בלי הגבלה.
ללקוחות כמוני עם הרבה ממירים לא שווה לעבור ואגב בלי קשר למחיר הבנתי שהם לא מאפשרים מעבר כזה בנתיים מעבר ל 3 ממירים בסלקום