מדריך רכישה באמזון לשירותכם (שאלות נפוצות) - הערות ומשובים יתקבלו בברכה

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
pixies
אחראי תחום HTPC
אחראי תחום HTPC
הודעות: 32926
הצטרף: מרץ 2007
מיקום: פאתי מלאבס
נתן תודות: 779 פעמים
קיבל תודות: 2302 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

לאמזון מראש ובלי הפתעות לאחר מכן (למעט הפתעה משמחת שעשוייה לקרות - החזר כספי מאמזון).
"החלפתי כבל דיגיטלי ונפתח לי הסאונד"

avioren
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2555
הצטרף: ספטמבר 2005
מיקום: כפר-סבא
נתן תודות: 63 פעמים
קיבל תודות: 128 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

כל הכבסוד על ההשקעה (Y)
פשוט מדריך מצויין.
אמנם כבר רכשתי לא מעט מוצרים מאמזון (בעיקר גרמניה), אבל כמה טיפים כאן שלא הייתי מודע אליהם (השוואת מחירים ומטבע המרה) יכולים לעזור מאוד.
ד.א : אמנם כפי שציינת זה לא מובטח, אבל אצלי כל מוצר שנרכש באמזון ,קיבלתי לאחר כחודשיים החזר חלקי של המס/מע"מ ששולם.
אני לא מספיק עשיר לקנות מוצרים זולים.

satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 960
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

נתקלתי כמה פעמים במוצרים שהמחיר באמזון איטליה היה נמוך בצורה לא משמעותית מאמזון גרמניה/צרפת. מצד שני ראיתי כמה תגובות בפורום על בלגן אצל האיטלקים, לא שאמזון לא החזירו כסף או משהו, אבל התהליך היה פחות חלק.

מנסיונכם, אם ההפרש לא גדול הייתם מזמינים מאיטליה כי מדיניות אמזון היא אותה מדיניות או שמוסיפים קצת לגרמנים?

BrunPa
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 15
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 0

שאלה לגבי המשלוח

נושא שלא נקרא #19 

איך חבילה עם מקרן מאמזון גרמניה מגיעה? דואר ישראל? חברת שילוח מהיר? ( אם כן, איזו?) האם יש עוד עמלות לשלם לחברת השליחויות ?
תודה מראש!

ido111
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 850
הצטרף: דצמבר 2004
מיקום: תל אביב
נתן תודות: 15 פעמים
קיבל תודות: 88 פעמים

Re: שאלה לגבי המשלוח

נושא שלא נקרא #20 

@BrunPa
·
מגיע עם iparcel עד הארץ (הם משחררים את החבילה מהמכס) ואחר כך היא עוברת לדואר שליחים למשלוח עד הבית, אין צורך לשלם שום דבר למעט מה ששילמת.

oris74 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

Re: שאלה לגבי המשלוח

נושא שלא נקרא #21 

@BrunPa
·כל התשובות נמצאות במדריך..

minime
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1615
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 207 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

איך בדיוק מומלץ להחזיר מוצרים?
לא האמנתי שאני אגיע לזה אבל אני צריך להחזיר.
עד להדפסת הכתובת להחזרה ומכתב לפטור ממכס שיש להדפיס, הגעתי. לא ברור לי איך אני מדביק את זה על החבילה.
איך שולחים להם? הייתי בדואר וחוגגים על קנית קרטון מסכן וגם לא כ"כ סומך עליהם לאור הפרסומים האחרונים.
אילו עוד אפשרויות שילוח שפויות ישנן? אמזון גרמניה רושמים שיחזירו עד 8 יורו משלוח.
לא הגיוני בכלל מאחר והם לקחו קרוב ל-40 יורו ואני מחזיר רק חלק מהמוצרים.
למה אין להם שירות איסוף כאשר הם שולחים מוצר חליפי ?
יש פה מישהו עם ניסיון בהחזרת חבילה (לא צרור) לאמזון (DE) ?

satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 960
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

הם נתנו לך עד 8 יורו? בד"כ אומרים שלח ותראה לנו קבלה, נחזיר את כל הסכום

את כל ההדפסות מדביקים על הקופסה החיצונית, בדיוק כמו בדואר שמגיע אליך

elandes
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 323
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

תתקשר אליהם - זה לא יפתר טוב בהתכתבות

נושא שלא נקרא #24 

Germany: 08 00-3 63 84 69

"שפרחן זי אינגליש" תתכונן לגרמנים חמורי סבר ,שלא ילקקו לך כמו האמריקאים, אבל בסופו של דבר תקבל פיתרון הגיוני.

בהצלחה ותדווח פה איך היה.

minime
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1615
הצטרף: ינואר 2005
נתן תודות: 57 פעמים
קיבל תודות: 207 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

אני רוצה לשלוח, אך לא דרך הדואר. עם אילו חברות מומלץ? יש לי שבועיים לדדליין...החבילה שכבה שבועיים.
הייתי שולח דרך הדואר אבל אני לא רוצה לקחת את הסיכוי שזה לא יגיע בזמן עד סוף שבוע הבא או בכלל.
חוץ מפדקס ו-DHL האם חברות קטנות עדיפות במחיר ?

satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 960
הצטרף: פברואר 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 117 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

אולי אני טועה אבל הזמן שנותנים זה זמן שעד אליו חייב לשלוח, לא זמן שזה חייב להגיע בו אליהם. כלומר אתה שולח עם מס מעקב עד זמן זה ונותן להם מס מעקב שיראו שנשלח

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

תודה רבה על מדריך מצוין

taoyossi
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5224
הצטרף: אוקטובר 2006
שם מלא: יוסי ביטון
מיקום: כפר יונה
נתן תודות: 203 פעמים
קיבל תודות: 94 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

מישהו מכיר את ההתחייבות הזו של אמאזון ?
החזר עד 30 ימים אם המחיר יורד
 החזר עד 30 ימים אם המחיר יורד

firebird
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1437
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: firebird
נתן תודות: 22 פעמים
קיבל תודות: 29 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

מניסיו כשראיתי ירידת מחיר למוצר שנשלח אלי ועדיין לא הגיע פניה קצרה לאמאזון וקיבלתי את ההפרש
אין מסך מושלם! כן, אני יודע שפעם היה ......
:wink:

elandes
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 323
הצטרף: יולי 2005
נתן תודות: 48 פעמים
קיבל תודות: 27 פעמים

זה הכל נכון. אבל ...

נושא שלא נקרא #30 

תיזהרו לא להגזים!!!!!! גם אמזון עוקבת אחרי הפעילות שלכם, ומדרגת כל לקוח לפי הרווחיות שלה מולו. כשהיא מחליטה שהלקוח עבר את הגבול הוא מקבל מכתב בנוסח הבא:
careful review of your account indicates that you've requested refunds on a majority of your orders for a variety of reasons.

In the normal course of business, we expect there may be occasional problems. However, the rate at which such problems have occurred on your account is extraordinary, and it cannot continue. Effective immediately, your Amazon.com account is closed, and you will no longer be able to shop in our store.

All other accounts related to yours have also been closed. If you were to open a new account, it would also be closed. We will not accept the return of any additional orders placed under a new account, and we won't issue further refunds for those orders. We appreciate your cooperation.

Going forward, any questions must be directed to [email protected]. Please do not contact Amazon's Customer Service department, as they will no longer be able to assist you."

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”