אחריות יצרן סנסונג ku7000
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
תפסיקו ליפול למלכודת הזאת של הודעות מנותני השירות. ראיתי המון שרשורים עם תגובה כזאת שמלא חברים הגיבו עליה. מעולם לא ראיתי שענו להם בפעם השניה. הם רק רוצים ליצור מראית עין שהכל בסדר, גג לתת מענה פרטני לאדם בודד ותו לא. בטח לא כל הדברים המתבקשים שאתם רושמים. יש סיבה לסעיף 8. יש סיבה למה מפצלים עסקאות ולא ניתן לשלם 199 בעת הקניה. הייתי רוצה להאמין שזאת אחריות באמת מלאה בכל 4 השנים אבל כשמצד אחד קיים סעיף 8 (ובטח יש סעיף שבכל סתירה החוזה הוא הקובע) ומצד שני יש רק אמירה ללא סימוכין אז קשה להאמין. ביום שהמסך יתקלקל רצוי משהו יותר מוחשי מהודעה שאפשר למחוק בפורום. כולי תקווה שתעלה לכאן תעודת אחריות מתוקנת לרווחת הקונים
- Victormihov
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 106
- הצטרף: ינואר 2014
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
רק בישראל כש קונים משהו החברות מנסות לגרום לנו שלא הבנו משהו טוב או שלא קראנו משהו טוב כש בתעודת האחריות כתוב הכל שחור על גבי לבן.
מה זה משנה מה קטי שמטי או בטי אומרת או כותבת- קנית טיוי וכתוב שאחרי שנה "לך תחפש את החברים שלך"
אז זה בידיוק מה שיקרה אם ילך המסך ביום 357 מתאריך הקניה.
אתם פה כותבים וה"שירות" זורק מילה פה ושם ואתם מדפיסים ומדביקים לאחריות בתקווה שיום אחד כש תצטרו את האחריות , אז אתם תראו להם מה קטי רשמה: שיש אחריות:) נו באמת... זה בולשיט וכולנו יודעים את זה.
ומה עם כל האנשים שלא נכנסים לפורום ואין להם את ה"סעיף" של קטי היקרה שלנו.
זה רק בישראל ככה נהוג- מדינת הגנבים והקומבינות.אף פעם שום דבר לא ברור , מי מה אמר איך אמר, בסופו של דבר תמיד הכתוב בתעודה הוא הנכון.
אני רוצה לראות שאנשים יצטרו אחריות וכש תראו אצבע אמצעית מהם, תגיד: אבל קטי אמרה שיש אחריות....
מה זה משנה מה קטי שמטי או בטי אומרת או כותבת- קנית טיוי וכתוב שאחרי שנה "לך תחפש את החברים שלך"
אז זה בידיוק מה שיקרה אם ילך המסך ביום 357 מתאריך הקניה.
אתם פה כותבים וה"שירות" זורק מילה פה ושם ואתם מדפיסים ומדביקים לאחריות בתקווה שיום אחד כש תצטרו את האחריות , אז אתם תראו להם מה קטי רשמה: שיש אחריות:) נו באמת... זה בולשיט וכולנו יודעים את זה.
ומה עם כל האנשים שלא נכנסים לפורום ואין להם את ה"סעיף" של קטי היקרה שלנו.
זה רק בישראל ככה נהוג- מדינת הגנבים והקומבינות.אף פעם שום דבר לא ברור , מי מה אמר איך אמר, בסופו של דבר תמיד הכתוב בתעודה הוא הנכון.
אני רוצה לראות שאנשים יצטרו אחריות וכש תראו אצבע אמצעית מהם, תגיד: אבל קטי אמרה שיש אחריות....
- 9xcalibur9
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1639
- הצטרף: מאי 2007
- נתן תודות: 16 פעמים
- קיבל תודות: 109 פעמים
- Victormihov
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 106
- הצטרף: ינואר 2014
- נתן תודות: 7 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
- Dor1989 (פותח השרשור)
-
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 26
- הצטרף: אוקטובר 2016
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
התקינו לי את המסך, שילמתי 200 ש״ח נוספים וקיבלתי את אותה תעודת אחריות מורחבת שהעלו פה, המתקין אמר שזו תעודה כללית לכל המוצרים של אלקטרוניקס ולכן כתוב שזה לא כולל פאנל אבל הוא אמר שאלו 3 שנים נוספות של אחריות יצרן כולל פאנל ושהיא קיימת רק עבור מסכים מסדרה k.
אמר שהועלו טענות בחברה ושוקלים להדפיס תעודת אחריות נוספת ללא השורה על הפאנל, כנראה לא קרה עד עכשיו מטעמי חיסכון ונוחות.
בכל מקרה שמרתי את ההתכתבות איתם במייל עם הקבלה.
דרך אגב, מישהו יכול לשלוח לי קישור להגדרות מומלצות/ בדיקות למסך פיקסלים עננות וכו׳? אני זוכר שראיתי לא מזמן שמישהו העלה אתר עם סרטי 4k להדגמה וטסטים, חיפשתי ולא מצאתי את השרשור.
אמר שהועלו טענות בחברה ושוקלים להדפיס תעודת אחריות נוספת ללא השורה על הפאנל, כנראה לא קרה עד עכשיו מטעמי חיסכון ונוחות.
בכל מקרה שמרתי את ההתכתבות איתם במייל עם הקבלה.
דרך אגב, מישהו יכול לשלוח לי קישור להגדרות מומלצות/ בדיקות למסך פיקסלים עננות וכו׳? אני זוכר שראיתי לא מזמן שמישהו העלה אתר עם סרטי 4k להדגמה וטסטים, חיפשתי ולא מצאתי את השרשור.
- 9xcalibur9
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1639
- הצטרף: מאי 2007
- נתן תודות: 16 פעמים
- קיבל תודות: 109 פעמים
בקיצור - בלי אחריות מלאה של 1+3 שנים על הפאנל - כולל החלפתו - אני לא ארכוש .
בשבוע הקרוב אני מתכנן לרכוש 55' עבורי ,
וזה שהנציגים שלהם כאן לא עונים - זה לא עושה טוב לסמסונג.
בחודש הבא אני אמור לרכוש עוד 3 טלוויזיות (למישהו מהמשפחה שנכנס לדירה חדשה) והוא סומך עלי בעיניים עצומות.
אני לא אמליץ על סמסונג ולו רק עקב העובדה שאין אחריות/החלפת פאנל ב-אחריות המורחבת .
הם רק יורים לעצם ברגל .
אני מקווה שהעניין יתבהר בהקדם , אולי יש כאן אי הבנה שבטעות פורסמה ע"י סמסונג.
בשבוע הקרוב אני מתכנן לרכוש 55' עבורי ,
וזה שהנציגים שלהם כאן לא עונים - זה לא עושה טוב לסמסונג.
בחודש הבא אני אמור לרכוש עוד 3 טלוויזיות (למישהו מהמשפחה שנכנס לדירה חדשה) והוא סומך עלי בעיניים עצומות.
אני לא אמליץ על סמסונג ולו רק עקב העובדה שאין אחריות/החלפת פאנל ב-אחריות המורחבת .
הם רק יורים לעצם ברגל .
אני מקווה שהעניין יתבהר בהקדם , אולי יש כאן אי הבנה שבטעות פורסמה ע"י סמסונג.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
@movieman
·
תשמע, זה לא כזו בעיה. אם הם טוענים שהאחריות המורחבת היא מלאה לחלוטין כולל הפאנל, כל מה שהם צריכים לעשות זה לספק תעודת אחריות ללא הסייג בסעיף 8. או לחלופין למחוק ידנית את הסעיף + חותמת רשמית של העסק שלהם על התיקון. זה משהו שאמור להיות פתיר מבחינתם בהנחה שאכן ישנה אחריות מלאה לתקופה המורחבת כמו הטענות שעלו פה.
עד שלא יוכח אחרת לפחות, מבחינתי לפחות, כשאני ממליץ לאחרים על מסכים אני מציין שהאחריות היא למשך שנה אחת מלאה.
·
תשמע, זה לא כזו בעיה. אם הם טוענים שהאחריות המורחבת היא מלאה לחלוטין כולל הפאנל, כל מה שהם צריכים לעשות זה לספק תעודת אחריות ללא הסייג בסעיף 8. או לחלופין למחוק ידנית את הסעיף + חותמת רשמית של העסק שלהם על התיקון. זה משהו שאמור להיות פתיר מבחינתם בהנחה שאכן ישנה אחריות מלאה לתקופה המורחבת כמו הטענות שעלו פה.
עד שלא יוכח אחרת לפחות, מבחינתי לפחות, כשאני ממליץ לאחרים על מסכים אני מציין שהאחריות היא למשך שנה אחת מלאה.
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- 9xcalibur9
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1639
- הצטרף: מאי 2007
- נתן תודות: 16 פעמים
- קיבל תודות: 109 פעמים
- 9xcalibur9
-
- חבר ותיק
- הודעות: 1639
- הצטרף: מאי 2007
- נתן תודות: 16 פעמים
- קיבל תודות: 109 פעמים
הb6 לא עולה כפול נתחיל בזה.
דבר שני, אני יודע שאין מלאים כי גיליתי זו בדרך הקשה. משכו אותי ומשכו אותי עד שהתקשרתי ליבואן ואז נזכרו שנגמר להם. שלישית, ם לך היה נדפק המסך והיה מתאים לך לחכות חודשיים לחליפי - אשרך.
לי אין את הסבלנות ברזל הזו. יתרה מזאת, הייתי מצפה את המינימום שבמינימום שיהיו כנים איתי או שיציעו פיצוי כלשהו. זה אב של שירות לקוחות.
דבר שני, אני יודע שאין מלאים כי גיליתי זו בדרך הקשה. משכו אותי ומשכו אותי עד שהתקשרתי ליבואן ואז נזכרו שנגמר להם. שלישית, ם לך היה נדפק המסך והיה מתאים לך לחכות חודשיים לחליפי - אשרך.
לי אין את הסבלנות ברזל הזו. יתרה מזאת, הייתי מצפה את המינימום שבמינימום שיהיו כנים איתי או שיציעו פיצוי כלשהו. זה אב של שירות לקוחות.
·jacko-il כתב:@movieman
·
תשמע, זה לא כזו בעיה. אם הם טוענים שהאחריות המורחבת היא מלאה לחלוטין כולל הפאנל, כל מה שהם צריכים לעשות זה לספק תעודת אחריות ללא הסייג בסעיף 8. או לחלופין למחוק ידנית את הסעיף + חותמת רשמית של העסק שלהם על התיקון. זה משהו שאמור להיות פתיר מבחינתם בהנחה שאכן ישנה אחריות מלאה לתקופה המורחבת כמו הטענות שעלו פה.
עד שלא יוכח אחרת לפחות, מבחינתי לפחות, כשאני ממליץ לאחרים על מסכים אני מציין שהאחריות היא למשך שנה אחת מלאה....
מבחינתי - אחריות לשנה אחת - עוד מהיבואן הרשמי (שזה תוספת כסף לא מעטה ביחס ליבוא מקביל) זה כן בעיה.
זה בעיה גם לסמסונג .
כי המתחרים נותנים 3 ואף 5 שנות אחריות למסכים שאינם נופלים לא באיכות ולא בשירות ובמחיר זהה .
אני לא בטוח בכלל שהם ישנו את המלל בתעודת האחריות.
אני בד"כ לוקח את הדגמים הבכירים בכל מוצר שאני רוכש
בכל אופן לא ארכוש TV עם אחריות מלאה רק לשנה אחת. אני כן מוכן להוסיף סכום סביר של כמה מאות ש"ח עבור הרחבה ל-4 וכו'...