@Gico
·
לא מבין מה אתה רוצה להגיד.
שIBC תפתח את השוק? כמו שהכניסה של אורנג׳ "שברה" את שוק הסלולר בין פלאפון וסלקום?
לדעתי זו נאיביות.
לIBC מחכה רף כניסה מאוד גבוהה וקשה מול שתי חברות עם כיסים עמוקים מאוד. בזק והוט, לדעתי לא ישיקו מיד את המהירויות הגבוהות, הן ישברו את שור המחירים - מה שיאלץ התערבות של משרד התקשורת.
לדעתי על IBC יהיה יותר נכון להתיישר לחבילות של בזק והוט עם "סוכרייה" קטנה של upload גבוהה באחוזים בודדים.
לא הייתי נסחף בקלות אל כנפי ההבטחות של קו סימטרי, בטח לא בזמן הקרוב.
כתבתי במספר מקומות בעבר - השוק הסיטונאי זה רעיון נחמד לטווח קצר, לטווח הארוך עשוי לסנדל את השוק, אם התקינה לא תתאים את עצמה בקצב סביר למציאות בשטח.
אל תדאג, בזק מרוויחה יפה גם בשוק הסיטונאי, אל תשכח שההוצאה הכבדה מבחינת בזק זה להחזיק מוקד שירות לקוחות שהופך למיותר וניתן לצמצם משמעותית ככל שיעברו יותר לשוק הסיטונאי.
כך שלבזק יש אינטרס לא קטן שיעברו לשוק הסיטונאי - היא מקבלת מחיר מקובע בחוק, ומצמצמת הוצאות. בנוסף, מבחינת תקלות - היא לא תעשה יותר מידי קונצים, כי התוצאה תהיה מעבר להוט, לא לבזק. הלקוח יקבל שירות בסופו של דבר מטכנאי בזק שאם יכשיל במתכוון, הרצון להישאר בתשתית שלהם תקטן משמעותית.
לא הבנתי למה אתה קובע שהמוצר שונה לחלוטין, בכל תצורה שאני נתקל בה המוצר זהה. רק זול יותר.
שרשור מחירי אינטרנט - כמה באמת אתם משלמים??
אמרו אותו דבר על שוק הסלולר, כמה אמיצים סחבו את העגלה קדימה - ספקים אבל גם לקוחות וזה עבר. לא הכל חלק אבל זה עובד.
אני מחזיק סים של גולן, משלם הרבה אבל מקבל הרבה - 99 ש"ח ל 20 ג'יגה ושיחות/גלישה בחו"ל
הבת שלי ביופון - כ 30 שח לחודש שני ג'יגה גלישה
גם פה אני גאה לעבור לאקספון, לרתום כמה חברים לעניין, לשכב על הגדר למען תחרות בריאה
זה לא אומר שבזק יתנו הצעה טובה עוד כמה חודשים שתהיה משתלמת לנו המשתמשים המתוחכמים אבל בלי פתיחת השוק בזק לא יציעו ויתקדמו
אני מחזיק סים של גולן, משלם הרבה אבל מקבל הרבה - 99 ש"ח ל 20 ג'יגה ושיחות/גלישה בחו"ל
הבת שלי ביופון - כ 30 שח לחודש שני ג'יגה גלישה
גם פה אני גאה לעבור לאקספון, לרתום כמה חברים לעניין, לשכב על הגדר למען תחרות בריאה
זה לא אומר שבזק יתנו הצעה טובה עוד כמה חודשים שתהיה משתלמת לנו המשתמשים המתוחכמים אבל בלי פתיחת השוק בזק לא יציעו ויתקדמו
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
בוא נגיד - למשתמש ההדיוט - אין ספק שתהיה בעייה עם הרפורמה - כי אין לא במי להעזר כביכול.
א. יתכן והספקיות יתנו שירות שכזה (תמיכה) ואו יתחילו למכור ציוד (ע"ע 012).
ב. זה יכול לייצר תחרות בינהם על השירות הנוסף הזה.
ג. למשתמשים מתקדמים זה יכול להיות מעולה - כאמור - 30% פחות - לי זה 50% - כי על הדרך גם בטלתי את הקו "קל" שלא עזר לי בגרוש ולא השתמשתי בו בכלל. (מקסימום אולי נרשם לאיזה VOIP אם יהיה צורך).
א. יתכן והספקיות יתנו שירות שכזה (תמיכה) ואו יתחילו למכור ציוד (ע"ע 012).
ב. זה יכול לייצר תחרות בינהם על השירות הנוסף הזה.
ג. למשתמשים מתקדמים זה יכול להיות מעולה - כאמור - 30% פחות - לי זה 50% - כי על הדרך גם בטלתי את הקו "קל" שלא עזר לי בגרוש ולא השתמשתי בו בכלל. (מקסימום אולי נרשם לאיזה VOIP אם יהיה צורך).
- ufffnick
- גורו
- הודעות: 4623
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 466 פעמים
@Itay_Pollak
·
למרות שאני רואה עצמי משתמש "מתקדם" בחנתי הבוקר את שירות התמיכה שלהם (018), וחייב לציין שמלבד המענה המהיר ממש כמו בבזב"ל, התומך לא ניסה לסבן אותי בשום צורה וכשלא ידע לענות על שאלה פשוט אמר שהוא לא יודע, כשלא היה בטוח בתשוהה ידע להסתייג.
בסך הכל התמיכה טובה והמידע שחיפשתי קיבלתי.
לגבי תמיכת טכנאי, עוד לא הגעתי לשלב הזה.
·
למרות שאני רואה עצמי משתמש "מתקדם" בחנתי הבוקר את שירות התמיכה שלהם (018), וחייב לציין שמלבד המענה המהיר ממש כמו בבזב"ל, התומך לא ניסה לסבן אותי בשום צורה וכשלא ידע לענות על שאלה פשוט אמר שהוא לא יודע, כשלא היה בטוח בתשוהה ידע להסתייג.
בסך הכל התמיכה טובה והמידע שחיפשתי קיבלתי.
לגבי תמיכת טכנאי, עוד לא הגעתי לשלב הזה.
@ufffnick:
מוצר הוא לא רק מה אתה מקבל (ביטים ובייטים), אלא גם איזה שירות אתה מקבל.
בזק נותנת שירות מעולה. מגיע לה קרדיט על כך. ניתן רק לקוות שנקבל שירות טוב גם בשוק הסיטונאי.
לא דאגתי לרווח של בזק בשוק הסיטונאי. להיפך: אני חושב כמוך שהוא מובטח על ידי התעריף שמשרד התקשורת קבע.
מבחינתי IBC היא קודם כל מנוף על בזק והוט להעלות את מהירות העלאה. אצטרף אליהם ברגע שאוכל, לפחות עד שתהיה הצעה טובה מבזק\שוק סיטונאי עם מהירות העלאה סבירה.
אם איני טועה קראתי פעם שסימטריות היא אחד התנאים ברשיון של IBC, ואם כך לא יהיה מצב של "אחוזים בודדים".
עיקרון הסימטריות הוא אחד מהדברים שהם משווקים. יהיה להם מאוד קשה לסגת מזה.
@שח_מט:
זה לא שוק הסלולר. יש הבדל עצום: הרווח של בזק והוט מובטח מהשוק הסיטונאי. ספקי האינטרנט לא מהווים תחרות ישירה לחברות התשתית.
מוצר הוא לא רק מה אתה מקבל (ביטים ובייטים), אלא גם איזה שירות אתה מקבל.
בזק נותנת שירות מעולה. מגיע לה קרדיט על כך. ניתן רק לקוות שנקבל שירות טוב גם בשוק הסיטונאי.
לא דאגתי לרווח של בזק בשוק הסיטונאי. להיפך: אני חושב כמוך שהוא מובטח על ידי התעריף שמשרד התקשורת קבע.
מבחינתי IBC היא קודם כל מנוף על בזק והוט להעלות את מהירות העלאה. אצטרף אליהם ברגע שאוכל, לפחות עד שתהיה הצעה טובה מבזק\שוק סיטונאי עם מהירות העלאה סבירה.
אם איני טועה קראתי פעם שסימטריות היא אחד התנאים ברשיון של IBC, ואם כך לא יהיה מצב של "אחוזים בודדים".
עיקרון הסימטריות הוא אחד מהדברים שהם משווקים. יהיה להם מאוד קשה לסגת מזה.
@שח_מט:
זה לא שוק הסלולר. יש הבדל עצום: הרווח של בזק והוט מובטח מהשוק הסיטונאי. ספקי האינטרנט לא מהווים תחרות ישירה לחברות התשתית.
- ufffnick
- גורו
- הודעות: 4623
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: Fiat 500 שחוטה (כשר), ברחוב סומסום
- נתן תודות: 127 פעמים
- קיבל תודות: 466 פעמים
@Gico
·
גם אני חושב שבזק נותנת שירות מעולה.
א בניגוד אליך, אני לא חושב שבהכרח השירות שאקבל בשוק הסיטונאי יהיה גרוע יותר.
בינתיים, אני מרוצה מהשירות שקיבלתי עד כה (ואיתגרתי אותם קצת).
אם לא תנסה, לא תדע, ולכן העדפתי לקפוץ למים מאשר לשבת על הגדר.
המצב הכי גרוע שיכול להיות ב"תעוזה" הזו, זה להתנייד חזרה למקום המוכר.
שלא תתבלבל, הייתי מאוד מרוצה מהמוצר של בזק ובזב"ל.
נכון להיום (כשבוע אצל אקספון) אני מרוצה באותה מידה.
·
גם אני חושב שבזק נותנת שירות מעולה.
א בניגוד אליך, אני לא חושב שבהכרח השירות שאקבל בשוק הסיטונאי יהיה גרוע יותר.
בינתיים, אני מרוצה מהשירות שקיבלתי עד כה (ואיתגרתי אותם קצת).
אם לא תנסה, לא תדע, ולכן העדפתי לקפוץ למים מאשר לשבת על הגדר.
המצב הכי גרוע שיכול להיות ב"תעוזה" הזו, זה להתנייד חזרה למקום המוכר.
שלא תתבלבל, הייתי מאוד מרוצה מהמוצר של בזק ובזב"ל.
נכון להיום (כשבוע אצל אקספון) אני מרוצה באותה מידה.
- mulder
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6744
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 306 פעמים
- קיבל תודות: 635 פעמים
כאילו בבדיחה מתוזמנת היטב, נציגה של 014 מטלפנת אליי עכשיו להודיע לי שהמסלול שלי מסתיים והם מעניינים אותי במסלול חדש שעולה יותר. אמרתי לנציגה נו, ומה קורה עם השוק הסיטונאי אצלכם? לא עושים הנחה ועוד רוצים לקחת יותר? הנציגה הרובוט שלהם מדקלמת נאום שלם שהם ישמחו להציע לי מחיר כאשר יהיה להם מתישהו בעשור הזה ובכלל כדאי לי להיות איתם כי יש להם כבל תת ימי תלת מימדי מזהב טהור ועוד השד יודע מה, אמרתי לה טוב תודה, אני אשמח לחזור אליכם אם המחיר יהיה אטרקטיבי. אמרה יום טוב וסיימה שיחה.
מקצועי, הא?
מקצועי, הא?
014 הציעו שבוע שעבר לחברה שלי (לקוחה שלהם + בזק כבר כמה שנים) באנדל (!!!) סביב 125 ל 40 מגה ו 135 למאה מגהmulder כתב:כאילו בבדיחה מתוזמנת היטב, נציגה של 014 מטלפנת אליי עכשיו להודיע לי שהמסלול שלי מסתיים והם מעניינים אותי במסלול חדש שעולה יותר. אמרתי לנציגה נו, ומה קורה עם השוק הסיטונאי אצלכם? לא עושים הנחה ועוד רוצים לקחת יותר? הנציגה הרובוט שלהם מדקלמת נאום שלם שהם ישמחו להציע לי מחיר כאשר יהיה להם מתישהו בעשור הזה ובכלל כדאי לי להיות איתם כי יש להם כבל תת ימי תלת מימדי מזהב טהור ועוד השד יודע מה, אמרתי לה טוב תודה, אני אשמח לחזור אליכם אם המחיר יהיה אטרקטיבי. אמרה יום טוב וסיימה שיחה.
מקצועי, הא?...
שתדעו
·
- shraga007
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6362
- הצטרף: נובמבר 2005
- מיקום: גן-יבנה
- נתן תודות: 129 פעמים
- קיבל תודות: 244 פעמים
גם אני נשברתי ועברתי ל-012 למרות שקיבלתי 4 חודשים חינם מ-014.
תכל'ס לא שווה לשלם להם יותר.
לגבי הכבל תת ימי, הם באמת ובתמים חושבים שיש להם "ארוך וגדול יותר" עובדה שהתוכי ואסייג מתפרנסים מזה יפה.
האמת אחרי שעברתי ל-012, פתאום אני מקבל מהירויות הרבה יותר טובות ב-WIFI.
תכל'ס לא שווה לשלם להם יותר.
לגבי הכבל תת ימי, הם באמת ובתמים חושבים שיש להם "ארוך וגדול יותר" עובדה שהתוכי ואסייג מתפרנסים מזה יפה.
האמת אחרי שעברתי ל-012, פתאום אני מקבל מהירויות הרבה יותר טובות ב-WIFI.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם