@Animor
איך אתה לא מבין את הבעיה?
בעיית הקושחה קיימת מיומו הראשון של המסך.
אמנם השרשור שלך מוגש בצורה נפלאה, עם עדכונים והסברים, ועל כך אלפי תודות!
אבל, יש כאן בעיה של יבואן, שהיה כאן בפורום הפתוח ופיזר הבטחות לבדוק ולטפל.
בפועל אני רואה שחוץ מהקושחה הישראלית, כל השאר בסדר גמור, אבל - האחריות היא על חשבון משתמש הקצה!
אוי ואבוי למי ש"יברזל" את המכשיר שלו, כי אין על כך אחריות.
אני מצפה מהיבואן לתת מענה איכותי ולא מתחמק - מה מטופל, מה יעודכן, והכי חשוב, מתי קושחה מלאה וסופית יוצאת אל האור.
מה עוזר מאחורי הקלעים לכל הדיוט שרוכש את המסך ולא מתמצא (וגם לא רוצה להתנסות) בעדכוני קושחות זרות, שלא לדבר על לקיחת אחריות אישית בנושא..
ריכוז כיולים וקושחות עבור Hisense M7000
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
הי גל
אני בעלים של המסך (ורכשתי עוד 2 מסכים של הייסנס להורים של אשתי) ואני לא חושב שיש בעיה.
נכון, לוידאופילים שבינינו יש קצת טענות לגבי הקושחה אבל מבטיח לך של 95% מהרוכשים אין שום תלונה והם יחיו בשלום עם הקושחה הישראלית. בשביל המחיר של המסך מקבלים תמורה מעולה לדעתי.
אני דווקא חושב שהיחס של היבואן מצוין - לא זוכר שראיתי פה בפורום את היבואן של סמסונג או LG מתיחסים לעדכוני קושחה או מציעים גרסאות בטא לבדיקה.
אורי
אני בעלים של המסך (ורכשתי עוד 2 מסכים של הייסנס להורים של אשתי) ואני לא חושב שיש בעיה.
נכון, לוידאופילים שבינינו יש קצת טענות לגבי הקושחה אבל מבטיח לך של 95% מהרוכשים אין שום תלונה והם יחיו בשלום עם הקושחה הישראלית. בשביל המחיר של המסך מקבלים תמורה מעולה לדעתי.
אני דווקא חושב שהיחס של היבואן מצוין - לא זוכר שראיתי פה בפורום את היבואן של סמסונג או LG מתיחסים לעדכוני קושחה או מציעים גרסאות בטא לבדיקה.
אורי
Animor
אתה באמת לא מבין את הבעיה שגל מדבר עליה??
אני זוכר שהיית כאן "צעיר" והבעת הסתיגויות אמיצות לפסטיבל הממליצים על מסך עם ה VFM (הייסנס)
שיבחתי אותך על האומץ לבקר מסך שקנית,
בניגוד למה שעושים מרבית האנשים שקנו משהו וחייבים להלל את הבחירה שלהם ולהמליץ לאחרים לנהוג כמוהם..
שיבחתי גם על ההשקעה והרצון לעזור לקהילה, יצרת שרשור בממדים מפלצתיים ועל כך "שאפו" לך.
אבל כמי שהצביע כל השנים למפלגה מסוימת למרות הבעיות הרבות שהוא רואה
אתה ממשיך וממשיך להצביע למפלגתך (הייסנס). אין לי בעיה עם זה.
אבל שים לב, אתה בלי משים, הפכת לחלק משמעותי מהשרשרת (המימסד ) השיווקית של הייסנס
שהיא מאד מפותחת ונוכחת בפורום הזה.
הביקורת שלך שנהפכת ליותר "קלילה" מחזקת אולי אצל רבים את התחושה שהנה הפתרון שהובטח לפני שנה שנתיים, כבר בדרך.
הם לא יודעים שבמרבית המותגים האחרים, עדכוני הקושחה הם אוטומטיים, קל להורידם ולהתקינם.
מה שזה עושה באמת הוא, שהמוני רוכשים חדשים "נוהרים באוטובוסים" לקנות הייסנס.
המעגל הזה רק הולך וגדל והייסנס כבר לא מספקים הביקוש ומעלים מחירים.
