@Huber
בוקר טוב.
עכשיו ראיתי שנוספה עמודה שמציינת אם נשלח לארץ או לא
·
מדריך רכישה באמזון לשירותכם (שאלות נפוצות) - הערות ומשובים יתקבלו בברכה
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
- avihuli
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8415
- הצטרף: אוגוסט 2011
- נתן תודות: 1376 פעמים
- קיבל תודות: 1230 פעמים
- freesoul28
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 482
- הצטרף: יולי 2010
- נתן תודות: 17 פעמים
- קיבל תודות: 34 פעמים
·אני לא רואה את העמודהniguy כתב:@Huber
בוקר טוב.
עכשיו ראיתי שנוספה עמודה שמציינת אם נשלח לארץ או לא
·...
אפליקציות שלי:
https://play.google.com/store/apps/deve ... d=Freesoul
בלוג פיתוח לאנדרואיד:
http://android-development-israel.blogspot.co.il/
https://play.google.com/store/apps/deve ... d=Freesoul
בלוג פיתוח לאנדרואיד:
http://android-development-israel.blogspot.co.il/
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
אני מאוד נהנה לרכוש באמזון, ונהנה מהשירות שלהם - לרב. הנה דוגמא. היום יש מבצע על מגוון צידניות:
https://www.amazon.com/s/browse/?ie=UTF ... _255043910
רב המוצרים נשלחים לארץ אך לצערי (ופה מרפי נכנס לתמונה) המוצר שאני רוצה כמובן לא נשלח:
https://www.amazon.com/dp/B01C3VBD04/re ... 7324792011
פניתי לתמיכה שלהם, קיבלתי תשובה לקונית של "לא נשלח, אין מה לעשות". ניסיתי לברר למה, קיבלתי הסבר שזה יכול להיות החלטה של יצרן בעיות מכס וכו. הסברתי שזה בדיוק אותו מוצר כמו אלו שכן נשלחים (אותו יצרן, אותו מוצר אז אותה קטגוריה במכס וכו), שוב התנצלות ומענה שלא ניתן.
מתסכל - לפעמים אני חושב שבצד השני יושבים רובוטים ולא בני אדם. חבל, יש המון דברים שאני רוצה להזמין ושאין שום סיבה הגיונית שלא ישלח לארץ, ושפשוט לא נשלחים שרירותית, בלי סיבה הגיונית.
https://www.amazon.com/s/browse/?ie=UTF ... _255043910
רב המוצרים נשלחים לארץ אך לצערי (ופה מרפי נכנס לתמונה) המוצר שאני רוצה כמובן לא נשלח:
https://www.amazon.com/dp/B01C3VBD04/re ... 7324792011
פניתי לתמיכה שלהם, קיבלתי תשובה לקונית של "לא נשלח, אין מה לעשות". ניסיתי לברר למה, קיבלתי הסבר שזה יכול להיות החלטה של יצרן בעיות מכס וכו. הסברתי שזה בדיוק אותו מוצר כמו אלו שכן נשלחים (אותו יצרן, אותו מוצר אז אותה קטגוריה במכס וכו), שוב התנצלות ומענה שלא ניתן.
מתסכל - לפעמים אני חושב שבצד השני יושבים רובוטים ולא בני אדם. חבל, יש המון דברים שאני רוצה להזמין ושאין שום סיבה הגיונית שלא ישלח לארץ, ושפשוט לא נשלחים שרירותית, בלי סיבה הגיונית.
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
·OhadG כתב:האמת, נתקלתי באותה בעיה עם שולחים/לא שולחים בצורך לממש אחריות על טלפון סלולארי.
כשרכשתי אותו לא היו בעיות, אבל עכשיו הם לא מוכנים לשלוח מכשיר אחר במקום המקולקל לארץ, ובעצם לא מוכנים לממש את האחריות.
מבחינתי ההתנהגות הזו היא Deal Breaker משמעותי בעבודה מול אמזון....
זה מעניין מה שאתה מספר פה.
האם הם מוכנים לתת לך זיכוי כספי? או שגם לזה הם מתנגדים.
- OhadG
- חבר ותיק
- הודעות: 1201
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: רמת גן
- נתן תודות: 189 פעמים
- קיבל תודות: 123 פעמים
·Huber כתב:אוהד - לאחרונה יש חוקים חדשים לגבי הכנסת מוצרם עם בטריות לישראל, אולי זה המקרה אצלך, אבל פה מדובר על אותו ליין של מוצרים, שהרב נשלח, ורק אחד (שההבדל היחיד בנהם הוא הגודל, לא סיבה הגייונית לא לשלוח) לא....
שטויות.
מכשירים דומים ניתן לשלוח מאמזון ארה״ב (תסתכל על הדגמים של סמסונג נוט 8 , או גלאקסי S8), כך שהעניין הוא לא חברת השילוח או המכסים / תקנות, אלא כנראה עניין מסחרי בלבד.
בהנחה ומדובר בעניין מסחרי, זה מובן שאי אפשר להזמין מכשיר חדש, אבל פה מדובר במימוש אחריות, והייתי מצפה מאמזון (כמו מכל נותן שירות אחר) למלא אחרי ההתחייבויות.
b2k - כן, זה משהו שהם הציעו, החזר כספי כמוצא אחרון, אבל מבחינתי זה בעייתי. אני לא קונה / מזמין באמזון כדי לא לקבל אחריות ולהזדקק להחזר כספי. כשאני קונה מאמזון אני מצפה לקבל אחריות אמיתית, ולא התחמקות, שיטפלו בבעיות אם ישנן, שאחרת כל הקניה והחיסכון מהם לא שווים לי כלום, הם לא חוסכים לי בסופו של דבר כסף (אני אאלץ לקחת את ההחזר הכספי, ולקנות בארץ), ורק שורפים לי זמן בתהליך.
אפילו יותר בעייתי מזה הוא שכיוון ששילמתי בכרטיס אשראי עם תנאי תשלום של שוטף פלוס 30, גם את ההחזר הכספי אני מקבל מחברת האשראי באותם התנאים בדיוק, ואז יוצא שיקח לי עוד חודש וחצי (במידה ואני מסכים לקבל החזר כספי) עד שאני אראה את הכסף בחשבון הבנק שלי, אבל לקנות מכשיר חדש/אחר אני צריך לקנות *עכשיו*.
זה שינוי משמעותי לרעה בצורה שבה אמזון עובדת, ובמידה והם לא יצליחו לתת שירות אלא רק החזר כספי, אני פשוט אפסיק לקנות משם.
(ובשנים האחרונות רכשתי משם בסכום שעולה על $7,000, לא כולל הספרים לקינדל והמנוי השנתי המלא ל-Audible).
Shame Shame...
- Huber
- חבר במועדון HT
- הודעות: 70328
- הצטרף: מאי 2005
- שם מלא: ערן
- נתן תודות: 518 פעמים
- קיבל תודות: 4198 פעמים
אוהד, מצד שני לי היה מכשיר בן כמעט 10 חודש שרכשתי מהם ושהתקלקל. פניתי אליהם וקיבלתי זיכוי כספי מלא בשווי הרכישה ביום הרכישה, למרות ש 10 חודש אחרי כבר יצא דגם חדש והמחיר של זה שרכשתי ירד משמעותית, כך שבמקרה שלי זה היה יתרון (רכשתי את הדגם החדש בכספי הזיכוי).
שום דבר לא משולם, גם לאמזון יש את הדברים המעצבנים והלא מובנים שלהם, אבל בסה"כ נכון להיום עדיין השירות שם הוא הטוב ביותר שיצא לי לראות יחסית לשאר המקומות.
שום דבר לא משולם, גם לאמזון יש את הדברים המעצבנים והלא מובנים שלהם, אבל בסה"כ נכון להיום עדיין השירות שם הוא הטוב ביותר שיצא לי לראות יחסית לשאר המקומות.
- freesoul28
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 482
- הצטרף: יולי 2010
- נתן תודות: 17 פעמים
- קיבל תודות: 34 פעמים
אמזונים של אירופה חזרו שלוח מוצרים עם סוללות ליתיום לארץ.
אפליקציות שלי:
https://play.google.com/store/apps/deve ... d=Freesoul
בלוג פיתוח לאנדרואיד:
http://android-development-israel.blogspot.co.il/
https://play.google.com/store/apps/deve ... d=Freesoul
בלוג פיתוח לאנדרואיד:
http://android-development-israel.blogspot.co.il/