מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


שירות ומחירים ברשת GO MOBILE


   פורומים > כללי > ייבוא, תמחור ושירות
מחבר הודעה
of1978 (אופיר)
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 25, 2008

מיקום: נהריה
הבעות תודה: 226
מספר הודעות: 2278

 #1  נשלח: ב' 17/10/2016 9:19

כי זה יבואן מקבילי ולא רשמי.
דעתי על חנויות בכלל שמוכרות סלולארים. בגלל התחרות אין להם אחוזי רווח גדולים ממכשירים עצמם לכן מבחינתם אם אתה חוזר להפעיל אחריות מבחינתם זה הפסד והם יעשו הכל בשביל לא לתקן לך אז תתרגל לשמוע את המילה קורוזיה.

_________________
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2011
הבעות תודה: 35
מספר הודעות: 339

 #2  נשלח: ב' 17/10/2016 10:07

היה לי סיפור מאוד ארוך איתם, אבל אשתדל לקצר, קניתי לאישתי מכשיר סלולרי ב 2700 ש"ח אצלם כי חשבתי שיהיה לי גב, המכשיר נכבה ולא נדלק לאחר מספר חודשים וכשהגעתי לסניף להפעיל אחריות (עדיין לא עברה שנה) ביקשו ממני לשלם על מנת להכניס אותו למעבדה, אחרי מייל זועם הם הסכימו לבדוק את המחיר ללא עלות (מה שהיה צריך להיות מלכתחילה) התקשר אלי הטכנאי ואמר שצריך להחליף את הלוח אם, אמרתי לו יופי שיחליף המכשיר באחריות ואז הוא אמר לי שהמכשיר לא באחריות, שאלתי למה והוא אמר שרואים שהמכשיר נפל (למי המכשיר לא נפל מן הסתם שיהיו על המכשיר קצת שירטות..., שאלתי אותו אם הוא רואה נזק על הלוח אם או קורוזיה והוא אמר שלא, אז אמרתי שאני לא מקבל את התשובה שלו והם צריכים לתקן את המכשיר שלי, חזר אלי "המנכל" שלהם אם אני לא טועה קוראים לו שי וחזרנו בדיוק על אותה שיחה כמו עם הטכנאי וחזרתי על השאלה, האם יש נזק על הלוח אם הוא קורוזיה והוא פתאום אמר לי שכן יש שבר בלוח אם, אני לא יודע מאיפה הוא המציא את זה אבל הוא לא הסכים לתקן, לך תוכיח עכשיו שהם עשו את הנזק בכוונה כדי לא לתקן... בקיצור, שירות *** כמו רוב החברות שעושות יבוא מקבילי, לא יהיה בחנות הזו שום יתרון כי זו רשת,
ד.א
אם תפרסם פוסט של תלונה בעמוד פייסבוק שלהם הם יאיימו לתבוע אותך + יתנו לך Ban מהעמוד שלהם.
(1) הבעות תודה: carmonle
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Itay_Pollak (איתי פולק)
חבר במועדון 10K
חבר במועדון 10K

הצטרף בתאריך:
  Oct 22, 2005

מיקום: הולנד
הבעות תודה: 895
מספר הודעות: 19137

 #3  נשלח: ב' 17/10/2016 18:42

אתה מוכן לשחק בגלגל המזלות?
הרבה רשתות כאלה, גם בעולם המחשב, ברגע שרכשת וחתמת על הטופס שקיבלת את המוצרים תקינים. כל היחס שלהם משתנה. תחשוב טוב טוב.

_________________
Insight TV is the world’s leading 4K UHD HDR channel
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2009
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 312

 #4  נשלח: ב' 17/10/2016 19:24

כן כי הרשתות הגדולות בארץ ידועות בשירות לקוחות המצויין שלהם.

אין דבר כזה שירות לקוחות טוב בארץ בתחום הזה (לצערי). במקרה הטוב הם ידאגו לתת לך תחושה שהם עושים לך טובה בכלל שהם נותנים לך את האחריות. במקרה הפחות טוב הם כבר ימצאו דרך להתחמק ממנה.


סתם דוגמא, מישהו שאני מכיר קנה מסך מחשב ב2000-3000 ש"ח באחד הרשתות הגדולות. הוא פתח אותו בבית וגילה שריטה ענקית על המסך. הוא חזר למחרת לחנות, החליפו לו אותו אבל לא אחרי שהם ציינו שהם עושים לו טובה כי הם לא מכסים נזק פיזי. (דוגמא לתחושה וליחס שנותנים...)
או מקרה אחר של שליחת כונן דיסקים חיצוני שהפסיק לעבוד לתיקון דרך הדואר אצל היבואן בארץ של חברת ההארדיסקים גדולה. הוא נשלח חזרה שבור במעטפה קרועה וללא ריפוד עם הודעה שהוא לא באחריות כי לא מכסים נזק פיזי. (הוא כמובן היה שלם ונארז היטב כשהוא נשלח)
ואתה מוזמן לעשות חיפוש פה בפורום על עוד המון סיפורים.

בקיצור אם זה היחס מהחברות הכי גדולות בארץ, איזה יחס אתה מצפה מרשת יותר קטנה?

אני כבר עברתי לקנות את רוב הדברים שאני צריך מחו"ל, בידיעה שלא תיהיה לי אחריות, אבל בידיעה שגם אם הייתי קונה בארץ כנראה לא היתה לי באמת אחריות.


נערך בפעם אחרונה על-ידי EyeKey בתאריך ב' 17/10/2016 19:35, נערך סך הכל פעם אחת
(1) הבעות תודה: PayneBack3
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2009
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 312

 #5  נשלח: ב' 17/10/2016 19:32

סבבה, אז אם זה מחיר טוב זה לא משנה מאיפה אתה קונה כל עוד אתה לוקח בחשבון שאולי תיהיה לך בעיות עם האחריות אם זה לא מהיבואן הרשמי.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
EyeKey
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 17, 2009
הבעות תודה: 44
מספר הודעות: 312

 #6  נשלח: ב' 17/10/2016 19:56

*אתה לוקח בחשבון שאולי לא יהיו לך את הבעיות עם האחריות של היבואן הרשמי, אלא בעיות אחרות P:

(עכשיו בסדר נכון?)
(1) הבעות תודה: moss5
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
winer-r
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Apr 03, 2006

מיקום: מודיעין
הבעות תודה: 22
מספר הודעות: 1347

 #7  נשלח: ב' 17/10/2016 20:51
Re: שירות ומחירים ברשת GO MOBILE

moss5 כתב:


מה דעתכם על רשת חנויות GO MOBILE?



·אני רכשתי מהם מכשיר נייד מזמן ולא היו לי בעיות.
אבל, לצערי מהנסיון עם מספר חנויות פרטיות, בזמן המכירה הכל טוב ויפה ( אפילו יותר מדי ).
הבעייה מתחילה כאשר אתה צריך אותם אחרי הרכישה....
ושוב אני אומר לי לא היו שום בעיות איתם.
(1) הבעות תודה: moss5
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
satih
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Feb 01, 2012
הבעות תודה: 117
מספר הודעות: 960

 #8  נשלח: ג' 18/10/2016 1:34
Re: שירות ומחירים ברשת GO MOBILE

winer-r
·והיית צריך לממש אחריות? גם רכשתי מכשירים מחנויות פרטיות ידועות בעבר והכל היה בסדר, כי הייתי זהיר ומכשירים עבדו תקין

בסה"כ כמו שאמרו למעלה, לחנות עצמה אין לאן לפנות לממש אחריות, לכן זה אתה מולה. לא שרשתות גדולות כמו באג יוצאות מגדרן לעזור אבל אם היבואן לא עושה בעיות שולחות עליו וחזרה.
(1) הבעות תודה: moss5
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
COHENC7
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Sep 30, 2016
הבעות תודה: 1
מספר הודעות: 5

 #9  נשלח: ג' 18/10/2016 2:01

PayneBack3 כתב:
היה לי סיפור מאוד ארוך איתם, אבל אשתדל לקצר, קניתי לאישתי מכשיר סלולרי ב 2700 ש"ח אצלם כי חשבתי שיהיה לי גב, המכשיר נכבה ולא נדלק לאחר מספר חודשים וכשהגעתי לסניף להפעיל אחריות (עדיין לא עברה שנה) ביקשו ממני לשלם על מנת להכניס אותו למעבדה, אחרי מייל זועם הם הסכימו לבדוק את המחיר ללא עלות (מה שהיה צריך להיות מלכתחילה) התקשר אלי הטכנאי ואמר שצריך להחליף את הלוח אם, אמרתי לו יופי שיחליף המכשיר באחריות ואז הוא אמר לי שהמכשיר לא באחריות, שאלתי למה והוא אמר שרואים שהמכשיר נפל (למי המכשיר לא נפל מן הסתם שיהיו על המכשיר קצת שירטות..., שאלתי אותו אם הוא רואה נזק על הלוח אם או קורוזיה והוא אמר שלא, אז אמרתי שאני לא מקבל את התשובה שלו והם צריכים לתקן את המכשיר שלי, חזר אלי "המנכל" שלהם אם אני לא טועה קוראים לו שי וחזרנו בדיוק על אותה שיחה כמו עם הטכנאי וחזרתי על השאלה, האם יש נזק על הלוח אם הוא קורוזיה והוא פתאום אמר לי שכן יש שבר בלוח אם, אני לא יודע מאיפה הוא המציא את זה אבל הוא לא הסכים לתקן, לך תוכיח עכשיו שהם עשו את הנזק בכוונה כדי לא לתקן... בקיצור, שירות *** כמו רוב החברות שעושות יבוא מקבילי, לא יהיה בחנות הזו שום יתרון כי זו רשת,
ד.א
אם תפרסם פוסט של תלונה בעמוד פייסבוק שלהם הם יאיימו לתבוע אותך + יתנו לך Ban מהעמוד שלהם.


מצחיק ומעצבן, קרה לי אותו מקרה כמעט אחד לאחד. מכשיר באחריות, אומרים שצריך להחליף לוח אם בגלל נזק למכשיר שמבטל את האחריות, טכנאים ומנהלים לא מתואמים וכל אחד מדבר על תקלה אחרת. מעבר לזה, תור של יותר משעה כדי לקבל שירות בחנות עצמה.

ממליץ בחום לא להתקרב. מאמין שהרבה חנוית בארץ יתנהגו בצורה דומה, אבל אין צורך לקנות בחנות שבסבירות לא נמוכה תתנער מלממש אחריות.
(1) הבעות תודה: moss5
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > ייבוא, תמחור ושירות


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht