ואם יש בעיה בטלוויזיה ?
החנות אומרת תפנה לנותן השירות ולא אלינו .
חצי שעה על הקו רק כדי לדבר איתם ולא עונים .
מה יהיה כשבאמת אצטרך שירות \אחריות\תמיכה ?
אתמול בLG ענו לי לאחר 2 דקות לגבי תמיכה בטלווייזיה חדשה 32 שרכשתי
אלקטרוניקס פרו שירות מחפיר ועבודה על הלקוח
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 746
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
קודם כל כן - החברה שמכרה לך את המוצר אמורה לתת לך שירות במידה ואתה לא מסתדר עם אלקטרוניקס פרו
זה שהם מפנים אותך לשירות ישירות זה לא ממש מפתיע - ככה זה רשתות גדולות - תנסה להגיע למספר של הסניף עצמו בו רכשת את המוצר
לקוחות שלנו - ושל עוד הרבה חנויות פרטיות - בדרך כלל מתנהלים ישירות מולנו ואנחנו דואגים לכלל התיאומים וההתנהלות מול היבואנים ושירות הלקוחות שלהם
אני מתנצל שאתה לא מסתדר עם הרשת - אבל אני בטוח לא מטעה פה אף אחד!
זה שהם מפנים אותך לשירות ישירות זה לא ממש מפתיע - ככה זה רשתות גדולות - תנסה להגיע למספר של הסניף עצמו בו רכשת את המוצר
לקוחות שלנו - ושל עוד הרבה חנויות פרטיות - בדרך כלל מתנהלים ישירות מולנו ואנחנו דואגים לכלל התיאומים וההתנהלות מול היבואנים ושירות הלקוחות שלהם
אני מתנצל שאתה לא מסתדר עם הרשת - אבל אני בטוח לא מטעה פה אף אחד!
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 746
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
זה הדף פייסבוק של סמסונג ישראל
https://www.facebook.com/Samsung.Israel/
תנסה לפנות לסמסונג ישירות - סתסביר להם בהודעה פרטית את הבעיה שלך ואת השירות שאתה לא מצליח לקבל
הם יפתרו לך את זה תוך יומיים שלושה
מקווה שזה עוזר
תנסה לפנות לסמסונג ישירות - סתסביר להם בהודעה פרטית את הבעיה שלך ואת השירות שאתה לא מצליח לקבל
הם יפתרו לך את זה תוך יומיים שלושה
מקווה שזה עוזר
Re: זה הדף פייסבוק של סמסונג ישראל
@Crossover-Shop
·נראה לי שאתה חי באספמיה וסליחה על הבוטות ,את כל השלבים שאתה אומר עשיתי פניתי גם לסמסונג העולמי והם אמרו שאינם יכולים לעזור ושאפנה לנציגות בארץ שמבחינתם זו אלקטרוניקס פרו ,אני גם יודע שחנות שמוכרת מוצר ,היא מוכרת לך מראש עם שירות ואתה אמור לפנות לשירות גם מבחינה חוקית ,ועברתי גם את זה ,תאמין לי.
·נראה לי שאתה חי באספמיה וסליחה על הבוטות ,את כל השלבים שאתה אומר עשיתי פניתי גם לסמסונג העולמי והם אמרו שאינם יכולים לעזור ושאפנה לנציגות בארץ שמבחינתם זו אלקטרוניקס פרו ,אני גם יודע שחנות שמוכרת מוצר ,היא מוכרת לך מראש עם שירות ואתה אמור לפנות לשירות גם מבחינה חוקית ,ועברתי גם את זה ,תאמין לי.
- Crossover-Shop
- עוסק בתחום
- הודעות: 746
- הצטרף: יוני 2006
- נתן תודות: 112 פעמים
- קיבל תודות: 227 פעמים
אני מאמין שמשCrossover-Shop אומר לגביו נכון, אבל זה לא מוריד מנכונות הטענה של פותח השירשור.
זה שצריך קומבינות ויחס מועדף לחנות המתמחה אצל נותן השירות או היבואן כדי לקבל שירות לגיטימי, זה לא תקין ואסור לקבל את זה כמובן מאליו.
חנות מתמחה זה אחלה ויש ערך מוסף אך לקוח שמוכן לטפל בבקשות השירות בעצמו חייב לקבל שירות ברמה טובה.
זה שצריך קומבינות ויחס מועדף לחנות המתמחה אצל נותן השירות או היבואן כדי לקבל שירות לגיטימי, זה לא תקין ואסור לקבל את זה כמובן מאליו.
חנות מתמחה זה אחלה ויש ערך מוסף אך לקוח שמוכן לטפל בבקשות השירות בעצמו חייב לקבל שירות ברמה טובה.
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
@oris74
·חלילה וחס אף אחד לא באמת בטענות לרועי...לפחות מבחינתי הוא עשה ככל יכולתו כנראה שצולם זה לא מספיק ,היום הם גם שלחו לי הודעה שיחסמו אותי באתר שלהם ,כדי לא לפגוע בחוויית הגלישה של אחרים ,הם עדיין לא מפנימים את זה שרבים מתלוננים על המוצרים שלהם ,אני אבקש מהחברים כאן לעזור ולשתף את מה שכתבתי בעמוד שלהם כדי להוכיח להם שאי אפשר לבלום לנו את הפה ,אני מפרסם תחת השם המלא שלי שלמה אוחנה...תודה לכולם .
·חלילה וחס אף אחד לא באמת בטענות לרועי...לפחות מבחינתי הוא עשה ככל יכולתו כנראה שצולם זה לא מספיק ,היום הם גם שלחו לי הודעה שיחסמו אותי באתר שלהם ,כדי לא לפגוע בחוויית הגלישה של אחרים ,הם עדיין לא מפנימים את זה שרבים מתלוננים על המוצרים שלהם ,אני אבקש מהחברים כאן לעזור ולשתף את מה שכתבתי בעמוד שלהם כדי להוכיח להם שאי אפשר לבלום לנו את הפה ,אני מפרסם תחת השם המלא שלי שלמה אוחנה...תודה לכולם .
- שירות-אלקטרוניקס-פרו
-
- עוסק בתחום
- הודעות: 11
- הצטרף: אוגוסט 2013
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 0
צהריים טובים לכל חברי הפורום,
שמי קטי מגלניק ואני מנהלת חווית לקוח באלקטורניקס פרו.
השרשור הועבר אלי וחשוב לי לבחון ולבדוק כל טענה באופן אישי ופרטני.
אנא צרו קשר ישירות בכתובת המייל שלי, עם פרטי התקשרות ופרטי המקרה : [email protected]
בברכת יום טוב,
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח, אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ
שמי קטי מגלניק ואני מנהלת חווית לקוח באלקטורניקס פרו.
השרשור הועבר אלי וחשוב לי לבחון ולבדוק כל טענה באופן אישי ופרטני.
אנא צרו קשר ישירות בכתובת המייל שלי, עם פרטי התקשרות ופרטי המקרה : [email protected]
בברכת יום טוב,
קטי מגלניק, מנהלת חווית לקוח, אלקטרוניקס פרו בלו בע"מ
@oris74
·
אין לי שום טענה לרועי. אפילו התרשמתי מנכונותו לעזור לבחור כאן.
הבעיה שלי היא אם התפיסה שבשביל לקבל שירות הוגן חייבים לקנות בחנות מתמחה. אני לא טוען שרועי המציא את התפיסה הזאת או אחראי לה.
חנות מתמחה יכולה לתת המון ערך מוסף על רשת סטנדרטית בידע והבנה של המוצרים וכן של דרישות הלקוח. היא יכולה לתת ערך מוסף בתנאי הצפייה והשמיעה. היא יכולה לעזור בטרייד אין ובחיבור בין אנשים, לעזור בהתקנה והתאמה לחלל האישי, והיא יכולה להקל את התהליך של קבלת השירות והאחריות עבור מי שזמנו יקר לו ומעדיף לא לחכות בטלפונים לשירות, המתנות לטיפול ומעקב.
זה טוב להרבה מהקוראים בפורום ויש לי את כל הכבוד והערכה למיקצועיים מביניהם.
כל זה לא מוריד כהוא זה מטענתי שלקוח פרטי שפונה בעצמו לנותן השירות וליבואן וליצרן ומשקיע את הזמן הדרוש לכך, זכאי לקבל שירות טוב.
·
אין לי שום טענה לרועי. אפילו התרשמתי מנכונותו לעזור לבחור כאן.
הבעיה שלי היא אם התפיסה שבשביל לקבל שירות הוגן חייבים לקנות בחנות מתמחה. אני לא טוען שרועי המציא את התפיסה הזאת או אחראי לה.
חנות מתמחה יכולה לתת המון ערך מוסף על רשת סטנדרטית בידע והבנה של המוצרים וכן של דרישות הלקוח. היא יכולה לתת ערך מוסף בתנאי הצפייה והשמיעה. היא יכולה לעזור בטרייד אין ובחיבור בין אנשים, לעזור בהתקנה והתאמה לחלל האישי, והיא יכולה להקל את התהליך של קבלת השירות והאחריות עבור מי שזמנו יקר לו ומעדיף לא לחכות בטלפונים לשירות, המתנות לטיפול ומעקב.
זה טוב להרבה מהקוראים בפורום ויש לי את כל הכבוד והערכה למיקצועיים מביניהם.
כל זה לא מוריד כהוא זה מטענתי שלקוח פרטי שפונה בעצמו לנותן השירות וליבואן וליצרן ומשקיע את הזמן הדרוש לכך, זכאי לקבל שירות טוב.
גם אני שללתי רכישה של מסך סמסונג בגלל התלונות הבלתי פוסקות על רמת השירות הירודה.
אין דרך אחרת ללמד יבואן שרמת שירות של קבלן משנה זו בעיה גם שלו.
לא ברור לי אם התפקיד "מנהל חווית לקוח" זה תפקיד רציני עם סמכויות באלקטרוניקס פרו או סתם ניסיון להשתיק את הביקורת והתלונות ולא ממש לטפל בבעיות השורש.
לא צריך להיות מומחה גדול בתחום שירות הלקוחות על מנת להבין מקריאת התלונות שיש פגמים בסיסיים בהתנהלות של אלקטרוניקס פרו - טכנאים לא מיומנים שלא יודעים לפתור תקלות , הבטחות סרק וחוסר רצון לפתור את הבעיה לשביעות רצון הלקוח.
ארז
אין דרך אחרת ללמד יבואן שרמת שירות של קבלן משנה זו בעיה גם שלו.
לא ברור לי אם התפקיד "מנהל חווית לקוח" זה תפקיד רציני עם סמכויות באלקטרוניקס פרו או סתם ניסיון להשתיק את הביקורת והתלונות ולא ממש לטפל בבעיות השורש.
לא צריך להיות מומחה גדול בתחום שירות הלקוחות על מנת להבין מקריאת התלונות שיש פגמים בסיסיים בהתנהלות של אלקטרוניקס פרו - טכנאים לא מיומנים שלא יודעים לפתור תקלות , הבטחות סרק וחוסר רצון לפתור את הבעיה לשביעות רצון הלקוח.
ארז