טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
שירות_אלקטרה
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 132
הצטרף: ספטמבר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

מענה מאת אלקטרה סחר

נושא שלא נקרא #46 

בוקר טוב, על מנת שנוכל לטפל בפנייתך אשמח שתשלח למייל- [email protected] את מספר הטלפון שלך ואדאג שנציג מטעמנו ייצור עמך קשר לבירור. בברכה, עמיטל, אלקטרה סחר.
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online

AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #47 

בוקר טוב,
שלחתי למייל שנתתם באלקטרה סחר.
תשובתכם ״אני לא נמצאת בעבודה,זמינה למייל בתדירות נמוכה״....
כל הכבוד!

שירות_אלקטרה
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 132
הצטרף: ספטמבר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

מענה מאלקטרה סחר

נושא שלא נקרא #48 

צהרים טובים, על מנת שנוכל לוודא שאכן קיבלתנו את המייל ממך אבקש שתציין את שמך ואוודא שפנייתך תטופל.
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online

of1978
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2303
הצטרף: אפריל 2008
מיקום: נהריה
נתן תודות: 130 פעמים
קיבל תודות: 222 פעמים

נושא שלא נקרא #49 

AAN כתב:בוקר טוב,
שלחתי למייל שנתתם באלקטרה סחר.
תשובתכם ״אני לא נמצאת בעבודה,זמינה למייל בתדירות נמוכה״....
כל הכבוד!
...
·:lol: :lol:
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason

AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #50 

אז שוב קבעו לי ביום שני ב 09-12, שוב בזבוז חצי יום עבודה..
עם טכנאי של אלקטרה, שמגיע בשעה 13!!
הטכנאי רואה שהטלביזיה תקועה ושאי אפשר אפילו לכבות ואומר שהוא לוקח אותה למעבדה כי ״אין מה לעשות..״.
הסברתי לו שכמו שאמרתי לאלקטרה ולרטפון שאני לא נותן את הטלביזיה מבלי שאקבל חלופית כיוון שהיא חדש ובאחריות יצרן!!
אז הוא פשוט הלך...
כל הכבוד על ההתיחסות..
הרי הוא כבר הבין שלא אחתום לו על ״הרחבת האחריות לעוד 3 שנים...
מה הוא סוכן ביטוח?? מי מרשה לו בכלל למכור ביטוחים??!!!
פיליפס, אלקטרה, רטפון, אתם מבזים את עצמכם!!
חברים לא להתקרב!!!!!

gechts
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2501
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשון לציון
נתן תודות: 112 פעמים
קיבל תודות: 201 פעמים

נושא שלא נקרא #51 

עלי_שביט כתב:אני חייב לציין שמניסוני במוצרי מיזוג האויר שלההחברה הזו - הם כבר שרופים עצלי לתמיד.
כנראה שהשתן עלה לחברה הזו לראש אגב השתלטות חסרת תקדים על שוק מוצרי החשמל ( רשתות כמו שקם, מחסני חשמל למשל)
פעם אלקו ואלקטרה היו מותגי איכות של ממש
מאז שהיצור עבר לסין הכל "סיני"
חבל -פיליפס היתה מאז ומעולם מותג איכותי בתחום הוידאו
הזהרו מטכנאי מיזוג האויר -החברה עשתה מעין outsourcing והמטרה להשתמש בכח אדם זול, לא ממש מיומן ולהוציא כמה שיותר כסף ( אני מניחש הטכנאים מתוגמלים באחוזים מההכנסות שהם מייצרים).
...
·בתחום המזגנים לצערי תדיראן לא יותר טובים...

http://www.htmag.co.il/vt238365.html

אני לתדיראן לא אתקרב יותר, דווקא בעבר היה לי ניסיון טוב עם שירות המזגנים של אלקטרה.
גם תדיראן משתמשים בקבלני משנה, חלק טובים וחלק לא יודעים בכלל מה זה יחס יניקה ודחיסה במזגן.

לגבי תגמול, הקבלני משנה מקבלים כסף פר קריאה, בממוצע כ-300 ש"ח לקריאה, והמטרה היא להתמודד עם העומס בעיקר ביולי אוגוסט
משתלם יותר להעסיק קב"מים מאשר לגייס עובדים חדשים.. וזה לגיטימי.


בישראל קשה לתת שירות טוב,

אם נחזור לנושא הטלוויזיות, קניתי פנסוניק, בעיקר בגלל השרות שלהם, ויש להם שרות מעולה!

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #52 

AAN כתב:אז שוב קבעו לי ביום שני ב 09-12, שוב בזבוז חצי יום עבודה..
עם טכנאי של אלקטרה, שמגיע בשעה 13!!
הטכנאי רואה שהטלביזיה תקועה ושאי אפשר אפילו לכבות ואומר שהוא לוקח אותה למעבדה כי ״אין מה לעשות..״.
הסברתי לו שכמו שאמרתי לאלקטרה ולרטפון שאני לא נותן את הטלביזיה מבלי שאקבל חלופית כיוון שהיא חדש ובאחריות יצרן!!
אז הוא פשוט הלך...
כל הכבוד על ההתיחסות..
הרי הוא כבר הבין שלא אחתום לו על ״הרחבת האחריות לעוד 3 שנים...
מה הוא סוכן ביטוח?? מי מרשה לו בכלל למכור ביטוחים??!!!
פיליפס, אלקטרה, רטפון, אתם מבזים את עצמכם!!
חברים לא להתקרב!!!!!
...
העיקר הם מתהדרים בכך שהם זוכי פרס השירות.
לצערי אני לא מופתע.
תודה על השיתוף!
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

pessik
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6123
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 612 פעמים

נושא שלא נקרא #53 

הסיפור המצער הזה שוב מעלה את השאלה :

האם שווה להקפיד לרכוש מוצר עם 'אחריות מקורית' של היבואן ,

או אחריות מקבילה כלשהיא...

כנראה שסיפורי זוועות יש לכאן ולכאן

AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #54 

לחלוטין לא! השאלה לא עולה!!
אחריות יצרן היא תעודת היושר שלו שמה שהוא מייצר ומוכר הינו תקין ולא חתול בשק!
״הרחבת אחריות״ דינה כדין ביטוח, ומכירת ביטוח דורשת אישור מהמפקחת על הביטוח בישראל.
אני שוקל לשלוח מכתב גם לה וגם ליצרן פיליפס בהולנד...

שירות_אלקטרה
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 132
הצטרף: ספטמבר 2011
נתן תודות: 8 פעמים
קיבל תודות: 9 פעמים

נושא שלא נקרא #55 

בוקר טוב,
חלה תקלה עם המייל שציינתי, אבקש שתשלח לי למייל [email protected] את מספר הטלפון שלך ואדאג שנציג ייצור עמך קשר בהקדם . עמך הסליחה, עמיטל, אלקטרה סחר.
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online

AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #56 

והיום התקשר אלי המנהל הטכני מאלקטרה או בעצם מרטפון.. לא בטוח.. כדי לתאם שיקחו את הטלביזיה לבדיקת מעבדה.

שוב הסברתי שאיני מוכן להשאר בלי טלביזיה ודאי בתקופה כזו לחוצה מבחינה בטחונית ודרשתי טלביזיה חלופית.

״זה לא מקובל.. עברו כבר 6 חודשים מאז הרכישה״, נכון כבר עברו 6 חודשים של ס י ו ט .... כל פעם תשובה אחרת כל פעם טכנאי בא ואומר ש״ככה זה סמארט טיבי״.. וכו וכו והטלבזיה שוב נתקעת ולא מגיבה לכלום...!

כנראה שהפתרון הוא לפנות ל״תוכנית חיסכון״ ולראות כיצד באלקטרה יתמודדו איתם כי לי אישית נמאס!

molvy
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 6718
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 1245 פעמים
קיבל תודות: 1309 פעמים

נושא שלא נקרא #57 

שירות אלקטרא ...... או יותר נכון עמיטל מאלקטרה סחר...... אתה לא יכול לפתור ל AAN את הבעייה?

שים לב באיזה אור זה מעמיד את כל אלטקרה.

אישית, אני ביטלתי נוכח הפוסט הזה קנייה של מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.

לא מוכן להסתכן בקבלת שירות באיכות כל כך ירודה.

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 292
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

נושא שלא נקרא #58 

AAN.

בהנחה שהטלוויזיה עוד בשנת האחריות שלה -

1. קרא את "תקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה)". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/999_591.htm
שים לב במיוחד ל"תוספת השניה" (בסוף) שבה נקבע שטלוויזיה שמעל 20" יש לתקן תוך 3 ימים ממועד הקריאה, ובמעונו של הצרכן.

2. קרא את "חוק הגנת הצרכן". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/089_001.htm
תתמקד בסעיף 31א. הדן ב"פיצוי לדוגמא" ובמיוחד בתת סעיף (8) שלו.

3. קרא את "חוק המכר". http://www.nevo.co.il/law_html/Law01/240_001.htm
תתמקד בפרק ג ("תרופות").

ועכשיו -
- שלח פקס מתועד לאלקטרה ולנותן השירות, תזכיר להם שחובה לתקן את המכשיר תוך 3 ימים ושמאז הודעתך הראשונה כבר חלפו X ימים והמכשיר עדין מקולקל ולא ניתן להשתמש בו. תודע להם ש :
- אתה ער לזכותך לתבוע מהם "פיצוי לדוגמא" בסך 10,000 ש'ח מאחר וכבר חלפו מעל 3 ימים מאז הודעתך המקורית והטלוויזיה לא תוקנה, אך אתה מוכן ללכת לקראתם במידה ויתקנו תוך 3 ימים מהיום ולוותר על הקריאה.
- תבהיר להם שבמידה ולא יתקנו את המכשיר במועד, תראה בכך כאילו כשלו לעמוד בחובתם גם לפי "חוק המכר" ותאלץ לקנות טלווייזה חלופית ואז תתבע אותם בתביעות קטנות ותדרוש :
- לבטל את עסקת הקניה המקורית ולקבל את כספך חזרה כולל ריבית בנקאית מקובלת על התקופה שהיה אצלם.
- וכמובן פיצוי לדוגמא על סך 10,000 ש'ח.
- ושבנוסף תבקש מהשופט לקבוע לך פיצוי כפי שיראה לנכון על הטרטורים שעברת ובזבוז זמנך.

בהצלחה, וחזור לעדכן.

AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #59 

BEN HOME המון תודה, פתחת את עייני 8O

אתמול התקשרו מאלקטרה והציעו ל״שדרג״ אותי לטלביזה מהסדרה ״החדשה״ 5500 בגודל 40 אינץ׳ בלבד כאשר שלי היא 42 אינצ׳ והסדרה המדוברת היא סדרת אנדרואיד ובאינטרנט כולם מתלוננים שהיא נתקעת כל הזמן.....

אני מתכוון לנקוט בצעדים שמנית בפוסט שלך.

אשוב ואעדכן!

AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 16
הצטרף: אוקטובר 2015
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #60 

בשעה טובה התקשרה רונית מאלקטרה והודיע לי שהם יזכו את שקם אלקטריק ושאוכל לבחור טלביזיה ממותג אחר :D

בחרתי בטלביזיה סמסונג של היבואן הרשמי סם ליין, וכבר בשבוע הבא יגיע טכנאי שלהם להתקין אותה.

אמשיך לעדכן.

תודה לכולם על העזרה והתמיכה!

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”