@Class889
·
גם לי אין מושג, אבל קודם הייתי מקבל מקסימום 20 מגה, עכשיו 35+.
אין לי הסבר.
שרשור מחירי אינטרנט - כמה באמת אתם משלמים??
- shraga007
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6362
- הצטרף: נובמבר 2005
- מיקום: גן-יבנה
- נתן תודות: 129 פעמים
- קיבל תודות: 244 פעמים
הושלם הניוד ל-012.
סך הכל היה בסדר גמור ויחסית מהיר - שבוע שלם מרגע השארת פרטים באתר ועד סיום הניוד.
נדרשו ממני אומנם שיחות ל-012 ובזק לוודא ניוד, אבל השירות היה ראוי והולם.
הכי מצחיקים בבזק, שואלים אותי למה עברתי? אמרתי מחיר. הנציגה אומרת לי אצלנו אתה מקבל שירות שאלתי מה היא יכולה להציע לי: ללא בושה אומרת לי 109 שקל לחודש.
גיכחתי לעצמי ואמרתי לה, את מודעת לזה שאני מקבל ב-100 שקל גם ספק?
סך הכל היה בסדר גמור ויחסית מהיר - שבוע שלם מרגע השארת פרטים באתר ועד סיום הניוד.
נדרשו ממני אומנם שיחות ל-012 ובזק לוודא ניוד, אבל השירות היה ראוי והולם.
הכי מצחיקים בבזק, שואלים אותי למה עברתי? אמרתי מחיר. הנציגה אומרת לי אצלנו אתה מקבל שירות שאלתי מה היא יכולה להציע לי: ללא בושה אומרת לי 109 שקל לחודש.
גיכחתי לעצמי ואמרתי לה, את מודעת לזה שאני מקבל ב-100 שקל גם ספק?
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם
שירות? בבזק?shraga007 כתב:הושלם הניוד ל-012.
סך הכל היה בסדר גמור ויחסית מהיר - שבוע שלם מרגע השארת פרטים באתר ועד סיום הניוד.
נדרשו ממני אומנם שיחות ל-012 ובזק לוודא ניוד, אבל השירות היה ראוי והולם.
הכי מצחיקים בבזק, שואלים אותי למה עברתי? אמרתי מחיר. הנציגה אומרת לי אצלנו אתה מקבל שירות שאלתי מה היא יכולה להציע לי: ללא בושה אומרת לי 109 שקל לחודש.
גיכחתי לעצמי ואמרתי לה, את מודעת לזה שאני מקבל ב-100 שקל גם ספק?...
[img2=680x880]http://i0.kym-cdn.com/photos/images/new ... /Y0UJC.png[/img2]
- mulder
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6745
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 306 פעמים
- קיבל תודות: 636 פעמים
הטענה של בזק(תשתית) היא שלא כדאי כרגע לפחות לעבור לבנדל הסיטונאי של חברה זו או אחרת היא שנושא התמיכה הטכנית לא מאורגן כמו שצריך ואם יש בעיה אז בזק לא ישלחו טכנאי או יעזרו טלפונית, ואז אתה תקוע עם תמיכת תשתית של הספק שמי יודע באיזה רמה היא. והאמת היא שהנקודה הזאת ראויה להתיחסות מעבר ל -יהיה בסדר שאומרים הספקים.
ישראל היא המדינה היחידה שבה יש את החיה הזאת ספק ותשתית. איך שאר העולם מתמודד עם זה?
איך מתמודדים עם זה מפעילים וירטואליים כשיש תקלות ברשת הסלולר המארחת?
שלא ינסו להפחיד אתכם. "הקלף" העיקרי של בזק זאת הפחדה כנגד האיכות הגרועה של המתחרים ביחס לבזק שהיא פאר היצירה. וזה כך מאז שאני זוכר.
איך מתמודדים עם זה מפעילים וירטואליים כשיש תקלות ברשת הסלולר המארחת?
שלא ינסו להפחיד אתכם. "הקלף" העיקרי של בזק זאת הפחדה כנגד האיכות הגרועה של המתחרים ביחס לבזק שהיא פאר היצירה. וזה כך מאז שאני זוכר.
עלינו לשמור על איכות הסביבה למען ילדינו. לפעמים פעולות קטנות כל יום עושות שינוי גדול.
The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
The story of stuff
http://www.storyofstuff.com/
- avioren
- חבר ותיק
- הודעות: 2555
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 63 פעמים
- קיבל תודות: 128 פעמים
ומה קורה עם המודם ראוטר ?shraga007 כתב:הושלם הניוד ל-012.
סך הכל היה בסדר גמור ויחסית מהיר - שבוע שלם מרגע השארת פרטים באתר ועד סיום הניוד.
נדרשו ממני אומנם שיחות ל-012 ובזק לוודא ניוד, אבל השירות היה ראוי והולם.
הכי מצחיקים בבזק, שואלים אותי למה עברתי? אמרתי מחיר. הנציגה אומרת לי אצלנו אתה מקבל שירות שאלתי מה היא יכולה להציע לי: ללא בושה אומרת לי 109 שקל לחודש.
גיכחתי לעצמי ואמרתי לה, את מודעת לזה שאני מקבל ב-100 שקל גם ספק?...
החזרת לבזק ? קבלת חדש? השארת עם קנס ?
אני שואל ברצינות למקרה וזה נשמע בטעות שאלה קנטרנית
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.
- mulder
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6745
- הצטרף: מאי 2008
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 306 פעמים
- קיבל תודות: 636 פעמים
אני איתך, אחריות על התשתית צריך להיות תפקיד של בזק או הוט, אבל לך תתווכח עם מה שהם אומרים. יותר מזה, גם תמיכה של אקספון אמרו לי את זה. אז או שיש פה הטעיה מכוונת של לקוחות או שיד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה.alcd כתב:
·קצת הגיון.........
כל ספק לא יתחיל פתואם לגייס טכנאי שטח, ולמה שבזק יתנו גישה לתשתית לכל מי שבא לו.
הטכנאי יהיה של בזק - אולי לא יוזמן בפנייה ישירות לבזק , אבל אין דרך אחרת....
למרות שתכננתי אני לא אכנס כרגע לבנדל הזה, זה מהלך שמרגיש לי בינתיים די חובבני ולא מגובש. עדיף לתת לשאר העדר לדהור קדימה ואז לראות מה קורה, אז נחכה עוד כמה שבועות, לא יקרה כלום.