במקום להתרעם שמוכרים להם בחנויות מוצר "מושלם" לכאורה שיש בו עדיין באגים בסיסיים שמי יודע אם יתוקנו.
הם מתגאים דווקא בעובדה שהיבואן, אתה ואחרים, יוצרים קהילה חברתית ענקית שנקראת "איזה קושחה מתאימה ל..." ומנסים לתקן דברים שהיו חייבים לתקנם לפני המכירה של המסכים החדשים שנכנסים לשוק.
נראה לכם שזה נורמלי?
אני מחכה שמישהו כבר יעיז ויאמר "חברה זה לא מים, מישהו כנראה מ***ן עלינו.":?
אתה באמת לא מבין את הבעיה שגל מדבר עליה??
אני זוכר שהיית כאן "צעיר" והבעת הסתיגויות אמיצות לפסטיבל הממליצים על מסך עם ה VFM (הייסנס)
שיבחתי אותך על האומץ לבקר מסך שקנית,
בניגוד למה שעושים מרבית האנשים שקנו משהו וחייבים להלל את הבחירה שלהם ולהמליץ לאחרים לנהוג כמוהם..
שיבחתי גם על ההשקעה והרצון לעזור לקהילה, יצרת שרשור בממדים מפלצתיים ועל כך "שאפו" לך.
אבל כמי שהצביע כל השנים למפלגה מסוימת למרות הבעיות הרבות שהוא רואה
אתה ממשיך וממשיך להצביע למפלגתך (הייסנס). אין לי בעיה עם זה.
אבל שים לב, אתה בלי משים, הפכת לחלק משמעותי מהשרשרת (המימסד ) השיווקית של הייסנס
שהיא מאד מפותחת ונוכחת בפורום הזה.
הביקורת שלך שנהפכת ליותר "קלילה" מחזקת אולי אצל רבים את התחושה שהנה הפתרון שהובטח לפני שנה שנתיים, כבר בדרך.
הם לא יודעים שבמרבית המותגים האחרים, עדכוני הקושחה הם אוטומטיים, קל להורידם ולהתקינם.
מה שזה עושה באמת הוא, שהמוני רוכשים חדשים "נוהרים באוטובוסים" לקנות הייסנס.
המעגל הזה רק הולך וגדל והייסנס כבר לא מספקים הביקוש ומעלים מחירים.
במקום להתרעם שמוכרים להם בחנויות מוצר "מושלם" לכאורה שיש בו עדיין באגים בסיסיים שמי יודע אם יתוקנו.
הם מתגאים דווקא בעובדה שהיבואן, אתה ואחרים, יוצרים קהילה חברתית ענקית שנקראת "איזה קושחה מתאימה ל..." ומנסים לתקן דברים שהיו חייבים לתקנם לפני המכירה של המסכים החדשים שנכנסים לשוק.
נראה לכם שזה נורמלי?
אני מחכה שמישהו כבר יעיז ויאמר "חברה זה לא מים, מישהו כנראה מ***ן עלינו.":?
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
חברים,
כל שאני טוען הוא, שדיון של 33 עמודים, ועדיין אנשים פה שואלים על קושחות מדרום אפריקה ומדינות אחרות.
זה מבלבל, אני אישית לא הבנתי אם הבעיות בראשית הן כיום נחלת העבר.
כמו נושא ה HDR, שהיה סלקטיבי מאוד ולא מאפיין ברירת מחדל בכל הכניסות ובכל האפליקציות. (שוב, דוגמה)
אז מה נפתר?
מה לא נפתר?
אולי לעדכן את תחילת הדיון הזה, או לסכם אותו בדיון חדש?
אולי יש לכם פורום סגור ששם הכל מדובר ונאמר, אבל כאן זה לא שקוף כל כך.
זה הכל, זו הטענה, חוסר שקיפות, פשוט לא ברור.
כל שאני טוען הוא, שדיון של 33 עמודים, ועדיין אנשים פה שואלים על קושחות מדרום אפריקה ומדינות אחרות.
זה מבלבל, אני אישית לא הבנתי אם הבעיות בראשית הן כיום נחלת העבר.
כמו נושא ה HDR, שהיה סלקטיבי מאוד ולא מאפיין ברירת מחדל בכל הכניסות ובכל האפליקציות. (שוב, דוגמה)
אז מה נפתר?
מה לא נפתר?
אולי לעדכן את תחילת הדיון הזה, או לסכם אותו בדיון חדש?
אולי יש לכם פורום סגור ששם הכל מדובר ונאמר, אבל כאן זה לא שקוף כל כך.
זה הכל, זו הטענה, חוסר שקיפות, פשוט לא ברור.
- Animor (פותח השרשור)
- חבר פעיל במיוחד
- הודעות: 811
- הצטרף: אפריל 2014
- נתן תודות: 105 פעמים
- קיבל תודות: 174 פעמים
@se1
המצב הרצוי והראוי הוא שכל טלוויזיה, או בכלל כל מוצר שהוא, יגיעו במצב מושלם מהקופסה. שלא יהיו באגים ושעדכוני גרסה יהיו רק לפיצ'רים חדשים. אבל זה לא המצב המצוי - לא אצל הייסנס ולא אצל אחרים.
יש לי המון ביקורת על ההתנהלות של הייסנס, וכותרת הדיון הזה מדברת בעד עצמה (גם אני וגם נציגי הייסנס יודעים היטב מה האפקט השיווקי והצרכני של דיון בן 30-40 עמודים שלא יורד מהעמוד הראשון, עם כותרת כזו).
עצם זה שיש קושחות באיכויות שונות לאזורים שונים בעולם זו כבר נקודה שלילית. וכמובן שכאשר ישראל היא באזור שקיבל עד היום את הקושחה הפחות טובה, זה רק מוסיף למרמור. גם העובדה שרק לאחר יותר משנה דברים החלו לזוז ואנחנו רואים מאמצים לשפר את מצב הקושחה היא נקודה לחובת הייסנס.
אבל כמו שלא חסכתי שבטי, כך אני גם מאמין שחשוב לתת מילה טובה כשצריך או כשזה יועיל לקהילה. אז אמנם לקח המון זמן, אבל הנה יש בקנה גרסת קושחה חדשה שלא רק משווה את המצב עם הקושחות האירופאיות, אלא גם משפרת אותו. הייסנס יכלו להמשיך לזרוק עלינו *** כמו שעשו עד עכשיו, אבל מישהו שם החליט, וטוב שכך, שכן צריך לתת מענה לבעיות שמוצפות מקרב המשתמשים. ואם בסופו של דבר הלחץ יעזור וכל רוכשי M7000 יקבלו קושחה ישראלית שנותנת תמונה איכותית עם כל הפיצ'רים של HDR, מבחינתי עשיתי את שלי. לכן, אני לא דוחה את הניסיונות של הייסנס ישראל לבוא לקראת הקהילה, אלא דווקא משתף עמם פעולה כדי לעודד אותם, כדי לגרום להם להפנים את החשיבות של שירות לאחר קנייה ושל שמירה על לקוחות מרוצים. זה לא הופך אותי לחלק ממכונת השיווק של הייסנס. מבחינתי אני מנצל את השיווק של הייסנס לטובת הקהילה. שים גם לב שעדיין לא נתתי מילה טובה או מחמאה, אלא רק כתבתי שאני לא מבין את הביקורת הזועמת דווקא על התנהלות שנעשית בכיוון חיובי. גם כותרת הדיון הזה תמתין עד שתשוחרר גרסה רשמית, ואז בשמחה רבה אשנה אותה.
מה שמבחינתי נכון כרגע לעשות זה לשים בצד את הביקורת נגד הייסנס ולשתף פעולה עם הניסיון והרצון לשחרר גרסת קושחה חדשה ותקינה לקהילה. וזה בדיוק מה שאני עושה. לכן בדקתי את הגרסה ושלחתי משוב ענייני שמפרט מה סודר ותוקן ומה עדיין לא.
@gal-cohen
כרגע אין גרסה רשמית, אז אין מה לעדכן בפוסט הפותח. יש מבחינתי גם בעיה עם הגרסה המודלפת האפריקאית (שלדעתי זהה לישראלית): קודם כל, היא בעיקרון מיועדת ל-65, אבל אנשים ב-AVS מתקינים אותה גם על ה-55, אני לא יודע אם זה חכם כל כך. שנית, היא גם גרסה ניסיונית, פשוט מישהו שם הדליף אותה. לכן, חשבתי שהכי נכון זה להמתין לשחרור רשמי של גרסה ישראלית, גם אם ייקח עוד כמה שבועות, מאשר לעדכן את הפוסט הפותח ולגרום לכך שאנשים יתקינו גרסה ניסיונית מודלפת שלא בטוח שמתאימה לכל דגם. מי שהפיצ'רים החסרים חשובים לו יכול להתקין את הגרסה הגרמנית עבור ה-65 ואת הבריטית עבור ה-55, הן בטוחות לשימוש. מי שממש רוצה לנסות את הגרסה האפריקאית יכול פשוט לגשת לדיון של ה-m7000 ב-AVS ולהתנסות בה. אגב, כבר אין כאן פורום סגור, היה לתקופת מה ונסגר.
לגבי השקיפות מצד הייסנס: הם קיבלו גרסה אזורית ניסיונית לבדיקה. הם בודקים אותה במקביל לכך ששלחו אותה לכמה אנשים מהפורום כאן. אני די בטוח שכרגע הם לא יודעים האם זו גרסה סופית או מתי יקבלו אישור לשחרר אותה כגרסה סופית. לכן, הם הודיעו שיש גרסה חדשה בדרך, אבל לא התחייבו מתי תשוחרר רשמית לכולם. עדיף לא להבטיח מאשר להבטיח תאריך מסוים ואז לא לעמוד בו. הם גם לא ידעו מה בדיוק עובד ומה לא, כך שקשה מבחינתם לתת release notes מסודר לגרסת בטא הזו.
אל תשכח שהפיתוח לא נעשה כאן, אלא במרכז פיתוח כלשהו שמפתח עבור אזור המזרח התיכון ואפריקה. כך שלהייסנס ישראל יש בקרה מאוד מוגבלת לדעתי על התהליך הזה.
המצב הרצוי והראוי הוא שכל טלוויזיה, או בכלל כל מוצר שהוא, יגיעו במצב מושלם מהקופסה. שלא יהיו באגים ושעדכוני גרסה יהיו רק לפיצ'רים חדשים. אבל זה לא המצב המצוי - לא אצל הייסנס ולא אצל אחרים.
יש לי המון ביקורת על ההתנהלות של הייסנס, וכותרת הדיון הזה מדברת בעד עצמה (גם אני וגם נציגי הייסנס יודעים היטב מה האפקט השיווקי והצרכני של דיון בן 30-40 עמודים שלא יורד מהעמוד הראשון, עם כותרת כזו).
עצם זה שיש קושחות באיכויות שונות לאזורים שונים בעולם זו כבר נקודה שלילית. וכמובן שכאשר ישראל היא באזור שקיבל עד היום את הקושחה הפחות טובה, זה רק מוסיף למרמור. גם העובדה שרק לאחר יותר משנה דברים החלו לזוז ואנחנו רואים מאמצים לשפר את מצב הקושחה היא נקודה לחובת הייסנס.
אבל כמו שלא חסכתי שבטי, כך אני גם מאמין שחשוב לתת מילה טובה כשצריך או כשזה יועיל לקהילה. אז אמנם לקח המון זמן, אבל הנה יש בקנה גרסת קושחה חדשה שלא רק משווה את המצב עם הקושחות האירופאיות, אלא גם משפרת אותו. הייסנס יכלו להמשיך לזרוק עלינו *** כמו שעשו עד עכשיו, אבל מישהו שם החליט, וטוב שכך, שכן צריך לתת מענה לבעיות שמוצפות מקרב המשתמשים. ואם בסופו של דבר הלחץ יעזור וכל רוכשי M7000 יקבלו קושחה ישראלית שנותנת תמונה איכותית עם כל הפיצ'רים של HDR, מבחינתי עשיתי את שלי. לכן, אני לא דוחה את הניסיונות של הייסנס ישראל לבוא לקראת הקהילה, אלא דווקא משתף עמם פעולה כדי לעודד אותם, כדי לגרום להם להפנים את החשיבות של שירות לאחר קנייה ושל שמירה על לקוחות מרוצים. זה לא הופך אותי לחלק ממכונת השיווק של הייסנס. מבחינתי אני מנצל את השיווק של הייסנס לטובת הקהילה. שים גם לב שעדיין לא נתתי מילה טובה או מחמאה, אלא רק כתבתי שאני לא מבין את הביקורת הזועמת דווקא על התנהלות שנעשית בכיוון חיובי. גם כותרת הדיון הזה תמתין עד שתשוחרר גרסה רשמית, ואז בשמחה רבה אשנה אותה.
מה שמבחינתי נכון כרגע לעשות זה לשים בצד את הביקורת נגד הייסנס ולשתף פעולה עם הניסיון והרצון לשחרר גרסת קושחה חדשה ותקינה לקהילה. וזה בדיוק מה שאני עושה. לכן בדקתי את הגרסה ושלחתי משוב ענייני שמפרט מה סודר ותוקן ומה עדיין לא.
@gal-cohen
כרגע אין גרסה רשמית, אז אין מה לעדכן בפוסט הפותח. יש מבחינתי גם בעיה עם הגרסה המודלפת האפריקאית (שלדעתי זהה לישראלית): קודם כל, היא בעיקרון מיועדת ל-65, אבל אנשים ב-AVS מתקינים אותה גם על ה-55, אני לא יודע אם זה חכם כל כך. שנית, היא גם גרסה ניסיונית, פשוט מישהו שם הדליף אותה. לכן, חשבתי שהכי נכון זה להמתין לשחרור רשמי של גרסה ישראלית, גם אם ייקח עוד כמה שבועות, מאשר לעדכן את הפוסט הפותח ולגרום לכך שאנשים יתקינו גרסה ניסיונית מודלפת שלא בטוח שמתאימה לכל דגם. מי שהפיצ'רים החסרים חשובים לו יכול להתקין את הגרסה הגרמנית עבור ה-65 ואת הבריטית עבור ה-55, הן בטוחות לשימוש. מי שממש רוצה לנסות את הגרסה האפריקאית יכול פשוט לגשת לדיון של ה-m7000 ב-AVS ולהתנסות בה. אגב, כבר אין כאן פורום סגור, היה לתקופת מה ונסגר.
לגבי השקיפות מצד הייסנס: הם קיבלו גרסה אזורית ניסיונית לבדיקה. הם בודקים אותה במקביל לכך ששלחו אותה לכמה אנשים מהפורום כאן. אני די בטוח שכרגע הם לא יודעים האם זו גרסה סופית או מתי יקבלו אישור לשחרר אותה כגרסה סופית. לכן, הם הודיעו שיש גרסה חדשה בדרך, אבל לא התחייבו מתי תשוחרר רשמית לכולם. עדיף לא להבטיח מאשר להבטיח תאריך מסוים ואז לא לעמוד בו. הם גם לא ידעו מה בדיוק עובד ומה לא, כך שקשה מבחינתם לתת release notes מסודר לגרסת בטא הזו.
אל תשכח שהפיתוח לא נעשה כאן, אלא במרכז פיתוח כלשהו שמפתח עבור אזור המזרח התיכון ואפריקה. כך שלהייסנס ישראל יש בקרה מאוד מוגבלת לדעתי על התהליך הזה.
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
- gal-cohen
- חבר מכור קשה
- הודעות: 6156
- הצטרף: יולי 2006
- מיקום: חיפה
- נתן תודות: 630 פעמים
- קיבל תודות: 1001 פעמים
מסכים איתךoris74 כתב:@Animor
·
אני באופן אישי (ואני בטוח שעוד הרבה חברי פה) מאד מעריך את התרומה שלך לרוכשי המסך הזה - תמשיך בדיוק כך!...
הדיון הזה גם מציג זאת בבירור.
מקווה שזה ברור שלא פניתי אליו בשום טענה בנושא זה.
הטענות שיש לי הן יותר כלפי היבואן שמוכר מוצר עם הצהרה למאפיין X ובפועל מקבלים מוצר ללא המאפיין המדובר.
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
Animor
החמאתי לך בעבר מספר פעמים על מה שעשית עבור קהילת קוני הייסנס
ועדיין עושה.
עם זאת אני בטוח שאתה מבין את כוונותי ואת הביקורת שלי ואם לא, אבהיר זאת:
חכמים ממני אומרים שגם פרסומת רעה היא פרסומת.
רוב האנשים לא קוראים כמוך וכמוני את הפוסטים הארוכים ואפילו לא את הכותרות של השירשור.
העובדה שכל הזמן מדברים על הייסנס גם עם זו ביקורת שלילית אינה נקלטת על ידם ככזו.
כבר קראתי שאנשים כותבים שמעיון בפורום, הם מבינים שזה המסך עם הביקורות הכי טובות
לזה התכוונתי שהשרשור ה"מפלצתי" שלך עם למעלה מחצי מליון צפיות !!! עושה בסופו של דבר פרסום טוב להייסנס
הם יכולים להמשיך ולהבטיח הבטחות שעדיין לא מומשו קרוב לשנתיים ואפילו להעיז לעלות מחירים על דגמים ישנים.
כתבתי גם בעבר שאני מקווה בשביל הקהילה והקונים שהסאגה הזו תיפטר ותסתיים.
oris74
אני לא צריך להיות בעל מסך הייסנס כדי להבין ולכתוב דעתי כפי שגם אתה עושה לא פעם.
אני נמצא כאן בפורום גם עבור הקהילה ועוקב אחרי רוב הפוסטים כולל הפוסטים
מהיום הראשון שהייסנס פרצה לעולם ולישראל עם המחירים הזולים והבטחות שלא מומשו
שהנה הנה עד סוף החודש הקרוב או הבא יופיע עדכון או קושחה...
לא ברור לי מה הגזמתי,
האם בזה שאני חושב שאמינות זה דבר חשוב ושהבטחות לעידכונים ופיצ'רים שאינם,
צריך לממש?
או בזה שכתבתי שאם לא עושים זאת הרי שזה כמו שמישהו מ***ן עליך מלמעלה?
ברור שהבעיה אינה דווקא של הייסנס הישראלית אלא העולמית, כי התלונות קיימות בכל העולם
אני גם לא מתעצבן חס וחלילה, אבל לא מבין אנשים שמלכלכים על כל תקלה מזערית במסך אחר
ומשמיצים בצורה קיצונית את היבואן או היצרן.ואילו כאן הביקורות הן "עדינות" ביותר.
ההסבר שלי לכך זה: המחיר הזול מקטין ציפיות ודרישות
ושישנם גם אספקטים חיוביים במסכי הייסנס מעבר למחיר.
החמאתי לך בעבר מספר פעמים על מה שעשית עבור קהילת קוני הייסנס
ועדיין עושה.
עם זאת אני בטוח שאתה מבין את כוונותי ואת הביקורת שלי ואם לא, אבהיר זאת:
חכמים ממני אומרים שגם פרסומת רעה היא פרסומת.
רוב האנשים לא קוראים כמוך וכמוני את הפוסטים הארוכים ואפילו לא את הכותרות של השירשור.
העובדה שכל הזמן מדברים על הייסנס גם עם זו ביקורת שלילית אינה נקלטת על ידם ככזו.
כבר קראתי שאנשים כותבים שמעיון בפורום, הם מבינים שזה המסך עם הביקורות הכי טובות
לזה התכוונתי שהשרשור ה"מפלצתי" שלך עם למעלה מחצי מליון צפיות !!! עושה בסופו של דבר פרסום טוב להייסנס
הם יכולים להמשיך ולהבטיח הבטחות שעדיין לא מומשו קרוב לשנתיים ואפילו להעיז לעלות מחירים על דגמים ישנים.
כתבתי גם בעבר שאני מקווה בשביל הקהילה והקונים שהסאגה הזו תיפטר ותסתיים.
oris74
אני לא צריך להיות בעל מסך הייסנס כדי להבין ולכתוב דעתי כפי שגם אתה עושה לא פעם.
אני נמצא כאן בפורום גם עבור הקהילה ועוקב אחרי רוב הפוסטים כולל הפוסטים
מהיום הראשון שהייסנס פרצה לעולם ולישראל עם המחירים הזולים והבטחות שלא מומשו
שהנה הנה עד סוף החודש הקרוב או הבא יופיע עדכון או קושחה...
לא ברור לי מה הגזמתי,
האם בזה שאני חושב שאמינות זה דבר חשוב ושהבטחות לעידכונים ופיצ'רים שאינם,
צריך לממש?
או בזה שכתבתי שאם לא עושים זאת הרי שזה כמו שמישהו מ***ן עליך מלמעלה?
ברור שהבעיה אינה דווקא של הייסנס הישראלית אלא העולמית, כי התלונות קיימות בכל העולם
אני גם לא מתעצבן חס וחלילה, אבל לא מבין אנשים שמלכלכים על כל תקלה מזערית במסך אחר
ומשמיצים בצורה קיצונית את היבואן או היצרן.ואילו כאן הביקורות הן "עדינות" ביותר.
ההסבר שלי לכך זה: המחיר הזול מקטין ציפיות ודרישות
ושישנם גם אספקטים חיוביים במסכי הייסנס מעבר למחיר.
- oris74
- חבר במועדון HT
- הודעות: 9150
- הצטרף: נובמבר 2010
- שם מלא: אורי
- מיקום: אשקלון
- נתן תודות: 1102 פעמים
- קיבל תודות: 917 פעמים
@se1
·
ידידי - לדעתי הגזמת ברמיזות שלך כלפי Animor וגם אם לא התכוונת לכך - מקריאת הפוסט שלך נראה שאתה מאשים אותו בחוסר תום לב.
ולגבי הנקודה השנייה פשוט תהיתי למה אתה כל כך כועס על החברה כשאתה בכלל לא לקוח שלה.. זו זכותך כמובן אבל נוסח הדברים שלך נראה קצת חזק מדי עבור צופה מהצד.
חשוב לי לציין משהו: לפני שרכשתי את המסך התייעצתי עם Animor בפרטי לגבי כדאיות הרכישה והוא היה מאד ישיר וכן וקיבלתי את כל היתרונות והחסרונות שיש ברכישה הזו ואני מאמין שזו התרומה הגדולה של השירשור הזה לרוכשים - אין הפתעות לרעה.
שיהיה סופ"ש נעים ורגוע לכולנו
·
ידידי - לדעתי הגזמת ברמיזות שלך כלפי Animor וגם אם לא התכוונת לכך - מקריאת הפוסט שלך נראה שאתה מאשים אותו בחוסר תום לב.
ולגבי הנקודה השנייה פשוט תהיתי למה אתה כל כך כועס על החברה כשאתה בכלל לא לקוח שלה.. זו זכותך כמובן אבל נוסח הדברים שלך נראה קצת חזק מדי עבור צופה מהצד.
חשוב לי לציין משהו: לפני שרכשתי את המסך התייעצתי עם Animor בפרטי לגבי כדאיות הרכישה והוא היה מאד ישיר וכן וקיבלתי את כל היתרונות והחסרונות שיש ברכישה הזו ואני מאמין שזו התרומה הגדולה של השירשור הזה לרוכשים - אין הפתעות לרעה.
שיהיה סופ"ש נעים ורגוע לכולנו
oris74
אתה צודק "אין הפתעות לרעה".כשאין יותר מדי ציפיות:)
אני כותב לפעמים פוסטים ארוכים מדיי,
לגבי אנימור אתה טועה, יש הבדל גדול בין האשמה בחוסר תום לב
לבין העובדה שציינתי, כי מבלי משים לב, השירשור הענק
שנועד להתריע על בעיות גם תורם ל"שם הטוב" של היבואן, שהוא חכם מאד.
לדעתי הוא לא סובל בכלל מהפירסומים בפורום גם אם הם שליליים ואפילו להיפך.
רק הזמן יראה אם בסופו של דבר אכן ימצאו פתרונות אמיתיים לבאגים ולקושחות.
אני מטיל ספק ומקווה שאתבדה (גם זה יכול לעזור:)).
אין לי שום דבר אישי כאן ומאחל לך ולאחרים שתהנו.
אתה צודק "אין הפתעות לרעה".כשאין יותר מדי ציפיות:)
אני כותב לפעמים פוסטים ארוכים מדיי,
לגבי אנימור אתה טועה, יש הבדל גדול בין האשמה בחוסר תום לב
לבין העובדה שציינתי, כי מבלי משים לב, השירשור הענק
שנועד להתריע על בעיות גם תורם ל"שם הטוב" של היבואן, שהוא חכם מאד.
לדעתי הוא לא סובל בכלל מהפירסומים בפורום גם אם הם שליליים ואפילו להיפך.
רק הזמן יראה אם בסופו של דבר אכן ימצאו פתרונות אמיתיים לבאגים ולקושחות.
אני מטיל ספק ומקווה שאתבדה (גם זה יכול לעזור:)).
אין לי שום דבר אישי כאן ומאחל לך ולאחרים שתהנו.