@azerbouf
היי,
לי אישית יש את ה-65 אז אני לא יכול לנסות בעצמי את כל מה שאתה מתאר. שני דברים:
1. האם ביצעת איפוס לטלוויזיה לאחר צריבת הקושחה? זה נעשה דרך ההגדרות וכדאי מאוד לעשות את זה, זה מסדר דברים.
2. ראיתי ב-AVS מספר אנשים שמדווחים שהם עדיין נתקלים בבעיה של האדום-כתום עם הגרסה החדשה. אין לי הסבר מדוע זה ככה, ייתכן שיש פאנלים מרביזיות שונות או מסוגים שונים ולכן טלוויזיות שונות מושפעות באופן שונה. בכל אופן, פיתרון שעזר לאותם אנשים זה להשתמש במצב תמונה gaming ולא ב-standard/cinema. כלומר, לשים את אותן הגדרות כיול, אבל רק על מצב התמונה הזה. נסה את זה ותגיד אם זה עזר לך.
ריכוז כיולים וקושחות עבור Hisense M7000
@הייטקיסט
·
קישור לעדכון של הגירסא אפריקאית ל 65 אינץ׳ (avforums.com ).
@Animor
אולי שווה להוסיף לפוסט הפותח של השירשור
·
קישור לעדכון של הגירסא אפריקאית ל 65 אינץ׳ (avforums.com ).
@Animor
אולי שווה להוסיף לפוסט הפותח של השירשור
לאחר נסיון עם הגירסא הבריטית, הישראלית, והגרמנית, ניתן לראות בבירור שהגרסא האפריקאית שמוזס פירסם היא הטובה ביותר מבחינת צבעים ל 65 אינצ
אבל יש בה באג מוזר כשהמסך שחור עם עיגול טעינה ( לדוגמא כמו בנטפליקס) נוצרים קווים אופקיים בהירים לאורך המסך.
כמוכן יש שם דילי קל בטעינת התפריטים של הטלויזיה, אבל לא משהו נוראי...
הגיוני שהגירסא השיראלית מבוססת על אותו מקור כמו האפריקאית- כי יש בה עברית מובנית.
בכל מקרה, 2 הכיולים האלה בגירסא האפריקראית הפיקו לי את התמונה המוצלחת ביותר שאי פעם קיבלתי עם הטלויזיה הזו :
מצב SDR - STANDART :
brightness = 53
contrast = 53
saturation = 40
backlight = 50 ( אופציונלי )
sharpness = 10 ( אופציונלי )
adaptive contrast = low
color temp = warm
color tuner :
blue-saturation= -1
cyan hue = 1
magenta brightness= 1
מצב HDR ( נבדק עם תכנים של דולבי וויזן - ככה שאני מאמין שאפשר לסמוך על זה ) :
brightness = 52
contrast = 55
saturation = 33 ( עודכן )
backlight = 80 ( אופציונלי )
tint = R1 ( עודכן )
sharpness = 10 ( אופציונלי )
adaptive contrast = low
color temp = warm
color tuner :
flesh tones-saturation= -2
אבל יש בה באג מוזר כשהמסך שחור עם עיגול טעינה ( לדוגמא כמו בנטפליקס) נוצרים קווים אופקיים בהירים לאורך המסך.
כמוכן יש שם דילי קל בטעינת התפריטים של הטלויזיה, אבל לא משהו נוראי...
הגיוני שהגירסא השיראלית מבוססת על אותו מקור כמו האפריקאית- כי יש בה עברית מובנית.
בכל מקרה, 2 הכיולים האלה בגירסא האפריקראית הפיקו לי את התמונה המוצלחת ביותר שאי פעם קיבלתי עם הטלויזיה הזו :
מצב SDR - STANDART :
brightness = 53
contrast = 53
saturation = 40
backlight = 50 ( אופציונלי )
sharpness = 10 ( אופציונלי )
adaptive contrast = low
color temp = warm
color tuner :
blue-saturation= -1
cyan hue = 1
magenta brightness= 1
מצב HDR ( נבדק עם תכנים של דולבי וויזן - ככה שאני מאמין שאפשר לסמוך על זה ) :
brightness = 52
contrast = 55
saturation = 33 ( עודכן )
backlight = 80 ( אופציונלי )
tint = R1 ( עודכן )
sharpness = 10 ( אופציונלי )
adaptive contrast = low
color temp = warm
color tuner :
flesh tones-saturation= -2
נערך לאחרונה על ידי AVguy ב 25/10/2017 23:38, נערך 2 פעמים בסך הכל.
- Animor (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 811
- הצטרף: אפריל 2014
- נתן תודות: 105 פעמים
- קיבל תודות: 174 פעמים
@AVguy
תודה על העדכון. אני די בטוח שזו אותה גרסה. אני מנסה עכשיו את גרסת הניסיון הישראלית שנשלחה אליי, אבל התבקשתי לא לפרסם לגביה בפורום כל עוד זה ניסיוני.
כמה הערות:
sharpness 10 זה ממש אגרסיבי ופשוט מעוות את התמונה. החדות המקורית של התמונה אינה משתנה, אלא יש עיבוד שמדמה חדות במקומות מסוימים. מרבית הכיולים המקצועיים שמים 0 בפילטר הזה, כיולים אחרים משתמשים בערכים נמוכים, אבל גם אז תוך מודעות לכך שמדובר בפילטר מלאכותי שמעוות את התמונה המקורית.
הכיול שלך לא כולל את ה-white balance ולא משתמש בפיצ'ר החדש של native/bt709, שזה אחד הדברים המשמעותיים שנוספו לגרסה הזו. באפריקה ובישראל זה לא היה קיים עד עכשיו. בדוק בפרט את הצבעים האדומים, בשני המצבים. לתכנים שאינם HDR אתה צריך להשתמש ב-BT709. לתכני HDR אתה צריך להשתמש בנייטיב. אם אתה משתמש בסטרימר שכבר עושה המרה ל-rec 2020 אז הכול בנייטיב. כל דבר אחר יוביל לתרגום לא נכון של מרחב הצבעים.
בכל הכיולים שראיתי מצב HDR מכויל ל-backlight 100. אני חושב שאחרת הטלוויזיה לא יכולה לנצל את מלוא 420 הניט שלה עבור HDR. אם יש לך נטפליקס, בדוק את מצב HDR על star trek discovery, אני מאמין שזה יגרום לך לשנות למדי את הכיול...
@gofmarat
אני מאמין שהלחץ שהופעל כאן בפורום תרם לא מעט. בנוסף, לחצים שונים הופעלו במקומות אחרים בעולם בהם הייתה קושחה נחותה מזו האירופאית. הקושחה הזו לא פותחה בלעדית לישראל, אלא לאזור המזרח התיכון ואפריקה.
מצד אחד - כל הכבוד להייסנס שנענים לצורכי הקהילה והמשתמשים. זה לא טריביאלי בשוק של היום, בו אנו רואים לא מעט זלזול בצרכנים.
מצד שני, חבל שמלכתחילה יש הבדלים בגרסאות ושאין אחידות בגרסאות מבחינת פיצ'רים ואיכות התמונה.
תודה על העדכון. אני די בטוח שזו אותה גרסה. אני מנסה עכשיו את גרסת הניסיון הישראלית שנשלחה אליי, אבל התבקשתי לא לפרסם לגביה בפורום כל עוד זה ניסיוני.
כמה הערות:
sharpness 10 זה ממש אגרסיבי ופשוט מעוות את התמונה. החדות המקורית של התמונה אינה משתנה, אלא יש עיבוד שמדמה חדות במקומות מסוימים. מרבית הכיולים המקצועיים שמים 0 בפילטר הזה, כיולים אחרים משתמשים בערכים נמוכים, אבל גם אז תוך מודעות לכך שמדובר בפילטר מלאכותי שמעוות את התמונה המקורית.
הכיול שלך לא כולל את ה-white balance ולא משתמש בפיצ'ר החדש של native/bt709, שזה אחד הדברים המשמעותיים שנוספו לגרסה הזו. באפריקה ובישראל זה לא היה קיים עד עכשיו. בדוק בפרט את הצבעים האדומים, בשני המצבים. לתכנים שאינם HDR אתה צריך להשתמש ב-BT709. לתכני HDR אתה צריך להשתמש בנייטיב. אם אתה משתמש בסטרימר שכבר עושה המרה ל-rec 2020 אז הכול בנייטיב. כל דבר אחר יוביל לתרגום לא נכון של מרחב הצבעים.
בכל הכיולים שראיתי מצב HDR מכויל ל-backlight 100. אני חושב שאחרת הטלוויזיה לא יכולה לנצל את מלוא 420 הניט שלה עבור HDR. אם יש לך נטפליקס, בדוק את מצב HDR על star trek discovery, אני מאמין שזה יגרום לך לשנות למדי את הכיול...
@gofmarat
אני מאמין שהלחץ שהופעל כאן בפורום תרם לא מעט. בנוסף, לחצים שונים הופעלו במקומות אחרים בעולם בהם הייתה קושחה נחותה מזו האירופאית. הקושחה הזו לא פותחה בלעדית לישראל, אלא לאזור המזרח התיכון ואפריקה.
מצד אחד - כל הכבוד להייסנס שנענים לצורכי הקהילה והמשתמשים. זה לא טריביאלי בשוק של היום, בו אנו רואים לא מעט זלזול בצרכנים.
מצד שני, חבל שמלכתחילה יש הבדלים בגרסאות ושאין אחידות בגרסאות מבחינת פיצ'רים ואיכות התמונה.