טלHD
חייבים להגן על ה Kuro, לא?
אבל ברצינות, אתה צודק שבבהירות כבר מזמן המסכים עברו את ה Kuro. עד כמה שאני זוכר גם כשמכרו את ה Kuro היו הרבה מסכי LCD שהיו טובים יותר בבהירות.
איכות הצבע זה משהו אחר. ברגע שכולנו מסכימים שהשחורים במסכים אחרים פחות טובים אנחנו למעשה מסכימים שכל תחום הצבעים הכהה לא קיים במסכים אחרים. התוצאה די ברורה, אנחנו מאבדים חלק גדול מהצבעים הכהים כי המסך "קוטם" אותם.
מה לעשות, טכנולוגית ה LCD די מוגבלת - אין אפשרות לחסום את מקור התאורה האחורית לחלוטין.
במילים אחרות, התחום הדינמי של צבע מסך ה Kuro גבוה מהתחום הדינמי של כל מסך LCD. גם כיום.
עדיין לא ראיתי תמונת OLED בסביבת תאורה נמוכה אבל אני מקבל את מה שכתבת....OLED חביבי...רק OLED.
שרשור תגובות: סמסונג ו-LG יפסיקו לייצר טלוויזיות תלת-מימד 3D
עצם זה שאין הרבה סרטי 3D - זה כבר הרג את ה"פיצ'ר" הזה.
אני אישית ראיתי לא מעט סרטי 3D ונהניתי.
לראות סרט 3D (לא המרה) על מסך הקרנה בגודל 100-133' זה חוויה מאוד נעימה.
אבל ... מה לעשות האולפנים קובעים ואם אין היצע אז הקהל הנרחב לא ייחשף לזה מספיק, מה שיוביל גם לפחות "ביקוש".
וזה ללא קשר אם זה נוח או לא נוח לשים משקפיים , אם זה מפריע לעיניים או לא .
עוד משהו שלא תורם ל3D וגם לחוויה באופן כללי - זה איכות התמונה/ההקרנה בבתי הקולנוע .
שלא נדבר על הסאונד ה"לא מפוקס" .
בקיצור - לדעתי חווית ה-3D בבית עולה בכמה רמות לעומת בתי הקולנוע.
אני אישית ראיתי לא מעט סרטי 3D ונהניתי.
לראות סרט 3D (לא המרה) על מסך הקרנה בגודל 100-133' זה חוויה מאוד נעימה.
אבל ... מה לעשות האולפנים קובעים ואם אין היצע אז הקהל הנרחב לא ייחשף לזה מספיק, מה שיוביל גם לפחות "ביקוש".
וזה ללא קשר אם זה נוח או לא נוח לשים משקפיים , אם זה מפריע לעיניים או לא .
עוד משהו שלא תורם ל3D וגם לחוויה באופן כללי - זה איכות התמונה/ההקרנה בבתי הקולנוע .
שלא נדבר על הסאונד ה"לא מפוקס" .
בקיצור - לדעתי חווית ה-3D בבית עולה בכמה רמות לעומת בתי הקולנוע.
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
4K כבר קרוב יותר ויהווה תחליף - לדעתי
שבוע אחרי תערוכת הISE 2016 באמסטרדם ויש לי משהו אחד להגיד - אין טעם בתלת ממד עם 4K.
אני מצרף תמונה שצילמתי בביתן של סוני, התעצלתי לצלם בביתנים נוספים אבל זה די דומה בכולם.
התרשמותכם האם צריך תלת ממד או ש 4K כבר יהווה תחליף.
אני מצרף תמונה שצילמתי בביתן של סוני, התעצלתי לצלם בביתנים נוספים אבל זה די דומה בכולם.
התרשמותכם האם צריך תלת ממד או ש 4K כבר יהווה תחליף.
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
Re: 4K כבר קרוב יותר ויהווה תחליף - לדעתי
@TANDBERG
·לא הבנתי מה אמורים לראות בתמונות האלו שצריך להרשים (או שאם האתר כיסח כאן אותן, תביא לינקים למקור).
וללא קשר, בכללי - 3D יש כאן ועכשיו, 4K - עוד לא רואה התפצה נורמאלית באינטרנט. וגם: 4K לעולם לא *יחליף* חויה של תלת מימד. זה פשוט משהו אחר. והצופה-המבין - יבין.
·לא הבנתי מה אמורים לראות בתמונות האלו שצריך להרשים (או שאם האתר כיסח כאן אותן, תביא לינקים למקור).
וללא קשר, בכללי - 3D יש כאן ועכשיו, 4K - עוד לא רואה התפצה נורמאלית באינטרנט. וגם: 4K לעולם לא *יחליף* חויה של תלת מימד. זה פשוט משהו אחר. והצופה-המבין - יבין.
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
רפי. בוא נסכים שלא להסכים בנושא הזה. חדות התמונה במציאות (התמונה עושה עוול למה שראיתי) ועומס הפרטים יוצר חווית תלת ממד הרבה יותר איכותית בעיני ועל אחת כמה וכמה נעימה לעין. נכון, 4k עדיין לא כאן וזמין כמו שרצינו, אבל הוא בהחלט יכול וצריך להוות תחליף לטכנולוגית התלת ממד שלטעמי פשוט לא המריאה.
Vocare Ad Regnum
@TANDBERG
·בהחלט מסכים (לא להסכים...). היות ואני לא צופה לטכולוגיה שתאפשר 3D ללא משקפייים, מה שיש יש, ולא יתפתח בהרבה. עבורי זה די מספק... כשיפסיקו להפיץ סרטי 3D בקולנוע ובIMAX, אגדיר את המצב - כ"מת". החידוש היחיד שאני צופה - זה 3D ב4K. כשזה יהיה (או אפילו רק 4K בתפוצה טובה) , אני אחליף מכשיר טלוויזיה...
·בהחלט מסכים (לא להסכים...). היות ואני לא צופה לטכולוגיה שתאפשר 3D ללא משקפייים, מה שיש יש, ולא יתפתח בהרבה. עבורי זה די מספק... כשיפסיקו להפיץ סרטי 3D בקולנוע ובIMAX, אגדיר את המצב - כ"מת". החידוש היחיד שאני צופה - זה 3D ב4K. כשזה יהיה (או אפילו רק 4K בתפוצה טובה) , אני אחליף מכשיר טלוויזיה...
- NegativeIQ
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4423
- הצטרף: דצמבר 2005
- נתן תודות: 11 פעמים
- קיבל תודות: 570 פעמים
לפי מבט חטוף אני רואה שבערך שליש מהאנשים אומרים שהם מאוד אוהבים את זה והיתר אומרים שאין בזה צורך - וזה די תואם להחלטה של LG לחתוך דרסטית את הכמות של ההיצע אבל לא להפסיק לגמרי.
השאלה הגדולה כאן היא מה יהיה עם היצע הסרטים - נכון להיום עוד יוצאים סרטי תלת-מימד בקולנוע וכל סרט כזה גם מופיע ב-BD3D בסוף. שתי שאלות מליון דולר הן (א) האם ימשיכו בכלל להופיע סרטי תלת-מימד או שרוב האנשים גם לא אוהבים את זה בקולנוע ו (ב) אם התשובה לשאלה הקודמת היא כן האם הסרטים האלה ימשיכו לצאת גם ב-BR עבור אותו קהל מצומצם.
השאלה הגדולה כאן היא מה יהיה עם היצע הסרטים - נכון להיום עוד יוצאים סרטי תלת-מימד בקולנוע וכל סרט כזה גם מופיע ב-BD3D בסוף. שתי שאלות מליון דולר הן (א) האם ימשיכו בכלל להופיע סרטי תלת-מימד או שרוב האנשים גם לא אוהבים את זה בקולנוע ו (ב) אם התשובה לשאלה הקודמת היא כן האם הסרטים האלה ימשיכו לצאת גם ב-BR עבור אותו קהל מצומצם.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
אני משער שסוני, בגלל שהיא מחזיקה באולפנים/ציוד צילום וכד' כמו גם פנסוניק - ימשיכו בייצור רגיל - כי זה לא הגיוני לדחוף 3D מצד אחד, ולא למכור ציוד בקצה.
ובל נשכח שאתם שוכחים שם נישה אחת - גיימרים.
אבל לדעתי מה שצריך להדהד לכולנו מעל הראש זה VR. אם הקסדות ימשכו להתקדם כמו שזה נראה כיום ובמחירים האלה - כנראה לקבל 3D יהיה פשוט מאוד.
ובל נשכח שאתם שוכחים שם נישה אחת - גיימרים.
אבל לדעתי מה שצריך להדהד לכולנו מעל הראש זה VR. אם הקסדות ימשכו להתקדם כמו שזה נראה כיום ובמחירים האלה - כנראה לקבל 3D יהיה פשוט מאוד.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
Re: 4K כבר קרוב יותר ויהווה תחליף - לדעתי
·TANDBERG כתב:שבוע אחרי תערוכת הISE 2016 באמסטרדם ויש לי משהו אחד להגיד - אין טעם בתלת ממד עם 4K.
אני מצרף תמונה שצילמתי בביתן של סוני, התעצלתי לצלם בביתנים נוספים אבל זה די דומה בכולם.
התרשמותכם האם צריך תלת ממד או ש 4K כבר יהווה תחליף....
אני מסכים ש-4K נותן תחושת חדות ש"מדמה" עומק מסויים אבל .... וזה חשוב: זה לא באמת עומק.
גם 8K , גם 16K וכו'... לעולם לא יתנו את תחושת העומק האמיתית של תלת מימד (כזה או אחר) מהסיבה הפשוטה:
אנו רואים עומק כיוון שבכל עין שלנו מתקבלת תמונה מ-"זוית אחרת" , המוח מחבר את 2 תמונות שמתקבלות מהעיניים ולכן מרגישים את העומק.
אם למשל תכסו עין אחת אתם תשימו לב כי העומק אינו "אמיתי" כלומר לא נוחש את ה-3D.
לכן ב-3D מקרינים/משדרים לכל עין תמונה עם "זוית" מעט שונה כדי "לעבוד על המוח" .
זאת הסיבה כי לא משנה איזה רזולוציה תהיה בעתיד - אנחנו לא נוכל לקבל אפקט 3D אמיתי ואיכותי בתמונה זהה ל-2 העיניים.
- TANDBERG
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4591
- הצטרף: פברואר 2009
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 184 פעמים
- קיבל תודות: 205 פעמים
movieman - ההבדל הגדול הוא שעומס פרטים ניכר לעין בכל מקרה - תלת ממד לרוב מחייב משקפיים. תחשוב מה קורה עם אנשים שהראיה שלהם לא תקינה. אז מה ?
צילום קיר ברזולוציית 8K x 4K זה משהו מיוחד שיצא לי לראות. היו בטוחים שהייתי בים עד שראו אנשים מעונבים בפריים. יש תחושה שהכל מאוד קרוב, שאתה שם. תלת ממד גם עובר עכשיו שינוי בצורת המימוש שלו, לא התעמקתי בביתנים האלו מכיוון שהמיקוד שלי היה שונה (ואולי זה קצת חבל) אבל ממה שכן ראיתי - מצליחים לייצר תלת ממד/לממש תלת ממד בדרכים אחרות וזה נראה מהמם.
צילום קיר ברזולוציית 8K x 4K זה משהו מיוחד שיצא לי לראות. היו בטוחים שהייתי בים עד שראו אנשים מעונבים בפריים. יש תחושה שהכל מאוד קרוב, שאתה שם. תלת ממד גם עובר עכשיו שינוי בצורת המימוש שלו, לא התעמקתי בביתנים האלו מכיוון שהמיקוד שלי היה שונה (ואולי זה קצת חבל) אבל ממה שכן ראיתי - מצליחים לייצר תלת ממד/לממש תלת ממד בדרכים אחרות וזה נראה מהמם.
Vocare Ad Regnum