NVIDIA SHIELD מודל 2017

מחשבים, חומרה, KODI, NUC, Raspberry pi
Animor
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 811
הצטרף: אפריל 2014
נתן תודות: 105 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

נושא שלא נקרא #466 

לא מדויק. אם השילד מוגדר כ-rec 2020 אתה צריך native כל הזמן.
לגבי HDR - צריך להעביר למצב HDR אותו מגדירים כ-native ומכיילים בהתאם למסך ולתנאי הצפייה. בטלוויזיה של הייסנס יש משמעות לכניסה למצב HDR בפני עצמ (אפילו אם לא מכיילים ומגדירים אותו).

עמית_לגו
עורך חדשות HT
עורך חדשות HT
הודעות: 1723
הצטרף: אפריל 2008
שם מלא: עמית לגו
נתן תודות: 278 פעמים
קיבל תודות: 394 פעמים

נושא שלא נקרא #467 

Grappa כתב:
...
...
·
תודה רבה.
לא ממש חיברתי מקלדת אבל הגדרתי בהרמוני Device נוסף Mac computer וצירפתי אותו לאקטיביטי של ה Shield ואז מיפית את F4 לכפתור בשלט באקטיביטי הספציפי של Shield.
עובד מעולה
:D
...
אני בדיוק מנסה להגדיר את זה בהרמוני שלי ונתקע בצירוף מכשיר חדש. מה רשמת בשם החברה ובשם המוצר? והאם מקש ה-F4 היה כבר מוגדר במכשיר עצמו או שהגדרת אותו ידנית?
תודה
כל הכתבות שלי
עמית לגו

Grappa
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2518
הצטרף: נובמבר 2015
שם מלא: Grappa
נתן תודות: 51 פעמים
קיבל תודות: 385 פעמים

נושא שלא נקרא #468 

@עמית_לגו
·
את ההגדרות ביצעתי דרך האפליקציה במחשב (מטעמי נוחות) אולי זה קצת שונה באפליקציה בטלפון/טבלט אבל העיקרון דומה.
לפני הכל יש צורך ליצר לינק BT בין Harmony ל shiled ב activity של shiled זה אמור להוסיף בshiled מקלדת חדשה Harmony

לאחר מכן
תגדיר device מחשב חדש
מוצר: Mac computer
יצרן: apple
(לא בטוח שצריך גם יצרן באם בחרת מחשב)

ערוך את ה activity של הshiled ותוסיף לו את ה Device Mac computer לא צריך לחבר אותו לאף תיפקוד רק שיהיה חלק מה activity.
לאחר מכן כנס לעריכת המקשים בשלט ב activity של הshiled בחר את המקש שאתה רוצה להשתמש בו בחר device Mac computer ותמצא שם את כל המקשים של המקלדת כולל F4

בהצלחה

מוסיקאי
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 406
הצטרף: ספטמבר 2009
נתן תודות: 6 פעמים
קיבל תודות: 28 פעמים

נושא שלא נקרא #469 

אני מתקשה להחליט על הדגם המתאים לי: shield pro או רגיל.
אני מבקש לנצל תובנות של חברים שהתנסו בדגמים האלו באופן מעשי, ויש לי כמה שאלות:
1. האם הדיסק בדגם ה- pro משמש לאיכסון אפליקציות בלבד או שיש לו תפקיד חשוב של ייצור buffering גדול כאשר מזרימים קבצים גדולים במיוחד?
2. אם הדיסק חשוב ליצירת buffer - בדגם ללא הדיסק הצפיה בקבצים גדולים ב-strimming עלולה להיות מלווה בגמגומים?
3. אני מתכנן לשלב אותו ברשת ביתית קווית, ולהזרים מדיה מהמחשב. האם יש יתרון כלשהו במצב כזה לדגם עם הדיסק?
4. ללא קשר לדיסק - האם יש פונקציות תפעוליות או אחרות המצויות באחד וחסרות בשני? כאלה שידוע עליהם היום או לצורך הרחבות עתידיות?
5. האם השלט והבקר זהים בשני הדגמים? (מבנה ופונקציונליות).
6. משהוא נוסף שכדאי לדעת?

אשמח להעזר בכם. תודה.

sigamore
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4687
הצטרף: אוגוסט 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 385 פעמים
קיבל תודות: 637 פעמים

נושא שלא נקרא #470 

@מוסיקאי
לדעתי אין שום סיבה ללכת על דגם ה PRO אלא אם יש לך $100 (או $120) מיותרים.
מדובר ב HDD סטנדרטי לגמרי שמתומחר באופן מוגזם ($100 ל 500 ג'יגה זה מוגזם לכל הדעות....)
אין פה שום עניין buffring כך שגם כאן - תנוח דעתך.
התצורות המומלצות בעיני:
  • סטרימר בלבד (לא מתכוון לשחק) - דגם ה $179 (שכולל שלט בלבד ללא בקר) + DOK מהיר של 32 / 64 GB
  • סטרימר וקונסולת משחקים - דגם ה $199 (שכולל שלט בלבד ובקר) + USB HDD 1TB לאחסון משחקים וכד' (תוספת של $55 בערך)

שים לב שה Shield מאפשר מיפוי כונני רשת כך שגישה מהירה למשאבי רשת שונים פשוטה מתמיד.

תתחדש (Y)
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !

Animor
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 811
הצטרף: אפריל 2014
נתן תודות: 105 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

נושא שלא נקרא #471 

מסכים עם sigamore - גם לדעתי לא משתלם לקנות את ה-pro, כל ההבדל הוא דיסק קשיח פנימי, שהופך את הקופסה לגדולה, מגושמת ורועשת יותר. לאותה תוצאה אתה יכול להגיע אם תקנה DOK מהיר, לשילד יש פרוצדורה מיוחדת שמפעילים, אשר הופכת את ההתקן החיצוני לזיכרון פנימי לכל עניין ודבר.
אם אתה מתכוון לאחסן את התכנים ברשת, אז אתה לא צריך מקום איחסון גדול בשילד עצמו, אין שום השפעה על הבאפרינג. הדבר היחידי שיכול להשפיע זה שימוש בקודי עם הרחבת טורנטים, אשר שומרת מקומית באופן זמני קבצים גדולים יחסית.

נקודה נוספת למחשבה: אם אתה רוצה להשתמש ביכולות של google assistance, שקול לקנות עם הבקר (כלומר את הגרסה היקרה יותר של 199$), משום שרק הבקר נמצא בהאזנה תמידית לפקודות. על השלט הקטן צריך ללחוץ כדי לדבר.

a_yaron
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2005
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 58 פעמים
קיבל תודות: 179 פעמים

נושא שלא נקרא #472 

@מוסיקאי
בדגם הPRO יש בקר אינפרא לשימוש בשלט כגון ההרמוני, לי זה היה מאוד חשוב.
השלט הקטן שונה בדגם הPRO, הוא שלט נטען ולא סוללה רגילה.

ירון

sigamore
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4687
הצטרף: אוגוסט 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 385 פעמים
קיבל תודות: 637 פעמים

נושא שלא נקרא #473 

a_yaron כתב:@מוסיקאי
בדגם הPRO יש בקר אינפרא לשימוש בשלט כגון ההרמוני, לי זה היה מאוד חשוב.
השלט הקטן שונה בדגם הPRO, הוא שלט נטען ולא סוללה רגילה.

ירון
...
נקודה טובה שלא לקחתי בחשבון (Y)
אני עצמי גם כן משתמש בהרמוני (hub + elite ) כך שממילא השליטה על ה Shield מתבצעת דרך BT אבל ה IR זו תוספת חשובה למי שעקרוני לו הדבר.

@מוסיקאי - מידע נוסך אתה יכול למצוא כאן - https://www.androidcentral.com/nvidia-s ... ould-i-buy
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #474 

לא ידעתי שיש דגם מוזל ללא הבקר. כשאני חיפשתי באמזון ארה״ב לא ראיתי אופציה כזו..

Animor
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 811
הצטרף: אפריל 2014
נתן תודות: 105 פעמים
קיבל תודות: 174 פעמים

נושא שלא נקרא #475 

זה משהו חדש שיצא רק לאחרונה. הם רצו לתת מענה ל-apple TV החדש.

sigamore
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4687
הצטרף: אוגוסט 2006
מיקום: מודיעין
נתן תודות: 385 פעמים
קיבל תודות: 637 פעמים

נושא שלא נקרא #476 

@oris74
כאמור אופציה חדשה ועדיין בסטטוס pre order . רציתי להזמין כנגן נוסף לחדר שינה אבל כשהבנתי שאספקה תחל רק בסוף אוק׳ הזמנתי דגם רגיל (המשלוח היה עם קרובי משפחה :) )
https://www.nvidia.com/en-us/shield/shield-tv/
די טעלעוויזיע קאָסטן מיר וועגן פופצן טויזנט פונט !

a_yaron
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2005
הצטרף: דצמבר 2005
נתן תודות: 58 פעמים
קיבל תודות: 179 פעמים

נושא שלא נקרא #477 

@sigamore
·יש לי רק שלט ללא יחידת הBT, לא רואה צורך להוסיף אותה.
אם היתי קונה את השילד הרגיל אולי היתי מוסיף את ההאב לקבלת שליטה דרך הBT אבל רציתי גם את החצי טרה פנימי לאפליקציות בשילד ללא משחקים של הפיכת SD לזכרון פנימי.
הילדים משחקים מדי פעם בשילד והמשחקים רצים די חלק, אני לא בטוח שאם הם היו על SD הם היו רצים כך אבל אולי אני טועה.

ירון

oris74
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון HT
חבר במועדון HT
הודעות: 9150
הצטרף: נובמבר 2010
שם מלא: אורי
מיקום: אשקלון
נתן תודות: 1102 פעמים
קיבל תודות: 916 פעמים

נושא שלא נקרא #478 

טוב לדעת שלא סתם קניתי (Y)

shlox
חבר פעיל
חבר פעיל
הודעות: 93
הצטרף: אוגוסט 2009
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 7 פעמים

נושא שלא נקרא #479 

Animor כתב:מסכים עם sigamore - גם לדעתי לא משתלם לקנות את ה-pro, כל ההבדל הוא דיסק קשיח פנימי, שהופך את הקופסה לגדולה, מגושמת ורועשת יותר. לאותה תוצאה אתה יכול להגיע אם תקנה DOK מהיר, לשילד יש פרוצדורה מיוחדת שמפעילים, אשר הופכת את ההתקן החיצוני לזיכרון פנימי לכל עניין ודבר.
אם אתה מתכוון לאחסן את התכנים ברשת, אז אתה לא צריך מקום איחסון גדול בשילד עצמו, אין שום השפעה על הבאפרינג. הדבר היחידי שיכול להשפיע זה שימוש בקודי עם הרחבת טורנטים, אשר שומרת מקומית באופן זמני קבצים גדולים יחסית.

נקודה נוספת למחשבה: אם אתה רוצה להשתמש ביכולות של google assistance, שקול לקנות עם הבקר (כלומר את הגרסה היקרה יותר של 199$), משום שרק הבקר נמצא בהאזנה תמידית לפקודות. על השלט הקטן צריך ללחוץ כדי לדבר.
...
שאלה: אם הכוונה היא להשתמש באופן כמעט בלעדי בהרחבת טורנטים, האם עדיף לבחור ב-Pro עם הכונן הפנימי או שרכישה של הדגם הרגיל + DOK מהיר תיתן תוצאה זהה מבחינת יציבות ומהירות ההזרמה?

eranits1
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 22
הצטרף: יולי 2014
נתן תודות: 1 פעם
קיבל תודות: 2 פעמים

shield vs pc

נושא שלא נקרא #480 

@sigamore
·מה לדעתך ההבדלים המשמעותיים בין SHIELD ל PC עם windows10 שעולה כ 200$ שיופעל עם מקלדת עם עכבר מגע?

שלח תגובה

חזור אל “חומרה PC + סטרימרים”