Pionner MX9 - מימוש אחריות: התייעצות

כל מה שאי פעם רציתם לדעת על אוזניות, מגברי אוזניות ומה שבינהם.
Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

Pionner MX9 - מימוש אחריות: התייעצות

נושא שלא נקרא #1 

שלום חברים
לפני פחות משנה הזמנתי אוזניות SE-MX9-K של פיונייר דרך אמזון (המחיר בארץ היה פי 2 ומשהו)
האוזניות עבדו מצויין עד שהכבל הקצר שבק חיים (עם הארוך מאוד הכל עובד נפלא אבל אי אפשר להסתובב עם זה ברחוב זה ארוך מדי!)
נאמר לי על ידם שאין להם אפשרות לשלוח כבל ושאני צריך לשלוח את האוזניות לחו"ל שם יחליפו לי בערכה חדשה לגמרי ללא עלות כחלק מהאחריות.
ניסיתי לפני ששלחתי לדבר עם הנציגות בארץ על מנת לרכוש כבל אבל יש שם רק אדם אחד שאחראי על זה שכמה פעמים ניסיתי שיחזור אליי והשירות שלהם פשוט מזוויע.
חיפשתי בEbay כבל - אפילו לא מקורי ולא מצאתי. הכבל מכיל מיגרופון וגם בעל נעילה בצד שמתחבר לאוזניות עצמן.
החלטתי לשלוח את האוזניות. שלחתי. האוזניות התקבלו אצלהם ב15 לאוקטובר.
שלחתי מספר מיילים והם לא נענו מאז.
התקשרתי עכשיו לארה"ב וענה לי הבחור שהתכתב איתי בהודעות לפני ששלחתי אותן.
הוא אמר לי שהוא לא קיבל את ההודעות שלי (ממש.....שלחתי לו 4 הודעות ולא קיבלתי שגיאה כלשהי)

הוא אמר לי שאין להם כבל בלבד, ושאין להם את האוזניות האלו יותר ושהוא מציע לי במקום את האוזניות האלו HDJ-500
http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ ... es/HDJ-500

מה דעתכם? לפי מה שנראה לי הם עולות חצי מהמחיר של מה שרכשתי ופחות טובות.

תודה רבה
נערך לאחרונה על ידי Efi222 ב 11/11/2015 20:27, נערך פעם 1 בסך הכל.

Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #2 


Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #3 

אף אחד?

Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #4 

251 צפיות 0 תגובות.... :o

Ilyan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

הMX9 הן בקטגורייה אחרת מהחלופה שהוצעה לך, ברמת המיצוב בליין הביתי של פיוניר- הן דגם הTOTL. הHDJ-500 הן דגם הבסיס בליין אוזניות הDJ אאל"ט, זה גם משתקף בהבדל של הMSRP כפי שאפשר לראות בלינקים שהבאת.
בנוסף, אוזניות DJ כמעט תמיד יהיו פחות נוחות מאוזניות hifi- הן יושבות על האוזן ולא מסביב לאוזן ובדר"כ לוחצות באופן משמעותי כדי להשיג אטימה טובה. כך שאתה סופג גם פגיעה בנוחות.

נראה לי שהתשובה חד-משמעית במקרה הזה. אם לא יכולים להחליף בדגם שווה ערך אז מגיע לך זיכוי כלשהוא.

Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #6 

ברמת המיצוב בליין הביתי הן דגם הTOTL? מה? :-)

תודה רבה רבה!

Ilyan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

מיצוב= positioning, איפה הוא ממוקם בליין הדגמים, היררכית. TOTL זה ר"ת של דגם הכי בכיר.

בקיצור מציעים לך טרייד רע, הייתי מבקש איזה ATH-WS99 אם הייתי במקומך. :wink:

Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #8 

חחח זה לא של סוני אפילו....


תודה על העזרה :-)

Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #9 

טוב עידכונים:

לאחר שידברתי איתו בטלפון כמו שאמרתי, שלחתי לו איימיל ושאלתי בפירוש האם יגיע למלאי הדגם הנ"ל או שבכלל לא.
הוא רשם שאין להם כבר את הדגם הנ"ל (נשמע לי תמוה קצת כשזה הTOTL שלהם ;-)
(We no longer have the SE-MX9. It has been discontinued. My manager is
trying to determine a comparable model for exchange from one of our Pioneer
DJ headphone line-ups.)

יומיים לאחר מכן השיב לי שאין שום בעיה עם האוזניות לאחר בדיקה של הטכנאים שלהם

I had my repair engineers test these headphones and the cable and they both
work properly when connect to either the left headphone or the right head
phone. The silver button stops music and the other buttons raise and lower
the volume. What else could be the problem you are experiencing? We cannot
duplicate any other issues.

השבתי לו שאי אפשר לשמוע מוזיקה כלל ושהכבל לא תקין, וגם הJack שמתחבר למכשיר עצמו נראה לא תקין. ושעם הכבל הארוך הכל עובד נפלא.

כרגע השיב לי שבאמת הכבל נמצא לא תקין, ושהוא שולח לי ממחסן אחר כבל בלבד (זאת אומרת ב2 משלוחים נפרדים, שמגיעים למחסן של shipitto) ומשם אני משלח לארץ. מכל הסיפור הזה נראה שמישהו שם מעט לא מקצועי, אבל אולי גם בארץ לא להיט, לכו תדעו.

לפחות אמזון זיכו אותי ב62$ לפני ששלחתי את האוזניות לפיונייר (שכחתי לציין את זה) ככה שכסף זה לא עלה (המשלוח לא מגיע ל100 ש"ח 2 הכיוונים)

Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #10 

שכחתי לעדכן אתכם. פעם אחרונה שאני רוכש מוצר של פיונייר. אני מרגיש כאילו קניתי בשוק.

לאחר כמה שבועות שלא קיבלתי בshipito את הכבל, יצרתי קשר. השיבו לי שהוא לא יהיה במלאי עד מרץ.

או שאחכה (שלחתי את האוזניות בתחילת אוקטובר 2015) עד מרץ או שאשלח את האוזניות בשנית (ושוב, אני משלם על המשלוח כמובן) בחזרה לארה"ב ויזכו אותי ב150$ (נטו העלות של האוזניות לא כולל המיסים ששילמתי והמשלוחים).

יצרתי קשר עם שי מפיונייר ישראל והחזירו לו תשובה מהמעבדה שהכבל עולה מאות ש"ח הוא התבייש לנקוב במחיר והבטיח שהוא יבדוק ויחזור אליי. לא חזר.

שלחתי מייל לנציג שמטפל בי בפיונייר לוודא כיצד אני מקבל את הזיכוי של ה150$ במידה ואני שולח אותן.

עד עכשיו אין תשובה.

ושלחתי כמה וכמה מיילים.

אני הולך להרים לנציג הזה טלפון לארה"ב עוד איזה יום יומיים שיהיה לי זמן וממש להתעצבן עליו.

לביינתים התחדשתי בHD-598 במסגרת המבצע שהיה בblack friday באמזון אבל אני רוצה שיהיו לי גם את הMX9.

הן היו במבצע ב120$ בnewegg לפני שבוע בערך אבל לא רכשתי כי רציתי לקבל את הזיכוי קודם. חבר שרכש אותן בזכותי לא משתמש בהן ממילא, אז אני אביא לו 120$ לאחר שאקבל את הזיכוי אם אקבל.

פשוט בושה

לא מתקרב לחברה הזו יותר - גם לא בחינם.

Ilyan
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2541
הצטרף: מרץ 2007
נתן תודות: 133 פעמים
קיבל תודות: 155 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

מה שנראה לי זה נפלת איפשהו בין הבירוקרטיה של אמזון והשירות המופתי הידוע של נציגויות ישראליות של חברות בינ"ל בתחום נישתי (בארץ) של אוזניות פרימיום. בהחלט הגיע הזמן להחריף טונים, שיהיה בהצלחה. (f)

Efi222 (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 329
הצטרף: פברואר 2010
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 1 פעם

נושא שלא נקרא #12 

אמזון לא אחראית וזה גם מצויין בעת הרכישה. יאמר לזכותם שיפה מצידם שזיכו אותי אז ב62$ למרות שהם לא חייבים לי דבר.

באמת שיש להם את השירות לקוחות הטוב ביותר שראיתי Ever.

(פעם הזמנתי לאבא שלי מסנן כלשהו לאקווריום (אין לי מושג בדברים האלו) והוא קיבל מוצר של 110V, כשניסיתי לבדוק איתם האם ניתן לשלוח מתאם - הם אמרו שלא אבל זיכו אותי במלוא הסכום. לא ברור מאליו)

אין אחריות בינלאומית למוצרי פינוייר, אז בפועל היבואן בארץ לא חייב לי כלום, אבל גם ההתנהלות שלהם הייתה מאוד לא מקצועית.

שכח פעמיים לבדוק, ממש רדפתי אחריהם ואז כשבדק אמר שהחזירו לו תשובה של מאות ש"ח והוא התבייש בכלל לנקוב במספר (מעל 500)

הבטיח שיבדוק בשנית ויחזור אליי למחרת - עד היום לא חזר. פשוט חובבנים שאין דברים כאלו. שאנשים לא יתקרבו אליהם.

לגבי פיונייר ארה"ב - בושה שחברה כזו מתנהגת ככה.

נאמר לי שלא ניתן לשלוח כבל ושאין כבל בלבד. שצריך לשלוח את כל הערכה ואז אקבל ערכה חדשה.

אחרי 6 שבועות נאמר שאין שום בעייה באוזניות ושהן עובדות נפלא.

בהלם עם עצמי, כי אין סאונד בכלל עקב כבל תקול, שולח מייל מחדש. פתאום - גילו את התקלה.

אומרים שהדגם הנ"ל כבר לא נמכר ומציעים דגם נחות יותר.

לאחר סירוב מצידי ובדיקה מצידם "נמצא כבל" אבל ייקח מספר ימים עד שישלח אליי

לאחר שבועיים בערך - נאמר שבדיוק שהוזמן לי הכבל הוא אזל מהמלאי. ושיש לי 2 אופציות. או לחכות עד מרץ שיגיע כבל חדש (אני שוב מזכיר - האוזניות נשלחו בתחילת אוקטובר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) או לשלוח מחדש את האוזניות לארה"ב (אחרי שכבר שילמתי על משלוח חזרה לארץ) ולקבל זיכוי של 150$ (המחיר המקורי ששולם לא כולל משלוחים ומיסים).

וזה השירות שקיבלתי לאוזניות ששווין 300$. בארה"ב.

אוטוטו כמעט יעבור חודש מאז ששלחתי לנציג שמטפל בי מייל - שאני בודק כיצד יועבר אליי הזיכוי של ה150$ . שלא יהיה מצב שהאוזניות יגיעו לשם ויגידו לי

שניתן לזכות רק לחשבון בנק אמריקאי או שקר אחר כלשהו . מאז אין מענה. שלחתי כבר 6 מיילים .

הסיפור הזה הולך להתפוצץ להם בפנים.

שלח תגובה

חזור אל “אוזניות ומגברי אוזניות”