שלום לכולם
אני עומר ואני נציג של אקזיט אלקטרוניקס היבואן של Hisense בישראל אשר מטפל בכל הצד הטכני אל מול היצרן.
סדרה M7000 החלה להיות משווקת בישראל החל מאמצע 2016
Hisense כמו כל חברה אשר מכבדת את עצמה במטרה להיות מותג מוביל בעולם עושה כל מאמץ בכדי לשפר ולטפל בכל בעיה שמתקבלת
אך יחד עם זאת לצערנו ישנם גם הגבלות מסוימות שלא תמיד ניתנות לטיפול ולשדרוג במוצרים אשר כבר קיימים בשוק
אנו עושים את מיטב המאמצים בכדי לפתור, לשפר ולשדרג בכל מה שניתן במהירות האפשרית
וכל מה שלא ניתן לפתרון אנו לומדים ומשפרים בדגמים הבאים ובערכת השבבים החדשה.
חשוב לציין ל Hisense ישנם מספר מרכזי פיתוח ברחבי העולם ולכן ישנם פערים בפיתוח מערכת ההפעלה והפיצ'רים בין השווקים שונים בעולם.
כמובן שבכל מוצר שמיוצר היום אנחנו מנסים להדביק את הפער ולתת לצרכן הסופי מוצר הכי מתקדם עם ערכים טכניים מקצועיים ביותר.
בשורה התחתונה חשוב להבהיר שמדובר על מסך מתקדם במחיר הוגן בדיוק כמו התפיסה של Hisense להיות כיום מותג VFM.
לגבי גרסאות עתידיות:
סיימנו כרגע לעבוד על עדכון גרסה ל-55 אינץ מסדרה זאת
ובימים אלו עובדים על עדכון גרסה לגודל 65 אינץ
בגרסאות אלו יש פתרון לבעיות הריוויון בצבע האדום.
לאחר מכן נמשיך בזה אחר זה לכל שאר הדגמים בסדרה...
לגבי תמיכה של HDR ב- (V.O.D ( NETFLIX - לצערנו לא ניתן לתיקון (בכל הדגמים בעולם) כי הצ'יפ אינו תומך בכך
ולכן הדגם נמכר כתומך HDR רק דרך HDMI ודרך USB
כמובן שלגבי (WCG (Native, Rec.709 ו-HDR במצבי תמונה אנחנו ממשיכים לעשות את מיטב המאמצים ומנסים לשדרג את המערכת אך עם זאת לא נוכל להתחייב לכך.
אפתח שרשור שבו נעלה את כל הגרסאות שיוצאות והחל מהיום אדאג לעדכונים חדשים בשוטף.
בברכה,
ריכוז כיולים וקושחות עבור Hisense M7000
- Hisense-Israel
- עוסק בתחום
- הודעות: 31
- הצטרף: יולי 2017
- נתן תודות: 6 פעמים
- קיבל תודות: 33 פעמים
- sixfeetunder
-
- חבר פעיל
- הודעות: 51
- הצטרף: אפריל 2017
- נתן תודות: 5 פעמים
- קיבל תודות: 4 פעמים
חובה שיהיה מצב תמונה של HDR, למה בעצם לא להתחייב לזה? זה לא חלק מהפיצ'ר של הטלויזיה בשאר העולם?
אני משתמש במכשירים תומכים והטלויזיה לא יודעת להעביר את עצמה למצב הזה, מה-nvidia shield עד ל-ps4 pro.
אתם מספרים לנו שזה נכנס אוטומטי, אבל לא כך המצב.
גם כשזה על חיבור מתקדם, או איך שלא קראתם ל-HDMI 2.0 בהגדרות, זה לא מקרה של הטעיית צרכנים?
אני משתמש במכשירים תומכים והטלויזיה לא יודעת להעביר את עצמה למצב הזה, מה-nvidia shield עד ל-ps4 pro.
אתם מספרים לנו שזה נכנס אוטומטי, אבל לא כך המצב.
גם כשזה על חיבור מתקדם, או איך שלא קראתם ל-HDMI 2.0 בהגדרות, זה לא מקרה של הטעיית צרכנים?
כמה שאלות
1. למה לא מפרסמים באתר של היבואן את הקושחות החדשות שיוצאות, אלא זה נשלח רק דרך מייל למי שמצליח להגיע אלייך ישירות?
2. לגבי HDR המערכת תומכת בזה, הרי בקשוחות בחו"ל זה עובד בלי בעיה, לכן אין סיבה שלא יעבוד בישראל.
3. אם אתם מצהירים באתר (גם של היבואן וגם בעולמי) בפרסומים ועל האריזה של המוצר שהוא תומך ב HDR, אתם חייבים לעמוד בזה ובהחלט היה מצופה שזה יהיה ישירות מהאריזה בלי משחקים ועדכונים.
1. למה לא מפרסמים באתר של היבואן את הקושחות החדשות שיוצאות, אלא זה נשלח רק דרך מייל למי שמצליח להגיע אלייך ישירות?
2. לגבי HDR המערכת תומכת בזה, הרי בקשוחות בחו"ל זה עובד בלי בעיה, לכן אין סיבה שלא יעבוד בישראל.
3. אם אתם מצהירים באתר (גם של היבואן וגם בעולמי) בפרסומים ועל האריזה של המוצר שהוא תומך ב HDR, אתם חייבים לעמוד בזה ובהחלט היה מצופה שזה יהיה ישירות מהאריזה בלי משחקים ועדכונים.
- Animor (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 811
- הצטרף: אפריל 2014
- נתן תודות: 105 פעמים
- קיבל תודות: 174 פעמים
@sixfeetunder @zoyaniv שאלות מצוינות ואני מקווה שנקבל עליהם תשובה.
אותה תשובה מטעם הייסנס ניתנה גם בפורום החדש הסגור, במענה לפוסט שפתחתי שם ובו שמתי קישור לדיון הזה.
שם גם שאלתי מדוע אי אפשר להסתמך על קושחה אירופאית עדכנית, שכבר כוללת את מצב התמונה HDR ואת אפשרויות הכיול הנחוצות, ולהתאים אותה לישראל מבחינת תרגום הממשק. זה יפתור את רוב הבעיות.
אותה תשובה מטעם הייסנס ניתנה גם בפורום החדש הסגור, במענה לפוסט שפתחתי שם ובו שמתי קישור לדיון הזה.
שם גם שאלתי מדוע אי אפשר להסתמך על קושחה אירופאית עדכנית, שכבר כוללת את מצב התמונה HDR ואת אפשרויות הכיול הנחוצות, ולהתאים אותה לישראל מבחינת תרגום הממשק. זה יפתור את רוב הבעיות.
אני לא מבין את הקטע של הפורום הסגור. פחד קהל? פחד מביקורת ציבורית?
ההרשמה נסגרה, ובוודאי חלק גדול מהדיון כאן עבר לפורום סגור שחלקנו כבר לא יכולים להצטרף אליו.
זו ממש לא התקדמות בכיוון הרצוי, וחבל ש-HT משתפים עם זה פעולה.
אנו תלויים ברצון הטוב של חברים שם לשתף דברים לכאן,
ואני מניח שחלק מעניין היותו של הפורום ההוא סגור בכך שיש מגבלה על שיתוף ידע\תוכן\חדשות משם לכאן.
איך שאני רואה את הדברים לקחו את החברים הפעילים בעניין Hisense מכאן, "שיחדו" אותם בקרבה לצלחת,
והקטינו את הדיון הציבורי בעניין הטלויזיות הללו.
אני בעל טלוויזית Hisense M7000 וגם רוצה להיות בסוד העניינים,
ולא להיות תלוי בחסדו של עומר שאחרי חודשים רבים של שתיקה החליט כעת להיות נוכח בפורום
(ואני מאוד מעריך את זה ומחכה ל"אפתח שרשור" ולעדכונים השוטפים), ומחר - מי יודע?
ההרשמה נסגרה, ובוודאי חלק גדול מהדיון כאן עבר לפורום סגור שחלקנו כבר לא יכולים להצטרף אליו.
זו ממש לא התקדמות בכיוון הרצוי, וחבל ש-HT משתפים עם זה פעולה.
אנו תלויים ברצון הטוב של חברים שם לשתף דברים לכאן,
ואני מניח שחלק מעניין היותו של הפורום ההוא סגור בכך שיש מגבלה על שיתוף ידע\תוכן\חדשות משם לכאן.
איך שאני רואה את הדברים לקחו את החברים הפעילים בעניין Hisense מכאן, "שיחדו" אותם בקרבה לצלחת,
והקטינו את הדיון הציבורי בעניין הטלויזיות הללו.
אני בעל טלוויזית Hisense M7000 וגם רוצה להיות בסוד העניינים,
ולא להיות תלוי בחסדו של עומר שאחרי חודשים רבים של שתיקה החליט כעת להיות נוכח בפורום
(ואני מאוד מעריך את זה ומחכה ל"אפתח שרשור" ולעדכונים השוטפים), ומחר - מי יודע?
Gico
איזה שוחד? איזה השתקה?
הרעיון הוא שיהיה עוד ערוץ להייסנס לעדכן ולהתעדכן, בלי שתהיה התלהמות כמו שיש פה לפעמים שכל אחד לוקח את הדיון לכיוון שלו, ואני מניח גם שישתמשו בזה לצורך בדיקת קושחות וכו' לפני פרסום כללי.
הנציגים שלהם גם בפורום פה אז אתה יכול לשאול חופשי.
אגב, אני לא בטוח שההרשמה לפורום "הסגור" סגורה, תשלח הודעה בטופס שפרסמו או בהודעה פרטית ותבקש להצטרף.
איזה שוחד? איזה השתקה?
הרעיון הוא שיהיה עוד ערוץ להייסנס לעדכן ולהתעדכן, בלי שתהיה התלהמות כמו שיש פה לפעמים שכל אחד לוקח את הדיון לכיוון שלו, ואני מניח גם שישתמשו בזה לצורך בדיקת קושחות וכו' לפני פרסום כללי.
הנציגים שלהם גם בפורום פה אז אתה יכול לשאול חופשי.
אגב, אני לא בטוח שההרשמה לפורום "הסגור" סגורה, תשלח הודעה בטופס שפרסמו או בהודעה פרטית ותבקש להצטרף.
המנהלים עושים כאן עבודה טובה להשאיר דיונים בנושא. אין שום סיבה שזה יהיה בפורום סגור.
"שיהיה עוד ערוץ להייסנס לעדכן ולהתעדכן" בפורום פתוח, לא סגור.
"אנו רואים חשיבות רבה ביצירת ערוצי תקשורת ישירים עם קהל לקוחותינו"
עם חלק מ"קהל לקוחותינו" היה יותר מדוייק לכתוב.
"הקבוצה תהיה בית פתוח...". נו באמת: בית פתוח בקבוצה סגורה.
אין כבר טופס למלא.
"שיהיה עוד ערוץ להייסנס לעדכן ולהתעדכן" בפורום פתוח, לא סגור.
"אנו רואים חשיבות רבה ביצירת ערוצי תקשורת ישירים עם קהל לקוחותינו"
עם חלק מ"קהל לקוחותינו" היה יותר מדוייק לכתוב.
"הקבוצה תהיה בית פתוח...". נו באמת: בית פתוח בקבוצה סגורה.
אין כבר טופס למלא.
- Animor (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 811
- הצטרף: אפריל 2014
- נתן תודות: 105 פעמים
- קיבל תודות: 174 פעמים
אף אחד לא שיחד אף אחד בשום דבר ועצם הרמיזה מעצבנת. הקדשתי פה שעות רבות במחקר והצגת הנתונים לכולם, כולל הנגשת האפשרות לצרוב קושחה אירופאית. ראה לדוגמה הביקורת שממש לפני כמה דקות העברתי על כל נושא העדכונים, בפוסט של סטטוס HDR ו-WCG. האמת שאני לא מאוד אופטימי לגבי העדכון הישראלי הקרוב, מבחינתי פיצ'רים מהותיים לא יכללו בו.
אין בפורום הסגור כמעט כלום עדיין (שני דיונים רק, אחד מהם אני פתחתי ואת התשובה הנציג העלה בהעתק הדבק גם לכאן). אם יהיה משהו חשוב, אני מאמין שזה ישותף עם כולם בפורום הכללי.
אין בפורום הסגור כמעט כלום עדיין (שני דיונים רק, אחד מהם אני פתחתי ואת התשובה הנציג העלה בהעתק הדבק גם לכאן). אם יהיה משהו חשוב, אני מאמין שזה ישותף עם כולם בפורום הכללי.
בגלל זה שמתי את המילה "שיחדו" במרכאות. לא קיבלתם כסף, אבל כן קיבלתם גישה ישירה לנציגי Hisense, שאחרים מודרו ממנה,
ובתמורה אתם רושמים שם את השגותיכם והרבה אנשים שמתעניינים בטלויזיות של Hisense ירשמו את התרשמותם והביקורת שלהם בפורום הסגור.
אתם קיבלתם משהו, הם קיבלו משהו, והדברים הללו באים על חשבון שאר הקהילה כאן. זה סוג של שוחד, הפעם בלי מרכאות.
לאן נעלם הערך של שיתוף בעיות ופתרונות, של חוכמת ההמון?
לא רלבנטי מה יש בפורום הסגור עד כה. הגישה של נציגי Hisense לשיתוף הקהילה מרגיזה.
הם רוצים פורום סגור? שיעשו באתר שלהם מה שהם רוצים. כאן הם סתם מנצלים את הקהילה שנבנתה על בסיס שיתוף ידע.
לא באתי להוריד מערך השעות שהשקעת והתרומה שלך לקהילה, וכלל לא התייחסתי לכך.
מאוד מעריך את התרומה שלך, ועדיין - היא לא נוגדת את הדברים שאני אומר כאן.
ובתמורה אתם רושמים שם את השגותיכם והרבה אנשים שמתעניינים בטלויזיות של Hisense ירשמו את התרשמותם והביקורת שלהם בפורום הסגור.
אתם קיבלתם משהו, הם קיבלו משהו, והדברים הללו באים על חשבון שאר הקהילה כאן. זה סוג של שוחד, הפעם בלי מרכאות.
לאן נעלם הערך של שיתוף בעיות ופתרונות, של חוכמת ההמון?
לא רלבנטי מה יש בפורום הסגור עד כה. הגישה של נציגי Hisense לשיתוף הקהילה מרגיזה.
הם רוצים פורום סגור? שיעשו באתר שלהם מה שהם רוצים. כאן הם סתם מנצלים את הקהילה שנבנתה על בסיס שיתוף ידע.
לא באתי להוריד מערך השעות שהשקעת והתרומה שלך לקהילה, וכלל לא התייחסתי לכך.
מאוד מעריך את התרומה שלך, ועדיין - היא לא נוגדת את הדברים שאני אומר כאן.