KS9500 - ריכוז בעיות / חוויות / המלצות

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
pessik
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6123
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 612 פעמים

נושא שלא נקרא #76 

liorlankri כתב: חשוב לי להבין מה 2 המונחים האחרים:
- מה זה זליגת אור ? - האם הכוונה לאור שיוצא מגב המסך כלפי הקיר?
- מה זה עננות? האם זה כתמים לבנים שנראים על המסך?
...
·

יש לכך המון שמות והמון תיאורים ...

בשורה התחתונה הטלוויזיה מתקשה להציג שחור אמיתי בגלל שהאור "זורם"

מגופי תאורה שנמצאים במסגרת , במקרה של ה 9500 - בתחתית המסך .

לתאורה מסגרתית (edge lit) יש יתרון עיצובי - המסך דק וסקסי .

לתאורה אחורית (Back lit) יש יתרון בעננות וזליגות - המסך יותר עבה ולא סקסי כל כך..

יש מנגנונים נוספים עשויים להפחית את הזליגות והעננות כמו local dimming ועוד כל מיני

אבל שורה תחתונה : שחורים גרועים במסכים סקסים :D

והנה דוגמה - הטלוויזיה 9500 המהוללת מנסה להציג שומר מסך על רקע שחור ותראה מה קורה ...

בהצגת סרטי בלו-ריי בפורמט 21:9 (דהיינו : פסים שחורים עבים למעלה ולמטה)

אתה תקבל במקום פס שחור - פס אפור , חצי שחור לא עקבי , בקיצור גועל נפש :blues:
סמסונג 9500 בפעולה (שומר מסך)
 סמסונג 9500 בפעולה (שומר מסך)
הצגת סרט בפורמט 21:9 , שים לב מה קרה לפסים ה "שחורים"
 הצגת סרט בפורמט 21:9 , שים לב מה קרה לפסים ה "שחורים"

TheCoolest
אחראי תחום מסכים
אחראי תחום מסכים
הודעות: 18856
הצטרף: מאי 2007
שם מלא: ארתור ליברמן
מיקום: רמת גן
נתן תודות: 236 פעמים
קיבל תודות: 2387 פעמים
יצירת קשר:

נושא שלא נקרא #77 

בשתי התמונות מעלה אפשר לראות בבירור הילות (blooming) אבל לא זליגות ולא עננות.
עננות וזליגות אור אלה שני דברים שונים מהילות.

אם אתה רוצה לבדוק את אחידות השחורים תפעל לפי איך שפועלת RTINGS. תשים את הפאטרן שלהם, תבטל את כל ה-local dimming למיניהם ותבדוק.
http://ca.rtings.com/tv/tests/picture-q ... shlighting

liorlankri (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 148
הצטרף: ספטמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #78 

@nimi9
·

איך אני מבטל הגדרות החלקה? איפה זה בתפריט?

מה להגדיר עבור החדות?


אם אי מבטל מנגנון החלקה אני לא פוגם/מאבד בפונקציונליות של מכשיר?

9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1639
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #79 

טוב,

רק לעדכן.
היה אצלי הטכנאי של סמליין אתמול.
ראה בדיוק את מה שראיתי.
הסכים איתי שזה לא תקין.
גם נפלט לו שיש לו לקוח שהחליף איזה 4 מסכים כאלה בדיוק מאותה סיבה.
צילם והעביר הלאה לשירות שלהם.
ברגע שהם אומרים לי "נחליף לך בחדש" אני אומר להם יפה תודה ושיקחו את הטלויזיה כי אני לא מעוניין בה.
אני מתכוון לרכוש LG B6.
סתם הפחידו אותי עם הצריבות שלה אבל מסתבר שהתופעה הזו בין כמעט לא קיימת ללא קיימת בכלל בפורום השכן של OLED.

בהצלחה לכולם

liorlankri (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 148
הצטרף: ספטמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #80 

@9xcalibur9
·
היי

תזכיר לי מה היתה הבעיה אצלך במסך?

אצלי היה בעיה שבעצמים מהירים (למשל תנועת ידיים או ראש) במסך ראיתי כאילו מריחה קטנה של הידיים למשל או הראש, היה אצלי טכנאי והראה לי שבשידורי 4K זה לא קורה.

כבר לא יודע מה לעשות מול זה, הוא שינה לי הגדרות ואני צריך לעקוב ולבדוק.

אם יציעו לך להחליף יש אפשרות לסרב לקבל מסך חדש ולקבל זיכוי???

9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1639
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #81 

בעית זליגת אור קשה בחדר חשוך.
לפי החוק אם המוצר נרכש כחדש אך הגיע תקול, אתה זכאי לקבל את כספך חזרה.

pessik
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6123
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 612 פעמים

נושא שלא נקרא #82 

9xcalibur9 כתב:טוב,

רק לעדכן.
ברגע שהם אומרים לי "נחליף לך בחדש" אני אומר להם יפה תודה ושיקחו את הטלויזיה כי אני לא מעוניין בה.
אני מתכוון לרכוש LG B6.
...
·

ממתין לראות איך הסתיים הסיפור הזה ,

הם יכולים להחליף לך את המכשיר בחדש , אבל לא בהכרח לבטל עסקה !

רוצה להגיד - לא בטוח שתקבל את הכסף בחזרה

והטלוויזיה של LG זה יבואן אחר (ח.י) ...

roee7777
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 809
הצטרף: אוגוסט 2008
נתן תודות: 75 פעמים
קיבל תודות: 14 פעמים

נושא שלא נקרא #83 

יש יתרונות וחסרונות לכל דגם, אני לא מתחרט על הבחירה שלי.

henharel
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: דצמבר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

.

נושא שלא נקרא #84 

111

atraf
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 915
הצטרף: נובמבר 2011
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 124 פעמים

Re: .

נושא שלא נקרא #85 

henharel כתב:שלום לכולם שמי חן הראל
אני עוסק בתחום


שרשור זה נשלח אלי על-ידי אנשים שהיה קשה להם לראות זאת
אז נכנסתי והחלטתי להגיב

שלום חברים מכובדים
עצה אישית
חבל להשמיץ סתם ואו במכוון טלוויזיה מדהימה שזכתה בפרסים בינלאומיים
שכל אחד יבחר מה שטוב עבורו
יש כאלה שאוהבים תמונה מוארת איכותית HDR עד 1000 cdm2 בטכנולוגיית QUANTUM DOT
ויש כאלה שמעדיפים שחורים מדהימים - עם חסרונות אחרים

עננות זליגת אור ??!!-<<<<
בדגם זה תאורה אחורית מופקת מצדי המסך ,כלומר יש מעברי אור אל אזורים סובייקטיביים מאחורי המסך אל 1152 אזורים שונים .
תדמיינו מוליכי אור כמו פריסקופים של צוללת בצדי מסגרת המסך שמאירים אזורים רבים כך שומרים על דקות מסך מדהימה ואפשרות לשלוט על כל אזור באופן עצמאי . .
צריך להבין מה היתרונות ומה החסרונות ופה יש המון יתרונות - יש הבוחרים להישמע כ"מתבלבלים" וחושבים כי זו תקלה ולאחר מספר ימים כאשר מסבירים כי זו לא תקלה ומטפלים בכך בשינוי אזור הישיבה וזווית הצפייה וקצת כיוון התאורה האחורית מגלים שאין תקלה כלל והתמונה מדהימה , כלומר כיול קל פותר זאת .
מריחות תמונה?? ואו תמונה כפולה?! ראשית בואו נראה מה אנו משדרים : לידיעתכם יש בכל טלוויזיה סמסונג אפשרות להיכנס בתפריט ולבצע בדיקה עצמית לטלוויזיה , האם התופעה המשיכה להתרחש גם שם ? זה לא צוין כלל וחבל ..
אני לא אומר שאין לעתים תקלות אבל הן באמת ממש שוליות ומטופלות במלוא הרצינות . כלומר , יש לראות מה באמת חשוב לצופה ומה התוכן המוקרן , לבוא ולהשמיץ זה קל אבל לא הוגן , האם יש כאן כאלה שמתכוונים לעשות זאת בכוונה? , כי כתיבה מסוג זה. זה פשוט לא לעניין ולא משאירה ספקות , הצטרפתי כי לשפוך אור על העניין לא יתכן כי יכתבו דברים לא מבוססים כאילו הם מבוססים .
יש מגוון יתרונות לכל טכנולוגיה שכל אחד יעשה "שעורי בית" , ויבין לבד מה טוב עבורו .
יכולתי פה להסביר מיליון סיבות ויתרונות למוצר SUHD - אל מול כל טכנולוגיה אחרת ולא בא לי לריב עם אנשים , והמבין יבין .
בקיצור לדעתי יש פה מי שיוצר עליהום מכוון - אז המלצתי שימו לב לכך ,,, ואל תאפשרו זאת כך תרוויחו יותר מקצועיות נטו .

זו עצה אישית באהבה פרח

Cheers
חן הראל
...
·

קודם כל ברוך הבא,
לא ברור לי על איזה אנשים מדובר שהיה להם קשה לראות את זה (סמליין?)
כמו שאמרת לטכנולגיות שונות יש חסרנות ויתרונות שונים, במקרה של Edgelit יש נטייה לזליגות אור ועננות וזאת עובדה השאלה כמה מורגש העניין.
זליגת אור חריפה תראה מכל זווית, לשנות את זווית הצפיה? מה אתה אומר בעצם?
שיש לקוחות שהיום רואים טלוויזיה מהמטבח בעמידת ראש ולא סובלים מהזליגות שחוו?
אם תצורת הישיבה היא ישירה אל מול הטלוויזיה ובגובה העיניים וקיימת זליגת אור שבולטת לעין אז קיימת בעיה!

כל עניין הבעיות בטלוויזיה והשיקול אם לרכוש אותה או לא נופל על היבואן ועל נותן השירות שלו, כי בחלק מהטלוויזיות הבעיות קיימות ואי אפשר להכחיש זאת, השאלה איזה שירות לקוח שקנה טלוויזית פרימיום מקבל בתמורה.
והאם הוא צריך להילחם בשיניים עד שיחליפו לו את הטלוויזיה לדגם תקין.

קצת לא ברור לי איך הגעת למסקנה שהדברים שנאמרו כאן הם חסרי בסיס,עליהום מכוון?!?
האנשים שהתלוננו פה על בעיות הם אנשים שרכשו את הטלוויזיה, נכון שלחלק היה פה בלבול בהגדרה של זליגות אור\ועננות ומה תקין ומה לא תקין, ובגלל זה גם הועמדו על טעותם, זה לא אומר שלשאר האנשים הבעיה נפתרה.

9xcalibur9
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1639
הצטרף: מאי 2007
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #86 

אדון חן הראל היקר,

אף אחד לא מחפש להחליף בכוח מוצר שקנה במיטב כספו ובייחוד כשמדובר על מוצר יקר ערך.
אבל(!) אם המוצר מתברר כתקול אז אין שום סיבה בעולם להתפשר ולחיות עם התקלה כאילו זו גזרת גורל.
מספיק קשה לפנות זמן לטובת פגישה עם הטכנאים שלכם שמגיעים בשעות הכי תקועות שיש כשכולנו צריכים להיות בעבודה.
הייתי כל כך שמח לבוא ולכתוב פה מילים טובות על חברת סמליין והעובדים שלה אך צר לי, אין לי.
איכשהו קיבלתי את זה שהיה חג ומכרתם המון המון טלויזיות ואי אפשר להשיג אתכם בטלפון גם אחרי שעה(!!!) של המתנה.
החלקתי על זה שרצו להביא לי טכנאי פעם שניה הביתה כי התמונות שצילם הראשון "הלכו לאיבוד" עד שהתערבתי אישית והעלתי את הראשון על הקו.
לא אחליק לכם על זה שהטלויזיה תקולה.

בנוגע לבעיות שהעלו כאן, רקדתי קפוארה מסביב לטלויזיה, עמדתי על הראש, עשיתי פליק פלאקים ושום דבר לא עזר. הזליגות היו ונשארו במקומן. אדרבא, אלא אם כן אתה לא יושב ממש מול המסך, הן הופכות חמורות יותר אז עם כל הכבוד, לא חידשת לנו מאומה.

בברכה,
X

liorlankri (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 148
הצטרף: ספטמבר 2016
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 8 פעמים

נושא שלא נקרא #87 

הי

עדכון, היה אצלי ראש צוות טכנאים של סמסונג לגבי התקלה שלי.

בקיצור, ממשיכים לטעון שזו לא תקלה והאשמים הם איכות הסרטים והערוצים שמשודרים. כהוכחה הביאו לי סרטונים ב 4K כדי להראות כמה הטלויזיה מדהימה....

קשה לי עם התשובה הזאת שככה זה במסך 4K גדול, מבחינתי מסך בסכום כזה צריך לתמוך בכל פורמט שקיים גם לא 4K.

מריחות העצמים המהירים שאני מבחין בהם זה משהו שדיי מפריע לי.

מה עלי לעשות? להמשיך להתעקש שיש בעיה?

לגבי הדברים של הראל. אנשים כתבו פה דברים שהם חווים במסכים שהם רכשו ככה שלא מדובר בניסיון להכתים. זה מאוד מאוד מתסכל לשלם 13-15 אלף על מסך ולקבל תמונה מאוד לא נעימה בתמונות חשוכות , ועוד כל מיני בעיות שלא צריכות להיות כמו שיש אצלי למשל.

אשמח לשמוע ממך הסבר לאיך מבצעים "בדיקה עצמית" לא נקלתי באפשרות כזו.

NBMH
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 617
הצטרף: אוגוסט 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

נושא שלא נקרא #88 

liorlankri כתב:הי

עדכון, היה אצלי ראש צוות טכנאים של סמסונג לגבי התקלה שלי.

בקיצור, ממשיכים לטעון שזו לא תקלה והאשמים הם איכות הסרטים והערוצים שמשודרים. כהוכחה הביאו לי סרטונים ב 4K כדי להראות כמה הטלויזיה מדהימה....

קשה לי עם התשובה הזאת שככה זה במסך 4K גדול, מבחינתי מסך בסכום כזה צריך לתמוך בכל פורמט שקיים גם לא 4K.

מריחות העצמים המהירים שאני מבחין בהם זה משהו שדיי מפריע לי.

מה עלי לעשות? להמשיך להתעקש שיש בעיה?

לגבי הדברים של הראל. אנשים כתבו פה דברים שהם חווים במסכים שהם רכשו ככה שלא מדובר בניסיון להכתים. זה מאוד מאוד מתסכל לשלם 13-15 אלף על מסך ולקבל תמונה מאוד לא נעימה בתמונות חשוכות , ועוד כל מיני בעיות שלא צריכות להיות כמו שיש אצלי למשל.

אשמח לשמוע ממך הסבר לאיך מבצעים "בדיקה עצמית" לא נקלתי באפשרות כזו.
...
שטויות..
יכולים להעיד פה המון אנשים בפורום שהם בעלי מסכי 4K שאין להם את הדבר הזה.
אין שום סיבה שיהיה מריחה כמו שאתה מתאר..
אני עם הייסנס, שווה חמישית מהטלויזיה שלך, ואין לי מריחה גם לא בשידורים של ספורט 5(לא HD).
לא רואה שום סיבה שבמסך כזה תהיה לך מריחה בתכנים שהם לא 4K.

atraf
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 915
הצטרף: נובמבר 2011
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 124 פעמים

נושא שלא נקרא #89 

@liorlankri

לגבי עניין הבדיקה העצמית,
אתה יכול להגיע לזה דרך התפריט Support --> Self Diagnosis
אין שם שום אופציה לבדוק מריחות, ובאופן כללי זה דיי בדיחה.. לא יודע איך זה אמור לעזור לך.

בתפריט טכנאים של הטלוויזיה קיימות עוד עשרות של אופציות של בדיקות וכנראה ששם תמצא מבוקשך.
בכל מקרה רק טכנאי יכול להגיע לזה כי צריך שלט מיוחד.
אם אתה ממש רוצה אפשר לרכוש אותו מכאן -
http://www.ebay.com/itm/SAMSUNG-SERVICE ... xyMd1SGInx

pessik
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6123
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 81 פעמים
קיבל תודות: 612 פעמים

נושא שלא נקרא #90 

9xcalibur9 כתב:אדון חן הראל היקר,
...
·


ההודעה של חן הראל נעלמה !

כנראה הוא ערך אותה ל "111" לאחר שהבין שהוא לא יכול לסבן אותנו

אני כבר מזמן ויתרתי על הרכישה של הטלווזייה הזו וממש כואב לי הלב

לקרוא פה על אנשים שהשקיעו כ"כ הרבה כסף וקיבלו .. טוב אנחנו כבר יודעים מה הם קיבלו.

נמשיך לעקוב :(

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”