אפליקציית סלקום-tv (גרסת הסטרימרים והמסכים החכמים)
הורדתי את זה: https://apkpure.com/%D7%A1%D7%9C%D7%A7% ... cellcom_tv
אני מפעיל עם HALauncher - עובד טוב. יכול להיות שקודם ניסיתי את 2.6.11 בטעות.
אני מפעיל עם HALauncher - עובד טוב. יכול להיות שקודם ניסיתי את 2.6.11 בטעות.
לכל מי עשדיין לא רואה בטיזן סמסונג את האפליקציה.
לי יש את ה KS8500
משום מה רק לאחר RESET ל SMART HUB
דרך SETTINGS
האפליקציה של סלקום הופיע.
אבל נראה שיש הרבה עניינים לא גמורים כמו פתיחה מחדש לפעמים של האפליקציה עומדת על מסך שחור ואז אי אפשר לסגור באופן כפוי
או לחילופין אחרי שהאפליקציה מתחילה לעולות היא מתלוננת על חיבור איטי(החיבור סבבה לגמרי קווי.באותה טלוויזיה אני מנגן באפליקציה של נטפליקס 4K)
גם התקנה מחדש לא עזרה.
אני שוקל לבצע RESET לטלוויזיה כולה.
עריכה:
ביצעתי ריסט והתקנתי את האפליקציה מחדש.
גרוע ביותר...לא מצליח לעשות LOGIN העיגול מסתובב עד אין סוף .
גם אחרי פתיחה מחדש הלוגו ניתקע etc...
גרסה פח...חזרתי לממיר.
לי יש את ה KS8500
משום מה רק לאחר RESET ל SMART HUB
דרך SETTINGS
האפליקציה של סלקום הופיע.
אבל נראה שיש הרבה עניינים לא גמורים כמו פתיחה מחדש לפעמים של האפליקציה עומדת על מסך שחור ואז אי אפשר לסגור באופן כפוי
או לחילופין אחרי שהאפליקציה מתחילה לעולות היא מתלוננת על חיבור איטי(החיבור סבבה לגמרי קווי.באותה טלוויזיה אני מנגן באפליקציה של נטפליקס 4K)
גם התקנה מחדש לא עזרה.
אני שוקל לבצע RESET לטלוויזיה כולה.
עריכה:
ביצעתי ריסט והתקנתי את האפליקציה מחדש.
גרוע ביותר...לא מצליח לעשות LOGIN העיגול מסתובב עד אין סוף .
גם אחרי פתיחה מחדש הלוגו ניתקע etc...
גרסה פח...חזרתי לממיר.
@eladeb
אתה לא לבד...
אתמול מצאתי את האפליקציה (אחרי ששבוע שעבר חיפשתי ולא הייתה בחנות)
והתקנתי אותה גם אני על הKS9500 שלי.
גם אצלי היו אותם תופעות שאתה מדבר עליהן
מסך שחור, טעינה אינסופית ובתכלס חוץ מפעם אחת שהצלחתי לראות ערוץ 1 (ואז השלט הפסיק להגיב) לא הצלחתי להשתמש באפליקציה.
התקנה מחדש לא פתרה את הנושא.
המוצר כנראה לא בשל עדיין לסמסונגים..
נחכה לעדכון..
אתה לא לבד...
אתמול מצאתי את האפליקציה (אחרי ששבוע שעבר חיפשתי ולא הייתה בחנות)
והתקנתי אותה גם אני על הKS9500 שלי.
גם אצלי היו אותם תופעות שאתה מדבר עליהן
מסך שחור, טעינה אינסופית ובתכלס חוץ מפעם אחת שהצלחתי לראות ערוץ 1 (ואז השלט הפסיק להגיב) לא הצלחתי להשתמש באפליקציה.
התקנה מחדש לא פתרה את הנושא.
המוצר כנראה לא בשל עדיין לסמסונגים..
נחכה לעדכון..
·כמה תובנות לאחר משחק עם האפליקציה בשישבת:shay_2pi כתב:@eladeb
אתה לא לבד...
אתמול מצאתי את האפליקציה (אחרי ששבוע שעבר חיפשתי ולא הייתה בחנות)
והתקנתי אותה גם אני על הKS9500 שלי.
גם אצלי היו אותם תופעות שאתה מדבר עליהן
מסך שחור, טעינה אינסופית ובתכלס חוץ מפעם אחת שהצלחתי לראות ערוץ 1 (ואז השלט הפסיק להגיב) לא הצלחתי להשתמש באפליקציה.
התקנה מחדש לא פתרה את הנושא.
המוצר כנראה לא בשל עדיין לסמסונגים..
נחכה לעדכון.....
במידה והאפליקציה עולה עם הבר עלייה של העיגולים ויש פתאום שמע ברקע ניתן ללחוץ על ערוץ למעלה או למטה וזה מגיע תקין למסך.
במידה וישנו מסך שחור בחזרה לאפליקציה למשל אחרי צפייה בנטפליקס וחזרה לסלקום טיוי.
במצב זה לחיצה ארוכה על BACK סוגרת את הפליקציה באופן כפוי.
העלאה מחדש שלה מחזירה אותה לחיים.
חוץ מזה שמבינים איך להתמודד עם הבעיות מעלה היא עובדת לא רע בכלל וקשה להשוות את איכות התמונה עם הממיר+עידן+.
אני מבין משיחה עם המפתח שדווקא לסמסונג יש איזושהי בעיה עם המסך השחור בחזרת האפליקציה ושזה בטיפול.
סמסונג אמורה לצאת עם תיקון בזמן הקרוב.
חוץ מזה דיי הבנתי איך להחיות אותה...
זה אולי עדיין לא מחליף ממיר אבל זה בכוון...
- uh99
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3783
- הצטרף: אוגוסט 2010
- נתן תודות: 1147 פעמים
- קיבל תודות: 187 פעמים