מדריך רכישה באמזון לשירותכם (שאלות נפוצות) - הערות ומשובים יתקבלו בברכה
- pixies
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- avioren
- חבר ותיק
- הודעות: 2555
- הצטרף: ספטמבר 2005
- מיקום: כפר-סבא
- נתן תודות: 63 פעמים
- קיבל תודות: 128 פעמים
כל הכבסוד על ההשקעה
פשוט מדריך מצויין.
אמנם כבר רכשתי לא מעט מוצרים מאמזון (בעיקר גרמניה), אבל כמה טיפים כאן שלא הייתי מודע אליהם (השוואת מחירים ומטבע המרה) יכולים לעזור מאוד.
ד.א : אמנם כפי שציינת זה לא מובטח, אבל אצלי כל מוצר שנרכש באמזון ,קיבלתי לאחר כחודשיים החזר חלקי של המס/מע"מ ששולם.
פשוט מדריך מצויין.
אמנם כבר רכשתי לא מעט מוצרים מאמזון (בעיקר גרמניה), אבל כמה טיפים כאן שלא הייתי מודע אליהם (השוואת מחירים ומטבע המרה) יכולים לעזור מאוד.
ד.א : אמנם כפי שציינת זה לא מובטח, אבל אצלי כל מוצר שנרכש באמזון ,קיבלתי לאחר כחודשיים החזר חלקי של המס/מע"מ ששולם.
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.
נתקלתי כמה פעמים במוצרים שהמחיר באמזון איטליה היה נמוך בצורה לא משמעותית מאמזון גרמניה/צרפת. מצד שני ראיתי כמה תגובות בפורום על בלגן אצל האיטלקים, לא שאמזון לא החזירו כסף או משהו, אבל התהליך היה פחות חלק.
מנסיונכם, אם ההפרש לא גדול הייתם מזמינים מאיטליה כי מדיניות אמזון היא אותה מדיניות או שמוסיפים קצת לגרמנים?
מנסיונכם, אם ההפרש לא גדול הייתם מזמינים מאיטליה כי מדיניות אמזון היא אותה מדיניות או שמוסיפים קצת לגרמנים?
שאלה לגבי המשלוח
איך חבילה עם מקרן מאמזון גרמניה מגיעה? דואר ישראל? חברת שילוח מהיר? ( אם כן, איזו?) האם יש עוד עמלות לשלם לחברת השליחויות ?
תודה מראש!
תודה מראש!
- ido111
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 850
- הצטרף: דצמבר 2004
- מיקום: תל אביב
- נתן תודות: 15 פעמים
- קיבל תודות: 88 פעמים
Re: שאלה לגבי המשלוח
@BrunPa
·
מגיע עם iparcel עד הארץ (הם משחררים את החבילה מהמכס) ואחר כך היא עוברת לדואר שליחים למשלוח עד הבית, אין צורך לשלם שום דבר למעט מה ששילמת.
·
מגיע עם iparcel עד הארץ (הם משחררים את החבילה מהמכס) ואחר כך היא עוברת לדואר שליחים למשלוח עד הבית, אין צורך לשלם שום דבר למעט מה ששילמת.
- oris74 (פותח השרשור)
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 916 פעמים
איך בדיוק מומלץ להחזיר מוצרים?
לא האמנתי שאני אגיע לזה אבל אני צריך להחזיר.
עד להדפסת הכתובת להחזרה ומכתב לפטור ממכס שיש להדפיס, הגעתי. לא ברור לי איך אני מדביק את זה על החבילה.
איך שולחים להם? הייתי בדואר וחוגגים על קנית קרטון מסכן וגם לא כ"כ סומך עליהם לאור הפרסומים האחרונים.
אילו עוד אפשרויות שילוח שפויות ישנן? אמזון גרמניה רושמים שיחזירו עד 8 יורו משלוח.
לא הגיוני בכלל מאחר והם לקחו קרוב ל-40 יורו ואני מחזיר רק חלק מהמוצרים.
למה אין להם שירות איסוף כאשר הם שולחים מוצר חליפי ?
יש פה מישהו עם ניסיון בהחזרת חבילה (לא צרור) לאמזון (DE) ?
לא האמנתי שאני אגיע לזה אבל אני צריך להחזיר.
עד להדפסת הכתובת להחזרה ומכתב לפטור ממכס שיש להדפיס, הגעתי. לא ברור לי איך אני מדביק את זה על החבילה.
איך שולחים להם? הייתי בדואר וחוגגים על קנית קרטון מסכן וגם לא כ"כ סומך עליהם לאור הפרסומים האחרונים.
אילו עוד אפשרויות שילוח שפויות ישנן? אמזון גרמניה רושמים שיחזירו עד 8 יורו משלוח.
לא הגיוני בכלל מאחר והם לקחו קרוב ל-40 יורו ואני מחזיר רק חלק מהמוצרים.
למה אין להם שירות איסוף כאשר הם שולחים מוצר חליפי ?
יש פה מישהו עם ניסיון בהחזרת חבילה (לא צרור) לאמזון (DE) ?
תתקשר אליהם - זה לא יפתר טוב בהתכתבות
Germany: 08 00-3 63 84 69
"שפרחן זי אינגליש" תתכונן לגרמנים חמורי סבר ,שלא ילקקו לך כמו האמריקאים, אבל בסופו של דבר תקבל פיתרון הגיוני.
בהצלחה ותדווח פה איך היה.
"שפרחן זי אינגליש" תתכונן לגרמנים חמורי סבר ,שלא ילקקו לך כמו האמריקאים, אבל בסופו של דבר תקבל פיתרון הגיוני.
בהצלחה ותדווח פה איך היה.
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
זה הכל נכון. אבל ...
תיזהרו לא להגזים!!!!!! גם אמזון עוקבת אחרי הפעילות שלכם, ומדרגת כל לקוח לפי הרווחיות שלה מולו. כשהיא מחליטה שהלקוח עבר את הגבול הוא מקבל מכתב בנוסח הבא:
careful review of your account indicates that you've requested refunds on a majority of your orders for a variety of reasons.
In the normal course of business, we expect there may be occasional problems. However, the rate at which such problems have occurred on your account is extraordinary, and it cannot continue. Effective immediately, your Amazon.com account is closed, and you will no longer be able to shop in our store.
All other accounts related to yours have also been closed. If you were to open a new account, it would also be closed. We will not accept the return of any additional orders placed under a new account, and we won't issue further refunds for those orders. We appreciate your cooperation.
Going forward, any questions must be directed to [email protected]. Please do not contact Amazon's Customer Service department, as they will no longer be able to assist you."
careful review of your account indicates that you've requested refunds on a majority of your orders for a variety of reasons.
In the normal course of business, we expect there may be occasional problems. However, the rate at which such problems have occurred on your account is extraordinary, and it cannot continue. Effective immediately, your Amazon.com account is closed, and you will no longer be able to shop in our store.
All other accounts related to yours have also been closed. If you were to open a new account, it would also be closed. We will not accept the return of any additional orders placed under a new account, and we won't issue further refunds for those orders. We appreciate your cooperation.
Going forward, any questions must be directed to [email protected]. Please do not contact Amazon's Customer Service department, as they will no longer be able to assist you."