מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה


"B6 55 - עוד שרשור 'התחדשתי' וביקורת קצרה


עמוד 1 מתוך 2
עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 
   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 66
מספר הודעות: 476

 #1  נשלח: שבת 26/11/2016 13:37
"B6 55 - עוד שרשור 'התחדשתי' וביקורת קצרה

התכנון

  • אחרי כ-6 שנים עם פלסמה 51" של סמסונג, החלטתי לנצל את העובדה שהבלאק פריידיי נופל לי על יום ההולדת (ותודה להורי שהפגינו תכנון מעולה לטווח ארוך).
  • אחרי שכבר ננעלתי על גודל 65 יצאתי לסיבוב חנויות כדי להיסגר על דגם ספציפי (היו לבטים בין KU7000 של סמסונג, M7000 של הייסנס, פנסוניק DX700 וכמה אופציות ממשפחת LG).


הבעיה

  • אותה בעיה חזרה על עצמה ב-3 חנויות שונות: ברגע שראיתי את ה-OLED כל שאר המסכים נראו לי פתאום חיוורים ולא רלבנטיים.
  • לא חשבתי שהפער יהיה כל כך דרמטי, אבל גם בתכנים סטנדרטיים (סתם ערוצים של יס ב-720P) היה מדובר בחיה אחרת לגמרי.
  • לאור מגבלות התקציב והרצון שלא לבלות את החודש הקרוב על הספה בסלון, נאלצתי להתפשר על "55.
  • המסך נרכש טלפונית מפיוצ'ר ברביעי, למחרת בערב המתקינים של ח.י כבר היו אצלי.



הנה הרשמים עד עכשיו, אני מפריד בין השירות של ח.י למסך עצמו:


המתקינים

  • לא נתנו שירות טוב ולא היו מקצועיים במיוחד
  • ניסו לחסוך לעצמם עבודה ולהשתמש במתקן הקיים על הקיר, מה שגרם לכך שתלו את הטלויזיה בגובה 110 ס"מ (כשביקשתי שיתקינו בגובה סביר עם המתקן המקורי עוד עשו לי פרצופים)
  • ניסו לדחוף לי זרוע מפרקית ב-780ש"ח, אחריות מורחבת ב-2800ש"ח (תוך פיזור הפחדות)
  • לא היו מוכנים להתקין את הטלויזיה עם מגן נחשולי המתח שקניתי (בגלל שלא קניתי אותו מהם במחיר מופקע, זה נאמר לי במפורש ונאמר לי שזו מדיניות החברה)
  • עשו לי פרצוף כשביקשתי שיחברו את האנטנה של עידן+ ויוודאו שהטיונר עובד כמו שצריך
  • לא קידדו לי את השלט של סלקום TV שישלוט על הטלויזיה (ניסו קצת והתייאשו אחרי דקה, שלחו אותי לתמיכה הטלפונית של ח.י)
  • לא הסכימו לוודא בנוכחותי שאין פיקסלים מתים (שוב שלחו אותי לשירות הטלפוני)
  • לא סיפקו שום הדרכה, אפילו בסיסית ("תסתכל במדריך שנמצא בתוך הטלויזיה, זה מספיק)
  • לא ביקשתי מהם עזרה בתליית המסך הישן בחדר אחר, רק כי היו אנטיפתים
  • אה, והשאירו אחריהם בלגן...


המסך

  • טוב, להבדיל מהמתקינים, פה מדובר בחוייה אחרת לגמרי, חדות הצפיה מדהימה, זה פשוט לא דומה לטלויזיה שהתרגלתי לראות.
  • קודם כל הממשק - פנטסטי! קל, אינטואיטיבי, מיידי, נוח מאוד להתמצאות, כל הכבוד.
  • השלט כולל airmouse וגלגלת\עכבר - עובד מצוין (אבל נדרשת עקומת לימוד מסוימת).
  • סאונד - הופתעתי לטובה. הרבה יותר טוב ממה שחשבתי, עד לרמה שברוב המקרים אני מוותר על הפעלת המגבר.
  • עיצוב - מסגרת דקיקה, גוף דקיק, לא ראיתי כפתורים פיזיים (זה לא שהמתקינים טרחו להראות לי)
  • השתקפויות - כמעט ואין, שיפור עצום לעומת הפלזמה\מראה שהייתה לי קודם
  • מהירות תגובה - הדלקה ראשונית אורכת כ-10-15 שניות, משם והלאה הכל טס, אין תלונות

איכות התמונה:

  • עידן+ מובנה - איכות נמוכה למדי, לא נעים לעין (הקליטה אצלי מעולה, ועדיין איכות השידור לא טובה)
  • שידורי SD (ערוצים 10 ו-2) בסלקום TV נראים סביר פלוס, לא משהו לכתוב עליו הביתה אבל הרבה יותר טוב מקודם (והפלזמה שלי עוד היתה סלחנית כלפיהם)
  • שידורי HD בסלקום נראים מצוין, חד, בהיר, קונטרסט גבוה, רואים כל פרט. ערוץ 1HD מפתיע לטובה (העברנו ערוץ בבעתה אחרי זום אין על כתבת מאוד לא פוטוגנית), ספורט 5HD נראה טוב, אבל לא הרבה יותר מזה
  • 1080P ביוטיוב ונטפליקס - פשוט מדהים, (במיוחד אנימציה כמובן, רנגו נראה לי יותר טוב ממה שזכרתי אותו בקולנוע)
  • תכני FHD מדיסק און קי - עוד לא ניסיתי
  • כמסך מחשב (mac mini) - חד מאוד, מספיק כדי להשתמש בו כמסך מחשב (תכני מדיה נראו מעולה דרך המק)
  • PS4 - עוד לא ניסיתי
  • 4K - רמה בפני עצמה
  • 4K HDR (מוגדר כ-Dolby Vision) - התוכן היחיד שדגמתי הוא 5 הדקות הראשונות בסדרה מרקו פולו בנטפליקס. בשלב הזה החלטתי לעצור, ולהתחיל לראות את הסדרה כשיהיה לי זמן באמת לשקוע לתוכה, אבל איכות התמונה לא דומה לשום דבר שראיתי, כולל מקרני היי אנד. פשוט נפלה לי הלסת. זה כאילו כל מה שראיתי עד עכשיו היה מרוח בשכבה עכורה של זולין ופתאום בא מישהו וניקה לי את המסך. אני לא רואה את עצמי חוזר אחורה אחרי האיכות הזאת.
  • עוד לא ביצעתי כיול למסך, אז בהזדמנות זאת, אשמח להפניה לערכי כיול מומלצים אם יש כאלה.
  • יש גם אפקט ''אופרת סבון' בחלק מהתכנים, אבל הוא לא מספיק כדי להפריע (אני לרוב מאוד רגיש אליו), אז עוד לא חיפשתי איך לנטרל אותו.


סיכום

  • החרטה היחידה שלי בשלב הזה היא שלא קניתי מסך גדול יותר, אבל פערי המחיר פשוט לא הגיוניים עבורי בשלב הזה של מחזור חיי המוצר.
  • לאור קצב ההתפחות של הטכנולוגיה, אני די בטוח שתוך 4 שנים המסך יוחלף ל-"OLED 75 בחצי מהמחיר הנוכחי. עד שהיום הזה יגיע, אני מסודר.
  • שורה תחתונה: כנראה הרכישה המוצלחת ביותר שעשיתי באלקטרוניקה ביתית
  • בונוס: האשה גילתה את עונת ההמשך לבנות גילמור בנטפליקס שעלתה שלשום, ופתאום להוציא כמעט עשיריה על מסך נראה לה הגיוני...


תמונות

התמונה היחידה שאפשר להעלות עד הודעה חדשה היא של בנות גילמור (כבר עדיף בובספוג, לפחות שם אפשר לעקוב אחרי הגיון בעלילה) אז העדפתי להימנע, תמונות של תכנים מעניינים יותר יעלו בהמשך...
(3) הבעות תודה: jacko-il , ronenp , shiki
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
Nemesis
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Jun 29, 2005
הבעות תודה: 407
מספר הודעות: 4155

 #2  נשלח: שבת 26/11/2016 13:49

תתחדש ותהנה. מסך מדהים.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
tomer953
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר

הצטרף בתאריך:
  Mar 05, 2010
הבעות תודה: 1386
מספר הודעות: 4894

 #3  נשלח: שבת 26/11/2016 14:30

תהנה.

ממליץ לך לראות את תכני הדמו של LG ב- HDR.
הם פשוט ממחישים איזה מסך מדהים זה (היה אצלי לחודש ניסיון).

http://demo-uhd3d.com/categorie.php?tag=lg
הסרטון של השחמט מומלץ לראות בערב כדי להבין את רמת השחור של המסך.

_________________
חדש ב-Kodi - התחל כאן
XBMC FAQ שאלות ותשובות
פרויקט לדים ל-TV
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
jacko-il (שחר)
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה

הצטרף בתאריך:
  Apr 16, 2007
הבעות תודה: 1153
מספר הודעות: 8218

 #4  נשלח: שבת 26/11/2016 16:49

תתחדש
חזק המשפט בסוף של "הבונוס"..

_________________
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
talshap
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2010
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 126

 #5  נשלח: שבת 26/11/2016 17:23

אני רוצה לקנות אבל מה שאתה רושם פה על המתקינים מעיד על חוסר מקצועיות של חברה... ושירות גרוע.

הכנסת אותי להתלבטויות
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 66
מספר הודעות: 476

 #6  נשלח: שבת 26/11/2016 18:11

talshap
·
תראה, זה אכן היה מרגיז, אבל תכל'ס קל להתעלם מזה.
בסופו של דבר המסך תלוי ישר והכל עובד.
כפי שרשמתי התפעול מאוד אינטואיטיבי (אשתי הטכנופובית כבר מזפזפת בנטפליקס בקלות, זה אומר הרבה) ומבחינתי כל מה שנשאר זה להשקיע קצת זמן בכיול המסך ואולי גם בחיבור בינו לבין הטלפון.

בטווח הארוך המתקינים הגרועים הם לא שיקול מרכזי - זו היתה חוייה חד פעמית די חסרת משמעות מבחינת השפעה (הקטע המרגיז הוא שאני צריך להיעזר בחבר עכשיו כדי להתקין מגן נחשולי מתח ולחבר כבל אופטי בגב המכשיר).

המסך עצמו באמת מעולה והמחיר תחרותי יחסית לנקודת הזמן הזאת, זה מה שחשוב.
האינטראקציה הקצרה שלי עם השירות הטלפוני של ח.י (לפני ההתקנה) היתה דווקא חיובית, הם היו אדיבים להפליא וגמישים.
ממה שאני יודע גם השירות לאחר קניה שלהם אמור להיות טוב יחסית.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
talshap
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Apr 21, 2010
הבעות תודה: 6
מספר הודעות: 126

 #7  נשלח: שבת 26/11/2016 18:21

אחלה תודה על העדכון!
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
keyser (מני דהן)
עוסק בתחום
עוסק בתחום

הצטרף בתאריך:
  Nov 09, 2005

מיקום: 3 בתים צמודי קרקע ביאבוייה
הבעות תודה: 224
מספר הודעות: 15176

 #8  נשלח: שבת 26/11/2016 21:03

תתחדש ותהנה!
ממתין בכיליון עיניים לתמונות, עדיף עם מרקו פולו, בטח לא בנות גילמור

אשמח לקבל את הפרטים שלך בפרטי, כדי לבצע בדק בית לגבי ההתקנה, זו בטח לא החוויה שאנחנו מעודדים.

בנוסף, אם תרצה שנשלח אליך צוות נוסף על מנת לעזור עם החיבורים, רק תגיד.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 66
מספר הודעות: 476

 #9  נשלח: שבת 26/11/2016 21:46

כמובטח, כמה תמונות (צולמו באור יום ובתנאים שרחוקים מלהיות אופטימלים).
שימו לב לבוהק בצד שמאל בסצינת הכניסה לארמון במרקו פולו - קשה להמחיש בצילום מהטלפון את עוצמת הניגוד בין החלק המוצלל לחלק המואר, אבל זה הקונטרסט הכי קרוב שראיתי למציאות.

לגבי המתקינים, תודה מני, אני משוכנע שזה לא מקרה מייצג, אצור קשר בפרטי.





| פרופיל | שלח הודעה | חפש
liorlankri
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Sep 08, 2016
הבעות תודה: 8
מספר הודעות: 148

 #10  נשלח: א' 27/11/2016 10:51

תתחדש!

בהחלט מדהים, אני הייתי בשיקול של גודל לעומת מחיר ובסוף בחרתי בגודל (65) ולכן קניתי את ה ks9500

אבל אני היום אני מבין את ההבדל באיכות (למרות שגם ה ks9500 מדהימה)
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
pessik
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה

הצטרף בתאריך:
  Jan 07, 2007
הבעות תודה: 486
מספר הודעות: 5034

 #11  נשלח: ד' 30/11/2016 1:13
Re: "B6 55 - עוד שרשור 'התחדשתי' וביקורת קצרה

wegabi כתב:

[*]בונוס:
האשה גילתה את עונת ההמשך לבנות גילמור בנטפליקס שעלתה שלשום,
ופתאום להוציא כמעט עשיריה על מסך נראה לה הגיוני...
·



שמח שיצא לך טוב בשורה התחתונה

מאחל המון שעות צפיה והנאה מהמסך החדש

גם אני מתלבט בין E6 , DX900 , KS9500 טרם הפלתי החלטה ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
oronm (אורן.מ)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 25, 2009
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 173

 #12  נשלח: ד' 30/11/2016 10:52

wegabi איזה מגן נחשול יש לך ? מה ניסו למכור לך?

יש לי משהו שקניתי בהומסנטר שנקרא waisbord pro-tech מגן+השהייה (יחידה קטנה על השקע). אבל מחיפוש בגוגל כמעט ולא מצאתי כלום על הדגם. החברה דווקא קיימת www.waisbord.co.il


נערך בפעם אחרונה על-ידי oronm בתאריך ד' 30/11/2016 15:34, נערך סך הכל פעם אחת
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
bixente
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Oct 15, 2007
הבעות תודה: 30
מספר הודעות: 1319

 #13  נשלח: ד' 30/11/2016 11:43

wegabi
תתחדש וזה נראה מצויין !
שאלה קטנה - איך עשית שככה יראו הסמלים למטה בווינדוס?
איך משנים את זה ?
תודה רבה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
TheCoolest (ארתור ליברמן)
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים

הצטרף בתאריך:
  May 18, 2007

מיקום: תל אביב
הבעות תודה: 1541
מספר הודעות: 13101

 #14  נשלח: ד' 30/11/2016 13:30

זה נראה כמו OSX, ולא וינדוס.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
wegabi
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד

הצטרף בתאריך:
  Aug 16, 2010
הבעות תודה: 66
מספר הודעות: 476

 #15  נשלח: ד' 30/11/2016 20:19

כמו שארתור אמר, זה OSX (אני די בטוח שיש אמולטורים לוינדוס).

עכשיו, כשסאגת בנות גילמור מאחורינו (תודה לאל שיש רק 4 פרקים) אני חייב עדכון לגבי השירות של ח.י:
Keyser מהפורום לקח ללב את הביקורת שלי, יצר איתי קשר ודאג ללוות אותי בכל התהליך עד להגעה של טכנאי אחר, שדאג לסדר את מה שהמקורי לא הצליח, ולתקן על הדרך את חויית הלקוח השלילית שלי.

זה מאוד מעודד ללמוד ש:
1. השירות של ח.י אכן טוב כפי שסברתי (זה בהחלט היה שיקול חשוב ברכישה מבחינתי) וכחברה היא גם היתה ערנית מספיק כדי למנוע מטעות אחת של מתקין אחד לפגוע בשם הטוב שרכשה לעצמה בעמל רב
2. המילים שלנו פה בפורומים לא נופלות על אזניים ערלות, לפחות אצל חברות שחשוב להן לשמור על לקוחות מרוצים

אז שוב, תודה למני מח.י, ועכשיו אם תסלחו לי, אני חוזר למרקו פולו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG עבור לעמוד  1  |  2  |  הבא 


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht