מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


אז נחתתי אתמול בבוקר בפרנקפורט...


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > טכנולוגיה בתחבורה > רכב כללי
מחבר הודעה
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #1  נשלח: ב' 17/10/2016 7:56
אז נחתתי אתמול בבוקר בפרנקפורט...

לפני כארבעה חודשים שיריינתי BMW M6 בחברת ההשכרה SIXT. ביום שישי האחרון, יומיים לפני ההמראה הודיעו לי שהרכב חזר מקולקל/פגום והם לא יכולים לספק לי את הרכב והם מוכנים "לשדרג" אותי למרצדס S 500 קבריולט. עם כל הכבוד לרכב הזה ויש הרבה כבוד, אין לי מה לעשות איתו. תכננתי את הנסיעה הזאת בקפידה ובהתאם לתכנון, רכב כבד כמו הרכב הנ"ל פשוט לא יתאים.
מה עושים? יום שישי ב 13:00 בצהריים. הטיסה ביום ראשון ב 6:00 בבוקר. אומנם אני איטי אבל לפעמים צריך לחשוב מהר. התחלתי לברר בכל מיני חברות שמשכירות רכבי ספורט. התעריפים שלהם מטורפים אבל להבדיל מחברות ההשכרה הסטנדרטיות, אצלם אתה לא מזמין קלאס מסויים אלא רכב ספציפי. יענו "מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל".
במקביל, נזכרתי שמכר סיפר לי שהוא הזמין אודי R8 במחיר שלא קשור למחירים שלהם אז דגמתי גם אותו.

בשלב הזה אני עוצר את הסיפור ומשאיר אתכם במתח עד שאחזור בסופ"ש. ככה אוכל לפנק בעוד חוויות וכמובן שבתמונות וסרטונים.

Stay tuned (תרתי משמע למי שיודע מה זה tune בעולם הרכב)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
menny
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 19, 2009
הבעות תודה: 115
מספר הודעות: 868

 #2  נשלח: ב' 17/10/2016 11:03

לא פייר......
(1) הבעות תודה: eitan-z
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #3  נשלח: שבת 22/10/2016 18:39

אז כפי שהבטחתי, להלן הרשמים. קודם כל הרכב:
(1) הבעות תודה: yehudaa
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 969
מספר הודעות: 5736

 #4  נשלח: שבת 22/10/2016 18:45

בהצלחה בהיתחרעות (או בתחרות) ..... גרמניה טובה מאוד למהירויות גבוהות
(1) הבעות תודה: kingikra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #5  נשלח: שבת 22/10/2016 19:02

אחרי שהמתח ירד קצת . אני מרשה לעצמי לבלבל את המוח קצת.
קודם כל גרמניה ונהיגה. חלום רטוב!! איזה יופי. ממש נהנתי לתת לאנשים להכנס לפני בתור. הגרמנים לא נוסעים לאט. בהתאם לחוק פלוס ללא קשר לתנאי הדרך. משמע, יצאתי ביום שני בבוקר לנסיעה בערך בשעות שהם נוסעים לעבודה. הכבישים בעיר רחוקים מלהיות טובים ויש המון צמתים, פניות, השתלבויות וכו' שאמורים לגרום לנהגים לנסוע לאט יותר מהמהירות המותרת. אז הם ממש לא נוסעים לאט יותר. אפילו קצת מהר יותר והכל זורם כמו נחיל נמלים!! פשוט להעריץ.
בארץ ישנו ויכוח ארוך טווח על מה הגורם העיקרי לתאונות. המשטרה טוענת שמהירות אבל הסטטיסטיקה טוענת אחרת. אני אומר אחרי יומיים נהיגה בגרמניה שסבלנות, אדיבות והתחשבות יורידו את מספר התאונות בארץ בעשרות אחוזים ללא קשר להגבלות מהירות או דברים דומים!!
מעבר לכך, לי לא היה פשוט לנהוג על רכב שאני לא מכיר, במדינה שאני לא מכיר ולא נהגתי בה מעולם. אתה לא תמיד יודע מה המהירות המותרת ויתרה מכך, שלא כמו בארץ, אתה לא יודע עד כמה מותר למתוח את הגבול. הגרמנים מאוד ממושמעים על הכביש. זה גם ראוי לציון! יש המון שלטי 100-120 באוטובאנים שלא תמיד ברור מתי מסתיים הקטע המוגבל. לרוב חיכיתי שמישהו יעקוף אותי ב 200 ואז עקפתי אותו ב 250 (אני לא מעמין שאני רושם דברים כאלו מעל גבי פורום ציבורי והכל במסגרת החוק!!!). כמו כן יש המון שיפוצים באוטובאנים. בדרך שנסעתי ביום השני היו עשרות ק"מ של שיפוצים שמצמצמים את הכביש לשני מסלולים צפופים מאוד שאסור לעבור בהם את ה 80 קמ"ש ובעיקרון גם אסור לעקוף אבל דווקא פה הם שמים פס ועוקפים מאוד בזהירות.

אז נעבור לחלק המעניין. הרכב, יכולותיו ולאן נסעתי. אז הרכב הוא בעצם החלום שלי. תמיד רציתי לנהוג בכזה. אני לא יכול לומר כמה השיפור באמת מוסיף כי לא נהגתי על סטוק אבל אני מניח שלא יותר מידי.
הרכב סוחט המון צומת לב. זה לא שאין רכבים יפים\יקרים\ספורטיביים בגרמניה זה פשוט שהרוב כמובן זה מרצדס, אודי וב.מ.וו. כמו כן גם האגזוז שלו עושה המון רעש:


אז ביום הראשון עשיתי נסיעת הכרות. תכננתי הכל מראש כדי שלא אצטרך לבזבז זמן יקר (וזה יקר) על תכנונים. היה לי את הרכב בסה"כ ל 30 שעות. כיוונתי את הווייז לדראמשטדט. כ 30-40 ק"מ מפרנקפורט דרך אוטובאן A5. אגב, מצלמות דרך אסורות בגרמניה אז פשוט הגבהתי את מכשיר הטלפון שלי על הידית אחיזה שלו וצילמתי ככה. מצטער על האיכות. כמו כן זה גם ממש לא נראה מהר:
(1) הבעות תודה: molvy
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #6  נשלח: שבת 22/10/2016 19:14

הנה עוד האצה מ 80 ל 180 בין השניות 2 ל 9. השתלבתי במסלול שמאל לפני אודי RS6. הנהג היה דיי בשוק שמישהו מצליח להשתלב לפניו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
razgo
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Jul 11, 2005
הבעות תודה: 15
מספר הודעות: 314

 #7  נשלח: שבת 22/10/2016 19:20
אפשר לדעת כמה עולה התענוג? וחוץ מזה

לא שקלת לסוע למסלול ששם תוכל למצות את הרכב עוד יותר
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shapin
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Jun 13, 2008
הבעות תודה: 47
מספר הודעות: 820

 #8  נשלח: שבת 22/10/2016 20:02

הרכב הזה מדהים, ללמוד אותו בצורה סבירה לא צריך יותר משעה נהיגה, פשוט מפלצת חכמה מאוד וחזקה מאוד.
מקנא.
(1) הבעות תודה: kingikra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #9  נשלח: שבת 22/10/2016 20:23

ביום השני, גם בתכנון מוקדם, יצאתי בסביבות תשע בבוקר עם הרכב לכיוון היער השחור. נסיעה של כ 180 ק"מ לבאדן באדן. מבאדן באדן ועד עיירה בשם קניבס ישנו כביש פיתולי באורך של 45 ק"מ בערך. הכביש סלול ברמה גבוהה מאוד וכל עוד אין קרח על הכביש, הכביש אוחז מצוין. למי שמכיר את כבישי נס הריס אז הכביש הזה פלות טכני. סיבובים בהילוך רביעי (מתוך שישה). בנס הרים אפשר לקחת את הסיבובים בהילוך שלישי (מתוך 7 או . מצד שני אין ישורות ארוכות כמו בנס הרים ודיי קשה לעקוף אם יש מישהו לפניך. בדרכי לשם נסעתי הרבה על האוטובאן אבל כפי שהזכרתי, לא היו יותר מידי מקומות להאיץ בהם יותר מ 250 קמ"ש. דיי קרוב לבאדן באדן, נצמדו אלי שני צעירים עם ב.מ.וו Z4M משופרת. עשינו כמה לחיצות מ 100 ל 250. הם החזיקו ממש לא רע מאחורי. ברחתי טיפה אבל ממש טיפה. בסוף נתתי להם לעקוף והחלפנו "אגודלים" (thumbs up). הנה וידאו אחרי שירדנו מהאוטובאן לכביש של 100 קמ"ש. תראו כמה חזק הבימרית מאיצה במהירויות הנמוכות:


ועכשיו לכמה סרטונים מהכביש המדובר (B500 או שוורצוואלד שטראסה). בהתחלה כשאני מאחורי רכבים אחרים ואח"כ לבד (מצטער על הסאונד טראק):


| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #10  נשלח: שבת 22/10/2016 20:25
Re: אפשר לדעת כמה עולה התענוג? וחוץ מזה

razgo כתב:
לא שקלת לסוע למסלול ששם תוכל למצות את הרכב עוד יותר


לרכב שכור אין ביטוח למסלול מירוצים. אתה רוצה לנסוע לנורבורגרינג? תשכיר שם רכב.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 969
מספר הודעות: 5736

 #11  נשלח: שבת 22/10/2016 20:42

יפה מאוד, ממש מרתק!

אני לא איש של מכוניות, אבל אי אפשר להישאר אדישים לאהבה שלך למכוניות והתשוקה שלך למהירות.

כמה עלה התענוג?

חשבת פעם להשכיר רכב בנורבורגרינג?

איך הרכב הזה יחסית לרכב שיש לך בארץ?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #12  נשלח: שבת 22/10/2016 22:14

ועוד דבר אחרון, כדי שתבינו את מהירות ההאצה, שמתי את הסלולארי בדרך חזרה מפרנקפורט שיצלם את הספידומטר. הצלחתי לתפוס מספר האצות. לצערי לא יותר מ 230 קמ"ש. ההאצות הן ב1:00 ב 1:22 וב 2:20:
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
kingikra
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Dec 27, 2006
הבעות תודה: 220
מספר הודעות: 7523

 #13  נשלח: שבת 22/10/2016 22:19

molvy כתב:
יפה מאוד, ממש מרתק!

אני לא איש של מכוניות, אבל אי אפשר להישאר אדישים לאהבה שלך למכוניות והתשוקה שלך למהירות.

כמה עלה התענוג?

חשבת פעם להשכיר רכב בנורבורגרינג?

איך הרכב הזה יחסית לרכב שיש לך בארץ?


שמח לשמוע את זה ממישהו שלא חובב רכבים
התענוג עלה 1300 יורו לא כולל דלק (עוד 160 יורו). זה מחיר מצויין יחסית למה שמוצע בשוק.
חשבתי. כמה בעיות. הרכבים שעולים בגדר הסביר יותר חלשים מהרכבים שאני נוהג עליהם בארץ. אז נכון, נורבורגרינג זה לא קשור למה שאני מכיר בארץ אבל עדיין...
הרכב הזה חזק משמעותית ממה שיש לי בארץ אבל אני בטוח שאם מישהו שנוהג על משפחתומטית רגילה בארץ היה עולה עליו, הוא לא היה מאמין שיש כוח כזה . עדיין, לרכב שלי יש 470 כ"ס ולניסאן יש 570. זה הרבה יותר אבל זה לא כמו לבוא מ 100 כ"ס ל 570 כ"ס.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
molvy (משה לוי)
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה


הצטרף בתאריך:
  Mar 16, 2010
הבעות תודה: 969
מספר הודעות: 5736

 #14  נשלח: שבת 22/10/2016 23:10

תענוג יקר אבל כמו שאומרים במסטרקארד

הגשמת חלום............... Priceless

(1) הבעות תודה: kingikra
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
clubnet
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Apr 02, 2005
הבעות תודה: 171
מספר הודעות: 4079

 #15  נשלח: א' 30/10/2016 22:49

היי kingikra תשמע מדהים לאללה, אהבתי מאוד את כל הסרטונים שלך..
דרך אגב איזה רכב יש לך פה בארצנו?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון חורף - ישראל (GMT+2) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > רכב כללי עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht