הגברה לפרוצסור

אודיו בקולנוע-ביתי ופורמטים רב-ערוציים - רסיברים, מגברי כח-רב ערוציים, פרוססורי-אודיו וכו'
genvirt (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1487
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

הגברה לפרוצסור

נושא שלא נקרא #1 

הי, אני לא יודע האם אני בכיוון נכון, אך כול פעם אני חוזר לניקודה - האם לשדרג לפרוצסור או להישאר אם רסיבר.
קראתי די הרבה גם בפורומים בארץ וגם בחול - לא מצאתי תשובה חד משמעי בעניין...
רוב אומרים שכעקרון אין הבדל מהותי מאוד בסאונד, פרט לכמובן הגברה יותר חזקה וטיפה יותר איכותית(מן הסתם:))
אך פתרון כזה הוא דרוש עוד מקום ועוד הוצאות לכיבול (למשל) , דבר שמושך אולי לשם זה אפשרות לבצע שדרוג לפרוצסור בעתיד בלי להשקיע בהגברה(אם נבחרה כמו שצריך) וכאן באה בעצם השאלה שבכותרת:
איזה הגברה בוחרים לפרוצסור?
האם עדיף הגברה של אותו יצרן? יש דבר שדי מוזר (בעניי) אך בטוח יש לזה סיבה- מרנס, ארקם יצרו לפרוצסורים שזכו בציונים גבוהים, אבל מה - אין להם מגבר תואם, כלומר בעל אותה כמות הארוצים, אני בפמדבר על אקרם 860 למשל- אם נבחר אותו איזה הגברה לקחת? אין להם ל11 ארוצים...
האם כדאי להשתמש במגבר של ימהה למשל? אבל אם ככה למה כבר לא לקחת פרוצסור תואם של אותה ימהה?
ארקם יצרה 850 אך רסיבר זה לא מתאים לאטמוס מין הקופסה ודורש לשים הגברה נוספת לערוצי אטמוס...
האם מספיק לקחת פרוצסור טוב והגברה ״פשוטה״? האם כזה דבר ישמע טוב?
או כול זה זה ״גימיק״ ומספיק רסיבר, כלומר למשל להמתין עד שתצא ארקם ל11 ארוצים מלאים או לפחות ל9, כי קידמיים אני מפעיל דרך אינטגרייתד, אך כאן יש דילמה- אם משקיעים בארקם (לדוגמה, כן) למה כבר לא להשמיע דרכו את המוזיקה..?
מכווה שהסברתי את כקו המחשבה שלי...
Heavy Metal Is The Law

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

כל עוד הרמקולים שלך לא דורשים כמויות זרם חריגות מהמגבר כל המגברים, כולל אלו שברסיברים, ישמעו בדיוק אבל בדיוק אותו הדבר ולכן עזוב אותך משטויות תשאר עם רסיבר כזה או אחר.

Amir64
גורו
גורו
הודעות: 10043
הצטרף: אוגוסט 2012
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 1733 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

איזה רמקולים יש לך?

genvirt (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1487
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

יש לי פוקלים ואני די מרוצה מהסטאפ שלי מבחינת הסאונד סטריאו וכעיקרון מק״ב גם
אני מנסה להבין , ולנסות להבין האם ניתן להגיע לדבר יותר טוב:) כן, אוייב של טוב הוא טוב יותר , זה לא נגמר וכנראה לא יכול להיגמר:)
- זה כמו שיפוץ - לא ניתן לסיים, אפשר רק לעצור אותו:)
מדברים כאן די הרבה על מערכות כיול כאלה ואחרים, ומחוויות של רסיברים שונים.
מקווה מאוד מתי שהוא להשיג להשמעה בבחת אנטם וארקם... ע״מ להבין האם באמת רסיברים אלו יכולים להביא חוויה יותר טובה ממה שיש, מה לעשות אנחנו חולים במחלה :) מחלה הפעם חוויתית אך תרופות יקרות ואין לזה ביטוח ״בריאות״:)

ליואב:
אני מניח שהכוונה שלך היא להבדל בין פרוצססור ורסיבר שבאותה רבה ואותה חברה.
נכון שהגברה היא הגברה , אך לאחר מכן יש כבר ״משחקים״ של כול חברה וחברה- מעגלי עיבוד, דאקים שונים ועוד כול מיני ״משפרי״ סאונד
אחרת היתה לנו חברה אחת עם שני דגמים:)
ככה יש לנו מגוון:) זה כנראה בהוונה ״לשבור לנו את הראש״:) ולחפש בכיס מה שעוד נותר :)
אם ברצינות: ככה או אחרת יש שוני בשמע בין חברות שונות , אני לא מעמין שאין הבדל- אין לי ניסיון רב בהשוואות בין החברות, יכול לדבר רק על מרנץ שהיה לי ושתי דגמי פיונר- כן היה הבדל בין מרנץ לפיונר, נכון ביניהם היה מספר שנים הפרש, אך בכול אופן

מה שאני מחפש, כפי שציינתי כבר זה הוכחה שכן (או לא) יש מצב לשפר בלהביא הביתה דגמי יוקרה (לא קיצוניים אך עדיין) , אם מדברים על סטריאו אזי יכולים להגיד - ״תחליף סידי, זה באה משם״ - גם יכול להיות כמובן וזה גם דבר שאני מחפש הוכחה.
לא יודע עם יצליח, אך כפי שציין יואב ולא מעט אחרים (בארץ ובעולם) אין יתרון בולט לפרוצסור, שזה אומר אחפש שיפור בעולם רסיברים (עם בכלל ניתן להשיג לאומת סטאפ הקיים).
Heavy Metal Is The Law

istarmini
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 16943
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 1001 פעמים
קיבל תודות: 2180 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

genvirt כתב:יש לי פוקלים ואני די מרוצה מהסטאפ שלי מבחינת הסאונד סטריאו וכעיקרון מק״ב גם
אני מנסה להבין , ולנסות להבין האם ניתן להגיע לדבר יותר טוב:) כן, אוייב של טוב הוא טוב יותר , זה לא נגמר וכנראה לא יכול להיגמר:)
- זה כמו שיפוץ - לא ניתן לסיים, אפשר רק לעצור אותו:)
מדברים כאן די הרבה על מערכות כיול כאלה ואחרים, ומחוויות של רסיברים שונים.
מקווה מאוד מתי שהוא להשיג להשמעה בבחת אנטם וארקם... ע״מ להבין האם באמת רסיברים אלו יכולים להביא חוויה יותר טובה ממה שיש, מה לעשות אנחנו חולים במחלה :) מחלה הפעם חוויתית אך תרופות יקרות ואין לזה ביטוח ״בריאות״:)

ליואב:
אני מניח שהכוונה שלך היא להבדל בין פרוצססור ורסיבר שבאותה רבה ואותה חברה.
נכון שהגברה היא הגברה , אך לאחר מכן יש כבר ״משחקים״ של כול חברה וחברה- מעגלי עיבוד, דאקים שונים ועוד כול מיני ״משפרי״ סאונד
אחרת היתה לנו חברה אחת עם שני דגמים:)
ככה יש לנו מגוון:) זה כנראה בהוונה ״לשבור לנו את הראש״:) ולחפש בכיס מה שעוד נותר :)
אם ברצינות: ככה או אחרת יש שוני בשמע בין חברות שונות , אני לא מעמין שאין הבדל- אין לי ניסיון רב בהשוואות בין החברות, יכול לדבר רק על מרנץ שהיה לי ושתי דגמי פיונר- כן היה הבדל בין מרנץ לפיונר, נכון ביניהם היה מספר שנים הפרש, אך בכול אופן

מה שאני מחפש, כפי שציינתי כבר זה הוכחה שכן (או לא) יש מצב לשפר בלהביא הביתה דגמי יוקרה (לא קיצוניים אך עדיין) , אם מדברים על סטריאו אזי יכולים להגיד - ״תחליף סידי, זה באה משם״ - גם יכול להיות כמובן וזה גם דבר שאני מחפש הוכחה.
לא יודע עם יצליח, אך כפי שציין יואב ולא מעט אחרים (בארץ ובעולם) אין יתרון בולט לפרוצסור, שזה אומר אחפש שיפור בעולם רסיברים (עם בכלל ניתן להשיג לאומת סטאפ הקיים).
...
·

הכל מתחיל ונגמר במערכת הכיול.

אתה יכול לרכוש רסיבר ארקם עם דיראק.הבעיות ? יקר/יבואן לא להיט/אמינות.

אתה יכול לרכוש רסיבר אנתם .הבעיה ? מערכת כיול פחות טובה מהדיראק אבל עדין ברמה מעל כל היתר.

אתה יכול לרכוש רסיבר הכי זול שכולל יציאות פרה למספר הערוצים שאתה צריך לחבר+ הגברות חיצוניות ולהתקין בין הרסיבר להגברות מערכת כיול של דיראק דגם 88a. החסרונות ? יקר / מסובך לקינפוג

אתה יכול , במידה ומספיק לך 7.1, לדאוג לסטרימר שמוציא מיציאת ה hdmi שלו אות מסוג LPCM ואז לחבר מיני די אס פי שמכיל דיראק.חסרונות ? לא כל הסטרימרים כוללים LPCM והמיני די אס פי לא תומך בסיגנל של 4K.

בהצלחה

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

לפני כפחות מחמישה חודשים לקחתי אלי לבדיקה:

☆ Pioneer LX89
☆Marantz sr7011

שני הרסיברים הנ"ל - בעיקר תקציב (לאותו רגע ספציפי) הגיעו ב-לימנציה שעשיתי עם עצמי למקום ענייני וראשון עבורי ל-בחינה פיזית אצלי - המטרה הייתה לרכוש אחד מהם.
ו-רכשתי.

בדקתי את שניהם באופן עקבי ב Pure Direct.
עבורי - היה חשוב לשמוע -נטו- מכשיר וכיצד הוא משתלב עם הסט שלי בחלל שלי.
ההבדלים היו ברורים בהחלט!
וההבדלים הם ברמה של טעם אישי בהחלט.

המבדק היה ביום שבת בבוקר, הבית היה ריק מ"הפרעות", היה נוכח איתי חבר טוב (בעל ה marantz) ששימש בין היתר כעזר עבורי.

צריך מגבלה פיזית, בשביל לא לשמוע הבדלים ברורים!

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

Re: הגברה לפרוצסור

נושא שלא נקרא #7 

genvirt

אם קיימת אפשרות לקחת אליך לשמוע ולהתנסות...זו הדרך הנכונה.

כפי שכבר רשמתי זאת בעבר,
אנטם לא הייתי ממהר להמליץ עליו לכל משתמש, מכיוון שהרסיברים/פרוססור שלהם דלים מאוד בפונקציונאליות וב features...
אנטם לא כיוונו את הציוד שלהם לכל משתמש...
מה שהם מציעים זה סאונד נטו (ככל שהמערכת - ה-SETUP איכותי יותר ובעלת תנאים אופטימליים יותר, התוצאות ידברו בעד עצמן) אנטם מציע את הציוד שלהם לא תוספות וללא עיבודים, dts x ו אטמוס ועיבוד אולפן של Dolby Surround ו Neural X לכל פורמט אחר.
תמיכה בכל הרלוונטי לווידאו כ passtrugh בלבד ללא עיבוד וסקיילר.
וכמובן RoomCorrection של ARC
שמבוסס PC + wifi בזמן אמת בלבד.
בכדי להשמיש ולהגיע לתוצאות טובות עם ARC זו התעסקות יחסית...ותלויה באיכות המדידה בלבד, המדידה מאפשרת לראות LIVE את התוצאות לפני עיבוד EQ.
אני כיום בעל ANTHEM ואני מרוצה מאוד בסה"כ הכללי, יכול לומר שהגעתי לתוצאות מעולות עם מערכת ה RC שלהם אך ללא מעט כאבי ראש ולהגיע עם הרמקולים למיקום אופטימלי יותר בכדי "לשפר" את תוצאות המדידה שמשפיעות על ה תיקון בכל הקשור ל EQ וחיתוך.

לגבי ההבדלים בין פרוססור לרסיבר, יש דעות לפה ולשם.
ההבדל העיקרי ואמרת זאת יפה:

האפשרות להחליף את המוח ללא החלפת הכוח.

genvirt (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1487
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

איתי, אני מבין שבחנת פיונר ומרנץ, אך בסוף אתה עם אנטם? :)
יפה:) אני מנחש עם 720 שלהם.
תתחדש ותהנה, שזה קודם הכול!
וככול הנראה בגלל האילוצים אשאר בעולם הרסיברים.
אכן עקב רצון (מוצדק או לא... לא יודע עוד) לעבור לעולם היוקרתי יותר אמתין עד שארקם תוציא דבר ל11 ארוצים דיסקרטיים ואנסה לבחון גם וגם.

ליואב:
כן ידוע לי על כול הבעיות/יתרנות של אנטס/ארקם , נו מה יש לנו לעשות:) זה מה יש:)
Heavy Metal Is The Law

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

@genvirt
·
הסיפור אצלי הוא דיי ארוך שהתחיל בעצם מההחלטה להתקדם טכנולוגית, הייתי לפני רכישה של פרוססור מחו"ל (לא משנה כרגע איזה - לא רלוונטי), מאחר שירדתי ממנו בעקבות מספר סיבות שלי - התקציב היה גדול שהתפנה ואפשר לי להתקדם ולשדרג אלמנטים אחרים במערכת (כגון סאב ושדרוג מערכת הסטיראו אצלי)
אמת אני עם anthem 720 אשר משמש פרוססור.
התקציב שהקצבתי בסופו של יום לפרוססור מודרני (עם כל היכולות האחרונות) סביב ה 10,000 ש"ח (לא משנה לי יד 2 ), לאחר למינציה כאמור שעשיתי עם עצמי - הגעתי לשני רסיברים (כאשר יכולת הפרוססור נבחנה - לא מעניין אותי באופן אישי הגברה ברסיברים ולא יכולות דו ערוציות מאחר ויש לי סט דו ערוצי (ממיר-קדם-מגבר משובח מאוד כסט ועבור קולנוע רב ערוצי - ש לי הגברה חיצונית כבר שנים ע"ג שנים ), הפור נפל לאחר בדיקות והשוואות וקריאה של דעות וביקורות וניסיון עבר אישי - הבולטים למבדק (בעיקר תקציב שנשאר והוקצב) כאמור פיוניר 89 (ה 901 לא עניין ) וה 7011 של מארנטז שכאמור נבחנו עם הגברה חיצונית שאותה אני מכיר היטב מן הסתם בחלל אצלי שאותו אני מכיר היטב מן הסתם וכמובן ה SETUP שלי שבנוי משלישייה קדמית FULL RANGE בריאה ואיכותית מאוד וזוג סראוונדים FULL RANGE בי פולאריים וזוג אחוריים בריא במיוחד.

לאחר מבדק בין ה 89 ל 7011 שערך כמה שעות טובות על קטעים ודמואים שאני מכיר היטב ואשר בחנתי ציוד לאורך השנים, ה 89 נבחר כפרוססור בהחלט לא רע למחירו.
כאמור לא עניין אותי פילטרים למינהם ו המבדק היה כאמור רק ב Pure Direct.

ה 7011 מעולה למחירו ויכול לתת פתרון מושלם עבור הכסף שהוא עולה - אך הפיוניר (שעלה לי בסופו של יום כ 2500 ש"ח יותר) נתן תוצאה לאוזניי עדיפה בקולנוע.

הגעתי לשיקול הסופי לשחרר את ה 89 מכיוון שהבנתי שה RC שלו מאכזב אותי - לאחר שעות שישבתי לכיילו כראוי - כאשר ניטרלתי את מערכת ה RC התוצאה הייתה משמעותית טובה יותר באינטגרציה עם הציוד שלי.

החלטתי לחפש מתמודד אחר
נעלתי את התקציב בעוד לא מעט בחוסר ברירה - כאשר בראש ובראשונה החיפוש היה עבור מערכת ה RC הטובה ביותר שאני יכול לשים את ידיי ועדיין לא לחרוג משמעותית, חברת טאץ קונטרול יצאו עם מבצע לפני פסח והוזילו אך מחיר ה 720 של אמטם באופן יחסי, החלטתי ללכת ים הלב ולא השכל - ורכשתי אותו (בעיקר מתוך תסכול אישי שעברתי) האנטם התברר כ מתמודד ראוי ואף הפתיע אותי לטובה בהחלט, התוצאה הסונית שלו עבורי משמעותית טובה יותר אצלי מאשר האחרים שנבדקו - מערכת ה ARC מאוד דומה למערכות RC אחרות שהתנסתיתי בהם - אך התוצאה הראשונית תוך כדי למידה והתנסות ראשונית היו מאכזבים למדי, תוך כדי קריאה והבה איפה הבעיות אצלי בחלל ומיקום הרמקולים, החלטתי להתנסות ולבחון אך אני מגיע לתוצאות טובות יותר ע"י הזזת הרמקולים ומיקום אופטימלי יותר - ה ARC הגיב הרבה הרבה יותר טוב והתוצאות היו מעולות - לאנטם יש 4 פרופילים שניתן לשנות ולהתנסות כל פעם במיקום מעט שונה של מיקום המיקרופון - וכך בחנתי עצמי, שניתי ערכים לאחר ביצוע ה EQ ידנית בתוכנה ונתתי ל ARC לעשות קלקולציה עם ערכים שהבאתי לו - ואז עם לא מעט כאבי ראש - הגעתי לתוצאה מעולה (לאוזניי) שמאוד קולעת לטעם האישי ואולי בעייתי שיש לי...

יחד עם זאת -תמיד אני מחפש יותר ושואף ליותר - אני בשלב שכרגע אני לא יודע לאן מועדות פניי - התחדשתי לאחרונה בשתי יחידות של Dirac-Live מדגם DDRC-88a שכוללים את הפלאגין עבור Bass Menegment או בשמו היותר נכון DDRC - 88A_BM, לאחרונה הזמנתי Custom made כבילה ואני בשלבים של בחינת ה RC אצלי (כרגע עובד עם יחידה אחת כרגע כי - ה סטאפ הוא 7.1 ), כאשר אהיה שלם עם עצמי מה נשמע טוב יותר אצלי - אעשה חושבים עם עצמי לאן להתקדם-זאת הסיבה גם שכרגע אני לא משדרג את ה 720 ל AVM60 (יכלתי להביאו אלי כבר לפני חודש) כל עוד שאני עדיין לא סגור על עצמי - לא אעשה שום מהלך.

זה מחלה לצערי.

genvirt (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1487
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

וואו... סיפור מרתק:)
כפי מה שאני רואה - אני באותה ״בעייה״ :)
אני גם שומע כול דבר כפיורה דירקט וזה בעצם מה שמעניין אותי לדעת ולבדוק - האם רסיבר אחר ישנה חוויה ק״ב.
סטריאו שזה ככה או אחרת רוב הזמן שאני שומע אני משמיע שרך דאק חיצוני ואינטגרייטת נפרד מפיונר 89 שברשותי.

אם אתה מסודר מבחינת ההגברה ואתה מרוצה, וכול מה שמעניין אותך זה ה״מוח״ - הדרך היחידה זה פרוצסור נטו.
שאלה איזה, אם יש לך אנטס - לקחת 60 במקום 720... חסר משמעות לדעתי, לפי מה שאומר רוב - אין הבדל משמעותי מבחינת סאונד.
לקחת 860... כבר יש לך דירק, שזה יהיה אולי איזה סוג של בזבוז כספי( כי חלק רב של מחיר ארקם בטח נובע מדירק שמגיע איתו)
פרוצסורים שך מרנצ, ימהה ואחרים - מבחינתך בטח ״ירידת״ רמה למרות שבסכרים הם זכו לביקורות גבוהות מאוד.
פעם חשבתי על מקינטוש... אבל כאלה דברים דורשים כבר חדר ק״ב יחודי:)
אפשר לחלום גם אל סטורם אודיו או טרינוב....- אבל .... :) רק לחלום:) (מדבר על עצמי , כן:))

האם סט של דיראק יכול לעבוד עם כול מערכת ק״ב? כלומר אם אותו פיונר?
עכשיו, במקרה של שימוש בדיראק - ההשפעה הינה רק לקטע של ק״ב, נכון? לא ניתן לכייל את סטריאו באמצעותיו, נכון?
היכן רכשת את הסט?
Heavy Metal Is The Law

genvirt (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1487
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

טוב, הסתקלתי על DDRC-88a ולפי מה שאני מבין זה שזה אמור להיות מחובר למערכת כול הזמן...
זה טיפה מבאס כי פרט לעודמקום שזדורש יש צורך בלהוסיף המון כיבול -- שזה גם עניין לא זול (למי שמעמין, וגם למי של לא צריך להשקיע בזה סכום ) - אם יש לזה השפעה?? תשובה באמונה מובן, אך עדיין - יותר כיבול יותר התעשקות:)
איתי, האם אתה בקטע של אטמוס? אם כן אין שם פתרון מלא... או שאנ טועה במה שהוא?
גם שאלה אליכה - אם כבר החלטתה להשקיע בכזה דבר שעולה מעל 1000 ירוקים, אולי היה יותר טוב לקחת ארקם אם דירק מובנה?
Heavy Metal Is The Law

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

genvirt כתב:וואו... סיפור מרתק:)
כפי מה שאני רואה - אני באותה ״בעייה״ :)
אני גם שומע כול דבר כפיורה דירקט וזה בעצם מה שמעניין אותי לדעת ולבדוק - האם רסיבר אחר ישנה חוויה ק״ב.
סטריאו שזה ככה או אחרת רוב הזמן שאני שומע אני משמיע שרך דאק חיצוני ואינטגרייטת נפרד מפיונר 89 שברשותי.

אם אתה מסודר מבחינת ההגברה ואתה מרוצה, וכול מה שמעניין אותך זה ה״מוח״ - הדרך היחידה זה פרוצסור נטו.
שאלה איזה, אם יש לך אנטס - לקחת 60 במקום 720... חסר משמעות לדעתי, לפי מה שאומר רוב - אין הבדל משמעותי מבחינת סאונד.
לקחת 860... כבר יש לך דירק, שזה יהיה אולי איזה סוג של בזבוז כספי( כי חלק רב של מחיר ארקם בטח נובע מדירק שמגיע איתו)
פרוצסורים שך מרנצ, ימהה ואחרים - מבחינתך בטח ״ירידת״ רמה למרות שבסכרים הם זכו לביקורות גבוהות מאוד.
פעם חשבתי על מקינטוש... אבל כאלה דברים דורשים כבר חדר ק״ב יחודי:)
אפשר לחלום גם אל סטורם אודיו או טרינוב....- אבל .... :) רק לחלום:) (מדבר על עצמי , כן:))

האם סט של דיראק יכול לעבוד עם כול מערכת ק״ב? כלומר אם אותו פיונר?
עכשיו, במקרה של שימוש בדיראק - ההשפעה הינה רק לקטע של ק״ב, נכון? לא ניתן לכייל את סטריאו באמצעותיו, נכון?
היכן רכשת את הסט?
...
·
● Pure Direct או כל אופציה ללא פילטר או הלבשה - היא דרך נכונה מבחינתי לבחון סאונד נטו ללא התערבות - מבחינתי בחינת יכולות ברמה היבשה.
● הממיר דו ערוצי אצלי משולב Room Correction אשר בנוי בפנים ב Digital domain. התיקון בהחלט מוסיף לתוצאה הסופית - אין ספק.
●Trinove/datasat/Theta - אחד משולשתם בהחלט חלום גם עבורי.
●את הפרוססור של מקינטוש - פספסתי (היה בלוחות פה לא מזמן) מבחור מאוד רציני שאני מאוד סומך על דעתו.
●לגבי בחירת פרוססור הבא שלי אם וכאשר - אני מעדיף קודם להגיע לתוצאה הכי טובה עם מה שיש לי היום - ואז נהיה "חכמים" יותר.
●לגבי שילוב dirac במערכת - כפי שכבר נכתב לפני, ישנם כמה דרכים, במקרה הספציפי של ה 88a זה התממשקות/חיבור פיזי באנלוג סהכ עבור 8 ערוצים שה 88a יכול לתמוך ביחידה אחת והיא מגיעה בין הקדם להגברה חיצונית, בשביל אטמוס צריך שתי יחידות נפרדות אשר מתחברות אחת לשנייה.
לצערי- אי אפשר לשדך 88a לרסיבר ללא הגברה חיצונית.

genvirt (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1487
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

למי שצופה בשרשור מצאתי כמה כתבות בנושא:
http://www.avsforum.com/forum/90-receiv ... eview.html
http://www.avsforum.com/forum/90-receiv ... e-box.html

גם ראיתי שלאטמוס מלא הם ממליצים לקחת שתי יחידות של 88- לא הוגן ממש:) אך מצפה שבגלל שהם הוציאו אותו לפני שלוש שנים תהיה מוצר חדש תואם אטמוס.

דבר מעניין מאוד - הלצחת להדליק אותי :)
כתבת שזה מתאים לרסיברים ללא הגברה חיצ׳ונית- לא ממש הבנתי למה אתה מתכוון? למגברי כח בלבד? אזי יש לי אנטגרייטד ורסיבר, אמור להתאים אך כמובן רק לקטע של ק״ב בלבד
Heavy Metal Is The Law

itay123
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 7031
הצטרף: פברואר 2006
נתן תודות: 479 פעמים
קיבל תודות: 859 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

genvirt כתב:למי שצופה בשרשור מצאתי כמה כתבות בנושא:
http://www.avsforum.com/forum/90-receiv ... eview.html
http://www.avsforum.com/forum/90-receiv ... e-box.html

גם ראיתי שלאטמוס מלא הם ממליצים לקחת שתי יחידות של 88- לא הוגן ממש:) אך מצפה שבגלל שהם הוציאו אותו לפני שלוש שנים תהיה מוצר חדש תואם אטמוס.

דבר מעניין מאוד - הלצחת להדליק אותי :)
כתבת שזה מתאים לרסיברים ללא הגברה חיצ׳ונית- לא ממש הבנתי למה אתה מתכוון? למגברי כח בלבד? אזי יש לי אנטגרייטד ורסיבר, אמור להתאים אך כמובן רק לקטע של ק״ב בלבד
...
·
●אמת עבור קונפיגורציה שמתאימה לאטמוס 7.1.4 או 7.2.4 או euro 3D - בעצם עד 16 ערוצים - מצריך שצי יחידות 88a.
מכיוון שידעתי שאני בקרוב אכנס לפרויקט תכנון אטמוס אצלי - מראש התעניינתי בשתי יחידות. וכאמור רכשתי.
שים לב - רשמתי שאי אפשר להתקין 88a ברסיבר בלבד - מצריך לצערי יציאות קדם (שגם קיימות ברסיבר ) והגברה חיצונית (עד 8 ערוצים נטו ) בכדי שה RC יערוך תיקון עבור כל ערוצי הקולנוע.

genvirt (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1487
הצטרף: מרץ 2010
נתן תודות: 86 פעמים
קיבל תודות: 80 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אווופססס :) רק עכשיו שמתי לב...:)
אכן זה בעיה עבורי:) אין לי הגברה חיצונית נוספת מלבד סטריאו... חבל מאוד:(
לנסות דיראק זה תתאפשר כנראה עם אלך לכיוון ארקם בעתיד כול שהוא.
אגב לדעתי ללכת לשתי יחידות של 88 זה כבר מפסיק להיות שווה כספית, לארקם זה מובנה ותוצאה ק״ב אמורה להיות טובה מאוד (לא שמעתי -רק לפי התגובות).
לי יש סי די של ארקם והסאונד מעולה (לטעמי).
אזי גם שאלה אם יש לך הגברה נפרדת וכיול חיצוני לכול הארוצים למה לא הלכתה ישירות לאנטם 60? לא שווה יותר במקרה שלך?
כלומר למקרה שלך פתרון של פרוצסור אולטימטיבי! לא?:)
Heavy Metal Is The Law

שלח תגובה

חזור אל “אודיו רב-ערוצי (ק''ב)”