רכבי הספורט של אודי אינם נחשבים מהמהנים ביותר לנהיגה. הם מהירים מאוד מאוד בקו ישר. לאף אחד מהם (כמעט) אין הנעה אחורית או כמו שחובבי הרכב אוהבים לומר, הנאה אחורית. האף שלהם לרוב כבד ותת היגוי היא לא קללה אצלם.
חריג בנוף הוא ה R8. אמנם גם הוא בעל הנעה כפולה (בתערוכת הרכב הוצג דגם חדש עם הנעה אחורית) אך המנוע שלו יושב מאחורה מה שמוריד משקל רב מהפרונט שלו וזה כמובן מורגש. בקיצור, כן אודי, לא אודי, אני נהנתי מאוד.
נהיגה באודי R8 V10 PLUS
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
הקדמה
נסעתי בשנה האחרונה שלוש פעמים לגרמניה כדי להגשים חלומות מוטוריים. מי שמכיר את השרשור שלי מלפני שנה ואת זה מלפני חצי שנה כבר מכיר את המחלה שלי ויודע למה לצפות במאמר הזה.
בעקרון אני מעדיף את מינכן אבל הפעם רציתי מאוד להיות בתערוכת הרכב בפרנקפורט אז כבר שכרתי את הרכב שם. נתנו לי בחירה בין ניסאן GTR, מרצדס AMG GT והאודי. בניסאן כבר נהגתי, מאוד רציתי את המרצדס אבל הוא היה בגרסת ה GT ולא ה GTS החזקה יותר אז "התפשרתי" על האודי.
למי שלא יודע או מכיר, אודי רכשו לפני מספר שנים את למבורגיני והדגם הספציפי חולק את אותו המנוע והגיר עם הלמבורגיני הוראקאן
610-4 אותה שכרתי במינכן לפני חצי שנה.
קיבלתי את הרכב יומיים מוקדם יותר ללא תשלום נוסף (מה שקובע זה הקילומטראז' ופחות הימים) כי המשכיר (איטלקי החי בגרמניה) היה צריך לטוס לדובאי ומשם הביא איתו ממתק אמיתי (אולי לפעם הבאה)
בעקרון אני מעדיף את מינכן אבל הפעם רציתי מאוד להיות בתערוכת הרכב בפרנקפורט אז כבר שכרתי את הרכב שם. נתנו לי בחירה בין ניסאן GTR, מרצדס AMG GT והאודי. בניסאן כבר נהגתי, מאוד רציתי את המרצדס אבל הוא היה בגרסת ה GT ולא ה GTS החזקה יותר אז "התפשרתי" על האודי.
למי שלא יודע או מכיר, אודי רכשו לפני מספר שנים את למבורגיני והדגם הספציפי חולק את אותו המנוע והגיר עם הלמבורגיני הוראקאן
610-4 אותה שכרתי במינכן לפני חצי שנה.
קיבלתי את הרכב יומיים מוקדם יותר ללא תשלום נוסף (מה שקובע זה הקילומטראז' ופחות הימים) כי המשכיר (איטלקי החי בגרמניה) היה צריך לטוס לדובאי ומשם הביא איתו ממתק אמיתי (אולי לפעם הבאה)
נא להרשם/להכנס לחשבון בפורום על מנת לצפות בקבצים או בתמונות המצורפים לשרשור
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
הרכב
אז כפי שכבר ציינתי, את הרכב קיבלתי יומיים לפני הזמן. כמה חתימות. כמה גיהוצים של כרטיס אשראי והרכב בידיי.
סיבוב סביב הבלוק הזכיר לי בדיוק במה מדובר וכמה כייף זה לנהוג בדבר כזה. הסאונד מטמטם וההאצה מטורפת. ילד עם אודי RS7 נדבק אלי מאחורה. הדבקת דוושת הגז גרמה לו לשמור מרחק.
להעביר יום וחצי כשדבר כזה חונה לך בחניה זו משימה ממש לא פשוטה אבל התאזרתי בסבלנות והמשכתי את שהותי כמתוכנן.
התכנון שלי היה לנהוג יום אחד ליער השחור וביום השני, בהמלצת בחור מקומי, לנהוג מערבה מפרנקפורק לאיזור טיפה יותר הררי עם כבישים מעולים. את הרכב קיבלתי ל 500 ק"מ מה שגרם לי לוותר על היער השחור (מפרנקפורט לנקודה הצפונית ביותר של היער השחור זה 174 ק"מ. כלומר 350 ק"מ רק הלוך חזור בלי הנהיגה עצמה על הכביש המפותל). החלטתי שפשוט אעשה את הכבישים שממערב לפרנקפורט פעם אחת מדרום לצפון ופעם אחת מצפון לדרום.
סיבוב סביב הבלוק הזכיר לי בדיוק במה מדובר וכמה כייף זה לנהוג בדבר כזה. הסאונד מטמטם וההאצה מטורפת. ילד עם אודי RS7 נדבק אלי מאחורה. הדבקת דוושת הגז גרמה לו לשמור מרחק.
להעביר יום וחצי כשדבר כזה חונה לך בחניה זו משימה ממש לא פשוטה אבל התאזרתי בסבלנות והמשכתי את שהותי כמתוכנן.
התכנון שלי היה לנהוג יום אחד ליער השחור וביום השני, בהמלצת בחור מקומי, לנהוג מערבה מפרנקפורק לאיזור טיפה יותר הררי עם כבישים מעולים. את הרכב קיבלתי ל 500 ק"מ מה שגרם לי לוותר על היער השחור (מפרנקפורט לנקודה הצפונית ביותר של היער השחור זה 174 ק"מ. כלומר 350 ק"מ רק הלוך חזור בלי הנהיגה עצמה על הכביש המפותל). החלטתי שפשוט אעשה את הכבישים שממערב לפרנקפורט פעם אחת מדרום לצפון ופעם אחת מצפון לדרום.
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
היום הראשון (יום שישי)
שמתי פעמיי לרכב בשעה 9:30. אני לא מהמקדימים ומצד שני רוצה להמנע משעות הפקקים כמה שיותר.
יציאה מהירה מהעיר לאוטובאהן. שלט של אי הגבלת מהירות ויאללה בלאגן. נהג מהיר עם ב.מ.וו סידרה 7 מאחורי ולחיצה אגרסיבית ל 250 קמ"ש משאירה רק נקודה קטנה במראה. ברגע שמד הסל"ד עובר את קו ה6000, הרעש מחריש אוזניים והרכב מוכן להמראה. עד לקו ה 6000 סל"ד הרכב מאיץ יפה מאוד אבל לא משהו שלא הכרתי מלפני.
הגעה ל Johannisberg, שם מתחיל המסלול. הכביש בתחילה עם ישורות ארוכות אבל מהר מאוד הופך למפותל וטכני
יציאה מהירה מהעיר לאוטובאהן. שלט של אי הגבלת מהירות ויאללה בלאגן. נהג מהיר עם ב.מ.וו סידרה 7 מאחורי ולחיצה אגרסיבית ל 250 קמ"ש משאירה רק נקודה קטנה במראה. ברגע שמד הסל"ד עובר את קו ה6000, הרעש מחריש אוזניים והרכב מוכן להמראה. עד לקו ה 6000 סל"ד הרכב מאיץ יפה מאוד אבל לא משהו שלא הכרתי מלפני.
הגעה ל Johannisberg, שם מתחיל המסלול. הכביש בתחילה עם ישורות ארוכות אבל מהר מאוד הופך למפותל וטכני
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
אני לא יודע איך זה יכול להיות אבל האודי הרגיש לי הרבה יותר טוב מהלמבורגיני. יכול מאוד להיות שאם הייתי שוכר קודם את האודי ואח"כ את הלמבורגיני הייתי אומר ההיפך. הרכב יושב על הכביש מדהים. האף נכנס לפניות כאילו שמדובר ברכב הנעה אחורית. אמנם לא לקחתי את הרכב לקצה אבל אפילו לרגע אחד לא היה תת היגוי. לא משנה באיזה מהירות אתה מגיע לפניה, הרכב בתוך הקווים של הנתיב. הנוף מסביב היה ירוק ויפה. הרבה כפרים עוברים בדרך. אגב, בדיוק כמו שמחוץ לכפרים נסעתי מהר, כך בתוכם לרוב לא עברתי את ה 40 קמ"ש. לפעמים יש מצלמות אבל בעיקר ברומא תהיה רומאי. תנהג בדיוק כמו שנובגים המקומיים. הם גם נוהגים דיי מהר בכבישים האלו אבל בתוך הכפר לאט מאוד. אהבתי!
חלק מהכבישים בעלי סימונים של מסלולים וחלק בלי. אלו שבלי, צרים יותר ומפחידים יותר ועל כן גם האטתי את הקצב. לפעמים טועים בדרך, לפעמים הדרך חסומה וצריך לאלתר מסלול חדש ולפעמים סתם כמעט מפספסים פניה.
חלק מהכבישים בעלי סימונים של מסלולים וחלק בלי. אלו שבלי, צרים יותר ומפחידים יותר ועל כן גם האטתי את הקצב. לפעמים טועים בדרך, לפעמים הדרך חסומה וצריך לאלתר מסלול חדש ולפעמים סתם כמעט מפספסים פניה.
אתה מוריד הילוכים מוקדם מדי ובגלל זה הקצב שלך די איטי. ללא קשר לרצועת הכוח האפקטיבית של הרכב אתה יכול להשאר בהילוך אחד גבוה יותר ולהסתמך על המומנט ולא על סל"ד גבוה בכניסה לעיקולים או הפניות. אתה משום מה גם עושה זאת בקו ישר ללא צורך וזה בכלל לא מובן.
כמה קורסים לנהיגה מתקדמת היו מלמדים אותך היכן אתה טועה ומשפרים לך את איכות הסרטונים וההנאה.
כמה קורסים לנהיגה מתקדמת היו מלמדים אותך היכן אתה טועה ומשפרים לך את איכות הסרטונים וההנאה.
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
ביום השני שוב מזג אוויר טוב (יחסית לגרמניה כמובן). יוצאים לדרך
[url=]יוצאים לדרך ביום השני
שימו לב שהרכב מימיני (מיני קופר קאנטרימן אס) הוא של המלון. לא ברור לי אם המלון משכיר אותו או שזה רכב של עובדי המלון אבל זה רק מראה איזו מדינת נהיגה זו.
[url=]יוצאים לדרך ביום השני
שימו לב שהרכב מימיני (מיני קופר קאנטרימן אס) הוא של המלון. לא ברור לי אם המלון משכיר אותו או שזה רכב של עובדי המלון אבל זה רק מראה איזו מדינת נהיגה זו.
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
כפי שכבר ציינתי, ביום השני החלטתי לעשות את המסלול בכיוון השני ובכך גם להרויח טיפה יותר זמן אוטובאהן.
[url=]נוף משתנה
[url=]נוף משתנה
- kingikra (פותח השרשור)
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8040
- הצטרף: דצמבר 2006
- נתן תודות: 335 פעמים
- קיבל תודות: 242 פעמים
ולסיום עוד קטע מפותל קצר. חייב לציין שהיו מקרים שהגעתי פתאום לפניה יחסית עיוורת והייתי בטוח שהנה הלכו להם 5000 היורו שהשארתי פיקדון אבל הרכב צחק עלי ואמר לי שאני ילד
[url=]פיתולים
לסיכום אומר שהיתה חוויה טובה מאוד. ממליץ בחום לכל חובב רכב (לא חובה לקחת רכב כזה. יש רכבים זולים יותר ומהנים מאוד). למי שלא חובב רכב, רק אם מדגדג להתנסות.
[url=]פיתולים
לסיכום אומר שהיתה חוויה טובה מאוד. ממליץ בחום לכל חובב רכב (לא חובה לקחת רכב כזה. יש רכבים זולים יותר ומהנים מאוד). למי שלא חובב רכב, רק אם מדגדג להתנסות.