חוות דעת על iclebo לאחר חודשיים

רובוטים שואבי אבק, שוטפי רצפות וחלונות
avilior
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1629
הצטרף: יולי 2007
מיקום: עכו
נתן תודות: 192 פעמים
קיבל תודות: 134 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

גם אנחנו מרוכשי הICLEBO..כשאשתי רצתה רובוט מנקה לא היה לי צל של ספק שאני אקנה אותו. יבואן שעומד מאחורי המוצר שלו זה אחד הדברים הכי חשובים שיש. לפני חודש קניתי אותו ורק אתמול הפעלתי אותו בפעם הראשונה (בית חדש..). מה שמדהים הוא שבהפעלה הראשונה שלו הוא כיסה את כל הבית (למעט שני חדרים שהיו סגורים). בלי שום כיוונים ובלי שום צורך בידע מוקדם.

roei3gs
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 370
הצטרף: נובמבר 2009
שם מלא: רועי
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

רכשתי ממכם את המוצר. וקיבלתי אותו השבוע מבחינת ניקיון אני מאוד מרוצה ואישתי בשמים , כמה שאלות איך אנימיודע שקיבלתי את הערכה המשודרגת? יש בעיה אחת ששמתי לב בפונקצית הניגוב הוא מתחיל נחמד ואז הוא חוזר על מקום שני גב ומחליק עד שנתקע לגמרי יש לזה פתרון ?

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

@Iclebo
·

שלום רונן. התקנתי את הפינים. יש שיפור מסויים אבל עדיין יש זריקת אבק..

לגבי שינוי הפרמטרים והתאמתם לדירה שלי - התקשרתי לשירות שלכם פעמיים כדי לשנות את ההגדרות והשארתי פרטים אבל לא חזרו אלי.

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

שלום Newboy,

מצטער שלא חזרו אליך. אשמח לדעת כמה זמן עבר מאז הפניה הראשונה.
לעצם העניין, שלח לי בבקשה בהודעה פרטית את שימך כדי שאבדוק. או תתקשר אלי ל 050-4753333. אצטרך גם את מספר הרובוט.

שמע, הייתי מעדיף להיתמם ולהפגיז אותך בקלישאות על כמה השירות נר לרגלינו , כמה הוא חשוב לנו ,כמה אנו מקפידים וכמה זה לא יקרה יותר....נכון יותר שאספר שגם אנו מרגישים שהגדילה הדרמטית במכירות של ICLEBO ושל מוצרים נוספים שאנו מוכרים מחייבת עיבוי של מערך שירות הלקוחות. ואכן הצוות גדל ואנו מכשירים אנשי שירות שיחלו את עבודתם במהלך חודש ינואר ב 2 משמרות - בוקר וערב. למעשה ניתן יהיה לקבל שירות ממוקד מאוייש שלנו ( לא מוקד חיצוני) עד השעה שמונה בערב. כנראה שהיה עלינו להתעורר מוקדם יותר, טרם יצירת חוויות שירות פחות טובות כמו זו שאתה מתאר. לצערי בינתיים אנו חווים חריקות מידי פעם ומשתדלים מאוד לטפל בהם במהירות.
השורה התחתונה, לא בסדר . אני בטוח ויודע שבמהלך השבועיים הקרובים גם החריקות המועטות יעלמו.

כל טוב ותודה

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

כנראה איתרת אותי וחזרת אלי. קבענו להמשיך לדבר מחר אחהצ

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

אהה....יופי. אז עכשיו אני יודע מי אתה. נדבר מחר (Y)

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אני רוצה לשוב ולשבח את השירות הנפלא של היבואן (רונן) - כמה שיחות טלפוניות איתי, שליחת מברשת משודרגת, שינוי הפרמטרים ברובוט

עכשיו כל מה שנשאר לי זה להפעיל אותו שוב ולבחון את התוצאות


תודה רבה רונן. אין דברים כאלה ומעולם לא נתקלתי בכזו תודעת שירות נפלאה בארץ

ישר כוח שוב !

Pavliker
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 422
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

מה עם התוצאות?
בנוסף אשמח לתובנות, והתרשמות מהוותיקים שמשתמשים בו :roll:

y_bz
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 240
הצטרף: יוני 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 24 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

שלום,

כתבתי לא מעט על המכשיר, חפש לפי שם המשתמש.

אוסיף כי אחרי שנתיים עדיין אין ירידה בזמן עבודה - רק אחרי שעתיים עבודה רצופה (123 דקות, בבדיקה קודמת היה 124...) מחפש את תחנת העבודה לחזור לטעינה.
לא נראה שיש ירידה באיכות הנקיון, לא היה צורך בתיקונים, החלפת מברשת ראשית (החלפתי לפני זמן קצר למשופרת באופן יזום), מברשות צד - לא מראות כל בלאי.
אני מחליף שני פילטרים בשנה אבל אציין שאני מנקה את הפילטר עם שואב ידני כמעט אחרי כל פעילות.

אפשר להבין הייתי חוזר על אותה בחירה של רובוט :)

Pavliker
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 422
הצטרף: ינואר 2015
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

קראתי הכל:lol:
רציתי לראות אם הדעות לא השתנו, וזאת עדיין השקעה טובה.

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

@Pavliker
·

טרם הספיקותי ...

yoav4x4
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 2609
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יואב בן חורין
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 241 פעמים
קיבל תודות: 133 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

לי נראה מלכתחילה די תמוהה שמוצר חדש מהקופסא עושה בעיות (זריקת פירורים) ונדרשות כל מיני תוספות וקומבינות כדי לטפל בבעיה...
מבלי להפחית מהתשבוחות על רמת השירות ועל רונן עצמו -
שעצם זה שהוא פעיל פה ועוזר ומתייחס, זה לכשעצמו אות הוקרה ודי נדיר במחוזותינו.
מצד שני, כל בר דעת, שעוסק בתחום, כבר גילה את פוטנציאל האתר הזה, ויודע שביקורות טובות פה נקראות ע"י אלפי אנשים ושוות זהב...
ועדיין יבואנים רבים בוחרים לא להגיב למרות שהם בהחלט מודעים למתרחש באתר.
ככל שאני לומד יותר אני מבין שאני יודע פחות...

Newboy
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2412
הצטרף: ספטמבר 2008
נתן תודות: 637 פעמים
קיבל תודות: 119 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

Newboy כתב:@Pavliker
·

טרם הספיקותי ...
...
עדכון - שואב הרבה יותר טוב, לא ראיתי כמעט זריקה של אבק לצדדים.

היתה בעיה בניווט אבל דיברתי עם רונן שהסביר לי איך לנקות את הגלגל הקדמי.

הידד (Y)
·

sky1sky10
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 3324
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 886 פעמים
קיבל תודות: 187 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

אני עדיין מתלבט, שאלה לרונן,
האם אתם מספקים עם הערכה חוברת הדרכה שעונה על נושא החלפת הפינים ותיקון עניין פיזור הלכלוך ושיפור הניווט ועל קיומה של ערכה משופרת, כך שלא נצטרך להתקשר ולשאול ולברר?
פשוט חוסך זמן. אם כן, אז מצויין.

Iclebo
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 381
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 139 פעמים

זהירות... תגובה ארוכה!!!

נושא שלא נקרא #30 

שבוע טוב sky1sky10 ושאר חבריי הפורום,

הרובוטים החדשים מגיעים עם פינים כסטנדרט. אין צורך בהדרכה.
ניווט טוב יותר - אין דבר כזה. לדעתי בקבוצת הרובוטים ה"רואים" ICLEBO הוא המנווט הטוב ביותר. יכולת הרובוט להבין היכן הוא נמצא ולאן עליו להגיע באמצעות שלושת מערכות הניווט שלו ( מצלמה, אינקודר, ג'יירו) יוצאת דופן ועולה על כל מתחריו. אלא אם מדובר בתקלה או בהפרעה עליה אפרט בהמשך. למען ההגינות אציע למי שקורא את שכתבתי שלא יחשוד בי באובייקטיביות אם כי אני מתחייב שאני מאמין בכל מה שאני כותב וייתכן שבדקתי את כל הרובוטים האחרים.

פיזור הלכלוך - תופעה שכפי שציינתי בעבר מופיעה אצל פחות מאחוז מהקונים. רובוטים החדשים מגיעים עם פינים לפריקת הלכלוך כסטנדרט בשונה מהרובוטים מסדרות קודמות.כאן מדובר בשברי אחוזים.. כברירת מחדל הרובוט מנצל כ 60% מיכולת השאיבה המירבית שלו. כך צריכת האנרגיה שלו נמוכה ביותר (זמן עבודה נע בין 90-120 דקות ללא ללא טעינת ביניים לאחר טעינה של 45-60 דקות . בממוצע יש להחליף סוללה אחת ל3-4 שנים, תלוי בכמות ההפעלות ושטח הבית). אני רוצה לציין שברוב המכריע של המקרים בהם מופיעה הבעיה של פיזור הלכלוך הדבר מתרחש אחרי חודשים או שנה ויותר של שימוש ברובוט ולא מיד בהתחלה. היות ואין ברובוט מנגנונים שיודעים "להתעייף" ולייצר תופעה שכזאת הגענו למסקנה שמדובר בחלקיקים שמצטברים בין סיבי מברשות הצד ככל שעוברים החודשים. מכאן הלכנו לכיוון הפינים שפורקים את הלכלוך. כאמור, היום זה מגיע ברובוט כסטנדרט.

אנו מעדיפים ששינוי פרמטרים כגון עוצמת שאיבה, מהירות מברשות ועוד ייעשה בתאום איתנו ויתועד לטובת טיפול נכון במקרה של תקלה.

האינקודר של הרובוט מקבל את המידע מדסקית המותקנת על ציר הגלגל הקדמי. על כן לכלוך שמצטבר בגלגל עלול להפריע לניווט הרובוט. יש צורך לנקות את הגלגל אחת לחודש-שלושה חודשים, תלוי ברמת הלכלוך. מדובר בפעולה שאורכת 1-3 דקות. הצעת ייעול שקבלתי כוללת המלצה לפרסם כאן הנחיות לביצוע הפעולה כולל תמונות להמחשה. אעשה זאת בתחילת השבוע.

yoav4x4, שקלתי האם להגיב למה שכתבת. אני מבקש לנצל את ההזדמנות הזאת כדי בכל זאת לענות לך. מקריאת דבריך ניתן לקבל את הרושם שמדובר במוצר שמגיע פגום כחדש ונדרשות פעולות ו"קומבינות" על מנת להציל את הקניה. עד כה נמכרו בארץ כ 6000 יחידות של ICLEBO . כפי שכתבתי בעבר ובתגובה זאת גם כן, מדובר בפחות מאחוז מהרובוטים שנמכרו. זה נכון שהחלטנו למצוא פיתרון גם לאחוז הבודד הזה ולא להשלים עם קיומו. לכן אני קצת מתקשה עם המילה "קומבינות". אני מסב את תשומת ליבך שהחל מהלקוח הראשון לו מכרנו ועד הלקוחות שקנו ביום שישי האחרון , לכולם עמדה ועומדת הזכות להחזיר את הרובוט תוך חודש ימים של שימוש במקרה של אי שביעות רצון. לו חלילה הדבר היה כפי שעלול להשתמע מדבריך, הבאז שהיה נוצר סביב הרובוט לא היה מאפשר את המשך מכירותו כבר לפני שנתיים.
לגבי אמריתך השניה על היותי המשתתף היחיד בפורום מקרב היבואנים : אני באמת מתלבט האם זה הוגן מצידי לקחת חלק בדיונים בתוך פלטפורמה שנועדה ללקוחות המשתפים איש את חברו במידע שברשותם. לכן אני מקפיד להיות ענייני בתגובותיי ולהגיב ישירות לשאלות\טענות\הערות שמועלות. לדעתי מדובר בחובה מוסרית\צרכנית כלפי לקוחות החברה והבעת כבוד ותודה על בחירתם בנו. אם אתבקש, אתייחס להודעות הקשורות לרובוט שלנו בהודעות פרטיות וחבר הפורום יוכל לבחור אם לפרסם או לא את תגובתי. נדמה לי ששקיפות הדיון עושה שירות טוב יותר לכלל. אני יכול לומר לך שהפוטנציאל עליו דיברת הוא דו כיווני. דיונים חיוביים ותשבוחות אכן מועילים למכירות לעומת פרסומים שליליים שאת הנזק שלהם למכירות איני יודע ואין לי איך למדוד.
אגב, ישנם יבואנים אחרים שכן השתתפו כאן בדיונים בעבר. תחילה כחברי פורום המעידים כביכול על חוויותיהם מהרובוט אותו הם למעשה מייבאים , ולאחר מכן אחרי שנחשפו - בשמם ובאופן גלוי. מדוע חדלו להגיב כאן? איני יודע ומעדיף לא לומר מעבר לכך.

אני מאחל לכולם שבוע מצויין ומלא הנאה מהרובוט שלהם - לא משנה מאיזה סוג.(f)

שלח תגובה

חזור אל “רובוטים ביתיים”