אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ועבודה על הלקוח

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
יוליוס
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 805
הצטרף: אוגוסט 2007
נתן תודות: 124 פעמים
קיבל תודות: 13 פעמים

נושא שלא נקרא #16 

ואם יש בעיה בטלוויזיה ?
החנות אומרת תפנה לנותן השירות ולא אלינו .
חצי שעה על הקו רק כדי לדבר איתם ולא עונים .
מה יהיה כשבאמת אצטרך שירות \אחריות\תמיכה ?
אתמול בLG ענו לי לאחר 2 דקות לגבי תמיכה בטלווייזיה חדשה 32 שרכשתי

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #17 

@Crossover-Shop
·מה אתה אומר בעצם שאני צריך לפנות לאלמ ששם קניתי את המסך?
הם אומרים שיש אחריות וצריך לפנות לשירות
אני חושב שאתה מטעה .

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #18 

קודם כל כן - החברה שמכרה לך את המוצר אמורה לתת לך שירות במידה ואתה לא מסתדר עם אלקטרוניקס פרו

זה שהם מפנים אותך לשירות ישירות זה לא ממש מפתיע - ככה זה רשתות גדולות - תנסה להגיע למספר של הסניף עצמו בו רכשת את המוצר

לקוחות שלנו - ושל עוד הרבה חנויות פרטיות - בדרך כלל מתנהלים ישירות מולנו ואנחנו דואגים לכלל התיאומים וההתנהלות מול היבואנים ושירות הלקוחות שלהם

אני מתנצל שאתה לא מסתדר עם הרשת - אבל אני בטוח לא מטעה פה אף אחד!
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

זה הדף פייסבוק של סמסונג ישראל

נושא שלא נקרא #19 

https://www.facebook.com/Samsung.Israel/


תנסה לפנות לסמסונג ישירות - סתסביר להם בהודעה פרטית את הבעיה שלך ואת השירות שאתה לא מצליח לקבל

הם יפתרו לך את זה תוך יומיים שלושה

מקווה שזה עוזר
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

Re: זה הדף פייסבוק של סמסונג ישראל

נושא שלא נקרא #20 

@Crossover-Shop
·נראה לי שאתה חי באספמיה וסליחה על הבוטות ,את כל השלבים שאתה אומר עשיתי פניתי גם לסמסונג העולמי והם אמרו שאינם יכולים לעזור ושאפנה לנציגות בארץ שמבחינתם זו אלקטרוניקס פרו ,אני גם יודע שחנות שמוכרת מוצר ,היא מוכרת לך מראש עם שירות ואתה אמור לפנות לשירות גם מבחינה חוקית ,ועברתי גם את זה ,תאמין לי.

Crossover-Shop
סמל אישי של משתמש
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 745
הצטרף: יוני 2006
נתן תודות: 111 פעמים
קיבל תודות: 227 פעמים

נושא שלא נקרא #21 

טוב

שלח לי בפרטי את המספר שלך

אני אנסה להראות לך איך יוצרים פתרונות בחנויות פרטיות
אני לא אנסה להזיז את ההר שלך
אבל אני בהחלט אעזור לך לעבור אותו

רועי
חנות מתמחה קרוסאובר
אלנבי 128 תל אביב
03-5604600
הפייסבוק שלנו!

yoramw
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 225
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #22 

אני מאמין שמשCrossover-Shop אומר לגביו נכון, אבל זה לא מוריד מנכונות הטענה של פותח השירשור.

זה שצריך קומבינות ויחס מועדף לחנות המתמחה אצל נותן השירות או היבואן כדי לקבל שירות לגיטימי, זה לא תקין ואסור לקבל את זה כמובן מאליו.

חנות מתמחה זה אחלה ויש ערך מוסף אך לקוח שמוכן לטפל בבקשות השירות בעצמו חייב לקבל שירות ברמה טובה.

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #23 

@yoramw
·לא להאמין עשיתי מה שאמר לי הבחור וסמסונג פשוט לא התייחסו והחזירו אותי לטיפול אלקטרוניקס פרו וגרוע מזה כשהגבתי באתר שלהם והעליתי פוסט בעניין,הם סימנו אותי כספאם ,אבל אני אמשיך ולא אוותר עד שיקבל מענה ראוי.

eli007
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 966
הצטרף: דצמבר 2011
נתן תודות: 127 פעמים
קיבל תודות: 67 פעמים

נושא שלא נקרא #24 

לפני הרבה שנים למדתי את הלקח שלי מסמסטנג ולכן לא רוכש אף מוצר שלהם. סמסונג מוכרים יהלומים בבסטה בשוק הכרמל.

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #25 

אני לא מבין מה אתם באים בטענות לרועי...

הוא מסביר לכם שחנות מתמחה נותנת שירות מעבר למה שנותנת רשת כמו אלמ - זה הכל.

אוחנה (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #26 

@oris74
·חלילה וחס אף אחד לא באמת בטענות לרועי...לפחות מבחינתי הוא עשה ככל יכולתו כנראה שצולם זה לא מספיק ,היום הם גם שלחו לי הודעה שיחסמו אותי באתר שלהם ,כדי לא לפגוע בחוויית הגלישה של אחרים ,הם עדיין לא מפנימים את זה שרבים מתלוננים על המוצרים שלהם ,אני אבקש מהחברים כאן לעזור ולשתף את מה שכתבתי בעמוד שלהם כדי להוכיח להם שאי אפשר לבלום לנו את הפה ,אני מפרסם תחת השם המלא שלי שלמה אוחנה...תודה לכולם .

שירות-אלקטרוניקס-פרו
עוסק בתחום
עוסק בתחום
הודעות: 11
הצטרף: אוגוסט 2013
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #27 

צהריים טובים לכל חברי הפורום,
שמי קטי מגלניק ואני מנהלת חווית לקוח באלקטורניקס פרו.
השרשור הועבר אלי וחשוב לי לבחון ולבדוק כל טענה באופן אישי ופרטני.
אנא צרו קשר ישירות בכתובת המייל שלי, עם פרטי התקשרות ופרטי המקרה : [email protected]
בברכת יום טוב,
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח, אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #28 

נדרש בדק בית רציני @שירות-אלקטרוניקס-פרו...
לי היתה חוויה מחפירה אחרת, שבאה על פתרונה רק כשמנהל מעבדת השירות באיזור חיפה הגיע אלי הביתה.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

yoramw
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 225
הצטרף: ינואר 2011
נתן תודות: 52 פעמים
קיבל תודות: 31 פעמים

נושא שלא נקרא #29 

@oris74
·
אין לי שום טענה לרועי. אפילו התרשמתי מנכונותו לעזור לבחור כאן.

הבעיה שלי היא אם התפיסה שבשביל לקבל שירות הוגן חייבים לקנות בחנות מתמחה. אני לא טוען שרועי המציא את התפיסה הזאת או אחראי לה.

חנות מתמחה יכולה לתת המון ערך מוסף על רשת סטנדרטית בידע והבנה של המוצרים וכן של דרישות הלקוח. היא יכולה לתת ערך מוסף בתנאי הצפייה והשמיעה. היא יכולה לעזור בטרייד אין ובחיבור בין אנשים, לעזור בהתקנה והתאמה לחלל האישי, והיא יכולה להקל את התהליך של קבלת השירות והאחריות עבור מי שזמנו יקר לו ומעדיף לא לחכות בטלפונים לשירות, המתנות לטיפול ומעקב.

זה טוב להרבה מהקוראים בפורום ויש לי את כל הכבוד והערכה למיקצועיים מביניהם.

כל זה לא מוריד כהוא זה מטענתי שלקוח פרטי שפונה בעצמו לנותן השירות וליבואן וליצרן ומשקיע את הזמן הדרוש לכך, זכאי לקבל שירות טוב.

ארז_וחני
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4931
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 204 פעמים

נושא שלא נקרא #30 

גם אני שללתי רכישה של מסך סמסונג בגלל התלונות הבלתי פוסקות על רמת השירות הירודה.
אין דרך אחרת ללמד יבואן שרמת שירות של קבלן משנה זו בעיה גם שלו.

לא ברור לי אם התפקיד "מנהל חווית לקוח" זה תפקיד רציני עם סמכויות באלקטרוניקס פרו או סתם ניסיון להשתיק את הביקורת והתלונות ולא ממש לטפל בבעיות השורש.
לא צריך להיות מומחה גדול בתחום שירות הלקוחות על מנת להבין מקריאת התלונות שיש פגמים בסיסיים בהתנהלות של אלקטרוניקס פרו - טכנאים לא מיומנים שלא יודעים לפתור תקלות , הבטחות סרק וחוסר רצון לפתור את הבעיה לשביעות רצון הלקוח.

ארז

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”