אני מתעניין ברכישת טאבלט Samsung Galaxy Tab 2 9.7 דגם T813
משום מה מחירי ייבוא מחו"ל הם יקרים יותר (או לפחות זהים) בהשוואה למחירים בארץ ואינני מבין למה.
לגבי רכישה בארץ- שמתי לב שהמחיר ברשת GO MOBILE זולים במאות שקלים(כ 23 אחוזים פחות) מאשר מחיר ייבואן רשמי סאני (רכישה דרך אייבורי או ksp ).
מה דעתכם על רשת חנויות GO MOBILE?
המחיר הזול(מידי) קצת מרתיע אותי האמת,בייחוד כשמדובר על מחיר משמעותי זול יותר ממחירי חו"ל,ובייחוד כשמבצעים רכישה באילת עם עוד 17 אחוזים פחות.
מה הקאץ' כאן(אם יש כזה בכלל)?
אני חייב לשאול: האם המוצרים שהם מייבאים הם סוג א'?
ואיך השירות שלהם?
תודה מראש לתשובות.
שירות ומחירים ברשת GO MOBILE
- of1978
-
- חבר ותיק
- הודעות: 2303
- הצטרף: אפריל 2008
- מיקום: נהריה
- נתן תודות: 130 פעמים
- קיבל תודות: 222 פעמים
כי זה יבואן מקבילי ולא רשמי.
דעתי על חנויות בכלל שמוכרות סלולארים. בגלל התחרות אין להם אחוזי רווח גדולים ממכשירים עצמם לכן מבחינתם אם אתה חוזר להפעיל אחריות מבחינתם זה הפסד והם יעשו הכל בשביל לא לתקן לך אז תתרגל לשמוע את המילה קורוזיה.
דעתי על חנויות בכלל שמוכרות סלולארים. בגלל התחרות אין להם אחוזי רווח גדולים ממכשירים עצמם לכן מבחינתם אם אתה חוזר להפעיל אחריות מבחינתם זה הפסד והם יעשו הכל בשביל לא לתקן לך אז תתרגל לשמוע את המילה קורוזיה.
"Losers always whine about their best. Winners go home and f**k the prom queen"
John Patrick Mason
John Patrick Mason
·of1978 כתב:כי זה יבואן מקבילי ולא רשמי.
דעתי על חנויות בכלל שמוכרות סלולארים. בגלל התחרות אין להם אחוזי רווח גדולים ממכשירים עצמם לכן מבחינתם אם אתה חוזר להפעיל אחריות מבחינתם זה הפסד והם יעשו הכל בשביל לא לתקן לך אז תתרגל לשמוע את המילה קורוזיה....
היות ומדובר בטאבלט "10 אני מאמין שנושא הקורוזיה קצת רחוק...
- PayneBack3
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 419
- הצטרף: פברואר 2011
- נתן תודות: 90 פעמים
- קיבל תודות: 47 פעמים
היה לי סיפור מאוד ארוך איתם, אבל אשתדל לקצר, קניתי לאישתי מכשיר סלולרי ב 2700 ש"ח אצלם כי חשבתי שיהיה לי גב, המכשיר נכבה ולא נדלק לאחר מספר חודשים וכשהגעתי לסניף להפעיל אחריות (עדיין לא עברה שנה) ביקשו ממני לשלם על מנת להכניס אותו למעבדה, אחרי מייל זועם הם הסכימו לבדוק את המחיר ללא עלות (מה שהיה צריך להיות מלכתחילה) התקשר אלי הטכנאי ואמר שצריך להחליף את הלוח אם, אמרתי לו יופי שיחליף המכשיר באחריות ואז הוא אמר לי שהמכשיר לא באחריות, שאלתי למה והוא אמר שרואים שהמכשיר נפל (למי המכשיר לא נפל מן הסתם שיהיו על המכשיר קצת שירטות..., שאלתי אותו אם הוא רואה נזק על הלוח אם או קורוזיה והוא אמר שלא, אז אמרתי שאני לא מקבל את התשובה שלו והם צריכים לתקן את המכשיר שלי, חזר אלי "המנכל" שלהם אם אני לא טועה קוראים לו שי וחזרנו בדיוק על אותה שיחה כמו עם הטכנאי וחזרתי על השאלה, האם יש נזק על הלוח אם הוא קורוזיה והוא פתאום אמר לי שכן יש שבר בלוח אם, אני לא יודע מאיפה הוא המציא את זה אבל הוא לא הסכים לתקן, לך תוכיח עכשיו שהם עשו את הנזק בכוונה כדי לא לתקן... בקיצור, שירות *** כמו רוב החברות שעושות יבוא מקבילי, לא יהיה בחנות הזו שום יתרון כי זו רשת,
ד.א
אם תפרסם פוסט של תלונה בעמוד פייסבוק שלהם הם יאיימו לתבוע אותך + יתנו לך Ban מהעמוד שלהם.
ד.א
אם תפרסם פוסט של תלונה בעמוד פייסבוק שלהם הם יאיימו לתבוע אותך + יתנו לך Ban מהעמוד שלהם.
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
כן כי הרשתות הגדולות בארץ ידועות בשירות לקוחות המצויין שלהם.
אין דבר כזה שירות לקוחות טוב בארץ בתחום הזה (לצערי). במקרה הטוב הם ידאגו לתת לך תחושה שהם עושים לך טובה בכלל שהם נותנים לך את האחריות. במקרה הפחות טוב הם כבר ימצאו דרך להתחמק ממנה.
סתם דוגמא, מישהו שאני מכיר קנה מסך מחשב ב2000-3000 ש"ח באחד הרשתות הגדולות. הוא פתח אותו בבית וגילה שריטה ענקית על המסך. הוא חזר למחרת לחנות, החליפו לו אותו אבל לא אחרי שהם ציינו שהם עושים לו טובה כי הם לא מכסים נזק פיזי. (דוגמא לתחושה וליחס שנותנים...)
או מקרה אחר של שליחת כונן דיסקים חיצוני שהפסיק לעבוד לתיקון דרך הדואר אצל היבואן בארץ של חברת ההארדיסקים גדולה. הוא נשלח חזרה שבור במעטפה קרועה וללא ריפוד עם הודעה שהוא לא באחריות כי לא מכסים נזק פיזי. (הוא כמובן היה שלם ונארז היטב כשהוא נשלח)
ואתה מוזמן לעשות חיפוש פה בפורום על עוד המון סיפורים.
בקיצור אם זה היחס מהחברות הכי גדולות בארץ, איזה יחס אתה מצפה מרשת יותר קטנה?
אני כבר עברתי לקנות את רוב הדברים שאני צריך מחו"ל, בידיעה שלא תיהיה לי אחריות, אבל בידיעה שגם אם הייתי קונה בארץ כנראה לא היתה לי באמת אחריות.
אין דבר כזה שירות לקוחות טוב בארץ בתחום הזה (לצערי). במקרה הטוב הם ידאגו לתת לך תחושה שהם עושים לך טובה בכלל שהם נותנים לך את האחריות. במקרה הפחות טוב הם כבר ימצאו דרך להתחמק ממנה.
סתם דוגמא, מישהו שאני מכיר קנה מסך מחשב ב2000-3000 ש"ח באחד הרשתות הגדולות. הוא פתח אותו בבית וגילה שריטה ענקית על המסך. הוא חזר למחרת לחנות, החליפו לו אותו אבל לא אחרי שהם ציינו שהם עושים לו טובה כי הם לא מכסים נזק פיזי. (דוגמא לתחושה וליחס שנותנים...)
או מקרה אחר של שליחת כונן דיסקים חיצוני שהפסיק לעבוד לתיקון דרך הדואר אצל היבואן בארץ של חברת ההארדיסקים גדולה. הוא נשלח חזרה שבור במעטפה קרועה וללא ריפוד עם הודעה שהוא לא באחריות כי לא מכסים נזק פיזי. (הוא כמובן היה שלם ונארז היטב כשהוא נשלח)
ואתה מוזמן לעשות חיפוש פה בפורום על עוד המון סיפורים.
בקיצור אם זה היחס מהחברות הכי גדולות בארץ, איזה יחס אתה מצפה מרשת יותר קטנה?
אני כבר עברתי לקנות את רוב הדברים שאני צריך מחו"ל, בידיעה שלא תיהיה לי אחריות, אבל בידיעה שגם אם הייתי קונה בארץ כנראה לא היתה לי באמת אחריות.
נערך לאחרונה על ידי EyeKey ב 17/10/2016 20:35, נערך פעם 1 בסך הכל.
הבעייה היא שאין את המוצר הזה במחיר טוב באמזון.
מחיר המשלוח לארץ בעייתי
https://www.amazon.com/gp/product/B01DX ... PDKIKX0DER
מחיר המשלוח לארץ בעייתי
https://www.amazon.com/gp/product/B01DX ... PDKIKX0DER
- winer-r
- חבר ותיק
- הודעות: 1610
- הצטרף: אפריל 2006
- מיקום: מודיעין
- נתן תודות: 137 פעמים
- קיבל תודות: 31 פעמים
Re: שירות ומחירים ברשת GO MOBILE
·אני רכשתי מהם מכשיר נייד מזמן ולא היו לי בעיות.moss5 כתב:
מה דעתכם על רשת חנויות GO MOBILE?
...
אבל, לצערי מהנסיון עם מספר חנויות פרטיות, בזמן המכירה הכל טוב ויפה ( אפילו יותר מדי ).
הבעייה מתחילה כאשר אתה צריך אותם אחרי הרכישה....
ושוב אני אומר לי לא היו שום בעיות איתם.
Re: שירות ומחירים ברשת GO MOBILE
@winer-r
·והיית צריך לממש אחריות? גם רכשתי מכשירים מחנויות פרטיות ידועות בעבר והכל היה בסדר, כי הייתי זהיר ומכשירים עבדו תקין
בסה"כ כמו שאמרו למעלה, לחנות עצמה אין לאן לפנות לממש אחריות, לכן זה אתה מולה. לא שרשתות גדולות כמו באג יוצאות מגדרן לעזור אבל אם היבואן לא עושה בעיות שולחות עליו וחזרה.
·והיית צריך לממש אחריות? גם רכשתי מכשירים מחנויות פרטיות ידועות בעבר והכל היה בסדר, כי הייתי זהיר ומכשירים עבדו תקין
בסה"כ כמו שאמרו למעלה, לחנות עצמה אין לאן לפנות לממש אחריות, לכן זה אתה מולה. לא שרשתות גדולות כמו באג יוצאות מגדרן לעזור אבל אם היבואן לא עושה בעיות שולחות עליו וחזרה.
מצחיק ומעצבן, קרה לי אותו מקרה כמעט אחד לאחד. מכשיר באחריות, אומרים שצריך להחליף לוח אם בגלל נזק למכשיר שמבטל את האחריות, טכנאים ומנהלים לא מתואמים וכל אחד מדבר על תקלה אחרת. מעבר לזה, תור של יותר משעה כדי לקבל שירות בחנות עצמה.PayneBack3 כתב:היה לי סיפור מאוד ארוך איתם, אבל אשתדל לקצר, קניתי לאישתי מכשיר סלולרי ב 2700 ש"ח אצלם כי חשבתי שיהיה לי גב, המכשיר נכבה ולא נדלק לאחר מספר חודשים וכשהגעתי לסניף להפעיל אחריות (עדיין לא עברה שנה) ביקשו ממני לשלם על מנת להכניס אותו למעבדה, אחרי מייל זועם הם הסכימו לבדוק את המחיר ללא עלות (מה שהיה צריך להיות מלכתחילה) התקשר אלי הטכנאי ואמר שצריך להחליף את הלוח אם, אמרתי לו יופי שיחליף המכשיר באחריות ואז הוא אמר לי שהמכשיר לא באחריות, שאלתי למה והוא אמר שרואים שהמכשיר נפל (למי המכשיר לא נפל מן הסתם שיהיו על המכשיר קצת שירטות..., שאלתי אותו אם הוא רואה נזק על הלוח אם או קורוזיה והוא אמר שלא, אז אמרתי שאני לא מקבל את התשובה שלו והם צריכים לתקן את המכשיר שלי, חזר אלי "המנכל" שלהם אם אני לא טועה קוראים לו שי וחזרנו בדיוק על אותה שיחה כמו עם הטכנאי וחזרתי על השאלה, האם יש נזק על הלוח אם הוא קורוזיה והוא פתאום אמר לי שכן יש שבר בלוח אם, אני לא יודע מאיפה הוא המציא את זה אבל הוא לא הסכים לתקן, לך תוכיח עכשיו שהם עשו את הנזק בכוונה כדי לא לתקן... בקיצור, שירות *** כמו רוב החברות שעושות יבוא מקבילי, לא יהיה בחנות הזו שום יתרון כי זו רשת,
ד.א
אם תפרסם פוסט של תלונה בעמוד פייסבוק שלהם הם יאיימו לתבוע אותך + יתנו לך Ban מהעמוד שלהם....
ממליץ בחום לא להתקרב. מאמין שהרבה חנוית בארץ יתנהגו בצורה דומה, אבל אין צורך לקנות בחנות שבסבירות לא נמוכה תתנער מלממש אחריות.