שרשור תגובות: מקרן TW9300 של אפסון עם UHD ו-HDR

מקרנים קידמיים - Front Projector.
brillix
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 336
הצטרף: מרץ 2008
נתן תודות: 7 פעמים
קיבל תודות: 33 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

אם כל הכבוד למחיר רחוב זה מקרן של 3000 פאונד אין סיבה שיעלה 26 אלף שקל !!!!!! גג של הגג 15000 וגם זה בלחץ

esoreanu
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #17 

למשהו יצא לבדוק את ה- HDR עם netflix?
יש שמועות שיש איתו המון בעיות HDR באופן כללי.

http://www.projectorcentral.com/epson-6 ... Conclusion
http://www.projectorcentral.com/HDR-com ... patibility

תכננתי להשתמש בו ביחד עם ה- Nvidia Shield שלי ואולי גם Xbox one S.

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

זה די הגיוני, אנחנו רק בתחילת הדרך עם HDR ואני בטוח שיהיו לא מעט בעיות תאימות עד שכל ה-ecosystem יתייצב.

esoreanu
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #19 

זה נראה קצת יותר חמור מבעיית תאימות התחלתית...
לי הדיווחים האפסון לא תומך ב- HDR ב- 4:4:4 רק ב- 4:2:2 בגלל מגבלת חומרה.
חוסר התמיכה גם לבעיית תאימות בגלל שלא כל מכשירי הקצה (נגני BD UHD, XBOX, SHIELD) יודעים להוציע את ה- HDR ב- 4:2:2.
אני מצפה ממכשיר בתקציב כזה שיהיה יותר future proof.

dondi
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1968
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #20 

מגבלת החומרה היא ברוחב הפס של כניסת ה HDMI שהיא עומדת על 10.2 במקום על 18 gbps , אגב, גם הסוני שעולה בארץ 50 אש"ח הוא עם אותה מגבלת חומרה.
עבור סרטים זה לא מפריע מכיוון שהם לא יוצאים ב 4:4:4 , ולמעשה אין היום שום תוכן שמקודד כך. (עד כמה שידוע לי)

esoreanu
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

יכול להיות שאתה צודק, אבל זה נראה פשוט שהנגנים לא תומכים ב- 4:2:2 רק ב- 4:4:4 אם אתה רוצה HDR.
ומכל מה שקראתי עד עכשיו, נראה ש- HDR זה קפיצה גדולה כמו ה-4K מבחינת איכות התמונה...
אם אני קונה מקרן חדש, המינימום שאני רוצה זה תמיכה ב- HDR ל- netflix, Amazon ו- BD UHD.
Xbox one S נראה מושלם מהבחינה הזאת והאפסון לא עובד איתו בכלל ב- HDR, אני מוכן להסתפק ב- Nvidia אם תוספת של נגן BD UHD נוסף.
בגלל זה שאלתי על ה- Shield. במה אתם משתמשים בשביל לראות חומר עם HDR?

dondi
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1968
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אתה מדבר על סטרימינג ואכן כרגע יש חוסר תאימות אבל מדובר על בעיות תוכנה ולא חומרה.
הבעיות האלה יפתרו בחלק מהנגנים.
גם ל Roku יש בעיות להצגת התוכן הזה והם עובדים על פתרון , בגירסת התוכנה הבאה זה יפתר. (עוקב אחרי זה )
מעבר לזה יש את הנגן החדש של oppo 203
לא יודע אם גם אצלו קיימת הבעיה או שלא.
אם אפשר לראות סרטים ב hdr לוקלית בלי בעיה אז גם בסטרימינג לא אמורה להיות בעיה

MarioMan
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 3538
הצטרף: מאי 2005
שם מלא: יונתן פת-יה
מיקום: תל-אביב
נתן תודות: 19 פעמים
קיבל תודות: 195 פעמים

נושא שלא נקרא #23 

dondi כתב:מגבלת החומרה היא ברוחב הפס של כניסת ה HDMI שהיא עומדת על 10.2 במקום על 18 gbps , אגב, גם הסוני שעולה בארץ 50 אש"ח הוא עם אותה מגבלת חומרה.
עבור סרטים זה לא מפריע מכיוון שהם לא יוצאים ב 4:4:4 , ולמעשה אין היום שום תוכן שמקודד כך. (עד כמה שידוע לי)
...
אני חושב שבגלגול האחרון של מקני ה-4K של סוני (לפחות של דגם הביניים מסדרה 5) העניין סודר וישנה לפחות כניסת HDMI אחת עם רוחב פס של 18.2gbps.

ב-JVC העניין טופל כבר מזמן יחסית (ב-X5000/7000/9000).

esoreanu
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

חפירה נוספת רק מאששת את החשש שלי.
למקרן יש פשוט המון בעיות תאימות עם UHD ונגנים שונים...
עזבו לרגע את הסטרימינג של HDR (למרות שאני חושב שיש לו יותר פוטנציאל תוכן מסרטים), גם נגנים BD UHD לא עובדים איתו (XBOX, Samsung).
בצד החיובי, הוא כנראה מקרן נהדר! גם 1080P וגם 4K בלי פיטצ'רים של UHD נראים נהדר עליו.
ממש בהתלבטות, אף אחד לא ניסע להרציץ שילד יחד איתו? בדגש על HDR

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

esoreanu כתב:חפירה נוספת רק מאששת את החשש שלי.
למקרן יש פשוט המון בעיות תאימות עם UHD ונגנים שונים...
עזבו לרגע את הסטרימינג של HDR (למרות שאני חושב שיש לו יותר פוטנציאל תוכן מסרטים), גם נגנים BD UHD לא עובדים איתו (XBOX, Samsung).
בצד החיובי, הוא כנראה מקרן נהדר! גם 1080P וגם 4K בלי פיטצ'רים של UHD נראים נהדר עליו.
ממש בהתלבטות, אף אחד לא ניסע להרציץ שילד יחד איתו? בדגש על HDR
...
·

את זה ראית?

https://www.hometheater.co.il/vt266030.html

esoreanu
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 346
הצטרף: ינואר 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #26 

ראיתי, ראיתי... :-)
הקטע שהייתה לי הזדמנות שהחמצתי לקנות אותו באזור ה-14 אלף וקשה לי להתגבר על זה.
את האפסון אפשר להביא עד הבית גם ב-14 אלף, אז אני שוקל את המשך מעשי.

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #27 

esoreanu כתב:ראיתי, ראיתי... :-)
הקטע שהייתה לי הזדמנות שהחמצתי לקנות אותו באזור ה-14 אלף וקשה לי להתגבר על זה.
את האפסון אפשר להביא עד הבית גם ב-14 אלף, אז אני שוקל את המשך מעשי.
...
·

בהצלחה ידידי, תשקול טוב , כי אין מה להשוות.

dondi
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1968
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

istarmini כתב:
...
...
·

בהצלחה ידידי, תשקול טוב , כי אין מה להשוות.
...
·
אתה טועה

dondi
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1968
הצטרף: פברואר 2005
נתן תודות: 38 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

esoreanu כתב:חפירה נוספת רק מאששת את החשש שלי.
למקרן יש פשוט המון בעיות תאימות עם UHD ונגנים שונים...
עזבו לרגע את הסטרימינג של HDR (למרות שאני חושב שיש לו יותר פוטנציאל תוכן מסרטים), גם נגנים BD UHD לא עובדים איתו (XBOX, Samsung).
בצד החיובי, הוא כנראה מקרן נהדר! גם 1080P וגם 4K בלי פיטצ'רים של UHD נראים נהדר עליו.
ממש בהתלבטות, אף אחד לא ניסע להרציץ שילד יחד איתו? בדגש על HDR
...
·
הבעיות נבעות בעיקר בגלל שאין עדיין סטנדרט, הבעיות אמורות להיפטר כנראה עם עדכוני תוכנה. אני אישית לא רואה מדוע נגני בלוריי בכלל רלוונטים בארץ (זה לא שיש מאיפה להשכיר\לרכוש מעבר לחו"ל) השוק הזה פשוט לא קיים פה.

מבחינת סטרימינג - roku הוציאו עדכון לפני מספר ימים שפתר את הבעיה ועכשיו ניתן להזרים hdr (עובד עם אמזון, נטפליקס לא ניסיתי)

מבחינת iso, יש לי סטרימר Q5 pro שמנגן הכל כולל הכל כולל הכל בלי שום בעיה ומדובר על ריפים מלאים של בלוריי. (4K, HDR, BT2020) ורואים מדהים

oferlaor (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

מאוד קשה לי להאמין שהדברים האלה לא פתירים ברמת שדרוג קושחה.

שלח תגובה

חזור אל “מקרנים”