טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!
- שירות_אלקטרה
- עוסק בתחום
- הודעות: 132
- הצטרף: ספטמבר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
מענה מאת אלקטרה סחר
בוקר טוב, על מנת שנוכל לטפל בפנייתך אשמח שתשלח למייל- [email protected] את מספר הטלפון שלך ואדאג שנציג מטעמנו ייצור עמך קשר לבירור. בברכה, עמיטל, אלקטרה סחר.
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
- שירות_אלקטרה
- עוסק בתחום
- הודעות: 132
- הצטרף: ספטמבר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
מענה מאלקטרה סחר
צהרים טובים, על מנת שנוכל לוודא שאכן קיבלתנו את המייל ממך אבקש שתציין את שמך ואוודא שפנייתך תטופל.
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
אז שוב קבעו לי ביום שני ב 09-12, שוב בזבוז חצי יום עבודה..
עם טכנאי של אלקטרה, שמגיע בשעה 13!!
הטכנאי רואה שהטלביזיה תקועה ושאי אפשר אפילו לכבות ואומר שהוא לוקח אותה למעבדה כי ״אין מה לעשות..״.
הסברתי לו שכמו שאמרתי לאלקטרה ולרטפון שאני לא נותן את הטלביזיה מבלי שאקבל חלופית כיוון שהיא חדש ובאחריות יצרן!!
אז הוא פשוט הלך...
כל הכבוד על ההתיחסות..
הרי הוא כבר הבין שלא אחתום לו על ״הרחבת האחריות לעוד 3 שנים...
מה הוא סוכן ביטוח?? מי מרשה לו בכלל למכור ביטוחים??!!!
פיליפס, אלקטרה, רטפון, אתם מבזים את עצמכם!!
חברים לא להתקרב!!!!!
עם טכנאי של אלקטרה, שמגיע בשעה 13!!
הטכנאי רואה שהטלביזיה תקועה ושאי אפשר אפילו לכבות ואומר שהוא לוקח אותה למעבדה כי ״אין מה לעשות..״.
הסברתי לו שכמו שאמרתי לאלקטרה ולרטפון שאני לא נותן את הטלביזיה מבלי שאקבל חלופית כיוון שהיא חדש ובאחריות יצרן!!
אז הוא פשוט הלך...
כל הכבוד על ההתיחסות..
הרי הוא כבר הבין שלא אחתום לו על ״הרחבת האחריות לעוד 3 שנים...
מה הוא סוכן ביטוח?? מי מרשה לו בכלל למכור ביטוחים??!!!
פיליפס, אלקטרה, רטפון, אתם מבזים את עצמכם!!
חברים לא להתקרב!!!!!
- gechts
- חבר ותיק
- הודעות: 2501
- הצטרף: ינואר 2005
- מיקום: ראשון לציון
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 201 פעמים
·בתחום המזגנים לצערי תדיראן לא יותר טובים...עלי_שביט כתב:אני חייב לציין שמניסוני במוצרי מיזוג האויר שלההחברה הזו - הם כבר שרופים עצלי לתמיד.
כנראה שהשתן עלה לחברה הזו לראש אגב השתלטות חסרת תקדים על שוק מוצרי החשמל ( רשתות כמו שקם, מחסני חשמל למשל)
פעם אלקו ואלקטרה היו מותגי איכות של ממש
מאז שהיצור עבר לסין הכל "סיני"
חבל -פיליפס היתה מאז ומעולם מותג איכותי בתחום הוידאו
הזהרו מטכנאי מיזוג האויר -החברה עשתה מעין outsourcing והמטרה להשתמש בכח אדם זול, לא ממש מיומן ולהוציא כמה שיותר כסף ( אני מניחש הטכנאים מתוגמלים באחוזים מההכנסות שהם מייצרים)....
http://www.htmag.co.il/vt238365.html
אני לתדיראן לא אתקרב יותר, דווקא בעבר היה לי ניסיון טוב עם שירות המזגנים של אלקטרה.
גם תדיראן משתמשים בקבלני משנה, חלק טובים וחלק לא יודעים בכלל מה זה יחס יניקה ודחיסה במזגן.
לגבי תגמול, הקבלני משנה מקבלים כסף פר קריאה, בממוצע כ-300 ש"ח לקריאה, והמטרה היא להתמודד עם העומס בעיקר ביולי אוגוסט
משתלם יותר להעסיק קב"מים מאשר לגייס עובדים חדשים.. וזה לגיטימי.
בישראל קשה לתת שירות טוב,
אם נחזור לנושא הטלוויזיות, קניתי פנסוניק, בעיקר בגלל השרות שלהם, ויש להם שרות מעולה!
- איינשטיין
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8552
- הצטרף: אוקטובר 2007
- מיקום: קרית יאבוייה
- נתן תודות: 178 פעמים
- קיבל תודות: 401 פעמים
העיקר הם מתהדרים בכך שהם זוכי פרס השירות.AAN כתב:אז שוב קבעו לי ביום שני ב 09-12, שוב בזבוז חצי יום עבודה..
עם טכנאי של אלקטרה, שמגיע בשעה 13!!
הטכנאי רואה שהטלביזיה תקועה ושאי אפשר אפילו לכבות ואומר שהוא לוקח אותה למעבדה כי ״אין מה לעשות..״.
הסברתי לו שכמו שאמרתי לאלקטרה ולרטפון שאני לא נותן את הטלביזיה מבלי שאקבל חלופית כיוון שהיא חדש ובאחריות יצרן!!
אז הוא פשוט הלך...
כל הכבוד על ההתיחסות..
הרי הוא כבר הבין שלא אחתום לו על ״הרחבת האחריות לעוד 3 שנים...
מה הוא סוכן ביטוח?? מי מרשה לו בכלל למכור ביטוחים??!!!
פיליפס, אלקטרה, רטפון, אתם מבזים את עצמכם!!
חברים לא להתקרב!!!!!...
לצערי אני לא מופתע.
תודה על השיתוף!
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
- שירות_אלקטרה
- עוסק בתחום
- הודעות: 132
- הצטרף: ספטמבר 2011
- נתן תודות: 8 פעמים
- קיבל תודות: 9 פעמים
בוקר טוב,
חלה תקלה עם המייל שציינתי, אבקש שתשלח לי למייל [email protected] את מספר הטלפון שלך ואדאג שנציג ייצור עמך קשר בהקדם . עמך הסליחה, עמיטל, אלקטרה סחר.
חלה תקלה עם המייל שציינתי, אבקש שתשלח לי למייל [email protected] את מספר הטלפון שלך ואדאג שנציג ייצור עמך קשר בהקדם . עמך הסליחה, עמיטל, אלקטרה סחר.
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
והיום התקשר אלי המנהל הטכני מאלקטרה או בעצם מרטפון.. לא בטוח.. כדי לתאם שיקחו את הטלביזיה לבדיקת מעבדה.
שוב הסברתי שאיני מוכן להשאר בלי טלביזיה ודאי בתקופה כזו לחוצה מבחינה בטחונית ודרשתי טלביזיה חלופית.
״זה לא מקובל.. עברו כבר 6 חודשים מאז הרכישה״, נכון כבר עברו 6 חודשים של ס י ו ט .... כל פעם תשובה אחרת כל פעם טכנאי בא ואומר ש״ככה זה סמארט טיבי״.. וכו וכו והטלבזיה שוב נתקעת ולא מגיבה לכלום...!
כנראה שהפתרון הוא לפנות ל״תוכנית חיסכון״ ולראות כיצד באלקטרה יתמודדו איתם כי לי אישית נמאס!
שוב הסברתי שאיני מוכן להשאר בלי טלביזיה ודאי בתקופה כזו לחוצה מבחינה בטחונית ודרשתי טלביזיה חלופית.
״זה לא מקובל.. עברו כבר 6 חודשים מאז הרכישה״, נכון כבר עברו 6 חודשים של ס י ו ט .... כל פעם תשובה אחרת כל פעם טכנאי בא ואומר ש״ככה זה סמארט טיבי״.. וכו וכו והטלבזיה שוב נתקעת ולא מגיבה לכלום...!
כנראה שהפתרון הוא לפנות ל״תוכנית חיסכון״ ולראות כיצד באלקטרה יתמודדו איתם כי לי אישית נמאס!
- molvy
- חבר במועדון HT
- הודעות: 6718
- הצטרף: מרץ 2010
- נתן תודות: 1245 פעמים
- קיבל תודות: 1309 פעמים
AAN.
בהנחה שהטלוויזיה עוד בשנת האחריות שלה -
1. קרא את "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm
שים לב במיוחד ל"תוספת השניה" (בסוף) שבה נקבע שטלוויזיה שמעל 20" יש לתקן תוך 3 ימים ממועד הקריאה, ובמעונו של הצרכן.
2. קרא את "חוק הגנת הצרכן". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm
תתמקד בסעיף 31א. הדן ב"פיצוי לדוגמא" ובמיוחד בתת סעיף (8) שלו.
3. קרא את "חוק המכר". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/240_001.htm
תתמקד בפרק ג ("תרופות").
ועכשיו -
- שלח פקס מתועד לאלקטרה ולנותן השירות, תזכיר להם שחובה לתקן את המכשיר תוך 3 ימים ושמאז הודעתך הראשונה כבר חלפו X ימים והמכשיר עדין מקולקל ולא ניתן להשתמש בו. תודע להם ש :
- אתה ער לזכותך לתבוע מהם "פיצוי לדוגמא" בסך 10,000 ש'ח מאחר וכבר חלפו מעל 3 ימים מאז הודעתך המקורית והטלוויזיה לא תוקנה, אך אתה מוכן ללכת לקראתם במידה ויתקנו תוך 3 ימים מהיום ולוותר על הקריאה.
- תבהיר להם שבמידה ולא יתקנו את המכשיר במועד, תראה בכך כאילו כשלו לעמוד בחובתם גם לפי "חוק המכר" ותאלץ לקנות טלווייזה חלופית ואז תתבע אותם בתביעות קטנות ותדרוש :
- לבטל את עסקת הקניה המקורית ולקבל את כספך חזרה כולל ריבית בנקאית מקובלת על התקופה שהיה אצלם.
- וכמובן פיצוי לדוגמא על סך 10,000 ש'ח.
- ושבנוסף תבקש מהשופט לקבוע לך פיצוי כפי שיראה לנכון על הטרטורים שעברת ובזבוז זמנך.
בהצלחה, וחזור לעדכן.
בהנחה שהטלוויזיה עוד בשנת האחריות שלה -
1. קרא את "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm
שים לב במיוחד ל"תוספת השניה" (בסוף) שבה נקבע שטלוויזיה שמעל 20" יש לתקן תוך 3 ימים ממועד הקריאה, ובמעונו של הצרכן.
2. קרא את "חוק הגנת הצרכן". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm
תתמקד בסעיף 31א. הדן ב"פיצוי לדוגמא" ובמיוחד בתת סעיף (8) שלו.
3. קרא את "חוק המכר". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/240_001.htm
תתמקד בפרק ג ("תרופות").
ועכשיו -
- שלח פקס מתועד לאלקטרה ולנותן השירות, תזכיר להם שחובה לתקן את המכשיר תוך 3 ימים ושמאז הודעתך הראשונה כבר חלפו X ימים והמכשיר עדין מקולקל ולא ניתן להשתמש בו. תודע להם ש :
- אתה ער לזכותך לתבוע מהם "פיצוי לדוגמא" בסך 10,000 ש'ח מאחר וכבר חלפו מעל 3 ימים מאז הודעתך המקורית והטלוויזיה לא תוקנה, אך אתה מוכן ללכת לקראתם במידה ויתקנו תוך 3 ימים מהיום ולוותר על הקריאה.
- תבהיר להם שבמידה ולא יתקנו את המכשיר במועד, תראה בכך כאילו כשלו לעמוד בחובתם גם לפי "חוק המכר" ותאלץ לקנות טלווייזה חלופית ואז תתבע אותם בתביעות קטנות ותדרוש :
- לבטל את עסקת הקניה המקורית ולקבל את כספך חזרה כולל ריבית בנקאית מקובלת על התקופה שהיה אצלם.
- וכמובן פיצוי לדוגמא על סך 10,000 ש'ח.
- ושבנוסף תבקש מהשופט לקבוע לך פיצוי כפי שיראה לנכון על הטרטורים שעברת ובזבוז זמנך.
בהצלחה, וחזור לעדכן.