זהירות נפילה! חוויותי אחרי שבוע עם "ספינת הדגל" סמסונג 65KS9500
- Catskinner
- חבר במועדון HT
- הודעות: 16019
- הצטרף: נובמבר 2006
- מיקום: הוד השרון
- נתן תודות: 123 פעמים
- קיבל תודות: 940 פעמים
- YaronHershkovitz
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 46
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 13 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
- YaronHershkovitz
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 46
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 13 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
- YaronHershkovitz
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 46
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 13 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
- TheCoolest
-
- אחראי תחום מסכים
- הודעות: 18856
- הצטרף: מאי 2007
- שם מלא: ארתור ליברמן
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 236 פעמים
- קיבל תודות: 2387 פעמים
- יצירת קשר:
- YaronHershkovitz
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 46
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 13 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
לדעתי צריך להתנתק מהרעיון ששם של מותג מעיד על איכות המוצר ולהתחיל להסתכל על כל דגם בפני עצמו,
כמו בLG זה שהם עושים מסכי OLED מדהימים לא אומר שום דבר לגבי הLCD שלהם.
אני לא מבין למה כולם נוהרים דווקא לסמסונג שהייסנס ו-VIZIO (למיטיבי לכת) מציעות מוצרים באיכות שלא נופלת (לעתים מתעלה) על סמסונג ודגמי LG שאינם OLED ובמחירים הרבה יותר אטרקטיביים.
כנ"ל לגבי סוני שיש להם שם מדהים אבל מחירים והרבה מוצרים ברמה בינונית.
לדעתי קורה היום עם עולם האלקטרוניקה מה שהיה לפני 10+ שנים עם המכוניות, אף אחד לא היה מוכן להתקרב ליונדאי שלא לדבר על קיה כי הן היו קוריאניות והיום אחרי שהן הוכיחו את עצמן נהיו המותגים הכי נמכרים בארץ וכבר השוו מחירים ליפניות.
כמו בLG זה שהם עושים מסכי OLED מדהימים לא אומר שום דבר לגבי הLCD שלהם.
אני לא מבין למה כולם נוהרים דווקא לסמסונג שהייסנס ו-VIZIO (למיטיבי לכת) מציעות מוצרים באיכות שלא נופלת (לעתים מתעלה) על סמסונג ודגמי LG שאינם OLED ובמחירים הרבה יותר אטרקטיביים.
כנ"ל לגבי סוני שיש להם שם מדהים אבל מחירים והרבה מוצרים ברמה בינונית.
לדעתי קורה היום עם עולם האלקטרוניקה מה שהיה לפני 10+ שנים עם המכוניות, אף אחד לא היה מוכן להתקרב ליונדאי שלא לדבר על קיה כי הן היו קוריאניות והיום אחרי שהן הוכיחו את עצמן נהיו המותגים הכי נמכרים בארץ וכבר השוו מחירים ליפניות.
- YaronHershkovitz
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 46
- הצטרף: ספטמבר 2007
- נתן תודות: 13 פעמים
- קיבל תודות: 7 פעמים
אני יכול לדבר בשם עצמי בלבד...
ה visio לא נמכרת בארץ אז היא לא באה בחשבון מבחינתי.
יצא לי לראות דגמים של visio ליד סמסונג בארה"ב.
לטעמי האישי, סמסונג נראו משמעותית טוב יותר.
כמובן שזאת לא השוואה מקצועית, לא היו לי תנאים או סיבה לעשות השוואה רצינית.
הייסנס צריכים לרוץ כמה שנים עד שאשקול בכלל לקנות דגמים שלהם,
אני לא מחליף טלוויזיות בתדירות גבוהה ואמינות חשובה לי ולכן גם היצרן.
מסכים שצריך לבחון דגמים ספציפים, אבל מבחינתי זה סינון ראשוני.
לדוגמה, אני לא אקנה יותר פיליפס לא משנה איזה דגמים יהיו להם.
עניין של שירות ויחס ללקוח. מהטלויזה עצמה אני בגדול מרוצה.
בנוסף חשוב לי מאוד איך רואים תכני SD על הטלויזיה. ערוץ 2 וכ"ו
מחוות דעת שאני ראיתי באתרים, עדיין לא יצא לי לראות ולהשוות בעצמי
סמסונג וסוני עושים עבודה טובה יותר מהשאר בדגמים שרלוונטים לי.
ה visio לא נמכרת בארץ אז היא לא באה בחשבון מבחינתי.
יצא לי לראות דגמים של visio ליד סמסונג בארה"ב.
לטעמי האישי, סמסונג נראו משמעותית טוב יותר.
כמובן שזאת לא השוואה מקצועית, לא היו לי תנאים או סיבה לעשות השוואה רצינית.
הייסנס צריכים לרוץ כמה שנים עד שאשקול בכלל לקנות דגמים שלהם,
אני לא מחליף טלוויזיות בתדירות גבוהה ואמינות חשובה לי ולכן גם היצרן.
מסכים שצריך לבחון דגמים ספציפים, אבל מבחינתי זה סינון ראשוני.
לדוגמה, אני לא אקנה יותר פיליפס לא משנה איזה דגמים יהיו להם.
עניין של שירות ויחס ללקוח. מהטלויזה עצמה אני בגדול מרוצה.
בנוסף חשוב לי מאוד איך רואים תכני SD על הטלויזיה. ערוץ 2 וכ"ו
מחוות דעת שאני ראיתי באתרים, עדיין לא יצא לי לראות ולהשוות בעצמי
סמסונג וסוני עושים עבודה טובה יותר מהשאר בדגמים שרלוונטים לי.
אני רוצה להאמין שזו בעיה נקודתית של המסך סה"כ אני התרשמתי מאוד לטובה מהמסך הזה
חוץ מיזה אני טוען שהרבה אנשים כאן בפורום נוהרים אחרי העדר מבלי לבדוק לפני מה הם רוכשים. כמה פוסטים מחמיאים על חברה מסויימת וכולם רצים לקנות ואחר כך חלקם מתלונן ולא בצדק.
3 לעניין השרות שנים אני טוען שהשרות של סם ליין הוא מתחת לכל ביקורת והם פשוט לא סופרים את הלקוחות קונים את חברי הפורום בארוחת ערב טעימה אבל תכלס הם כלום. לא שרות ולא רצון של שיפור השרות .
באותו ערב השקה של סמסונג שוחחתי עם מנהל המוצר ( לא זכור לי שמו ) ושפכתי בפניו את התנהגות המחפירה של סם ליין כלפי הלקוחות כאשר לא רק שלא מתאמים הגעה המוביל עוד צועק על הלקוח למה הוא לא בבית ומקלל.
כאשר הטלוויזיה חזרה לאחר כבוד לסמסונג בגלל שלא תיאמו עם הלקוח בשיא חוצפתם בקשו כסף עבור הובלה נוספת . למחרת התקשר אלי מנהל השרות דיבר גבוה גבוה ואמר שהוא יחזור אלי עם תשובות מאז עבר למעלה מחודש וגורנישט . זה ההוכחה כמה סם ליין וסמסונג ישראל קשובה ללקוחות !
לצערי הרב אין מספיק מבחר של מסכים ואין מספיק יבואנים שיודעים להעניק שרות . אני בטוח ששבסמסונג במקום אחר בעולם כבר מזמן היו מעיפים ראשים . אבל בישראל כמו בישראל "הכלבים נובחים והשיירה עוברת " סם ליין צוחקת כל הזמן בדרך אל הבנק כי עוד פדאייר נכנס למישוואה
אחרי מה שהלקוח עבר עם סם ליין אין מצב שאני ממליץ למישהו לקנות מוצרי סמסונג וטליווזיות בפרט
חוץ מיזה אני טוען שהרבה אנשים כאן בפורום נוהרים אחרי העדר מבלי לבדוק לפני מה הם רוכשים. כמה פוסטים מחמיאים על חברה מסויימת וכולם רצים לקנות ואחר כך חלקם מתלונן ולא בצדק.
3 לעניין השרות שנים אני טוען שהשרות של סם ליין הוא מתחת לכל ביקורת והם פשוט לא סופרים את הלקוחות קונים את חברי הפורום בארוחת ערב טעימה אבל תכלס הם כלום. לא שרות ולא רצון של שיפור השרות .
באותו ערב השקה של סמסונג שוחחתי עם מנהל המוצר ( לא זכור לי שמו ) ושפכתי בפניו את התנהגות המחפירה של סם ליין כלפי הלקוחות כאשר לא רק שלא מתאמים הגעה המוביל עוד צועק על הלקוח למה הוא לא בבית ומקלל.
כאשר הטלוויזיה חזרה לאחר כבוד לסמסונג בגלל שלא תיאמו עם הלקוח בשיא חוצפתם בקשו כסף עבור הובלה נוספת . למחרת התקשר אלי מנהל השרות דיבר גבוה גבוה ואמר שהוא יחזור אלי עם תשובות מאז עבר למעלה מחודש וגורנישט . זה ההוכחה כמה סם ליין וסמסונג ישראל קשובה ללקוחות !
לצערי הרב אין מספיק מבחר של מסכים ואין מספיק יבואנים שיודעים להעניק שרות . אני בטוח ששבסמסונג במקום אחר בעולם כבר מזמן היו מעיפים ראשים . אבל בישראל כמו בישראל "הכלבים נובחים והשיירה עוברת " סם ליין צוחקת כל הזמן בדרך אל הבנק כי עוד פדאייר נכנס למישוואה
אחרי מה שהלקוח עבר עם סם ליין אין מצב שאני ממליץ למישהו לקנות מוצרי סמסונג וטליווזיות בפרט
נערך לאחרונה על ידי shay1 ב 03/09/2016 8:33, נערך פעם 1 בסך הכל.
כשאתה מת אתה לא יודע שאתה מת ,רק לאחרים זה קשה.
אותו דבר כשאתה טיפש.
אותו דבר כשאתה טיפש.
Re: זהירות נפילה! חוויותי אחרי שבוע עם "ספינת הדגל" סמסונג 65KS9500
·noamhazan כתב:
- חוויותי אחרי שבוע עם ספינת הדגל 65ks9500:
2. למסך יש זליגות אור לא קטנות, אם לא יושבים ממש מול מרכז המסך- איכות הצפיה נפגמת (לא שונה ממסך קודם של סמסונג שרכשתי ב2012) מאכזב מאוד מאוד ביחס להבטחות שפוזרו בreviews השונים.
לסיכום, אכזבה רבתי ממוצר שקודם ופורסם כמהפכני... לא שווה את הכסף!!! (ואם זה מעניין מישהו, המסך עלה לי 13200 ש"ח בתשלום אחד)...
תודה רבה על שיתוף המידע !
הייתי קרוב לרכישה של KS8000 שמסתבר בסוף שהיא לא כ:כ מוצלחת כפי שכתוב ב reviews ,
ואז חשבתי אולי אני אעלה גם ל"ספינת הדגל" ליתר ביטחון ..כבר לא איכפת לי לשלם כ"כ הרבה כסף
העיקר שהטלוויזיה תיהיה סבבה ואני אהנה ממנה ועכשיו אני רואה את מה שאתה כותב
כבר לא יודע מה לעשות ......
נמשיך לעקוב