מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


טלויזיה פיליפס - שירות של אלקטרה - לא להתקרב!


עמוד 4 מתוך 5
עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 
   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2015
מספר הודעות: 16

 #46  נשלח: ה' 15/10/2015 7:53

גם אני לתומי רכשתי מסך של פיליפס(5609) עם חיבור לרשת, מ״שקם אלקטריק״ עם שירות של אלקטרה...

כבר ביום הרכישה שמתי לב שהחיבור לרשת "לא עובד" טוב - בכל פעם שניסיתי להתחבר לרשת (יוטיוב) או לרשת לגלישה התפריט מחזיר אותי שוב לאשף חיבור לרשת, ממש בלופ, ללא הצלחה.

קצת פרטים טכניים:

1. הטלויזיה מחוברת אחוטית לנתב של הוטבוקס.

2. לאותו נתב, מחוברים אלחוטית מחשב נייד ואייפד - מחוברים לרשת ללא בעיה. (ז"א אין בעיה בנתב עצמו, לא פיירוול ולא חסימת פורטים).


התקשרתי מספר פעמים.. השירות הוא כבר לא של אלקטרה! תיאמו לי טכנאי של ״רטפון״. ..

הטכנאי הגיע, בדק, ניסה,ושוב בדק:


- איפס את הטלויזיה לאחר התייעצות עם מנהל מעבדה - לא פתר את הבעיה.

-ביצע עידכון תוכנה (למרות שהייתה מותקנת הגירסא האחרונה) - לא פתר.

-כיבה והדליק - לא פתר


הראתי לו שיש מכשירים אחרים מחוברים לרשת ללא שום בעיה

המסקנה שלו: "הנתב בעייתי". "יש בעיות כאלה". אבל..."זה רק סמרט טי.בי לא מחשב!".

לאחר כחצי שעה, איפוס ושוב עדכון תוכנה עבד.


לאחר חצי שעה של עבודה, הטלביזה ״נתקעת״ אי אפשר אפילו לכבות!


טלפון לשירות לקוחות, מעבירים אותי לאותו הטכנאי שלא פתר את הבעיה ומתעקש שהכל בסדר.


לאחר דין ודברים הוחלט שיגיע אליי טכנאי אחר בשבוע הבא…

אמשיך לעדכן...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pessik
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 07, 2007
הבעות תודה: 487
מספר הודעות: 5047

 #47  נשלח: ה' 15/10/2015 8:02

רטפון זה המיץ של הזבל !!

גם היבואן של סמסונג (סמליין) עבדו איתם ,

אני קיבלתי שתי כוויות מהם , בהצלחה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2015
מספר הודעות: 16

 #48  נשלח: ה' 15/10/2015 8:17

שכחתי להגיד שהוא ניסה למכור לי ״הרחבת אחריות״ ל3 שנים בלי חוזה בלי פירוט וכו ב 80x12 ש״ח!

הרחבת אחריות?? הטלבזיה לא תקינה מלכתחילה!! ועדיין עמוק באחריות של שנתיים של אלקטרה...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות_אלקטרה (אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Sep 01, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 132

 #49  נשלח: ה' 15/10/2015 9:53
מענה מאת אלקטרה סחר

בוקר טוב, על מנת שנוכל לטפל בפנייתך אשמח שתשלח למייל- [email protected] את מספר הטלפון שלך ואדאג שנציג מטעמנו ייצור עמך קשר לבירור. בברכה, עמיטל, אלקטרה סחר.
_________________
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2015
מספר הודעות: 16

 #50  נשלח: ה' 15/10/2015 11:35

בוקר טוב,
שלחתי למייל שנתתם באלקטרה סחר.
תשובתכם ״אני לא נמצאת בעבודה,זמינה למייל בתדירות נמוכה״....
כל הכבוד!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות_אלקטרה (אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Sep 01, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 132

 #51  נשלח: ה' 15/10/2015 14:20
מענה מאלקטרה סחר

צהרים טובים, על מנת שנוכל לוודא שאכן קיבלתנו את המייל ממך אבקש שתציין את שמך ואוודא שפנייתך תטופל.
_________________
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #52  נשלח: ה' 15/10/2015 15:44

AAN כתב:
בוקר טוב,
שלחתי למייל שנתתם באלקטרה סחר.
תשובתכם ״אני לא נמצאת בעבודה,זמינה למייל בתדירות נמוכה״....
כל הכבוד!


·

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2015
מספר הודעות: 16

 #53  נשלח: ג' 20/10/2015 16:28

אז שוב קבעו לי ביום שני ב 09-12, שוב בזבוז חצי יום עבודה..
עם טכנאי של אלקטרה, שמגיע בשעה 13!!
הטכנאי רואה שהטלביזיה תקועה ושאי אפשר אפילו לכבות ואומר שהוא לוקח אותה למעבדה כי ״אין מה לעשות..״.
הסברתי לו שכמו שאמרתי לאלקטרה ולרטפון שאני לא נותן את הטלביזיה מבלי שאקבל חלופית כיוון שהיא חדש ובאחריות יצרן!!
אז הוא פשוט הלך...
כל הכבוד על ההתיחסות..
הרי הוא כבר הבין שלא אחתום לו על ״הרחבת האחריות לעוד 3 שנים...
מה הוא סוכן ביטוח?? מי מרשה לו בכלל למכור ביטוחים??!!!
פיליפס, אלקטרה, רטפון, אתם מבזים את עצמכם!!
חברים לא להתקרב!!!!!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
gechts (שלומי גכט)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Jan 14, 2005

מיקום: ראשון לציון
הבעות תודה: 178
מספר הודעות: 2245

 #54  נשלח: ג' 20/10/2015 23:28

עלי_שביט כתב:
אני חייב לציין שמניסוני במוצרי מיזוג האויר שלההחברה הזו - הם כבר שרופים עצלי לתמיד.
כנראה שהשתן עלה לחברה הזו לראש אגב השתלטות חסרת תקדים על שוק מוצרי החשמל ( רשתות כמו שקם, מחסני חשמל למשל)
פעם אלקו ואלקטרה היו מותגי איכות של ממש
מאז שהיצור עבר לסין הכל "סיני"
חבל -פיליפס היתה מאז ומעולם מותג איכותי בתחום הוידאו
הזהרו מטכנאי מיזוג האויר -החברה עשתה מעין outsourcing והמטרה להשתמש בכח אדם זול, לא ממש מיומן ולהוציא כמה שיותר כסף ( אני מניחש הטכנאים מתוגמלים באחוזים מההכנסות שהם מייצרים).


·בתחום המזגנים לצערי תדיראן לא יותר טובים...

http://www.hthome.co.il/vt238365.html

אני לתדיראן לא אתקרב יותר, דווקא בעבר היה לי ניסיון טוב עם שירות המזגנים של אלקטרה.
גם תדיראן משתמשים בקבלני משנה, חלק טובים וחלק לא יודעים בכלל מה זה יחס יניקה ודחיסה במזגן.

לגבי תגמול, הקבלני משנה מקבלים כסף פר קריאה, בממוצע כ-300 ש"ח לקריאה, והמטרה היא להתמודד עם העומס בעיקר ביולי אוגוסט
משתלם יותר להעסיק קב"מים מאשר לגייס עובדים חדשים.. וזה לגיטימי.


בישראל קשה לתת שירות טוב,

אם נחזור לנושא הטלוויזיות, קניתי פנסוניק, בעיקר בגלל השרות שלהם, ויש להם שרות מעולה!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
איינשטיין
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2007

מיקום: קרית יאבוייה
הבעות תודה: 233
מספר הודעות: 7358

 #55  נשלח: ד' 21/10/2015 1:55

AAN כתב:
אז שוב קבעו לי ביום שני ב 09-12, שוב בזבוז חצי יום עבודה..
עם טכנאי של אלקטרה, שמגיע בשעה 13!!
הטכנאי רואה שהטלביזיה תקועה ושאי אפשר אפילו לכבות ואומר שהוא לוקח אותה למעבדה כי ״אין מה לעשות..״.
הסברתי לו שכמו שאמרתי לאלקטרה ולרטפון שאני לא נותן את הטלביזיה מבלי שאקבל חלופית כיוון שהיא חדש ובאחריות יצרן!!
אז הוא פשוט הלך...
כל הכבוד על ההתיחסות..
הרי הוא כבר הבין שלא אחתום לו על ״הרחבת האחריות לעוד 3 שנים...
מה הוא סוכן ביטוח?? מי מרשה לו בכלל למכור ביטוחים??!!!
פיליפס, אלקטרה, רטפון, אתם מבזים את עצמכם!!
חברים לא להתקרב!!!!!


העיקר הם מתהדרים בכך שהם זוכי פרס השירות.
לצערי אני לא מופתע.
תודה על השיתוף!

_________________
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pessik
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 07, 2007
הבעות תודה: 487
מספר הודעות: 5047

 #56  נשלח: ד' 21/10/2015 6:57

הסיפור המצער הזה שוב מעלה את השאלה :

האם שווה להקפיד לרכוש מוצר עם 'אחריות מקורית' של היבואן ,

או אחריות מקבילה כלשהיא...

כנראה שסיפורי זוועות יש לכאן ולכאן
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2015
מספר הודעות: 16

 #57  נשלח: ד' 21/10/2015 8:10

לחלוטין לא! השאלה לא עולה!!
אחריות יצרן היא תעודת היושר שלו שמה שהוא מייצר ומוכר הינו תקין ולא חתול בשק!
״הרחבת אחריות״ דינה כדין ביטוח, ומכירת ביטוח דורשת אישור מהמפקחת על הביטוח בישראל.
אני שוקל לשלוח מכתב גם לה וגם ליצרן פיליפס בהולנד...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
שירות_אלקטרה (אלקטרה)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Sep 01, 2011
הבעות תודה: 9
מספר הודעות: 132

 #58  נשלח: ד' 21/10/2015 9:56

בוקר טוב,
חלה תקלה עם המייל שציינתי, אבקש שתשלח לי למייל [email protected] את מספר הטלפון שלך ואדאג שנציג ייצור עמך קשר בהקדם . עמך הסליחה, עמיטל, אלקטרה סחר.

_________________
שירות אלקטרה מיזוג אויר
http://air.electra-ecp.co.il
1700-50-4000
לפניות: www.electra-service.co.il/online
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
AAN
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2015
מספר הודעות: 16

 #59  נשלח: ה' 22/10/2015 14:46

והיום התקשר אלי המנהל הטכני מאלקטרה או בעצם מרטפון.. לא בטוח.. כדי לתאם שיקחו את הטלביזיה לבדיקת מעבדה.

שוב הסברתי שאיני מוכן להשאר בלי טלביזיה ודאי בתקופה כזו לחוצה מבחינה בטחונית ודרשתי טלביזיה חלופית.

״זה לא מקובל.. עברו כבר 6 חודשים מאז הרכישה״, נכון כבר עברו 6 חודשים של ס י ו ט .... כל פעם תשובה אחרת כל פעם טכנאי בא ואומר ש״ככה זה סמארט טיבי״.. וכו וכו והטלבזיה שוב נתקעת ולא מגיבה לכלום...!

כנראה שהפתרון הוא לפנות ל״תוכנית חיסכון״ ולראות כיצד באלקטרה יתמודדו איתם כי לי אישית נמאס!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 948
מספר הודעות: 5674

 #60  נשלח: ה' 22/10/2015 17:27

שירות אלקטרא ...... או יותר נכון עמיטל מאלקטרה סחר...... אתה לא יכול לפתור ל AAN את הבעייה?

שים לב באיזה אור זה מעמיד את כל אלטקרה.

אישית, אני ביטלתי נוכח הפוסט הזה קנייה של מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.

לא מוכן להסתכן בקבלת שירות באיכות כל כך ירודה.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות עבור לעמוד הקודם  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht